abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91105284
hmzz, ik ben zo blij dat ze laminaat in r kamer heeft
pi_91105299
whehe ook hier laminaat :D
pi_91105896
Simmu... dat hoop ik echt nooit aan te treffen... Wij hebben vloerbedekking boven... :{.
Fake it till you make it...
  maandag 10 januari 2011 @ 10:31:11 #103
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_91105901
Ik zou in het geval van een haakje het haakje ook opendoen op het moment dat ze echt slaapt. Het is hier gewoon een strijd om het in bed blijven, het doorslapen gaat verder goed :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_91106335
het haakje is bij ons niet alleen om selene in haar kamer te houden maar ook om de katten uit haar kamer te houden ;) tis zeg maar multifunctioneel :Y vooral middelste poes heeft er het handje van om bij selene te sneaken als ze half de kans krijgt en dat wil ik ook al niet hebben :) joh, whatever werkt toch? bij ons werkt dit prima, selene zit er niet mee, die speelt geregeld met de deur en het haakje (oehoe mama, 'lene wakker! oehoe, mickie komkom!)

het was trouwens niet selene op het plaatje hoor! alhoewel die wel een keertje een dergelijke stunt uitgehaald heeft, maar toen lag ze nog in het ledikantje. was ook niet echt lollig :r gelukkig vond ze dat zelf ook want ze heeft het noooooooit meer gedaan! wij hebben zeil trouwens op de kinderkamers ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91106362
Oh die foto!!! Echt... Ik denk dat ik woest wordt als ik Jen met zoiets zou aantreffen, geldt ook voor Leyla... Maar die zou dat noooooooit doen.. Toch?

Anywayz... De Driftbuien van Jen zijn ook vrij heftig.. Incl. hoofd tegen de grond aan beuken... (Dat is gelukkig wel over). Driftbuien worden hier concequent bestraft.. En ze krijgt pertinent niet haar zin als ze zich zo gedraagd, want het gaat van kwaad tot erger als je steeds toegeeft om er maar vanaf te zijn. Omdat je vorige keer ook toegaf, dan gaat het gewoon een graadje erger tot je toch ja zegt... Dat onthouden ze wel voor een volgende keer, dus die buien worden steeds erger omdat jij eigenlijk probeert nee te zeggen, maar omdat de bui dan zo erg wordt dat het kind blauw aanlootp met zn hoofd tegen de deur aan loopt enz en dan toch maar ja zegt. Dan denkt ie, he dat werkt... En de volgende keer begint hij daar gewoon mee.

Hier zet ik Jen meteen op haar kamer als ze zich dusdanig gedraagt. En het mooie is, ook op het kdv wordt het gedrag van haar niet langer genegeerd, omdat die techniek geen zin heeft.. Ook daar mag ze even tot zichzelf komen op een aparte plek. En sinds we met zn allen op die lijn zitten en echt concequent het gedrag straffen gaat het echt beter. Ik zie bijvoorbeeld heel goed een bui aankomen en dan hoef ik nu alleen te vragen of ze even op haar kamer wilt staan.. Dan zegt ze natuurlijk nee en dan heb ik al contact met haar. Dan is het een kwestie van rustig vragen of ze ook rustig kan vragen wat ze wilt. Dat is namelijk het hele punt, ze wilt zichzelf duidelijk maken, maar dat gaat niet lukken als je gilt... Dus gewoon proberen te praten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91106471
He het haakje vind ik helemaal geen slecht idee ofzo! Mijn broertje had vroeger een haakje op zn deur om hem tegen mij te beschermen. Toen hij 2 dagen oud was had ik hem namelijk uit zn bedje gehaald... Kun je het je voorstellen hoe mijn ouders zich doodschrokken??? Een peuter van 2,5 die een baby van 2 dagen oud uit bed vist.... Ze hebben mn broertje opgepakt van de vloer (ik had m niet laten vallen) terug gelegd in zn bedje, mn vader is naar de bouwmarkt gegaan en nog geen uur later zat er een haakje op de deur.

Bij mij oom en tante zaten er ook haakjes op de deuren van de kinderen, puur omdat ze gewoon hun kamer niet uit mochten en gingen dwalen door het huis...

Ik denk dat het ook vooral aan de situatie ligt of een haakje past... Hier kan het geen kwaad mocht ze midden in de nacht uit bed komen om tv te kijken... Daarmee bedoel ik ze kan niet van een trap vallen, of dat soort dingen. Daarom zit er nog geen haakje. Leyla slaapt bij mij, dus die hoef ik niet te beschermen tegen haar... Mochten we ooit een groot mensen huis hebben dat de meisjes echt hun kamertje niet uit mogen omdat dat gevaarlijk is en mn meisjes zijn ook van het type dat ze hun bedje uit komen dan komt er gewoon een haakje hoor.
  maandag 10 januari 2011 @ 10:59:20 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91106648
Ik had zelf ook een haakje op mijn deur vroeger! :Y
Maar idd zodat hij open stond op een kier van 5cm. Mijn ouders konden mij dus prima horen als er iets aan de hand zou zijn, maar ik kon er iig zelf niet meer uit.

Weer open doen als je zelf naar bed gaat, of als het kind slaapt, vind ik idd een prima oplossing K_I_M.
pi_91106723
OUD massaal aan de haakjes :D
  maandag 10 januari 2011 @ 11:12:22 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91106989
Bij ons is het niet nodig. *afklopt*
Het naar bed brengen van Sasha is tegenwoordig totaal geen probleem meer. *shhhhhh
Hij komt alleen de laatste tijd nog wel eens midden in de nacht naar ons toe. En ik ben dan te moe om hem terug te brengen en dat vol te houden, dus ik sla de dekens open en tuk verder.
Met als gevolg rugpijn de volgende dag. :D

Hij was de laatste dagen niet helemaal fit, maar als dat weer over is dan gaan we het regime er maar weer eens inbrengen. Af en toe eens bij ons slapen, is prima, maar niet elke nacht. ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 11:14:01 #110
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91107045
Mijn god, simmu....ik zou me kapot schrikken.
En Elin aan de klets! Leuk hoor!
pi_91107553
Hier ook een haakje tot hij zijn nieuwe kamer kreeg. Gewoon een haakje naast het kozijn, en dan een ketting om de deurkruk heen. Dan heb je nog een paar cm deuropening over.
Bij zijn nieuwe kamer hebben we er geen kettinkje meer opgezet. Hij komt toch niet uit bed :)

Elin, dat is een mooie 1e zin ;)

Zonet voor Chris een afspraak gemaakt bij logopedie. Eens kijken hoe dat gaat werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 13:41:37 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91112385
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het bed met een paar beugeltjes aan de muur vast zetten?
Hoezo is dat geen optie?
muren zijn broos, weinig zin om te moeten gaan stucen als hij overgaat naar een peuterbed. Daarnaast is het lastig met verschuiven als hij weer eens een knuffel of speen achter z'n bed heeft gegooid (papa is niet altijd in de buurt en ik kan niet zo makkelijk meer op de grond gaan liggen atm). Verder staat het bedje door de plakplinten een stukje van de muur af, dus krijg hem niet strak tegen de muur om vast te kunnen zetten ;)

Bla: ik geef soms wel toe, maar lang niet altijd. Zo was hij vanmorgen na de psz helemaal afgedraaid, en toch weer z'n bed uit gekomen. Open kant terug tegen de muur gezet, kledingkast er tegen aan. Dat krijgt hij met geen mogelijkheid opzij .. Heb gezegd dattie gerust nog even in bed mocht spelen als hij dat wilde, maar dat het toch echt bedtijd was. Dág jan :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in eerste instantie vond ik dit ook geen optie, maar het moet maar even. Ik heb geen zin om juist het laatste trimester met een afgedraaide peuter te zitten omdat hij niet kan slapen. Dan maar zo. Wanneer ik dan overga naar het peuterbedje moet ik even zien. Ik bewaar z'n ledikant wel, voor als het echt niet gaat.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 10 januari 2011 @ 14:01:39 #113
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91113236
Gaat de baby niet in het ledikantje waar Jan nu in ligt DJMO?
Ja, als het echt niet anders kan dan is het even tanden op elkaar en maar bedenken dat dit ook weer een fase is die voorbij gaat.

Anna komt de laatste week ook weer 's nachts haar bed uit. dan wil ik me omrollen en krijg ik ineens een 'nee mama opzij'...als ik dan zeg dat ze naar haar eigen bed moet, vertrekt ze wonderwel gelijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91113299
Is het probleem alleen dat de spijlen er makkelijk uit gaan? En een ledikantje waar de spijlen niet uit zijn/kunnen? Er zijn toch genoeg mensen die zoiets voor weinig te koop hebben?

Seb zei vanmorgen ineens: Omaaa waar ben je :o
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 14:06:53 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91113440
Als het niet nodig is ga ik voor die drie maanden geen extra ledikantje kopen Estrys .. Als het even kan gaat Jan zelfs naar een peuterbed voor de baby er is, zodat baby in dit ledikant kan. Overigens heb ik het idee dat hij in een groot bed wél blijft liggen/zitten whatever. Gisterenavond had ik 'm in ons bed gelegd en ging zelf naar beneden. Half uur later nog wel wakker, maar niet het bed uitgekomen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 10 januari 2011 @ 14:08:37 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91113514
Maar DJMO, ik zou Jan dan al wel eerder dan dat de baby er is zijn eigen bed geven. Anders krijgt 'ie straks het idee dat hij zijn spullen moet afstaan aan de baby. En dan vormt dat weer een probleem.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91113561
Dan zou ik dat inderdaad nu gaan doen. Is het probleem ook opgelost toch?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 14:10:23 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91113568
Dat ligt ook wel in de bedoeling Memmel :Y Gelukkig lijkt hij niet jaloers of bezitterig, hij wil alles met iedereen delen (ook op de psz) dus hopelijk krijgt hij niet juist dat idee ;)

maandag 10 januari 2011 @ 14:14:42 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91113731
Nee, dat is misschien wel zo. Maar als die kinderen op de ene manier hun zin niet krijgen, proberen ze het wel op een andere manier.
Anna wilde ook alles delen, tot er ineens een huilende wurm was die iets te lang naar haar zin op mama's schoot lag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 14:16:03 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91113788
ik zal moeten afwachten hoe het gaat .. klinkt simpel, maar ik kan toch niets anders doen ;)

pi_91115965
ik vind een haakje trouwens ook een prima plan, ze slaapt in de kamer naast ons, dus dat horen we zeker wel hoor.
pi_91118721
DJMO, waarom dan niet nu naar een peuterbed? Als hij er toch uitklimt ook uit het ledikant... dan zou ik nu overgaan naar het peuterbed. Of gewoon een matras op de grond als je nog geen peuterbed hebt... Dan zou ik die hele strijd met dat ledikant nu gewoon laten voor wat het is.
pi_91129010
Ik vind zo'n haakje altijd eng! (Ik ben nogal bang dat er brand uitbreekt en hij niet van zijn kamer af kan ofzo.)

Ik vind een matras op de grond wel een goed idee. Dan kan hij zich iig niet echt pijn doen of vallen lijkt me.

Damian heeft tegenwoordig de leukste vragen! O+
Wat voor dieren zijn er allemaal? En hoeveel dan?
Waar komen draken eigenlijk vandaan?
Dat soort vragen. Echt leuk om te merken hoe hij over dingen nadenkt.
pi_91129445
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:52 schreef Ticootje het volgende:
haakjesverhaal
mijn vriendin d'r zonen slapen beide beneden, zij en d'r man slapen boven. Op de deur van de jongste zit nu ook een haakje omdat hij zelf zijn bed uit komt, naar de keuken gaat en de messen uit de la haalt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91129633
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

mijn vriendin d'r zonen slapen beide beneden, zij en d'r man slapen boven. Op de deur van de jongste zit nu ook een haakje omdat hij zelf zijn bed uit komt, naar de keuken gaat en de messen uit de la haalt..
Hm nee, dan slaap je ook niet rustig. :o
  maandag 10 januari 2011 @ 20:24:14 #126
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91131199
Zow... dan slaap je idd niet rustig zeg :D

Hier blijft Maarten gelukkig nog lekker in zijn ledikantje liggen. En zolang dat zo is, blijft hij nog lekker daarin liggen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_91131274
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef appelsap het volgende:

[..]

Hm nee, dan slaap je ook niet rustig. :o
uhh neej niet echt!

Amber was 2jr en 3mnd toen ze overging van ledikantje naar meegroeibed. Mevrouw stond in haar bed, ik zat op de grond en toen dacht ze dat het wel leuk was om over de rand heen te hangen en op mij te vallen. Dat heeft ze 1x gedaan en de dag erna stond er een meegroeibed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91131692
Wij hebben hier besloten dat wij het voorlopig op een keer kijken houden en daarna laten huilen als er niets aan de hand te zijn blijkt. Eens kijken hoe dat gaat. Bedankt voor jullie tips.

Simmu ik hoop dat ik mijn kind nooit zo aantref. Wij hebben laminaat op de vloer maar daarop ligt tapijt (los).

Een haakje lijkt mij ook geen slecht plan eventueel voor later. Hij slaapt namelijk naast de keuken en zodra hij bij de lades kan, zou dat gevaarlijk kunnen worden. Aan de andere kant wij hebben een traphekje voor de keukendeur. Dat kunnen wij natuurlijk ook altijd dicht doen voordat wij naar bed gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 10 januari 2011 @ 20:40:13 #129
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_91132047
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef appelsap het volgende:
Ik vind zo'n haakje altijd eng! (Ik ben nogal bang dat er brand uitbreekt en hij niet van zijn kamer af kan ofzo.)
Dat vond ik ook altijd, totdat ik me zojuist realiseerde dat de situatie niet echt anders is. Marlien kan niet uit haar bed, dus het maakt weinig uit als ze niet van haar kamer kan wanneer ze een peuterbed heeft...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_91132148
Simmu die foto :X

Tsja het zal soms best nodig zijn zo'n haakje maar hier gelukkig niet want ik zou het toch echt niet willen hoe handig ook ;) Lijkt me gewoon een naar idee om je kamer niet uit te kunnen. En hier komt Linde gewoon haar bed niet uit. Ik heb haar 2 avonden 300x terug moeten brengen (voor mijn gevoel dan he?) en toen was het klaar. Nu komt ze er dan ook gewoon NIET uit als dat niet mag. Maar misschien heb ik gewoon een hele brave peuter ;)

Tsja Esmee kan er ook niet uit, maar die is nog te klein om te snappen dat ze er niet alleen uit mag en Linde begrijpt dat echt dondersgoed hoor :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 20:44:33 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91132307
Een haakje komt er hier niet, zodra hij groot genoeg is om bij de deurkruk te kunnen zoals hij nu zit (omhoog) issie oud genoeg om te luisteren naar blijf op je kamer :+

Ik ga zsm over op een peuterbed, voor nu lijkt het klemzetten van z'n bedje wel een oplossing. Hij is gewoonweg hyperactief van de slaap/vermoeidheid en ik moet 'm haast wel dwingen om te slapen anders issie na 48 uur nog wakker zoveel energie heeft dat kind lijkt wel. Bij een peuterbedje kan ik op de rand van het bed gaan zitten en 'm kalmeren, dat is met een ledikantje niet echt een optie..

pi_91133826
nu we het er toch over hebben :+ , gebruikt er nu hier iemand nog zo'n tuigje? ikke niet, maar ik stop mijn gebroed in een draagdoek, klinkt een stuk vriendelijker, maar komt op hetzelfde neer ;)

ik ben gewoon nieuwsgierig hoor :@ maar er was een hele tijd terug zo'n topic over en ik merk dat zelfs een haakje op de deur al wat beladen is!
pi_91134050
Oh nee hoor. Wie een haakje wil gebruiken moet dat gewoon doen. Ik persoonlijk wil het niet, maar er zijn vast mensen die dingen die ik doe weer niet zouden doen.

Tuigje gebruik ik ook niet. Wel een aan de kinderstoel hangen, maar die gebruiken we eigenlijk ook nooit. Maar ik zet Esmee wel vast in de kinderwagen dus dat is ook een soort tuigje. Maar Linde zou ik niet snel ergens vastzetten omdat die wat mij betreft oud genoeg is om me te begrijpen en dan moet ze gewoon luisteren (al gebeurt dat natuurlijk niet altijd ;) )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 21:14:30 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91134073
wat voor tuigje Simmu? Ik moet er niet aandenken om mijn kind(eren) vast te snoeren in bed, anders dan evt. ingebakerd als ze net geboren zijn, maar een tuigje zodat hij niet weg kan rennen als we aan het winkelen zijn oid, dat zou ik nog wel overwegen .

pi_91134316
quote:
Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef simmu het volgende:
nu we het er toch over hebben :+ , gebruikt er nu hier iemand nog zo'n tuigje? ikke niet, maar ik stop mijn gebroed in een draagdoek, klinkt een stuk vriendelijker, maar komt op hetzelfde neer ;)

ik ben gewoon nieuwsgierig hoor :@ maar er was een hele tijd terug zo'n topic over en ik merk dat zelfs een haakje op de deur al wat beladen is!
Check! Tuigje. Ik heb gewoon een ding me een bandje om haar pols en 1 om de mijne. Ze wilt niet dat ik steeds haar hand vasthou, maar in zuidfrankrijk is het te warm om te dragen en een drukke markt is ook geen buggy een optie en zo raakte ik haar niet kwijt.
pi_91134477
het is net zo'n tuigje als wat je in de kinderstoel gebruikt, maar dan met een lang touw eraan zeg maar. het doet nogal denken aan een hondenriem eigenlijk :P

als ik nou geen draagdoek of kinderwagen zou kunnen gebruiken (of bv ravi in een gewone buggy en selene er los bij) zou ik het nog wel overwegen denk ik, gewoon omdat ik niet gerust ben met een loslopende selene in een drukke straatomgeving. dat is ze domweg niet gewend! (we wonen aan de rand van het dorp. er is hier geeneens een stoep). maar gelukkig is dat niet het geval ;) we hebben draagdoeken en voor de grootouders zo'n tweelingwagen
pi_91134568
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Check! Tuigje. Ik heb gewoon een ding me een bandje om haar pols en 1 om de mijne. Ze wilt niet dat ik steeds haar hand vasthou, maar in zuidfrankrijk is het te warm om te dragen en een drukke markt is ook geen buggy een optie en zo raakte ik haar niet kwijt.
tsjek! idd situatie waarbij ik het dan zekers ook wel zou doen! tweelingwagen meenemen is ook weer zowat, doek is te warm.

draait ze zich dan trouwens niet in de knoop via andere mensen?
pi_91134602
Jen luistert nu heel goed buiten dus het is niet meer nodig.
pi_91134636
Een tuigje(voor buiten) hebben we niet gebruikt. Chris luistert ook wel redelijk goed.
Laatste zag ik een dreumes lopen met een rugzakje. Daar zat een lijntje aan vast voor de ouder. Dat vond ik er wel fijner uitzien dat zo'n harnasje (ook al is het eigenlijk hetzelfde).

DJMO, kun je hem niet op een andere manier laten kalmeren? Misschien rustiger de dag afsluiten, een massage voor het slapengaan, wat speelgoed/boekjes in bed of iets anders?
Nou is Chris altijd wel een goede slaper geweest, maar hij ligt nog regelmatig 30+ minuten alleen in bed te babbelen, zingen, spelen of in een boekje te bladeren. Dat is niet erg, zo komt hij vanzelf tot rust, doet zijn lampje uit en gaat slapen ;)
pi_91134652
whehe, sangdrax leest dit mee en gilt al gelijk neeneenee geen tuigje! hij had vroeger wel een tuigje :) zo'n bodytuigje die om het lijfje gaat
  maandag 10 januari 2011 @ 21:25:07 #141
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91134671
Ik gebruik nu geen tuigje voor Maarten, maar heb dan ook alleen hem om in de gaten te houden. En hij loopt alleen mee naar de Lidl/speeltuin/korte wandeling. Voor langere stukken gaat hij in de kinderwagen/kinderwagen mee...
Misschien als ik een baby erbij zou hebben dat het dan anders is...
pi_91134689
Linde is eigenlijk hier midden in de stad wel gewend aan drukte en mensen en dat ze bij me moet blijven. Eigenlijk geeft ze buiten bv met oversteken altijd zelf al een handje. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 21:49:03 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91136226
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Een tuigje(voor buiten) hebben we niet gebruikt. Chris luistert ook wel redelijk goed.
Laatste zag ik een dreumes lopen met een rugzakje. Daar zat een lijntje aan vast voor de ouder. Dat vond ik er wel fijner uitzien dat zo'n harnasje (ook al is het eigenlijk hetzelfde).

DJMO, kun je hem niet op een andere manier laten kalmeren? Misschien rustiger de dag afsluiten, een massage voor het slapengaan, wat speelgoed/boekjes in bed of iets anders?
Nou is Chris altijd wel een goede slaper geweest, maar hij ligt nog regelmatig 30+ minuten alleen in bed te babbelen, zingen, spelen of in een boekje te bladeren. Dat is niet erg, zo komt hij vanzelf tot rust, doet zijn lampje uit en gaat slapen ;)
op het moment zie ik het gewoon even niet hoe. Toen hij nog baby was kon ik 'm voorlezen, liedje zingen en dan alleen laten. Toen begon hij me uit te lachen en wilde absoluut niet meer slapen als ik dat deed, werd het in bed leggen, zwaaien en maken dat ik de kamer uitkwam. Dat is eigenlijk zo gebleven, in bed babbelen en zingen is geen probleem, maar zodra hij kan gaan spelen buiten z'n bed is het hek van de dam en kan hij niet meer slapen. Gisteren bij wijze van test, hem in ons bed gelegd en zelf naar beneden gegaan, deur open, half uur later kwam ik boven, hij was nog wel wakker, maar was 't bed niet uitgekomen en lag rustig in het donker "te wachten" tot hij in slaap zou vallen leek het wel :?

pi_91136934
DJMO, misschien dan toch proberen om het matrasje op de grond te leggen en er maar het beste van te hopen. en dat stug volhouden. dus spelen enzo in/rondom bed wel toestaan. ik zou wel vaste tukkietijden aanhouden dan. zowel "zolaat naar bed" als een minimum van "tot zolaat moet je blijven uitrusten". en dan niet brengen als tukkietijd, maar als uitrusttijd en dan ook accepteren dat hij dan niet slaapt maar rustig zelf wat speelt. da's ook uitrusten tenslotte!
pi_91137602
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Zonet voor Chris een afspraak gemaakt bij logopedie. Eens kijken hoe dat gaat werken.
Tyler moet toch ook wel naar logopedie. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Woensdag maar vragen of die van Kim ook Tyler kan helpen.
Verder goedgekeurd door de cb arts. Leuk mens. We doen alles goed. *) Toch wel fijn om te horen. Hij kan goed een blokjestoren bouwen, wel 30x achter elkaar. :D
Hij is nu 11,9 kg en 88,5 cm. Groeit goed op zijn lijntje, nog steeds te klein en licht. Zal vast niet snel veranderen.
Toen we de ruimte binnen kwamen was hij direct heel overstuur. Heel sneu. Gelukkig was het snel meten en wegen en ik zat amper of we werden naar binnen geroepen.
Daar kon ik hem na 5 minuten gelukkig kalmeren.
Toen de arts zei dat hij naar huis mocht, vloog hij van mijn schoot en rende keihard naar de deur.
Thuis nog lekker gespeeld en gek gedaan.
(wel handig, de gezinshulp was mee en bleef bij Kim, zodat ze lekker kon spelen)

Tyler slaapt in een ledikant in een slaapzak (die hij ineens open kan krijgen) en klimt er nog niet uit. Als hij dat gaat proberen gaat het peuterbedje van zolder.
pi_91138087
Ingrid, slaapzak achterstevoren aandoen ;)
pi_91138212
Ja, dat bedacht ik me ook idd toen hij al sliep. :)
Vanmiddag met uit bed halen was de slaapzak ineens een heel stuk los. Hij was er wel trots op. :D
pi_91150576
Mila en ik komen ons ook melden hier, 2 jaar geleden om 6:04 is ze geboren. A.s. zondag haar feestje, vandaag haar 'feestje' op het kdv. *O* *O*
pi_91150658
gefeliciteerd Mila *O*
pi_91150957
Gefeliciteerd Mila!!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:51:35 #151
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_91151559
Mila, van harte gefeliciteerd *O* *O* En Raissa natuurlijk ook met jullie peutermeisje :*

Lennon trekt inmiddels ook zn slaapzak uit in bed, dus doen we hem ook achterstevoren aan, dat gaat redelijk goed. Het is alleen zo dat hij sinds 1,5 week moeite heeft met slapen, overdag en 's avonds. Vooral met in slaap komen, meestal moeten we nog een keer of 4 naar boven, maar we laten hem wel boven. Hij heeft nog wel een hoektand die aan het doorkomen is, we denken dat het daarvan komt.
Make love, not war ☮
pi_91151655
Hier een tegenhanger voor de slechte slapers. Dana was om iets over 8 wakker vanmorgen en ligt er nu alweer in...
Gister lag ze er om half 12 alweer in terwijl dat normaal wel later is. En toen heb ik dr om half 3 maar eens wakker gemaakt.

Ik denk groeispurt ofzo die vermoeiend is want ze is soms ook echt heel huilerig en zeurderig.
Naja, morgen weer naar het kdv dan heeft ze dr ritme weer een beetje terug, dat doet haar vast ook wel goed :)
pi_91151739
Mila en Raissa, van harte *O* en welkom!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:07:40 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91151990
Raissa en Mila *O* Welkom bij de peuters *O*

Wij zijn vanmorgen even bij de huisarts geweest met Maarten. Hij ging steeds minder poepen (vorige week maar 2 keer zelfs) en hij moest er ook veel moeite voor doen. We hebben nu een flesje lactulose meegekregen en ook heb ik roosvicee laxo gehaald. Hopelijk gaat het snel weer beter.

O ja, Maarten kan ook zelf zijn slaapzak uittrekken, maar doet het gelukkig niet (één keer gehad met middagslaapje dat hij niet wilde slapen).
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:28:49 #155
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91152551
Hallo Mila ! Gefeliciteerd met je verjaardag!

Wij gaan zometeen even boodschappen doen en de speelgoedkast opruimen. Dat zijn de klusjes voor vandaag!

Dat was het nieuws....
pi_91153049
Het speelgoed opruimen is hier ook een klusje vandaag.. Maar ik ben niet zo goed in kiezen wat nou weg kan, ik lijk dan zelf wel een kind :')
pi_91153198
Mila gefeliciteerd!
pi_91153586
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:09 schreef Raissa het volgende:
Mila en ik komen ons ook melden hier, 2 jaar geleden om 6:04 is ze geboren. A.s. zondag haar feestje, vandaag haar 'feestje' op het kdv. *O* *O*
gefeliciteerd jullie *O* *O* *O*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:07:49 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91156286
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Raissa het volgende:
Het speelgoed opruimen is hier ook een klusje vandaag.. Maar ik ben niet zo goed in kiezen wat nou weg kan, ik lijk dan zelf wel een kind :')
Ik ken dat ja :') Ik denk bij veel speelgoed, ach, misschien speelt hij daar nog wel mee.
Alleen als iets stuk is gooi ik het gelijk weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 januari 2011 @ 12:25:08 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91156934
Gefeliciteerd Mila *O* (en mama ;) )

Hier heb ik Jan vanmorgen aangemeld voor logopedie, aangezien er een wachtlijst is is het wel prettig dat hij er nu al opstaat, beter dat het niet nodig blijkt te zijn, dan dat het wel nodig is en we nog een tijd moeten wachten voor hij aan de beurt is. Tips die ik voor nu sowieso al meekreeg zijn niet meer uit een tuitbeker drinken, rietjesbeker mag wel, liever nog een gewone beker. De papfles 's morgens en 's avonds laat ik er nog even in, niet teveel veranderen in één keer ;) maar overdag dus rietjesbeker en bij de lunch een gewone beker. Tut zoveel mogelijk beperken tot het slapen of in de kinderwagen .. (nou pakt hij die eigenlijk alleen maar als hij echt moe is, en het dus bedtijd is, das al winst)

pi_91160213
Mila gefeliciteerd!!

Ingrid, fijn dat Tyler goedgekeurd is. Jij bent toch ook niet zo groot? Dan is het ook niet raar dat tyler iets lager in de curve zit toch?

Marie, als hij nou veel kramp krijgt van de lactulose, kun je nog eens vragen naar Movicolon. Dat hielp hier beter en zonder krampen. Hopelijk helpt het snel.

DJMO, mijn 1e logopedist had ook een wachtlijst. Maar de tweede vroeg of ik de dag erna tijd had. Nu voor volgende week afspraak gemaakt. Kan ik nog even rustig de verwijsbrief regelen. Die eerste klonk nogal als een bitch, en nr 2 heel aardig, dat is dus ook wel beter zo..

Speelgoed opruimen heb ik vorige week weer eens gedaan. Een deel boven in kisten gelegd. Als hij er nou echt langer niet mee speelt kan het wel naar zolder. Anders haal ik het wel weer naar beneden als hij er om vraagt, en gaat een andere doos naar boven.

Vanochtend lekker met Chris geverfd. Heerlijke puinhoop, maar zo gezellig ;)
Nu zit hij op zijn kamer te spelen. Heerlijk tot rust komen. Hij zou wel in bed gaan liggen als hij moe was.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 januari 2011 @ 13:59:58 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91160361
Ik had met deze vrouw op zich wel een "klik" deepfreeze; dus ik vind het niet zo erg dat er een wachtlijst is. Dat komt (waarschijnlijk) ook mooi uit met de tijd die het CB nog had aangegeven te willen afwachten (tot de bevalling). Als het dan niet nodig blijkt te zijn, kan er mooi een ander kindje in Jan z'n plaats, is het wel nodig, staan we vooraan in de rij. En zo kan ik ook rustig de verwijskaart regelen :P (* DJMO gelijk maar mailen gaat naar huisarts)

dinsdag 11 januari 2011 @ 14:09:34 #163
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91160725
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Raissa het volgende:
Ik kan dat dus heel goed. Weg ermee. Tijdje niet mee gespeeld ? Berging in en eens kijken wat er in de berging staat waar ze nu weer even mee kunnen spelen. In de kamer staat een keuken en daar spelen ze veel mee, ook tekenen ze veel. Voor de rest rotzooit het de hele dag aan met weetikveelwat.
pi_91161141
Speelgoed wegdoen kan ik zelf wel erg goed. Ik moet alleen zorgen dat mijn 3,5 jarige hamster niet in de buurt is :P
pi_91161383
Speelgoed wegdoen, ben ik ook niet zo goed in, tis allemaal nog zo mooi enzo....
Knuffels daarentegen, die kan ik wel wegdoen. Alleen mijn prinses niet.
Soms verstop ik weleens wat knuffels maar ze heeft het altijd meteen door....
"waar is mijn lollifant? En Prinses Ariane? En koos? en paarsie????"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:28:03 #166
114177 Diaan73
pi_91161399
Eén keer in de zoveel tijd ruim ik ook de speelgoedmand op.. en gaat het naar boven. Zo houden we het nog een beetje leuk en niet teveel in de woonkamer.

DF welke logopedisten heb je gebeld? Zowel de 1e als 2e?
Make love, not war ☮
pi_91161766
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Speelgoed wegdoen, ben ik ook niet zo goed in, tis allemaal nog zo mooi enzo....
Knuffels daarentegen, die kan ik wel wegdoen. Alleen mijn prinses niet.
Soms verstop ik weleens wat knuffels maar ze heeft het altijd meteen door....
"waar is mijn lollifant? En Prinses Ariane? En koos? en paarsie????"
Die namen die ze er dan aan geeft :D Paarsie :P
pi_91161859
De 1e was Logopediepraktijk Ludden (vlakbij stokhorstschool), de 2e Logopediepraktijk Greven (in de oosterpoort). Hier staan nog meer: http://logopedietwente.nl/
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:43:17 #169
114177 Diaan73
pi_91162051
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
De 1e was Logopediepraktijk Ludden (vlakbij stokhorstschool), de 2e Logopediepraktijk Greven (in de oosterpoort). Hier staan nog meer: http://logopedietwente.nl/
In de oosterpoort was ik vanmorgen nog. Ik ben met Twan naar Elly... nog wat geweest. Zit aan Hengelosestraat. Maar zij is samen gegaan met nog 2 andere logopedisten.. en ze houden zelfs praktijk bij mijn eigen huisarts. Dus als Lennon moet (en die kans is groot denk ik) dan ga ik denk weer daar naartoe. Mn neefje is nu ook bij haar en zij kende Twan nog. :o Vooral de situatie, omdat de ene week ik er met Twan was en de andere week mn ex.
Make love, not war ☮
pi_91162816
Ik leg tegenwoordig wat speelgoed aan de kant en als ze er naar vraagt mag het weer terug in de speelgoedkist en vraagt ze er niet meer naar komt het ook niet meer terug.
Ze heeft zo belachelijk veel dat ze het dus meestal niet mist
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:07:11 #171
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91162907
Zo. Speelgoedmisse klaar.
Slechts 2 boodschappenkratten nog in de kast. 1 in de kamer met keukenzooi en uiteraard een flinke kast met knutselzooi. Huize pancake is opgeruimd!
De rest afvoeren naar de berging en bewaren voor mijn nichtje/neefje tzt.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:20:42 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91163430
Of...Je Derde O+
pi_91163465
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:20 schreef Memmel het volgende:
Of...Je Derde O+
Gaat kp met je mee op vakantie?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:28:14 #174
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91163744
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gaat kp met je mee op vakantie?
:D
pi_91164023
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik leg tegenwoordig wat speelgoed aan de kant en als ze er naar vraagt mag het weer terug in de speelgoedkist en vraagt ze er niet meer naar komt het ook niet meer terug.
Ze heeft zo belachelijk veel dat ze het dus meestal niet mist
Zo probeer ik het ook altijd te doen, maar ze heeft me al-tijd door }:|

Nu geven we babyspeelgoed aan de opvang want daar zijn ze al veeeeeel te groot voor toch O-)
pi_91164498
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

In de oosterpoort was ik vanmorgen nog. Ik ben met Twan naar Elly... nog wat geweest. Zit aan Hengelosestraat. Maar zij is samen gegaan met nog 2 andere logopedisten.. en ze houden zelfs praktijk bij mijn eigen huisarts. Dus als Lennon moet (en die kans is groot denk ik) dan ga ik denk weer daar naartoe. Mn neefje is nu ook bij haar en zij kende Twan nog. :o Vooral de situatie, omdat de ene week ik er met Twan was en de andere week mn ex.
Ik zie haar op mijn lijstje staan. De oosterpoort is wel lekker practisch qua afstand.
Daar niks ernstigs te doen hoop ik?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:02:36 #177
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91168170
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 15:20 schreef Memmel het volgende:
Of...Je Derde O+
Kindermaakvakantie in Tunesie! Schrijf je snel in, de wipperette is vliegensvlug gesloten.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:07:36 #178
114177 Diaan73
pi_91168410
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik zie haar op mijn lijstje staan. De oosterpoort is wel lekker practisch qua afstand.
Daar niks ernstigs te doen hoop ik?
Ja, dat is lekker dichtbij.

nee hoor, ik moest naar de apotheek + bloedprikken. Dat laatste niet gedaan.. veel te druk, geen zin om te wachten.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 januari 2011 @ 18:43:39 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91172487
een (nieuwe) manier van yoghurt eten :

Drinken uit de rietjesbeker gaat op zich prima, de techniek beheerst hij, hij wil alleen regelmatig nog z'n beker ondersteboven houden ipv gewoon recht op. Uit een gewone beker ging ook goed vanmiddag :Y

pi_91174168
Mila en Raissa gefeliciteerd. Ik zeg maar even niet welkom gezien ik hier nog niet thuis hoor.

Vannacht was het tussen 3 en 4 uur weer raak. We gingen 1 keer kijken maar daarna ging het huilen gewoon door. Naar wat best een lange tijd leek toch nog eens gaan kijken. Niet erg consequent maar we konden hem gewoon niet door laten gaan. Ik heb dentinox en neusspray gedaan, een klein lichtje aan gedaan en een boek gegeven. 5 minuten later was het stil. Waar het aan heeft gelegen weet ik niet?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_91174479
Nou ja, toch goed dan zo?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:22:39 #182
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91177638
DF, ik hou de Movicolon in gedachten.

Tinuviel, een goede nacht zo te horen. Wel fijn dat hij mét boekje is gaan slapen.
Maarten gaat gelukkig ook een stuk beter met gaan slapen. Hij zegt nog wel nee voor de vorm, maar als ik dan zeg dat Apie en Popje ook gaan slapen is het o.k. en is hij ook stil (op soms wat rommelgeluiden na).
pi_91179603
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb dentinox en neusspray gedaan, een klein lichtje aan gedaan en een boek gegeven. 5 minuten later was het stil. Waar het aan heeft gelegen weet ik niet?
was het een saai boek?

Hier gaat het slapen heel goed maar hij ging steeds vroeger naar bed om een of andere reden en was steeds vroeger weer wakker dus nu maar proberen om wat later naar bed te gaan want half zes opstaan is me net wat te vroeg.
pi_91183252
Tinuviel, fijn dat hij uiteindelijk wel is gaan slapen. Nu hopen dat het vannacht beter gaat.

Chris heeft nou al 3 dagen op rij zijn middagslaapje overgeslagen. Heb hem vanavond maar om 19.15 in bed gestopt, ipv 20.30. En heb hem ook niet meer gehoord. Ik vermoed dat het slaapje nu echt snel gaat verdwijnen..
pi_91183857
Jen lag er om 18:15 in. We aten vroeg en na het eten vaste ritueel. Toen ze op bed lag zag ik dat het pas 18:15 was. Nou ja ze had ook een zware nacht door Leyla, kan ze wat extra uurtjes maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 januari 2011 @ 22:02:51 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91184052
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Tinuviel, fijn dat hij uiteindelijk wel is gaan slapen. Nu hopen dat het vannacht beter gaat.

Chris heeft nou al 3 dagen op rij zijn middagslaapje overgeslagen. Heb hem vanavond maar om 19.15 in bed gestopt, ipv 20.30. En heb hem ook niet meer gehoord. Ik vermoed dat het slaapje nu echt snel gaat verdwijnen..
hier is het al een paar keer dat hij pas tegen één uur, half twee gaat slapen en dan tot half vier (voorheen twaalf tot half twee, twee uur) en dan pas rond half zeven naar bed (voorheen om half zes, kwart voor zes). ik vind het nog wel wennen, maar de nieuwe avondbedtijd icm met half uur later eten bevalt me wel goed (geloof ik)

pi_91185431
Half 6 al slapen? dat is wel vroeg
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:30:00 #188
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91186071
Half zes slapen? Jemig, dan ben ik nog onderweg uit mijn werk.
Zeven uur ligt het spul er hier in.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 januari 2011 @ 22:30:46 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91186110
Hij trok het niet langer (zeer energiek ventje zullen we maar zeggen) om die tijd was zijn energie volledig opgebrand. het was meestal tussen half zes en zes. Nu rond half zeven, al gaat het soms niet van harte als hij heel moe is. Dan moet ik mezelf echt dwingen om er niet gelijk weer heen te gaan, maar hem even met rust te laten. Als het langer dan vijf minuten duurt ga ik wel terug overigens.

Hoe zit dat trouwens met dromen? Kan het zijn dat Jan nu de periode van dromen is ingegaan en daar wakker van wordt? Hij schrok net dus ook hard huilend wakker en ligt nu bij z'n vader op de bank, die hem dadelijk terugbrengt, en hopelijk ook weer in slaap in z'n eigen bedje }:|

dinsdag 11 januari 2011 @ 22:40:24 #190
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91186731
DJMO, hij is toch naar een nieuwe psz? Mss doet hij daar veel indrukken op die hij moet verwerken?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 januari 2011 @ 22:44:10 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91186988
Hij is nu twee keer op de psz geweest hier idd, en hij heeft het er echt meer dan prima naar z'n zin. vanaf eerste keer was het : "dag mam :W tot vanmiddag" en zwaaide heel enthousiast. Wel weer blij om me te zien hoor 's middgags, maar dus totaal geen moeite met afscheid nemen. Ik had die link daarom nog niet (echt) gelegd .. 't zou best kunnen, al speelt het wakker worden eigenlijk al sinds z'n vader kerstvakantie heeft gehad

pi_91201647
Er gebeurd ook wel veel om hem heen : verhuizen, ander psz. Dus dat kan wel wat drukke nachten veroorzaken. Ik had wel het idee dat Chris op die leeftijd droomde.
pi_91201712
selene droomt ook best veel. inclusief praten soms. vannacht tot 3 x aan toe: neeneenee! en dan ben ik wakker en in de startblokken om ernaartoe te gaan maar slaapt zij gewoon verder om de andere ochtend fris & fruitig aan de slag te gaan (en ben ik brak)
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:45:20 #194
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91202501
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Memmel het volgende:
Half zes slapen? Jemig, dan ben ik nog onderweg uit mijn werk.
Zeven uur ligt het spul er hier in.
Tussen 19 en 19.30 liggen ze erin. Op donderdag en vrijdag, dan gaan ze naar de creche, is het vaak 19 uur al helemaal stil.
pi_91202805
Hier ook tussen 7 en 8 bedtijd... Gister was absurt vroeg voor ons doen, maar ze ging gewoon slapen dus ze zou het wel nodig gehad hebben.. En tegenwoordig roept ze niet meer in de nacht, nee ze loopt gewoon naar onze kamer en klimt op bed en snurkt verder....
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:04:09 #196
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_91203076
Zwaar teleurgesteld meisje hier: we gingen naar de speelochtend van de spelotheek, maar die was er onverwacht niet. Ze heeft de hele weg terug gehuild, zelfs toen we al thuis waren nog. Nu ligt ze op mijn schoot te slapen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_91203154
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zwaar teleurgesteld meisje hier: we gingen naar de speelochtend van de spelotheek, maar die was er onverwacht niet. Ze heeft de hele weg terug gehuild, zelfs toen we al thuis waren nog. Nu ligt ze op mijn schoot te slapen.
Ga je straks toch een spelletje met haar doen?
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:38:02 #198
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_91204207
Vertel dat aan haar. :P Ik zei ook al: dan gaan we thuis wel spelen, maar ik denk dat ik heb verloren van de glijbaan die daar staat... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')