Hij wil niet dat er tegen zijn auto geleund word, wat overigens ook niet netjes is (van kmarechausee). Redelijk toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf wel een klein beetje tegen vriend. Jij zit dan wel niet elke dag in de sportschool, maar sport wel elke dag intensief, en dat is echt niet goed voor je hoor.
[..]
[..]
[..]... jongen! Die kun je dan toch aan zien komen. Jij lullig doen, zij ook. Sorry, kan er alleen maar vermakelijk om lachen hoe jullie elkaar belachelijk maken.
Nee, maar goed... om zo moeilijk te doen. Gewoon klep houden en door rijden. Heb je geen gezeik etc. Hoef je ook niet te klagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij wil niet dat er tegen zijn auto geleund word, wat overigens ook niet netjes is. Redelijk toch?
kmar of Marokkanen?quote:
Mwoah denk toch dat als je er iets van zegt dat gewoon moet kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, maar goed... om zo moeilijk te doen. Gewoon klep houden en door rijden. Heb je geen gezeik etc. Hoef je ook niet te klagen.
Ik vind sporten leuk, word er blij van en het is naar mijn mening een betere tijdsbesteding dan wat andere mensen en ik hier en daar hiervoor ook deed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf wel een klein beetje tegen vriend. Jij zit dan wel niet elke dag in de sportschool, maar sport wel elke dag intensief, en dat is echt niet goed voor je hoor.
Weet je wat dan het leukste isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Thaboel het volgende:
Spijt me hoor maar vooral aan de grens! Gasten zijn gewoon te zwaar ze zijn het vissitekaartje van onze krijgsmacht en staan ze vrolijk te doen voor de burgerking
Tuurlijk. Maar het is algemeen bekend dat heel defensie (KL, KLu, Marine, KMar) elkaar altijd afbekken en er een soort van "ik ben de beste" rond hangt. En dan krijg je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Mwoah denk toch dat als je er iets van zegt dat gewoon moet kunnen.
Daar ben ik het niet mee eens. Als hij tegen mijn auto staat te leunen met zijn handtransportboeienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar het is algemeen bekend dat heel defensie (KL, KLu, Marine, KMar) elkaar altijd afbekken en er een soort van "ik ben de beste" rond hangt. En dan krijg je dit soort dingen.
Ik ben met je eens dat je moet kunnen zeggen, joh, sta is niet tegen mijn auto aan te hangen"... maar dan daag je het wel uit.
Nou, ik meen te weten (en wat ik geleerd hebt) is dat je spieren en dus je verdere lichaam ook moet kunnen herstellen. Bijv. een topsporter heeft ook altijd een rustdag, en dat is niets voor niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vind sporten leuk, word er blij van en het is naar mijn mening een betere tijdsbesteding dan wat andere mensen en ik hier en daar hiervoor ook deed.
Dat jij denkt dat het ongezond is mag, maar ik let goed op wanneer het te veel is.
Zolang je goed op je voeding let en waar je mee bezig bent kan het geen kwaad.
Ja, maar je zei dat die leunde.. niet met allemaal kraswarig spul om zijn handen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:14 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Als hij tegen mijn auto staat te leunen met zijn handtransportboeiendanwel holster komt tegen mijn auto aan, ben ik degene met een kras in mijn lak.
Domme valsspeler die ik ben!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar je zei dat die leunde.. niet met allemaal kraswarig spul om zijn handen.... Jij speelt vals!
Ik zeg toch nergens dat alcohol gezonde voeding isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik meen te weten (en wat ik geleerd hebt) is dat je spieren en dus je verdere lichaam ook moet kunnen herstellen. Bijv. een topsporter heeft ook altijd een rustdag, en dat is niets voor niets natuurlijk.
Jij bepaald heus wel wanneer het teveel is, maar soms aan jou uitspraken hier betwijfel ik dat.
En gezonde voeding? Sorry, maar ik vind alcohol echt geen gezonde voeding. Dat betekend dat jou organen (lichaam) extra hard moet werken om de alcohol uit het lichaam te halen, dan ga je daar boven op nog is sporten.. en dan denk jij dat gezonde voeding dan nog helpt?
Sport je uit jezelf of heb je ook een coach? Of sportinstructeur die je helpt?
Gemeenerd!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Domme valsspeler die ik ben!
okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat alcohol gezonde voeding is, zoveel drink ik nu niet.
Je kan ook bijvoorbeeld alleen bepaalde spiergroepen aanpakken, ik doe op woensdag totaal geen been oefeningen omdat ik dan lekker op de fiets zit 's middags en maandag en vrijdag al genoeg doe.
Als je een bepaalde logica erin houd zit alles goed.
(Sport gewoon uit mezelf verder.)
Zometeen verjaardag van mijn neefje die de magische grens van 20 lentes heeft bereikt, dus dat komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Thaboel het volgende:
Alcohol is gezond KLAAR. Iemand een after dinner biertje?
Ho ho!quote:
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Thaboel het volgende:
Alcohol is gezond KLAAR. Iemand een after dinner biertje?
Gezellig... have fun!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Vortix het volgende:
[..]
Zometeen verjaardag van mijn neefje die de magische grens van 20 lentes heeft bereikt, dus dat komt vast wel goed.
Een koude fristi in de zomer kan best lekker zijnquote:
Komt helemaal goedquote:
Wijn is FIJN! Zeker bij vrouwen. Vraag maar aan ER als je twijfelt....quote:
Wou je me nou tegenspreken? FRISTI IS LEKKER, GODVERDOMME!quote:
quote:
Moet je klappen??!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wou je me nou tegenspreken? FRISTI IS LEKKER, GODVERDOMME!
Ik vind Fristi ook lekker, maar er zijn lekkerder drankjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Moet je klappen??!!!
Ik begreep even niet of je het sarcastisch bedoelde of niet
pure alcohol!!!quote:
Als we het daar over gaan hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik vind Fristi ook lekker, maar er zijn lekkerder drankjesZo eentje geel van onderen, wit van boven en met een beetje alcohol erin. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Hey, als ik gewoon mijn gele pretcilinder mag nuttigen, mag jij zoveel Jillz tot je nemen als je wil. Veel plezier met je appelsap-met-prik-en-alcoholquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als we het daar over gaan hebben
[ link | afbeelding ]
![]()
Woeiii Serious Request Eindhoven! Been there, done that!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Thaboel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |