en ze stuurt je dan niet door naar de EHBOquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, zij zei dat het zwaar gekneusd is en er een kans inzit dat het ook nog gebroken is.
pijnstiller is niet zo nuttig bij een gebroken pols, die zal toch echt minimaal ingegipst moeten wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen, pijnstillertje nemen dan... en rustig aan doen
Nee, zij zei dat als het nog erger werd, morgen, dat ik naar het ziekenhuis kon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan stuurt ie je niet door naar het ziekenhuis voor een foto?
verstandig zeker als de kans er is dat het gebroken isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, zij zei dat als het nog erger werd, morgen, dat ik naar het ziekenhuis kon.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, zij zei dat als het nog erger werd, morgen, dat ik naar het ziekenhuis kon.
Ik vond het ook al vrij vaag, maar ja ik zie morgen wel weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verstandig zeker als de kans er is dat het gebroken is
Het is toch echt gebeurt, kijk maar naar paar topics geleden van KSC, daar zit ik te Fok!ken in de EHBO kamer van school met zo'n koelingsding op mijn arm.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fixed, Damart zal trots op me zijn.![]()
dan zou ik maar een andere arts nemen, een polsbreuk moet direct behanded worden!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het is toch echt gebeurt, kijk maar naar paar topics geleden van KSC, daar zit ik te Fok!ken in de EHBO kamer van school met zo'n koelingsding op mijn arm.
Fixed again.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zou ik maar een andere arts nemen, een polsbreuk moet direct behandeld worden!!!!
Het was ook een invaller, mijn huisarts is er op vrijdag namelijk niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou ik maar een andere arts nemen, een polsbreuk moet direct behanded worden!!!!
ze hebben mij er op school ook een keer mee laten lopen hoor, toen ik thuis kwam zei mijn opa (die er toen toevallig was en fysiotherapeut was) dat hij dacht dat het gebroken was en dat ik maar even naar de ehbo moest.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Giertje het volgende:
als ik een gebroken pols had dan had ik allang bij het ziekenhuis gezeten
dat moet direct in het gips
Wil je pics zien van mijn arm?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou ik maar een andere arts nemen, een polsbreuk moet direct behanded worden!!!!
en omdat jij beweert dat je zit te fokken op de maan, betekent het nog niet dat dat waar is.
over 11 topic'squote:
er is wel een groot verschil tussen school en de huisarts.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben mij er op school ook een keer mee laten lopen hoor, toen ik thuis kwam zei mijn opa (die er toen toevallig was en fysiotherapeut was) dat hij dacht dat het gebroken was en dat ik maar even naar de ehbo moest.
en inderdaad, gebroken dus.
is weer helemaal goed gekomen trouwens
zondagmiddag, of maandagochtend...quote:
ik gok op zaterdagavondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zondagmiddag, of maandagochtend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |