okquote:
AP leest mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef Zeroku het volgende:
`Dit bericht is geplaatst met een .....´
AP die mij nadoet
Weet ik veel. Faalhaasquote:
Welke tc zitten julliequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik denk dat ik TC maar af ga sluiten, mijn computer wordt er zo sloom van
Doe maar niet, ik kom zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
die afkorting en dan met sc erachterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het forum waar GEEN SC komt
Helleuwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff de TT weer normaal gemaakt
Hoi allemaal
Hai Symph, okay Symph.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Hoi allemaal
hoi we zitten weer op TCquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Hoi allemaal
Want?quote:
Op dat ie me zou geven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar baseer je dan op dat hij meeleest?
Hij houdt ons allemaal in de gatenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar baseer je dan op dat hij meeleest?
Ik moet nog zoveel PM's sturen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
ik stuur Lutte een Fan PM maar kennelijk heeft ze kapsones en krijg ik niks terug
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
ik stuur Lutte een Fan PM maar kennelijk heeft ze kapsones en krijg ik niks terug
Ik snap hem al, je vond mij vroeger leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik houd al op.
Maar stiekem had jij de grap moeten snappen, iets met liefde voor AP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |