uhh neej niet echt!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Hm nee, dan slaap je ook niet rustig.
Dat vond ik ook altijd, totdat ik me zojuist realiseerde dat de situatie niet echt anders is. Marlien kan niet uit haar bed, dus het maakt weinig uit als ze niet van haar kamer kan wanneer ze een peuterbed heeft...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef appelsap het volgende:
Ik vind zo'n haakje altijd eng! (Ik ben nogal bang dat er brand uitbreekt en hij niet van zijn kamer af kan ofzo.)
Check! Tuigje. Ik heb gewoon een ding me een bandje om haar pols en 1 om de mijne. Ze wilt niet dat ik steeds haar hand vasthou, maar in zuidfrankrijk is het te warm om te dragen en een drukke markt is ook geen buggy een optie en zo raakte ik haar niet kwijt.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef simmu het volgende:
nu we het er toch over hebben, gebruikt er nu hier iemand nog zo'n tuigje? ikke niet, maar ik stop mijn gebroed in een draagdoek, klinkt een stuk vriendelijker, maar komt op hetzelfde neer
![]()
ik ben gewoon nieuwsgierig hoormaar er was een hele tijd terug zo'n topic over en ik merk dat zelfs een haakje op de deur al wat beladen is!
tsjek! idd situatie waarbij ik het dan zekers ook wel zou doen! tweelingwagen meenemen is ook weer zowat, doek is te warm.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Check! Tuigje. Ik heb gewoon een ding me een bandje om haar pols en 1 om de mijne. Ze wilt niet dat ik steeds haar hand vasthou, maar in zuidfrankrijk is het te warm om te dragen en een drukke markt is ook geen buggy een optie en zo raakte ik haar niet kwijt.
op het moment zie ik het gewoon even niet hoe. Toen hij nog baby was kon ik 'm voorlezen, liedje zingen en dan alleen laten. Toen begon hij me uit te lachen en wilde absoluut niet meer slapen als ik dat deed, werd het in bed leggen, zwaaien en maken dat ik de kamer uitkwam. Dat is eigenlijk zo gebleven, in bed babbelen en zingen is geen probleem, maar zodra hij kan gaan spelen buiten z'n bed is het hek van de dam en kan hij niet meer slapen. Gisteren bij wijze van test, hem in ons bed gelegd en zelf naar beneden gegaan, deur open, half uur later kwam ik boven, hij was nog wel wakker, maar was 't bed niet uitgekomen en lag rustig in het donker "te wachten" tot hij in slaap zou vallen leek het welquote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Een tuigje(voor buiten) hebben we niet gebruikt. Chris luistert ook wel redelijk goed.
Laatste zag ik een dreumes lopen met een rugzakje. Daar zat een lijntje aan vast voor de ouder. Dat vond ik er wel fijner uitzien dat zo'n harnasje (ook al is het eigenlijk hetzelfde).
DJMO, kun je hem niet op een andere manier laten kalmeren? Misschien rustiger de dag afsluiten, een massage voor het slapengaan, wat speelgoed/boekjes in bed of iets anders?
Nou is Chris altijd wel een goede slaper geweest, maar hij ligt nog regelmatig 30+ minuten alleen in bed te babbelen, zingen, spelen of in een boekje te bladeren. Dat is niet erg, zo komt hij vanzelf tot rust, doet zijn lampje uit en gaat slapen
Tyler moet toch ook wel naar logopedie. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Zonet voor Chris een afspraak gemaakt bij logopedie. Eens kijken hoe dat gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |