SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Hoezo is dat triest?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef kastanova het volgende:
"Bekende gezichten" herkennen op rp zou sowieso vrij triest zijn gozer...
dat.. of je komt iemand op rp tegen die je ook tegenover je hebt gehad op een speeddate event.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest?
Als je er een tijdje opzit en telkens door dezelfde gezichten scrollt dan weet je t op een gegeven moment wel
Helemaal primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Neelix hoe staat t eig met dat meisje van je?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Helemaal primaWe zijn nog lekker aan het doordaten en het voelt soms alsof we elkaar al jaren kennen.
[edit]
Sjonge, ik realiseer me nu pas dat ik anderhalve week geleden met haar ben begonnen te daten, het lijkt al veel langer
quote:ik ben 18 jaar
naar 18 jaar vrijgezel te zijn probeer ik hier iemand te vinden
ik vind het moeilijk om me zelf te omschrijven maar hier komt de poging:
ik ben zorgzaam , kan lachen maar ik kan ook heel serieus zijn verders kan ik goed luisteren . wil je mer weten stuur maar wat
tegenover mangen/ jongens die ik niej ken kan ik eerst wel verlegen zijn
En zal ze, naar een periode van 18 jaar, nog steeds vrijgezel blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Fabeldiertje het volgende:
gelukkig ben jij geen mang, dat scheelt..hoeft ze ook niej verlegen te zijn
Oostblokhoofdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
NL84160319 gelijk maar het profiel erbij, blijft jammer van RP dat soort truukjes.
Een medewerker van RP online vrijdag om 1uur 's nachts? Kan me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Valt verder ook weinig uit te halen dat ie fake it. Misschien gewoon te lui om te reageren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En zal ze, naar een periode van 18 jaar, nog steeds vrijgezel blijven
Edit: en daar is ook nummer 3 binnen. Gaat lekker vanavond![]()
Ow wacht... dit exemplaar heeft mij al eerder eens een bericht gestuurd en toen ik reageerde niks meer teruggeschreven. Tevens goldmember en komt dan met zo'n hartje aanzetten. Heeft ook helemaal niet op mijn profiel gekeken. Conclusie: fakeprofiel => prullenbak
NL84160319 gelijk maar het profiel erbij, blijft jammer van RP dat soort truukjes.
Fakers zijn niet per definitie medewerkers van RP, er zijn ook dames die mannen naar een belbox willen lokken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Een medewerker van RP online vrijdag om 1uur 's nachts? Kan me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Valt verder ook weinig uit te halen dat ie fake it. Misschien gewoon te lui om te reageren?
andersom hoor je dat nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Fakers zijn niet per definitie medewerkers van RP, er zijn ook dames die mannen naar een belbox willen lokken.
0 euro.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
ik zie de laatste tijd RP staan en eigenlijk nooit Paiq wat tijdje geleden nog geopperd werd als beste datingssite?
Hoeveel geld geven jullie uit aan dit soort sites per maand eigenlijk? Gewoon om een idee te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |