quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
Knap van mij he?Toch nog gelukt. Het was ff spannend, maar toch gelukt
Goed gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
Nee jouw TTs zijn leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck wat een TT faal![]()
Esther moet echt weg , ik kan het niet meer aanzien, echt
Klopt! 9,70 dacht ik. Neem ook altijd voor MM mee. Al die drank die je ziet op mijn pic komt uit dldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn fles is bijna leeg![]()
Ik had m voor mn verjaardag gehad van een collega.
Die zuipt 4 van die flessen per maand, ze woont in Duitsland en daar is het een tientje de fles of zo, ik denk dat ik maar een nieuwe bestel.
Maar ik heb ook nog een halve fles cocosspul![]()
En een fles mojitomeuk.
Goed gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
Ik hoor het alleen maar en vind het al nietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Anneeeeeeeeeeeeee, opzouten nu.
Kies niet zo'n nummer als je het niet kunt zingen![]()
Met die hysterische blik steeds
quote:
Nog niet maar ik mocht niet meer posten in het vorige topic, daar heb ik geen rechten toequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Maes ik vroeg of je al een hotel geboekt had
En dan geef je maar gewoon geen antwoord meer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Nog niet maar ik mocht niet meer posten in het vorige topic, daar heb ik geen rechten toe
Maar wel emotioneel gezongen maw valsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Het was idd beter dan bij de repetitie.
Jezus fuck ben ik blij dat we die niet hebben hoeven horen
Zou je niet als je de coach van die gruwel was ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
Ziet Jeroen er nou ineens 10 jaar ouder uit?
Ik vind hem een eikel, maar ik heb bijna medelijden met hem dat ie een hele dag met JankieAnne heeft moeten doorbrengenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zou je niet als je de coach van die gruwel was ?
Ja er kwam iemand tussenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan geef je maar gewoon geen antwoord meer?
Ja ze zal je gekozen hebben, zit je daar mooi aan vastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem een eikel, maar ik heb bijna medelijden met hem dat ie een hele dag met JankieAnne heeft moeten doorbrengen
Heb je het gehoord en heb je het gezien en gelezen??????????quote:
valt nog meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef Rewimo het volgende:
Q, ga eerst eens afwassen joh zet MM eens aan de afwas joh!
Nee nee nee wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je het gehoord en heb je het gezien en gelezen??????????
Ondertrouw, foto, Greys getuigequote:
Ik wil maandagavond minstens 1 topic openen met als titel "met een kale poes", dat kan toch wel?quote:
Vraag maar aan Oognip, die wil zo graag de lapo maar die weet geen TT'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil maandagavond minstens 1 topic openen met als titel "met een kale poes", dat kan toch wel?
Foto's?quote:
wie de fuck is er zo incompetent dat hij geen eens drivers kan installeren, en denkt even een laptop te fixenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
ooh, ik heb mijn zusje en dr kerel een veeg uit de pan gegeven
Heeft die trut pas een nieuwe laptop gekocht en ze wilde office erop hebben. Prima, wacht je maar tot ik er ben over 2 weken. Heeft ze 1 of andere prutser aan de laptop laten komen en office en shit laten installeren waardoor dat kreng enkel alleen BSOD's gaf. Van alles op afstand met die droeftoeter die er de ballen verstand van had geprobeerd en uiteindelijk gezegd dat hij windows opnieuw moest installen.
Wat doet ie, er zit een legale licentie code bij natuurlijk van Home premium... gaat ie w7 ultimate installen, ILLEGAAL!![]()
![]()
*zucht*
En hij heeft vanaaf dr laptop terug gebracht..... alles doet, behalve internet. Ja, wat wil je als de drivers niet geinstalleerd zijnJa hij kreeg het niet voor elkaar. En wie de fuck mag het vanaf afstand op gaan lossen? En wie de fuck mag straks over 2 weken als ze in Drenthe is die laptop opnieuw installen?
Juist.
1 topic maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil maandagavond minstens 1 topic openen met als titel "met een kale poes", dat kan toch wel?
Foto pm ik je evenquote:
Die is op visite. Morgen mag ie aan de afwasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:57 schreef Rewimo het volgende:
Q, ga eerst eens afwassen joh zet MM eens aan de afwas joh!
quote:
Dat doe je goed, opsparen voor hemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
Die is op visite. Morgen mag ie aan de afwas
Ik zei toch love is in the airquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
Mijn broer heeft een vriend, tis officieel!Leuk he
Leuk voor hemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
Mijn broer heeft een vriend, tis officieel!Leuk he
Heeft ze zelf nog geen fok-account?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef Maes het volgende:
R vindt Ben niet een lekker ding en ik heb haar naar haar weer achter haar eigen laptop gezet
Tuurlijkquote:
Liep je in je blote hol of in een sexy jarretelletje en negligeetje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat doe je goed, opsparen voor hem![]()
Schrik me lam net, ik loop door de gang met een fles cola light, komt Christan ineens uit zijn kamerDat verwacht je toch niet om deze tijd. Maar ja hij moest naar de wc
Hij is wel leuk omte zien idd! Maar wel jong...Of ik word oud, dat kan ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zit in elk geval niet met je tenen krom
Lekker ventje
Ik heb ook teruggelezen, cool manquote:
K is zijn naamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie de fuck is er zo incompetent dat hij geen eens drivers kan installeren, en denkt even een laptop te fixen
Neuh. Gewoon een kwaad geweten denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef nokwanda het volgende:
Liep je in je blote hol of in een sexy jarretelletje en negligeetje?
Dan heb je wel reden tot schrikken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik las net dat Greysie Maessemeissies getuige gaat zijn![]()
![]()
![]()
Feli allebei
Ah joh, dat kan best voor een keertjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is wel leuk omte zien idd! Maar wel jong...Of ik word oud, dat kan ook
Oh hoi Ll!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, neem je je zoon als andere getuige?
Oh hallo Greys...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ah joh, dat kan best voor een keertje
[..]
Oh hoi Ll!
Ooooh, wat leuk...ik zou er emo van wordenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
Tombo, vanaf hier
[SC] #1074 Waar Oognip geen fatsoenlijke TT uit haar duim kan zuigen!
Ik had paps en Zusjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook getuige geweest bij mijn moeder en stiefvader
Mn exbazin is 2x getuige geweest en alletwee de huwelijken zijn geeindigd, dus ze durft nu niet meer
Er was allaaaaaaaaaaaang geregeld dat ik haar ceremoniemeester zou zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht echt dat dat allaaaaang geregeld was. Blijkt nu dat je het zelf nog niet wist en dat Maes het nu vraagt.
Van wie dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik was ooit getuige bij het eerste homo-huwelijk van Noord-Holland![]()
Mja, ik wil mn zusje wel, maar ik heb nog een zusje...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had paps en Zusje![]()
Het wachten is nu op Zusje die gaat trouwen....ooit
Die ken je niet heurquote:
Ja, da's opzich de belangrijkste voorwaarde voor een huwelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, ik wil mn zusje wel, maar ik heb nog een zusje...
Nou ja, eerst maar eens een man vinden
Ik ook nog bij zusje.quote:
DAT DAT KAN IN NOORD-HOLLANDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Mijn toenmalige collega (vrouw) ging trouwen met een vrouw.
Waarom? Ze kan ook een vrouw vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, da's opzich de belangrijkste voorwaarde voor een huwelijk![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook nog bij zusje.
Dat huwelijk duurde een maand geloof ik
Zegt NIETS over jouw huwelijk hoor Maes!
Geen boeiende/lekkere fokkers?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, ik wil mn zusje wel, maar ik heb nog een zusje...
Nou ja, eerst maar eens een man vinden
Is je Zus getrouwd geweest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook nog bij zusje.
Dat huwelijk duurde een maand geloof ik
Zegt NIETS over jouw huwelijk hoor Maes!
Same herequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik geloof dat het maar goed is dat ik niet zo vaak getuige ben geweest
Haar zus is best wel wild als je het zo achter elkaar neer zetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is je Zus getrouwd geweest?
En toen die samenwonert van 2 jaar terug?
En laatst de militair?
Nou ja, als je ziet wie hier regelmatig getuige geweest isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut?quote:
Maessiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Haar zus is best wel wild als je het zo achter elkaar neer zet
De getuige van haar man was zijn beste vriend.quote:
Nou Greys, ga maar zittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook nog nooit getuige geweest![]()
Heb zelf mn moeder gevraagd en weet de ander ook al, maar nog niet gevraagd.
Jup. Maar ze is 36 hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is je Zus getrouwd geweest?
En toen die samenwonert van 2 jaar terug?
En laatst de militair?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De getuige van haar man was zijn beste vriend.
En een week na het huwelijk werd ze verliefd op die beste vriend. En hij op haar.
Hij was al 18 jaar met zijn toenmalige vriendin. Ze hebben het een tijdje geprobeerd te laten bekoelen omdat ze de gevolgen niet echt konden overzien, maar uiteindelijk is zij toch gescheiden, heeft hij zijn vriendin gedumpt en was de vriendschap tussen de bruidegom en zijn getuige dus over
Een week na het huwelijk? Wat een maandje duurde? Dus wel 3 hele weken laten bekoelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En een week na het huwelijk werd ze verliefd op die beste vriend. En hij op haar.
Hij was al 18 jaar met zijn toenmalige vriendin. Ze hebben het een tijdje geprobeerd te laten bekoelen omdat ze de gevolgen niet echt konden overzien, maar uiteindelijk is zij toch gescheiden, heeft hij zijn vriendin gedumpt en was de vriendschap tussen de bruidegom en zijn getuige dus over
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou goed, ze waren niet na een maand gescheiden, maar toen hebben ze het wel al in gang gezet ja. Geloof dat de trouwfoto's nog niet eens nabesteld warenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een week na het huwelijk? Wat een maandje duurde? Dus wel 3 hele weken laten bekoelen
quote:
Goh jullie kunnen goed rekenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een week na het huwelijk? Wat een maandje duurde? Dus wel 3 hele weken laten bekoelen
oeps dat was geen goede getuige danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook nog nooit getuige geweest![]()
Heb zelf mn moeder gevraagd en weet de ander ook al, maar nog niet gevraagd.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, als je ziet wie hier regelmatig getuige geweest isAllegaar ouwe vrijsters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je verraadt het!quote:
Ik ben er nog weinig tegen gekomen hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maessie![]()
Ik ben echt zooooo blij voor je/jullie
Oef, wat een knapperd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben getuige geweest bij het tweede huwelijk van mijn moeder. En ja, ze zijn alweer een tijdje uit elkaar
Christan heeft bij ons huwelijk ook meegetekend. Ik had een speciale oorkonde voor hem gemaakt:
[ afbeelding ]
"Mama, ik hèb helemaal geen handtekening!"
Nopequote:
Aww wat liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
Mijn moeder was zooooo bang dat ik "vreemden" zou vragen en zat steeds te hinten/vragen.
Dus ik heb niets gezegd tot 1 dag voordat we in ondertrouw gingen; de dag na paps zijn verjaardag.
Hij ging al op tijd naar bed ivm vroeg op, dus toen ben ik naar boven gelopen en terwijl ie net lag te dommelen heb ik hem gevraagd.
En toen werd ie emo
Mjah, ik weet het niet. Het was echt niet zijn bedoeling en de hare ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ken je niet heur
Mijn toenmalige collega (vrouw) ging trouwen met een vrouw.
En ik was de enige die positief gereageerde destijds (hoe triest) en dus vroeg ze me direct als getuige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |