quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
Knap van mij he?Toch nog gelukt. Het was ff spannend, maar toch gelukt
Goed gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
Nee jouw TTs zijn leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck wat een TT faal![]()
Esther moet echt weg , ik kan het niet meer aanzien, echt
Klopt! 9,70 dacht ik. Neem ook altijd voor MM mee. Al die drank die je ziet op mijn pic komt uit dldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn fles is bijna leeg![]()
Ik had m voor mn verjaardag gehad van een collega.
Die zuipt 4 van die flessen per maand, ze woont in Duitsland en daar is het een tientje de fles of zo, ik denk dat ik maar een nieuwe bestel.
Maar ik heb ook nog een halve fles cocosspul![]()
En een fles mojitomeuk.
Goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
Ik hoor het alleen maar en vind het al nietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Anneeeeeeeeeeeeee, opzouten nu.
Kies niet zo'n nummer als je het niet kunt zingen![]()
Met die hysterische blik steeds
quote:
Nog niet maar ik mocht niet meer posten in het vorige topic, daar heb ik geen rechten toequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Maes ik vroeg of je al een hotel geboekt had
En dan geef je maar gewoon geen antwoord meer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Nog niet maar ik mocht niet meer posten in het vorige topic, daar heb ik geen rechten toe
Maar wel emotioneel gezongen maw valsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Het was idd beter dan bij de repetitie.
Jezus fuck ben ik blij dat we die niet hebben hoeven horen
Zou je niet als je de coach van die gruwel was ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
Ziet Jeroen er nou ineens 10 jaar ouder uit?
Ik vind hem een eikel, maar ik heb bijna medelijden met hem dat ie een hele dag met JankieAnne heeft moeten doorbrengenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou je niet als je de coach van die gruwel was ?
Ja er kwam iemand tussenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan geef je maar gewoon geen antwoord meer?
Ja ze zal je gekozen hebben, zit je daar mooi aan vastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem een eikel, maar ik heb bijna medelijden met hem dat ie een hele dag met JankieAnne heeft moeten doorbrengen
Heb je het gehoord en heb je het gezien en gelezen??????????quote:
valt nog meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef Rewimo het volgende:
Q, ga eerst eens afwassen joh zet MM eens aan de afwas joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |