Ah tof.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef greavy het volgende:
Je kan de hele maand toeslagvrij met fyra, ook in de ICE.
Ik ga nu Rotterdam Lombardijen - Centraal - Utrecht - ICE Amsterdam - fyra Rotterdam - Zwijndrecht
Omdat je wilt dat dat daar staat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:55 schreef TwyLight het volgende:
Waarom lees ik altijd Tietentopic als ik deze in de AT zie staan?
Zeker. NS is krom. Als je met je niet-studenten OV op Saldo reist, hoef je geen toeslag voor ICE (buiten deze maand om). Heb je een Studenten OV en reis je op Saldo (buiten je Vrijreizen om dus) moet je wel een papieren toeslag kopen voor de ICE.,. Daar ben ik het ook niet mee eens.. Straks ook maar eens doormailen aan NS. Reizen op Saldo = Reizen op Saldo, ook al heb je een SOV. En daar zijn nog wel meer mensen het mee eens..quote:
Bron?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef greavy het volgende:
Edit: Bij Zevenaar Oost is een aanrijding tussen goederentrein en ICE gebeurd vanochtend..
En de IVW maar eisen dat defecte treinen veel sneller weg moetenquote:Köln Hbf-Arnhem
Dinsdag 11 Januari 12:29
Oorzaak
Tussen Arnhem en Emmerich rijden geen treinen door een ontspoorde trein.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen.
quote:Melding 11.59 uur: spoorwegongeval bij Zevenaar, niet bekend wat er precies aan de hand is ^PK
#spoorwegongeval thv Babberichseweg ^PK
#spoorwegongeval: personentrein op goederentrein, grip 1 ^PK
#spoorwegongeval is lege goederentrein en ICE, geen gevaarlijke stoffen en tot dusver geen gewonden ^PK
#spoorwegongeval: nog steeds onduidelijk of er ja dan nee lading is in de goederentrein, afwachten nader bericht ^PK
#treinongeval vooralsnog geen slachtoffers gemeld ^PK
http://twitter.com/politieglm
lol gewoon livebeeld vanaf de locatie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:05 schreef trolleystad het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)ar-geen-gewonden.htm
Beetje erg onduidelijk.quote:Tussen Arnhem en Emmerich rijden geen treinen door een ontspoorde trein.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting 12 januari rond 2:00 uur verholpen.
Reizigers naar Zwolle en Groningen of Deventer en Enschede reizen via Utrecht C. Extra reistijd: 60 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |