Zo blijf je lekker bezig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Rossdale het volgende:
Verdeurie, moet ik zelf de OP gaan zoeken
Daar heb ik ook al een paar keer mee in m'n handen gestaan. Maar het lijkt me nooit echt aan te zetten tot aankoop. Wel lekker goedkoop trouwens!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Fallen het volgende:
En ik heb de game niet voor PS3.... (ook niet voor 360 overigens).
Wel gisteren Operation Flashpoint gekocht en HAWX, samen voor ¤ 25,-
Ik heb Borderlands op PS3 idd, maar alleen nog niet zoveel gespeeld (gehaald om te Co-oppen met mn GF maar die vind het niet zo cool (aangezien shooter).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:33 schreef Kn0x het volgende:
Fruit, heb jij Borderlands voor PS3? Ik wil hem misschien halen, mits er mensen zijn die het spelen. In mijn lijst zie ik mensen het nooit spelen
Is BL het geld waard? Het lijkt me zo'n 13 in een dozijn shooter met dat verschil dat je je wapen op 1001 manieren kan pimpen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb Borderlands op PS3 idd, maar alleen nog niet zoveel gespeeld (gehaald om te Co-oppen met mn GF maar die vind het niet zo cool (aangezien shooter).
Dus ik ben je man
Is oud hollandschquote:
Drop die table!quote:
Oh, vandaar. Ik ken alleen Brabantsch.quote:
Waar? Kheb wel zinquote:
Vlamflappen, een soort aangebrande wentelteefjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
YEAH! Morgen vlamflappen maken
Een soort vlammetjes, maar dan met de grootte en vorm van appelflappen en een beetje extra sambalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vlamflappen, een soort aangebrande wentelteefjes?
Count me outquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Een soort vlammetjes, maar dan met de grootte en vorm van appelflappen en een beetje extra sambal
hoeist met DL gegaan vandaag? Stond vanmorgen op 2% verlies toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
Een dikke procent toch nog prijs gegeven PoederSuuker
-1,17 %quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hoeist met DL gegaan vandaag? Stond vanmorgen op 2% verlies toch?
Appelflappen zonder appel maar met sambal en een beetje extra sambal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
vanwege de sambal of vanwege het vlees?
Morgen stedentripje door zuid-holland. Zondag dagje Tuschinskiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:16 schreef GameBabe het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Nee het zijn vlammetjes, maar dan groot. Dus rundvlees, uitje, peper en sambal in bladerdeegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Appelflappen zonder appel maar met sambal en een beetje extra sambal?
Sollicitatie's voorbereiden voor aankomende week!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:16 schreef GameBabe het volgende:
Zo kaasfonduen met een vriendinnetje, daarna borrelen bij de buren![]()
Zeker de moeite waard. Ik heb hem kapot gespeeld met mijn broer, plus alle DLC gedaan (PS3)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is BL het geld waard? Het lijkt me zo'n 13 in een dozijn shooter met dat verschil dat je je wapen op 1001 manieren kan pimpen.
hoeft geen goty te zijn hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee Ross', heb de GOTY niet. Maar probeer Sigmund anders eens, die heeft hem sowieso compleet
moet jij niet werken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef Nebo het volgende:
Vlamflappen Poeder? Dan kom ik morgen bij je langs
Ik mag van mijn baas heel het weekend werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:16 schreef GameBabe het volgende:
Zo kaasfonduen met een vriendinnetje, daarna borrelen bij de buren![]()
Zo'n soort kat ga ik misschien dit jaar ook in huis halenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef badboynova het volgende:
De coke heeft ze al, nu enkel de kat nog.
Morgen niet, morgen ben ik vrij om te studeren en te spelen met mijn nieuwe iPhone en vriendinquote:
Aha je heb de boost your tril functie app gevonden, altijd handig als je 2 dingen in 1 keer kan combineren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Morgen niet, morgen ben ik vrij om te studeren en te spelen met mijn nieuwe iPhone en vriendin
Die rooie is eckt gek, de verrekte mongol.quote:
Wat vind jij bier?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
Het was een goeie week! Pak er nu een biertje op
Budvarquote:
Ooh zij brouwen hun bier toch met het slootwater uit moerdijk.quote:
Hoe kom je eraan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
Na deze winstgevende week kijk ik niet op een oost europees biertje meer of minder Badboy!
U bent geslaagd voor het down syndroom testquote:
www.Russianbrides.comquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan?
want heb nog nooit van dat merk gehoord ( kreeg je het gratis bij je poolse bruid als welkoms geschenk?)
oh je gaat je vriendin Plundra?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Morgen niet, morgen ben ik vrij om te studeren en te spelen met mijn nieuwe iPhone en vriendin
Ik heb de energie nodig natuurlijk! Bovendien woon je maar op 2 minutenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
oh je gaat je vriendin Plundra?Dan heb je sowieso geen tijd om bij mij vlamflapjes te halen
je houdt zeker hetzelfde nummer? Dan moet je dat ff via de klantenservice regelen waarschijnlijk omdat je telefoonnummer maar aan één sim gekoppeld kan wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb de energie nodig natuurlijk! Bovendien woon je maar op 2 minuten![]()
Dammit, probeer ik mijn simkaart te activeren via Hi.nl, krijg ik een 'technische storing'. Morgen maar even de boel laten activeren door de klantenservice en tot die tijd kan ik hem niet aanzetten(of ik moet mijn huidige simkaart verknippen, maar dat ga ik niet proberen)
Maar daar gaat het juist om, het overzetten van dat nummer naar de Micro-sim van mijn iPhone, gezien ik mijn abo gewoon verlengd heb. Heel makkelijk zelf overzetten zeggen ze dan. Morgenvroeg meteen bellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je houdt zeker hetzelfde nummer? Dan moet je dat ff via de klantenservice regelen waarschijnlijk omdat je telefoonnummer maar aan één sim gekoppeld kan worden
Oh en de vlamflapjes zijn het voorgerecht: vrienden komen eten morgenavond
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar daar gaat het juist om, het overzetten van dat nummer naar de Micro-sim van mijn iPhone, gezien ik mijn abo gewoon verlengd heb. Heel makkelijk zelf overzetten zeggen ze dan. Morgenvroeg meteen bellen
ik heb vanwege mijn bereik binnenshuis ook een nieuwe simkaart aangevraagd, ik moet ook bellen als ie binnen is voordat ik 'm kan gebruiken en dan zetten ze 'm om en kan ik mijn huidige simkaart niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar daar gaat het juist om, het overzetten van dat nummer naar de Micro-sim van mijn iPhone, gezien ik mijn abo gewoon verlengd heb. Heel makkelijk zelf overzetten zeggen ze dan. Morgenvroeg meteen bellen
dat is alleen als mensen ongeveer vier uur na het eten van de flapjes flatulent naar moerdijk zouden gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef badboynova het volgende:
vlamflapjes + moerdijk, ik zie nu pas de 9/11 van Nederland
Het resultaat in een onderzoek is altijd bekend, maar men is altijd op zoek naar de bron van de oorzaak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat is alleen als mensen ongeveer vier uur na het eten van de flapjes flatulent naar moerdijk zouden gaan
Als ik het zo hoor dan ben ik blij dat ik niet bij die Griek in de buurt woon. Moet echt wat kilo'tjes kwijt raken nuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef Frankii het volgende:
Net een veel te groot bord gyros op met rijst en tzatziki van de griek naast me, voor 5 fucking euro!
Maandag: Pizzadag (alle pizza's 6 euro)
Vrijdag: Griekdag (5 euro voor goede portie)
Mag best nog een besteldag bij wat mij betreft
ja, heb je enigszins zelf in de hand gehad of niet dat ze nu model nijlpaard is toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef badboynova het volgende:
BAM,
net weer 500 euro afgetikt aan de hijskraan man, het meiske moest weer naar bed gebracht worden.
Morgen weer 3 liter vloeibaar boter halen, want haar buik is te groot om droog over dwars door de deurpost te krijgen.
gij heb opvoeding gehad, dit door een mamoet te vergelijken met een nijlaardquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja, heb je enigszins zelf in de hand gehad of niet dat ze nu model nijlpaard is toch?
Ik heb ook geen flauw idee wat betekend, maar ja wat verwacht je van een VBO-erquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je moest het opzoeken of niet?
Hmm. Wat kost die GOTY nu eigenlijk?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
hoeft geen goty te zijn hedie bevat alleen alle dlc erbij etc
Nee helaas niet, het is alleen een woord waarvan ik verwacht het nooit te gebruiken en ik weet ook eigenlijk niet eens waar ik het ooit geleerd heb.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je moest het opzoeken of niet?
Ach, ik kan het hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor dan ben ik blij dat ik niet bij die Griek in de buurt woon. Moet echt wat kilo'tjes kwijt raken nu
http://tinyurl.com/2eybo92quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wat betekend, maar ja wat verwacht je van een VBO-er
Die heb ik ook nog 1 liggen, nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275
Alleen moet je wel een maand wachten voordat je het binnen hebt
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
gij heb opvoeding gehad, dit door een mamoet te vergelijken met een nijlaard
1 april is ze uitgerekend, en dit zonder te lachen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze je nog?
ah, dan heb je nog ruim een maand voor jezelf voordat ze op zwangerschapsverlof gaat!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
1 april is ze uitgerekend, en dit zonder te lachen.
Ze zit al een paar maanden thuis ivm der bekken een suri kind niet zijn gewend, feel mij hurt en de kilo eelt op mijn hand.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ah, dan heb je nog ruim een maand voor jezelf voordat ze op zwangerschapsverlof gaat!
hehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze zit al een paar maanden thuis ivm der bekken een suri kind niet zijn gewend, feel mij hurt en de kilo eelt op mijn hand.
Als er een bio film over mij gemaakt zou worden, dan was de titel "the bleu horney"geweest.
vroeger was rechts, maar tegenwoordig ben ik linksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hehehe
je loopt ook helemaal scheef zeker door die hand of niet?
Trusten BBNquote:
Praag al geweest denk ik?! Kopenhagen wil ik ook nog eens naar toequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef koei het volgende:
BBN, Tain, Aquila, Fruitig, komen jullie naar de meet in Utrecht volgend weekend? Het is nu op zondag
En BBN, mijn schoonzusje is ook voor begin april uitgerekend, maar die past nog prima door alle deuren! Maar goed, die past normaal ook bijna door een brievenbus...
Ik was zelf druk bezig met het plannen van een weekendje Krakow en Auschwitz, maar dat gaat waarschijnlijk pas in het najaar worden omdat mn ene zus pas in het najaar weer weg mag van dr vent en mn schoonzusje dan net bevallen isDat wordt een andere stedentrip uitzoeken voor dit voorjaar... Misschien Budapest? Iemand daar wel eens geweest?
Krakow is heel mooi! Beetje het Utrecht van Polen zegmaar. Budapest is ook heel tof, heerlijke badhuizen. Ik zou dat alleen wel plannen met het sziget festivalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef koei het volgende:
BBN, Tain, Aquila, Fruitig, komen jullie naar de meet in Utrecht volgend weekend? Het is nu op zondag
En BBN, mijn schoonzusje is ook voor begin april uitgerekend, maar die past nog prima door alle deuren! Maar goed, die past normaal ook bijna door een brievenbus...
Ik was zelf druk bezig met het plannen van een weekendje Krakow en Auschwitz, maar dat gaat waarschijnlijk pas in het najaar worden omdat mn ene zus pas in het najaar weer weg mag van dr vent en mn schoonzusje dan net bevallen isDat wordt een andere stedentrip uitzoeken voor dit voorjaar... Misschien Budapest? Iemand daar wel eens geweest?
ja of een van de scandinavische hoofdsteden (en Bergen)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Praag al geweest denk ik?! Kopenhagen wil ik ook nog eens naar toe
True that, nja Helsinki lijkt mij dan een stuk minderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja of een van de scandinavische hoofdsteden (en Bergen)
Ik heb zondag familiebezoek dagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef koei het volgende:
Staat genoteerd, ik laat je nog iets weten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef koei het volgende:
Rotterdam?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef Poit het volgende:
Zo, ik ga even naar opgezette lijken kijken.
Later
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee, achtertuin denk ik
Die ronde knop ingedrukt houden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
![]()
Mijn iPhone is alive! Ik ben alleen benieuwd hoe ik apps af kan sluiten zonder dat ze ook bij de actieve programma's blijven staan en ik zie via hier moet afsluiten, ofwel gewoon volledig afsluiten.
De enige manier om een app af te sluiten is de quickbar op te roepen (dubbeldrukken op home-knop), een icoontje aangeraakt te houden tot ze gaan 'wiggelen' en dan op het -'tje drukken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
![]()
Mijn iPhone is alive! Ik ben alleen benieuwd hoe ik apps af kan sluiten zonder dat ze ook bij de actieve programma's blijven staan en ik zie via hier moet afsluiten, ofwel gewoon volledig afsluiten.
Dubbeldrukken was toch eerst een screenshot maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
De enige manier om een app af te sluiten is de quickbar op te roepen (dubbeldrukken op home-knop), een icoontje aangeraakt te houden tot ze gaan 'wiggelen' en dan op het -'tje drukken.
Je kan ook een app geforceerd afsluiten door in de applicatie zelf de aan/uit knop ingedrukt te houden, wachten tot je de "Telefoon uitzetten" melding krijgt, en dan ipv op "Cancel" te drukken, de home-knop ingedrukt houden.
homeknop vier tot zes seconden ingedrukt houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
![]()
nee dat is home + on/offquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Dubbeldrukken was toch eerst een screenshot maken?
Nee, dat was Home met aan/uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Dubbeldrukken was toch eerst een screenshot maken?
Heb je iemand mee om je handje vast te houden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef Poit het volgende:
Zo, ik ga even naar opgezette lijken kijken.
Later
tot wanneer is die tentoonstelling eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je iemand mee om je handje vast te houden?
Ik ben nog steeds niet geweestmaar wel al naar de snijzaal waar je overal aan mag zitten, te gek
23 jan. Dus ik moet even opschieten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
tot wanneer is die tentoonstelling eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
tot wanneer is die tentoonstelling eigenlijk?
BODY WORLDS & The Cycle of Life - verlengd t/m 2 februari 2011quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
23 jan. Dus ik moet even opschieten.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
BODY WORLDS & The Cycle of Life - verlengd t/m 2 februari 2011
http://www.bodyworlds.com/nl/rotterdam/welkome.html
ja ik heb alleen ff een blok aan mijn been. Heb voor CS trouwens even iets aan de spam gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Hele mooie tentoonstelling is dat Poedertje
Oh nice, dat scheelt! Nu nog iemand zoeken die mee wilt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Dagje rolstoel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja ik heb alleen ff een blok aan mijn been. Heb voor CS trouwens even iets aan de spam gedaan
Nee, dan ga ik nog liever nietquote:
Je krijgt idd echt nog wel een keer de kans om alsnog te gaan. 4 jaar terug was de tentoonstelling in Amsterdam, 2 jaar terug in Brussel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik nog liever nietKomt wel een keer en anders kan ik die tentoonstellen vast nog wel elders bekijken
Nee, in Amsterdam was Bodies, dat was een andere tentoonstelling.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je krijgt idd echt nog wel een keer de kans om alsnog te gaan. 4 jaar terug was de tentoonstelling in Amsterdam, 2 jaar terug in Brussel.
Het levert genoeg geld op, dus denk dat het nog wel een keer terug komt naar Nederland
Waarom niet? Durf je het niet aan of schaam je je om in een rolstoel te zitten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik nog liever nietKomt wel een keer en anders kan ik die tentoonstellen vast nog wel elders bekijken
Dat is waar, maar het idee is hetzelfde. Lijken kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, in Amsterdam was Bodies, dat was een andere tentoonstelling.
Ik ga gewoon niet in een rolstoel zitten. Vind het al erg genoeg dat ik met krukken loop. Daarnaast gaat het nu gewoon nog niet, daarvoor is de operatie te kort geleden geweest en ik hoop eind januari/begin februari opnieuw geopereerd te kunnen worden om het herstel te bespoedigen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, in Amsterdam was Bodies, dat was een andere tentoonstelling.
[..]
Waarom niet? Durf je het niet aan of schaam je je om in een rolstoel te zitten?
Jammer dat je niet in een rolstoel zou willen. Daarmee ontzeg je jezelf gewoon veel mogelijkheden. Je hebt wat je hebt en wat een ander dan van vindt is toch niet boeiend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet in een rolstoel zitten. Vind het al erg genoeg dat ik met krukken loop. Daarnaast gaat het nu gewoon nog niet, daarvoor is de operatie te kort geleden geweest en ik hoop eind januari/begin februari opnieuw geopereerd te kunnen worden om het herstel te bespoedigen.
Voor een leek lijkt elk lijkbleek lijk op elk ander lijk, maar als blijkt dat niet elk lijkbleek lijk op andere lijken lijkt, dan lijkt dat dus alleen zo voor een leek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het idee is hetzelfde. Lijken kijken
dat is zo, maar ik kan beter nu een paar maanden rustig aan doen dan op volle toeren door blijven gaan. Er komt vast wel weer een andere keer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in een rolstoel zou willen. Daarmee ontzeg je jezelf gewoon veel mogelijkheden. Je hebt wat je hebt en wat een ander dan van vindt is toch niet boeiend?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Voor een leek lijkt elk lijkbleek lijk op elk ander lijk, maar als blijkt dat niet elk lijkbleek lijk op andere lijken lijkt, dan lijkt dat dus alleen zo voor een leek.
Je hoeft er niet uitgebreid op in te gaan, maar gaan zitten in een rolstoel en een tentoonstelling bezoeken kan je moeilijk "op volle toeren door blijven gaan" noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat is zo, maar ik kan beter nu een paar maanden rustig aan doen dan op volle toeren door blijven gaan. Er komt vast wel weer een andere keer.
Wat anderen vinden heeft me nooit veel gedaan, ben ergens altijd een einzelganger geweest en altijd mijn eigen pad getrokken. Kan er nog wel verder over uitwijden, maar dat lijkt me niet nuttig ;D
Rotterdam dus, zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in een rolstoel zou willen. Daarmee ontzeg je jezelf gewoon veel mogelijkheden. Je hebt wat je hebt en wat een ander dan van vindt is toch niet boeiend?
Wat?quote:
Je reageerde een beetje overdrevenquote:
Ow, misschien moet je dat dan gewoon aangeven... of misschien wel gewoon aan Poeder overlaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reageerde een beetje overdreven
Nee, dan wordt de spraakcommando-functie geactiveerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
homeknop vier tot zes seconden ingedrukt houden
Excuses1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, misschien moet je dat dan gewoon aangeven... of misschien wel gewoon aan Poeder overlaten.
Nee een scottish fold/straight. Is meestal een baby van een scottish fold en een britse korthaar. Lijkt me wel leuk, de gezelligheid van een beest in huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Een Blauwe Rus gamebabe?
Ben ik niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reageerde een beetje overdreven
Dat dus.... Verschrikkelijk.quote:
Ik kom er zelden, dus mij was het niet opgevallenquote:
Daar heb je mij toch voor??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee een scottish fold/straight. Is meestal een baby van een scottish fold en een britse korthaar. Lijkt me wel leuk, de gezelligheid van een beest in huis
Sziget is midden in de zomervakantie, dat is een beetje jammer. Het lijkt me erg tof om daar een dag of twee van mee te pakken, maar een hele week is me iets teveel van het goede, met name financieel. Maar ik neem het voorlopig mee in de overweging, al moet ik dan nog wel iemand vinden die mee wil, een festival in mn eentje lijkt me niet echt leuk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Krakow is heel mooi! Beetje het Utrecht van Polen zegmaar. Budapest is ook heel tof, heerlijke badhuizen. Ik zou dat alleen wel plannen met het sziget festivalOeh, en als je naar Budapest gaat mag een bezoekje aan The House Of Terror zeker niet missen. Is geen spectaculaire gore ofzo maar een tentoonstelling die gaat over de door russen keihard neergeslagen opstand van de Bulgaren.. Ik was onder de indruk (althans, 5 jaar geleden)
Gisteravond naar albumpresentatie van Eefje geweest. Wat een mooie lieve liedjes maakt ze toch
Het nadeel van heel Scandinavië is dat het belachelijk duur is. Dat is dus iets voor over een paar jaar als ik het financieel makkelijk kan lijden. Voor nu liever naar de goedkope plaatsen. Praag ben ik idd al twee keer geweest (is wel een aanrader, maar daar gaan we op zomerkamp met scouting wel weer een keer heen).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja of een van de scandinavische hoofdsteden (en Bergen)
Je moet er ook nog naartoe reizen natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Poit het volgende:
Sziget is inderdaad dan maar toch een feestje dat je niet mag missen![]()
En qua prijs valt het wel mee.. Blijft oostblok. Ben met 3 dagen lowlands meer kwijt dan met een week Sziget
In Scandinavië is toch alleen de alcohol heel duur? De rest valt wel mee toch?
Goedemorgen trouwens. Ik ga lekker een dagje analoog gamen bij de Kok.
Dan nog is het goedkoperquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moet er ook nog naartoe reizen natuurlijk.
Dat valt ook wel mee hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moet er ook nog naartoe reizen natuurlijk.
Teefuryquote:
Balen dat de verzendkosten net zo hoog zijn als de prijs van zo'n shirt..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Teefury
Die site gaat me zoveel geld kosten denk ik
DUIDELIJK!!!!quote:
Ach 2 shirtjes komt op iets meer dan 20 euro inc verzendkosten dus dan vind ik het wel meevallenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Balen dat de verzendkosten net zo hoog zijn als de prijs van zo'n shirt..
Haha, da's wel een stukje fietsenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Augustus 2012, Salmbo BC, Canada
Moet je wel genoeg vrienden hebben om 2 shirtjes te kunnen kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach 2 shirtjes komt op iets meer dan 20 euro inc verzendkosten dus dan vind ik het wel meevallen
Of soms ruimere marges nemen om meer mensen te vinden die OOK T-SHIRTS WILLEN BESTELLEN.... POIT!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je wel genoeg vrienden hebben om 2 shirtjes te kunnen kopen
Oh, sorry broeder.. Wil jij deze toevallig ook??quote:Op zondag 9 januari 2011 14:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Of soms ruimere marges nemen om meer mensen te vinden die OOK T-SHIRTS WILLEN BESTELLEN.... POIT!
NIET SLECHTS EEN UUR!
Nee, deze is stom!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, sorry broeder.. Wil jij deze toevallig ook??
(IK WEL!!!!)
Ja, maar ik wilde op tijd naar bed en had nog een half uurtje speling gegeven ook nog.. Misschien dat je het het maatje M wel van Nebo kan aftroggelenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, deze is stom!
Ik heb niks met Nintendo en/of Godfathers.
Maar sorry voor het schreeuwen. Ik wist niet dat het om dagelijkse aanbiedingen ging. Ik wilde die andere met die controllers wel....
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde op tijd naar bed en had nog een half uurtje speling gegeven ook nog.. Misschien dat je het het maatje M wel van Nebo kan aftroggelen
Heel misschien, durf het nog niet met zekerheid te zeggen maar ik doe m'n best!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:21 schreef Fallen het volgende:
[..]![]()
Kom je nou nog volgende week zondag?? SC-MEET?
Ow, en veel plezier met De_Kok en aanhang/familie.
100 euro!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde op tijd naar bed en had nog een half uurtje speling gegeven ook nog.. Misschien dat je het het maatje M wel van Nebo kan aftroggelen
Mwah... for $ 100,- I'll let you live....quote:
Sterkte, met diplomacy ben je wel even zoet...quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Fallen het volgende:
Ik moet trouwens ook weg, straks analoog gamen... Diplomacy, eens kijken of dat leuk is.
Heuj, ga je weer verder op je Misan-account? De date was weer gezellig, de iPhone 4 is tof. Ik ben me toch een shitload aan nutteloze apps aan het binnenhalen! Ik zou alleen nog altijd willen weten hoe ik apps helemaal afsluit zonder naar taakbeheer te gaanquote:
Telefoon uitzettenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zou alleen nog altijd willen weten hoe ik apps helemaal afsluit zonder naar taakbeheer te gaan
Ja had zoiets van iedereen weet toch wel dat het dezelfde persoon isquote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heuj, ga je weer verder op je Misan-account? De date was weer gezellig, de iPhone 4 is tof. Ik ben me toch een shitload aan nutteloze apps aan het binnenhalen! Ik zou alleen nog altijd willen weten hoe ik apps helemaal afsluit zonder naar taakbeheer te gaan
Nein, dan activeer je de spraakcommando's. Het is allemaal niet zo erg, want het zou niet ten koste gaan van de snelheid of batterij van dat ding. Ik weet alleen niet of het handig is om apps als Twitter en mail continu aan te laten staan in verband met het datalimiet (tenzij dat niet echt significant is).quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja had zoiets van iedereen weet toch wel dat het dezelfde persoon is
Werkt 4-6 seconden home-knop indrukken niet? Anders doen wat Tain zegt
Je kunt via instellingen > algemeen > gebruik bijhouden hoeveel data je per periode verbruiktquote:Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nein, dan activeer je de spraakcommando's. Het is allemaal niet zo erg, want het zou niet ten koste gaan van de snelheid of batterij van dat ding. Ik weet alleen niet of het handig is om apps als Twitter en mail continu aan te laten staan in verband met het datalimiet (tenzij dat niet echt significant is).
Aan die 1GB kom je in de praktijk niet, ik verbruik zelf nog geen 250MB per maandquote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef Nebo het volgende:
Hmm dan haal ik hem morgen eens de hele dag van 3G af en kijk ik wat ik een beetje verbruik als ik een dagje teer op het mobiele internet. Ik heb Hi Tain, datalimiet van 1GB per maand
Dead Space al gehad?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef MrManiak het volgende:
Welke Silent Hill-games voor de Xbox 360 zijn er eigenlijk? Heb zin in een creepy game voor de console
Wanneer komt er een kamer vrij daar?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:02 schreef Frankii het volgende:
Opstaan, eten maken, eten, tv kijken, eten maken, eten, drinken, eten, eten maken, eten, filmpje kijken, eten maken, eten, eten, beetje surfen, beetje gamen, met mensen bellen, geen gezeik aan hoeven horen van ouders, eten.
Damn, wat is het toch heerlijk op mezelf.
Die van mij is na 2 dagen school alweer begonnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef Kuukske het volgende:
. De vakantie is over 12 uur officieel voorbij.
Nog niet. Aanrader zo te horen?quote:
Jammer dat je alleen het shirtje van vandaag kan kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Teefury
Die site gaat me zoveel geld kosten denk ik
Zeker! Een van de tofste in het gerne en deel 2 komt er ook al bijna aan dus die kun je daarna doenquote:
Eens even kijken waar ik 'm voor een prikkie kan scoren danquote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker! Een van de tofste in het gerne en deel 2 komt er ook al bijna aan dus die kun je daarna doen
2dehands zoeken dat is het beste!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Eens even kijken waar ik 'm voor een prikkie kan scoren dan
Ben niet zo heel gek op Marioquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is er iemand die ook gaat bestellen op teefury? Dan maken we er een groep order van
Nja bestel er sowieso 2 hier, maar echt jammer dat je oude shirtjes niet nog een keer kan bestellenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben niet zo heel gek op Mario
Heb trouwens ook een overzichtje gevonden van meerdere dagelijkse t-shirt aanbiedingen:
http://www.teemagnet.com/
Ik wacht nog steeds op je housewarmingquote:Op zondag 9 januari 2011 19:02 schreef Frankii het volgende:
Opstaan, eten maken, eten, tv kijken, eten maken, eten, drinken, eten, eten maken, eten, filmpje kijken, eten maken, eten, eten, beetje surfen, beetje gamen, met mensen bellen, geen gezeik aan hoeven horen van ouders, eten.
Damn, wat is het toch heerlijk op mezelf.
http://www.teefury.com/submit.phpquote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb ook nog een aardig ontwerp voor een t-shirt liggen trouwens.
Kun je die vrijblijvend uploaden of is dat allemaal heel serieus?
quote:Our curators are always looking for fresh new art to feature here at TeeFury. If you'd like to submit a design for us to consider, please use the fields to the right.
Why submit to TeeFury?
24 hours of crazy fame and stardom!
Not to mention, we pay $1 per shirt sold and the artist retains full rights to their design.
Some of our top earning artists:
Ian Leino
$14,646 USD
Chris Wahl
$10,822 USD
Spacemonkeydr
$9,993 USD
RubyRed
$9,733 USD
WinterArtwork
$6,178 USD
Submission guidelines:
1.
Designs are limited to 6 colors, front chest location with a maximum size of 15 x 19 inches.
2.
Submissions should be 640 x 800 pixels (keep file size below 500kb please).
Nog niks gevonden op internetquote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tain of Poit, als 1 van jullie 2 weet waar je oude shirts van teefury kan bestellen, laat even weten aub
Hierbij wil ik graag mijn laatste bestelling peren ANNULERENquote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef SuperFruitig het volgende:
AQ het is een slecht geprogrammeerd, ongeïnspireerd kutspel imo
113 in een dozijn
ik heb documantaires gezien van discovery met betere CGIquote:
Preview??quote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Awesome
Ik ga hem uploaden denk ik
Echt een briljante filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Echt een briljante film
Beste film die ik dit jaar gezien heb!Gelukkig is het jaar nog jong...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had ook naar Tucker & Dale vs Evil moeten gaan. Dat is pas echt een briljante film! Tijd geleden dat ik zo hard gelachen heb bij een film!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Die draait hier nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef koei het volgende:
[..]
Gelukkig is het jaar nog jong...
Je had ook naar Tucker & Dale vs Evil moeten gaan. Dat is pas echt een briljante film! Tijd geleden dat ik zo hard gelachen heb bij een film!
Al een tijdje niet gezien iddquote:Op maandag 10 januari 2011 07:50 schreef koei het volgende:
Heeft reintji zich hier de laatste tijd eigenlijk nog laten zien?
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:23 schreef Misan het volgende:
Mogge! Vandaag voor het eerst mijn gips eraf en hechtingen verwijderenik hoop ook meteen een afspraak te kunnen maken voor de vervolgoperatie zodat ik wat concreter in beeld heb wanneer ik ongeveer weer gipsloos ben
JAZEKUUUUUR, alleen last van m'n schouders, een of ander wijf kneep hard in m'n spieren daar..quote:Op maandag 10 januari 2011 09:26 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, lekker eersteklas zitten in de trein, oftewel, ik ben weer overtijd :-P
Heb wel een geweldig weekend gehadjullie ook?
QFC!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:45 schreef Tain het volgende:
Meh... bestluit er een kat over het bed te rennen en er uiteindelijk vanaf te flikkeren, terwijl die zijn nagel in mijn pink had gezet om af te remmen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Dat is ook niet aardig!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef Poit het volgende:
[..]
JAZEKUUUUUR, alleen last van m'n schouders, een of ander wijf kneep hard in m'n spieren daar..
Heb je er serieus last vanquote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef Poit het volgende:
[..]
JAZEKUUUUUR, alleen last van m'n schouders, een of ander wijf kneep hard in m'n spieren daar..
Poit noemde me manwijf....quote:
Ik zou m de volgende keer nog harder knijpen, ik kan je wel wat pijnlijke trucjes leren!quote:
Dat ben je ookquote:
Mag wel, kost alleen 5 euro per SOG.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef vulva-kobold. het volgende:
goeiemorgen!
kan er in dit topic geSOGd worden? of mag dat niet?
quote:
SOG'en? Nee wij WOG'en hier lieverquote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef vulva-kobold. het volgende:
goeiemorgen!
kan er in dit topic geSOGd worden? of mag dat niet?
zoveel geld heb ik heul nietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag wel, kost alleen 5 euro per SOG.
daar doe ik niet aan, ik krijg geld van de overheidquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SOG'en? Nee wij WOG'en hier liever
Volgens mij voer je zelf je argumenten aanquote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zoveel geld heb ik heul niet
[..]
daar doe ik niet aan, ik krijg geld van de overheid
GRATIS GELDquote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zoveel geld heb ik heul niet
[..]
daar doe ik niet aan, ik krijg geld van de overheid
kut, 3 minuten in dit topic en nu al gedisstquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij voer je zelf je argumenten aan
Wacht maar tot je teveel verdient in een jaar, of je je studie niet afmaaktquote:
En ook nog eens door een meisjequote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kut, 3 minuten in dit topic en nu al gedisst
Gratis geld waar je een dikke housewarming voor je FOK!vriendjes van kan gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:
dat maakt me nog niet eens uit, weer eens wat andersquote:
5 euro voor schoon ondergoed? Prima!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag wel, kost alleen 5 euro per SOG.
Drumroll pleasequote:
Nou daar is de deurquote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kut, 3 minuten in dit topic en nu al gedisst
4e plaats als beste ER met 14 stemmen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Gheh, ik krijg nog steeds liefde van de FOK!games-bezoekers, sta op een gedeelde tweede plaats als Beste Reviewert
je weet trouwens dat dit helaas niet bestaat hequote:
ik geef niet zo snel opquote:
quote:
quote:
Jammerquote:Op maandag 10 januari 2011 11:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je weet trouwens dat dit helaas niet bestaat he
[..]
ik geef niet zo snel op
ik had yvonne van de week een mailtje gestuurd, en ze zei dat ik op kon rottenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer.. Wanneer mag je trouwens je normale nick gebruiken? Of weten ze het nu nog niet dat je aan het klonen bent
?
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Sigmund?
En waarom is Misan terug?
WAT GEBEURT HIER?!?!!!
Je bent in een muts geweest?quote:
neinquote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Sigmund?
En waarom is Misan terug?
WAT GEBEURT HIER?!?!!!
nou weet je ook meteen mijn eckte naamquote:Op maandag 10 januari 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
kutkabouter postte hier nooit, die sjefvanoekel is sigmund
KERST JONGUH!quote:
SINGING JINGLE BELLS WHILE YOU JIGGLE MY BALLS.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
KERST JONGUH!
MET DIE BALLEN EN DIE OUWE LUL MET VIEZE BAARD!!
JINGLE BAAAALLSSS
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:08 schreef Misan het volgende:
Ik mag trouwens over een week of zes uit het gips!Over een week of vier terugkomen, opnieuw foto's maken en afspraak maken om die schroef eruit te jassen. Ik krijg dus geen loopgips en wel fysiotherapie nadien
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:08 schreef Misan het volgende:
Ik mag trouwens over een week of zes uit het gips!Over een week of vier terugkomen, opnieuw foto's maken en afspraak maken om die schroef eruit te jassen. Ik krijg dus geen loopgips en wel fysiotherapie nadien
fucking kut man, ik stort helemaal in als ik meer dan 2 bakken koffie achter elkaar doequote:Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef Frankii het volgende:
[..]
SINGING JINGLE BELLS WHILE YOU JIGGLE MY BALLS.
Ik sta fucking stijf van de koffie, lekker werken zo.
Yay!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:08 schreef Misan het volgende:
best jammer vooralquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is ergens toch bestwel grappig dat dit allemaal komt doordat je dronken bent gaan sneeuwballenvechten! (ja, dat is een werkwoord!)
Ja dat ook wel! Valt nog wel mee hoor, je had ook je knie kunnen verbrijzelen zoals mn zus, die kan nu na 11 maanden (is begin februari gebeurd) pas net een beetje lopen zonder krukken....quote:
neuh, maar iedereen wist toch al wie ik wasquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja dat ook wel! Valt nog wel mee hoor, je had ook je knie kunnen verbrijzelen zoals mn zus, die kan nu na 11 maanden (is begin februari gebeurd) pas net een beetje lopen zonder krukken....
Maar waarom trouwens Poeder in de mixer gedaan? Had je weer teveel met smatjes zitten PM'en en lieten ze je niet met rust?
Dan alquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
fucking kut man, ik stort helemaal in als ik meer dan 2 bakken koffie achter elkaar doe
Maar was je nou luchtzakje ook nog of ben ik nou abuis?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef Misan het volgende:
[..]
neuh, maar iedereen wist toch al wie ik wasVoordat ik trouwens weer helemaal normaal kan lopen ben ik ook gauw een half jaar tot een jaar verder
aan de andere kant wordt je wel echt door de vrouwtjes vertroeteld als je in het gips zitquote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ja en ik dacht dat ik na de vervolgoperatie nog minimaal zes weken in het gips moest
zo weinig is het niet nee, maar soms wil ik gewoon meerquote:
ook errrbek jaquote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar was je nou luchtzakje ook nog of ben ik nou abuis?
Ah dus je krijgt weer een ban erbijquote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik had yvonne van de week een mailtje gestuurd, en ze zei dat ik op kon rotten
ik neem maar aan omdat ik wat kloontjes heb gemaakt
zolang ik in GAM blijf niet, volgens mij halen ze de kloonscan alleen over KLB en ONZ, en daar kom ik niet meer, kansloze zooi dat het isquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dus je krijgt weer een ban erbij?
wie ben je dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zolang ik in GAM blijf niet, volgens mij halen ze de kloonscan alleen over KLB en ONZ, en daar kom ik niet meer, kansloze zooi dat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |