quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:55 schreef elsjehelsje het volgende:
ja.
als dat marokkaantje niet had lopen gappen had die dan een tik gehad?
Hij kreeg die tik achteraf pas, hè.quote:
Een tik zou gerechtvaardigd zijn op het moment zelf, achteraf niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef elsjehelsje het volgende:
[..]
nogmaals, als die gewoon had betaald, had die dan een klap gehad?
Dat is inderdaad het meest opmerkelijke wat je uit dit nieuws kan halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
9 jaar geleden werkte hij als drogist en nu zit die in de PVV.
Stelletje amateurs.
dus een misdadiger mag je alleen straffen als je hem heterdaad betrapt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een tik zou gerechtvaardigd zijn op het moment zelf, achteraf niet.
Lichamelijk straffen willen uitdelen tonen aan dat men een achterlijke cultuur aanhangt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:03 schreef elsjehelsje het volgende:
[..]
dus een misdadiger mag je alleen straffen als je hem heterdaad betrapt?
Sinds wanneer is iemand een tik uitdelen straffen? Ik dacht dat we daar het e.e.a. over afgesproken hadden, maar dat is je kennelijk ontgaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:03 schreef elsjehelsje het volgende:
[..]
dus een misdadiger mag je alleen straffen als je hem heterdaad betrapt?
Werkt dat ook met terugwerkende kracht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand een tik uitdelen straffen? Ik dacht dat we daar het e.e.a. over afgesproken hadden, maar dat is je kennelijk ontgaan.
Retorische vraag. Gelieve niet te antwoorden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Apotheose het volgende:
Had dit ook nieuws geweest als het GEEN marrokaantje was geweest?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef elsjehelsje het volgende:
[..]
nogmaals, als die gewoon had betaald, had die dan een klap gehad?
Natuurlijk idioot, al die andere PVV-criminelen hadden NEDERLANDERS als slachtoffer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Apotheose het volgende:
terecht. Hij had m t ziekenhuis in moeten huffen. En idd: als dat joch niks had gejat had ie vast geen tik gekregen. Had dit ook nieuws geweest als het GEEN marrokaantje was geweest?
welke anderen? Wie heeft er nog meer een tik uitgedeeld dan? Ik vond het in deze situatie (diefstal) niet meer dan een logische actie. Ook als het een NEDERLANDER was geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Natuurlijk idioot, al die andere PVV-criminelen hadden NEDERLANDERS als slachtoffer.
Welke andere PVV politici?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
welke anderen? Wie heeft er nog meer een tik uitgedeeld dan? Ik vond het in deze situatie (diefstal) niet meer dan een logische actie. Ook als het een NEDERLANDER was geweest
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stelletje amateurs.
Dus? Dat maakt hem per sé ongeschikt voor de rol van politicus? Als ik zie wat voor kots er soms uit de monden van de "hoogopgeleide" politici komt gezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stelletje amateurs.
Omdat je geen 'intelligentie' nodig hebt (wat de kerel niet heeft ofc), maar kennis; economie, financien, diplomatie, etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:33 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt hem per sé ongeschikt voor de rol van politicus? Als ik zie wat voor kots er soms uit de monden van de "hoogopgeleide" politici komt gezet. Je bent er wel van bewust dat intelligentie niet per definitie gelijk staat aan werk of opleidingsniveau (verre van zelfs)?
Verder: eigen schuld van die Mocro, maar hij had het beter direct kunnen doen ipv in de politiewagen. Dat is enigszins laf. Maar jatten is ook laf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |