quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Fixers het volgende:[..]
Ik vond dat het: "NEE! Ga maar klagen bij de NS-Balie!

" blaffen ook wel wat minder kon.Het is natuurlijk ook gewoon volstrekt kansloos van de NS dat ze consumenten beter informeert dan haar eigen dochterondernemingen en personeel. Of proberen ze vast een voorschotje te nemen op het zelf informeren van de reizigers?
Als Kioskmedewerker moet ik hier toch even op reageren. Wij hebben eergisteren in de mail de voorwaarden voor de actie gekregen en daar staat niets vermeld over maandkaarten, dus ik kan me ergens voorstellen dat de medewerker of medewerkster in kwestie hier niet mee akkoord ging.
Wel ben ik het met je eens dat dit op een nette manier afgehandeld had moeten worden. Personeel dient immers ten allen tijde vriendelijk te blijven en nooit een discussie aan te gaan, tenzij het om een 1e medewerker of een unitleider gaat.
Wat dat betreft heb je wel alle recht om een klacht in te dienen en ik zou dit ook gewoon doen. Krijg je wellicht een bonnetje voor gratis warme drank en excuses. Een schrale troost achteraf, maar onvriendelijke personeelsleden (en ik zal nooit beweren dat Servex die niet heeft) mag best op zijn plaats gezet worden.