Vraag ik mij af hoor. Bjina elke man die ik spreek daarover zegt 3x per dag te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
Drie keer schijten op een dag is echt niet gezond
Ik heb echt anger management nodig, ga ook met dingen gooien als ze het niet doen. Moet er geen kind in de buurt komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet snel fysiek, maar ik ken mezelf en als ik echt kwaad ben, weet ik niet zeker of ik de grens kan bewaren tussen een corrigerende tik of een lel.
Minimaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag ik mij af hoor. Bjina elke man die ik spreek daarover zegt 3x per dag te gaan.
Mijn broer gaat ook drie keer per dag ofzo, schijtziek (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag ik mij af hoor. Bjina elke man die ik spreek daarover zegt 3x per dag te gaan.
Ik ken er ook eentje die 1x in de 2/3 dagen gaat
Ik ben zoals mijn ma. En mijn ma die gaf ons vroeger soms wel eens een tik, maar die is ook vaak zat achteraf bij me gekomen met een "sorry, het was niet de bedoeling dat het zo hard ging".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het siert je dat je dat van zelf weet
Je spreek zeker alleen maar belgen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Roken ze fulltime en drinken ze 86 blikjes redbull ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof belgen zoveel seks kunnen krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Je spreek zeker alleen maar belgen?
Dan hebben ze het over neuken niet over de grote boodschap
Beide niet gezond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee en neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
Roken ze fulltime en drinken ze 86 blikjes redbull ofzo?
is die dik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Mijn moeder heeft me eens bij m'n kin vastgegrepen (deed haar moeder ook altijd bij haar kinderen) alleen toen heeft ze ergens een ader in m'n kaak ofzo afgeknepen en toen werd die hele tand zwartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zoals mijn ma. En mijn ma die gaf ons vroeger soms wel eens een tik, maar die is ook vaak zat achteraf bij me gekomen met een "sorry, het was niet de bedoeling dat het zo hard ging".
Dat je een tik voor je smoel kreeg en je haarband gewoon uit je haar vloog.![]()
Ik ben ook zo'n heetgebakerd typje als zij, dus ik doe het dan maar helemaal niet.
Klinkt als een gezellig type.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik schrok zo toen ik dat deeddat ik besloten heb nooit zomaar meer kinderen zo aan te pakken. door ze gewoon te zeggen dat ze moeten blijven staan en ze te gebieden me aan te kijken, werkt het ook, en het is veel minder bedreigend.
Daar je ontlasting best veel zegt over je gezondheid, zou ik niet durven zeggen dat het hier dan om gezonde mensen gaat.quote:
lol, klinkt bekendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me eens bij m'n kin vastgegrepen (deed haar moeder ook altijd bij haar kinderen) alleen toen heeft ze ergens een ader in m'n kaak ofzo afgeknepen en toen werd die hele tand zwart
Of ze greep me vast bij m'n bovenarmen en dan had ik allemaal blauwe plekkenDoet ze nog steeds als we lopen te klieren ofzo, dan laat ik haar tien keer per dag die blauwe plekken zien.
Ze zei iig sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zoals mijn ma. En mijn ma die gaf ons vroeger soms wel eens een tik, maar die is ook vaak zat achteraf bij me gekomen met een "sorry, het was niet de bedoeling dat het zo hard ging".
Dat je een tik voor je smoel kreeg en je haarband gewoon uit je haar vloog.![]()
Ik ben ook zo'n heetgebakerd typje als zij, dus ik doe het dan maar helemaal niet.
tja... de kids op mn stage hebben gedragsproblemen en zitten daarom daar.. ik kan helaas niet altijd mn leuke lieve zelf zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja... de kids op mn stage hebben gedragsproblemen en zitten daarom daar.. ik kan helaas niet altijd mn leuke lieve zelf zijn
nee mijne ook niet... die vroegen alleen als ik na n uur nog zat te janken op mn kamer "kun je nu weer gewoon leuk doen"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zei iig sorry
Nee, dat deed mijn pa of ma nooit.
Mijn pa heeft me nooit geslagen. Hij zei ook altijd dat als hij zo kwaad zou zijn dat het zover zou komen, hij me in een rolstoel zou slaan en het dus daarom maar helemaal niet deed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zei iig sorry
Nee, dat deed mijn pa of ma nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |