Ik heb me gisteren eens ingelezen over de ATF brand in 2000 in Drachten. Bijna precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he, ik zit net weer met mijn oren te klapperen
Eerst was het 'Niet druk maken om die rook mensuhhhhhhhh!' (Burgemeester).
Geen giftige stoffen!
Volgende dag: wellicht toch giftige stoffen.
Vandaag op journaal: 'Zwaar gif en kankerverwekkend enz.'.
En in de wijk van Dordrecht waar heel veel roet viel is niet eens de sirene af gegaan.
NIET te geloven, echt. Die mensen hebben heel hun ramen vol roet zitten, maar geen sirene
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Even teruggelezen: inderdaad!Wat leuk zeg
Re heeft toevallig van de week ook een fokker als getuige gevraagd, maar gewoon saai irl
@GB: oh ja? Die ken ik nietsnel even checken dan
Daar was vanavond iemand van op het journaal, die een van de velen was die later dus toch lichamelijke klachten kreeg en zelfs van baan moest wisselen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren eens ingelezen over de ATF brand in 2000 in Drachten. Bijna precies hetzelfde
Rooozzzeeeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of is het raar dat ik hierbij denk aan jou?
Oh nee dan zou ik ook meteen aan MB denkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat de vraag / Quote van maes in de OP moet worden vastgelegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wáár je het vraagt, de vraag an sich is toch al superMaar wel leuk, dit stukje historie
Nee dat is niet raar!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Getver zeg! Hoe lang is de reis normaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Ynske het volgende:
wilde binnenkort "even" op bezoek gaan bij een vriendin die net verhuisd is
5 uur heen "even op bezoek" 5 uur terug
lang leve t openbaar vervoer
Was dat dezelfde als gisteren? Die kerel met die astma en zijn pufjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was vanavond iemand van op het journaal, die een van de velen was die later dus toch lichamelijke klachten kreeg en zelfs van baan moest wisselen.
Ik vraag me altijd stiekem een beetje af hoe ze dan weten dat het dáárdoor kwam, maar die mensen kregen allemaal luchtweg aandoeningen enzo. Hij was er van overtuigd dat het daardoor kwam en zat nu dus met grote verbazing te kijken dat men dus niets van toen geleerd heeft.
Want daar riep de burgemeester destijds ook dat er niets aan de hand was en jaren later hebben ze toch toe moeten geven dat het toch ietsjes anders was.
Jeetje van waar naar waar is dat dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Ynske het volgende:
wilde binnenkort "even" op bezoek gaan bij een vriendin die net verhuisd is
5 uur heen "even op bezoek" 5 uur terug
lang leve t openbaar vervoer
in de buurt van Haaksbergenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje van waar naar waar is dat dan?
die is echt zo fijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
MissBliss![]()
Ik heb nu ook de Rituals shampoo met een soort van jouw naamFijn spul.
Maar dat is toch geen 5 uur enkele reis dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
@ goodbye, met de auto:
Voorgestelde routes
1. 2 uur 38 min.
A73
244 km
met het OV is een enkele reis 5 uurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen 5 uur enkele reis dan?of begrijp ik het verkeerd?
Ti's evengoed lang!
Oooh ja dan snapte ik het idd nietquote:
Ach ja, ik moest vanuit Drenthe 4u met het OV reizen om bij MM te komen. En het is 2u met de auto. Je moet er wat voor over hebben hea.quote:
Kom jij ook uit Drenthe?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach ja, ik moest vanuit Drenthe 4u met het OV reizen om bij MM te komen. En het is 2u met de auto. Je moet er wat voor over hebben hea.
kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach ja, ik moest vanuit Drenthe 4u met het OV reizen om bij MM te komen. En het is 2u met de auto. Je moet er wat voor over hebben hea.
Niks aan de hand mensen! Niet moeilijk doen!quote:Belangstellenden worden in verband met hun eigen veiligheid op afstand gehouden. Een aantal hulpverleners, brandweerlieden en politiemensen heeft vrijdag last gekregen van hoestbuien, prikkende ogen en keel. Enkele medewerkers moesten zich medisch laten onderzoeken, maar zijn inmiddels weer aan het werk.
Goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat de vraag / Quote van maes in de OP moet worden vastgelegd
Gefeliciteerd trouwens maes met de ondertrouw !
Dan moet je het antwoord van Greys even Quoten... en dan naar http://forum.fok.nl/user/profile gaan en in je sig plakken. Alleen dan moet je in je sig de Quote tags weglatenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed ideeMaar ik wil Greys haar antwoord in mijn hoe heet dat, onder mijn posts. Hoe doe ik dat?
DMV van het poppetje rechts boveninquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed ideeMaar ik wil Greys haar antwoord in mijn hoe heet dat, onder mijn posts. Hoe doe ik dat?
Ja, belachelijk toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal, letterlijk:
"Wat er precies aan gevaarlijke stoffen in het bedrijf aanwezig waren blijft geheim. De lijst is in beslag genomen door het Openbaar Ministerie".
Ja, lekker geheimzinnig blijven doen
Ja voor het proces blijft het geheimquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
Nu op het journaal, letterlijk:
"Wat er precies aan gevaarlijke stoffen in het bedrijf aanwezig waren blijft geheim. De lijst is in beslag genomen door het Openbaar Ministerie".
Ja, lekker geheimzinnig blijven doen
Nee dan ziet de bruid niet groen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maes, eventjes jou van harte feliciteren, trouwen. Superleuk en veel geluk!
En voor je maid of honour, ze wou geen groen maareh
[ afbeelding ]
maar dan ziet de bruid groen....... denk ik
Nou jaaaaaaaaaaaa, wat ongegeneerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
Sorry maar ik moet weer even spammen met mijn poezies![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aawww dat is echt te lief!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh maar jouw moeder stond het vast héél mooi!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aawww dat is echt te lief!
@Greys: mijn moeder is in het groen getrouwd
quote:
Hehe ja het stond wel mooi hoor, maar ze was zelf ook niet de grootste fan van haar jurkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar jouw moeder stond het vast héél mooi!
wat trek je open?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |