Waarschijnlijk hieroverquote:
Ik dacht dat we moesten bezuinigenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hierover
111 Teletekst vr 07 jan
Kabinetsakkoord missie Afghanistan
` Het kabinet zendt een trainingsmissie
naar Afghanistan om de politie daar op
te leiden en te trainen.Het gaat om 545
man.Dat schrijft het kabinet aan de
Kamer.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ah, dat zou het kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hierover
111 Teletekst vr 07 jan
Kamer.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef BasEnAad het volgende:
Hij wenst iedereen een prettig weekend: "En nu ga ik de kroeg in, hajeee!"
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef BasEnAad het volgende:
Hij wenst iedereen een prettig weekend: "En nu ga ik de kroeg in, hajeee!"
Ik had hem eigenlijk als fipo verwacht.quote:
kom jij ook in de metro?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hierover
111 Teletekst vr 07 jan
Kamer.
Als Arie Boomsma erbij is weet je wat ie bekend gaat makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef StephanL het volgende:
Dat is elke week op vrijdagmiddag. Altijd na de ministerraad. Is niks nieuws, behalve wat hij bekent maakt, dat verschilt per week.
Klopt maar nu stond het speciaal aangekondigt op txt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef StephanL het volgende:
Dat is elke week op vrijdagmiddag. Altijd na de ministerraad. Is niks nieuws, behalve wat hij bekent maakt, dat verschilt per week.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als Arie Boomsma erbij is weet je wat ie bekend gaat maken.
GroenLinks?!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Asphias het volgende:
groenlinks, d66 en christenunie hoorde ik net.
Femmie Halsepatat draait zich om in d'r schaamhaar!quote:
50 miljoen per jaar is een redelijke schatting voor 500 man denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:18 schreef Basp1 het volgende:
Hoeveel gaat dit grapje nederland kosten?
Wel op cultuur bezuinigen, de btw omhoog waardoor er 20 miljoen per jaar mee binnen komt, maar voor de barbaarsheid van oorlog daar mogen we geld aan spenderen.
Laten we eens schatten dat een uitgezonden militair inclusief slijtage van materiaal ongveer 100.000 euro per jaar kost,. dan zou het dus betekenen dat dit grapje 54.5 miljoen per jaar gaat kosten.
Jatoch. De vorige missie was ook puur een opbouwmissie, echt waar!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Strict opleidingskarakter."
Maak dat de kat wijs.
met 550 man, waaronder al 100 man voor de f16s, de trainers zelfs, medisch personeel, hoge piefen, etc. denk ik dat ze daar wel redelijk de waarheid spreken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Strict opleidingskarakter."
Maak dat de kat wijs.
Die moeten voor stemmen want PVDA en PVV zullen dat niet doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Asphias het volgende:
groenlinks, d66 en christenunie hoorde ik net.
De PVV kan de missie ook gedogen, dus geen motie van wantrouwen over de missie steunen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Die moeten voor stemmen want PVDA en PVV zullen dat niet doen.
Als ze dat gaan doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
De PVV kan de missie ook gedogen, dus geen motie van wantrouwen over de missie steunen...
En de NAVO uiteraard. Derhalve gaan we ja zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Zith het volgende:
DIT IS NODIG MENSEN
want de amerikanen vragen ons
Tja ze hebben helemaal geen meerderheid nodig om een besluit als dit te mogen nemen, dat ze dat toch proberen is puur om zoveel mogelijk medestanders te krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:26 schreef DustPuppy het volgende:
Het zou mij verbazen als dit erdoor komt. Maar we gaan het merken.
Maar dat doen ze niet. Dat heeft Rutte reeds gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als CDA & VVD als minderheid zouden zeggen "er komt een missie naar Afghanistan, en wat jullie als 2e kamer zeggen houden we ons niet aan op", dan komt die missie er. Enige wat de 2e Kamer dan kan doen is beginnen te klagen, maar ze hebben niet de macht om die beslissing van het kabinet tegen te houden.
motie van wantrouwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja ze hebben helemaal geen meerderheid nodig om een besluit als dit te mogen nemen, dat ze dat toch proberen is puur om zoveel mogelijk medestanders te krijgen.
Als CDA & VVD als minderheid zouden zeggen "er komt een missie naar Afghanistan, en wat jullie als 2e kamer zeggen houden we ons niet aan op", dan komt die missie er. Enige wat de 2e Kamer dan kan doen is beginnen te klagen, maar ze hebben niet de macht om die beslissing van het kabinet tegen te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |