Lekker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef Muck het volgende:
Zo, vanavond de kledingkast in elkaar zetten en de boel naar boven brengen dan kunnen we morgen keihard gaan klussen
moet jij niet werkenquote:
feestjes zijn leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef Ladylike het volgende:
Morgen feest
ben me er nu al op aan het verheugen
ik zit morgen gewoon thuisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef Ladylike het volgende:
Morgen feest
ben me er nu al op aan het verheugen
ik moet morgen gewoon werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zit morgen gewoon thuiszonder feestje
dat is wel fijn van het thuiswerkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muziek luisteren en werken kan tegelijk hoor.
Zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel fijn van het thuiswerken
Thuis kan je ook een feestje bouwenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zit morgen gewoon thuiszonder feestje
zomerquote:
nog steeds?quote:
dan ben je dus eigenlijk al klaar met werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker.
En na 4 uur is kantoor dicht, dus weinig kans dat ik nog telefoon krijg.
Ja, zij zei dat het zwaar gekneusd is en er een kans inzit dat het ook nog gebroken is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zomer :w
ben je al bij de huisarts geweest?
doen wij hier ieder weekendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thuis kan je ook een feestje bouwen
en dan stuurt ie je niet door naar het ziekenhuis voor een foto?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, zij zei dat het zwaar gekneusd is en er een kans inzit dat het ook nog gebroken is.
Balen, pijnstillertje nemen dan... en rustig aan doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, zij zei dat het zwaar gekneusd is en er een kans inzit dat het ook nog gebroken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |