is reeds geplaatst en een in 2 topics lopende 'discussie'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:47 schreef TomLievense het volgende:
Speciaal voor TS: http://www.volkskrant.nl/(...)-partijgenoten.dhtml
Als men er een 1 issue partij op gaat baseren, opportunisme en 1-product marketing all over the place.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef mlg het volgende:
Wat is er mis om op te komen voor je pensioen?
Dat geldt dan toch ook voor de Wilders en de Islam? Ja, maar dat is anders.. Nee, jij bent anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als men er een 1 issue partij op gaat baseren, opportunisme en 1-product marketing all over the place.
Nee jan(pvda spinoff partij opzetter-) nagel is anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef mlg het volgende:
Dat geldt dan toch ook voor de Wilders en de Islam? Ja, maar dat is anders.. Nee, jij bent anders.
Landelijk wel. Lokaal zijn er nog wel een aantal over, die gewoon al jaren meedraaien in het lokale bestuur. Bovendien bieden gebeurtenissen in het verleden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee jan(pvda spinoff partij opzetter-) nagel is anders.
Die wil nog meer zetel fragmentatie in de 1e kamer, en laten we wel zijn, is het niet zo dat _alle_ ! ouderen partijen ondergingen zoals de lpf ?
Dat klopt maar een garantie voor succes is het ook niet echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef freako het volgende:
[..]
Landelijk wel. Lokaal zijn er nog wel een aantal over, die gewoon al jaren meedraaien in het lokale bestuur. Bovendien bieden gebeurtenissen in het verleden geen garantie voor de toekomst..
De aanwezigheid van Jan Nagel lijkt me vooral een garantie voor ruzie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt maar een garantie voor succes is het ook niet echt
Dat moet lukken inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef freako het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Jan Nagel lijkt me vooral een garantie voor ruzie..
Niets. Ik geef je groot gelijk want mijn pensioen staat behoorlijk ter discussie en ik ben not amused dat ik al jaren bedonderd ben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef mlg het volgende:
Wat is er mis om op te komen voor je pensioen?
D'66 is tegenwoordig toch ook een 1 issue partij: tegen Wilders.... en niets meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor de Wilders en de Islam? Ja, maar dat is anders.. Nee, jij bent anders.
Onzin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
D'66 is tegenwoordig toch ook een 1 issue partij: tegen Wilders.... en niets meer.
Misschien moet je de politiek eens echt gaan volgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
D'66 is tegenwoordig toch ook een 1 issue partij: tegen Wilders.... en niets meer.
Hij heef gelijk dat ze alleen maar uitblinken in discussies met Wilders. Vaak ook nog hetzelfde gebrul.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet je de politiek eens echt gaan volgen.
Dat maakt D66 nog geen 1-issue partij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij heef gelijk dat ze alleen maar uitblinken in discussies met Wilders. Vaak ook nog hetzelfde gebrul.
Maar daarom lijkt het wel zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt D66 nog geen 1-issue partij.
Hoe moet de PVV dan wel niet overkomen?quote:
Nou, overheid die de boel bewaakt is wel goed (maar NIEt beleggen (of niet met meer dan 10% bijv.) met dat geld!!)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:09 schreef Cherna het volgende:
Laat werkgevers en werknemers dit maar oplossen door pensioenfondsen tot loskoppelen te dwingen. Daar heb je de vakbonden ook niet voor nodig. Een overheid die pensioenfondsen aanstuurt en er belangen in heeft zie ik liever niet.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Wat een super goed beargumenteerde uiting !quote:
Tja D66 profileert zich op vele terreinen. Dat de Wildersfanboys enkel zien wat Pechtold in debatten met Wilders zegt wil niet zeggen dat dit het enige is waar D66 zich mee bezighoudt. Maar dat gegeven zullen de fanboys toch nooit accepteren. Die zitten namelijk vast aan hun eigen waarheden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een super goed beargumenteerde uiting !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |