abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91105299
whehe ook hier laminaat :D
pi_91105896
Simmu... dat hoop ik echt nooit aan te treffen... Wij hebben vloerbedekking boven... :{.
Fake it till you make it...
  maandag 10 januari 2011 @ 10:31:11 #103
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_91105901
Ik zou in het geval van een haakje het haakje ook opendoen op het moment dat ze echt slaapt. Het is hier gewoon een strijd om het in bed blijven, het doorslapen gaat verder goed :).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_91106335
het haakje is bij ons niet alleen om selene in haar kamer te houden maar ook om de katten uit haar kamer te houden ;) tis zeg maar multifunctioneel :Y vooral middelste poes heeft er het handje van om bij selene te sneaken als ze half de kans krijgt en dat wil ik ook al niet hebben :) joh, whatever werkt toch? bij ons werkt dit prima, selene zit er niet mee, die speelt geregeld met de deur en het haakje (oehoe mama, 'lene wakker! oehoe, mickie komkom!)

het was trouwens niet selene op het plaatje hoor! alhoewel die wel een keertje een dergelijke stunt uitgehaald heeft, maar toen lag ze nog in het ledikantje. was ook niet echt lollig :r gelukkig vond ze dat zelf ook want ze heeft het noooooooit meer gedaan! wij hebben zeil trouwens op de kinderkamers ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91106362
Oh die foto!!! Echt... Ik denk dat ik woest wordt als ik Jen met zoiets zou aantreffen, geldt ook voor Leyla... Maar die zou dat noooooooit doen.. Toch?

Anywayz... De Driftbuien van Jen zijn ook vrij heftig.. Incl. hoofd tegen de grond aan beuken... (Dat is gelukkig wel over). Driftbuien worden hier concequent bestraft.. En ze krijgt pertinent niet haar zin als ze zich zo gedraagd, want het gaat van kwaad tot erger als je steeds toegeeft om er maar vanaf te zijn. Omdat je vorige keer ook toegaf, dan gaat het gewoon een graadje erger tot je toch ja zegt... Dat onthouden ze wel voor een volgende keer, dus die buien worden steeds erger omdat jij eigenlijk probeert nee te zeggen, maar omdat de bui dan zo erg wordt dat het kind blauw aanlootp met zn hoofd tegen de deur aan loopt enz en dan toch maar ja zegt. Dan denkt ie, he dat werkt... En de volgende keer begint hij daar gewoon mee.

Hier zet ik Jen meteen op haar kamer als ze zich dusdanig gedraagt. En het mooie is, ook op het kdv wordt het gedrag van haar niet langer genegeerd, omdat die techniek geen zin heeft.. Ook daar mag ze even tot zichzelf komen op een aparte plek. En sinds we met zn allen op die lijn zitten en echt concequent het gedrag straffen gaat het echt beter. Ik zie bijvoorbeeld heel goed een bui aankomen en dan hoef ik nu alleen te vragen of ze even op haar kamer wilt staan.. Dan zegt ze natuurlijk nee en dan heb ik al contact met haar. Dan is het een kwestie van rustig vragen of ze ook rustig kan vragen wat ze wilt. Dat is namelijk het hele punt, ze wilt zichzelf duidelijk maken, maar dat gaat niet lukken als je gilt... Dus gewoon proberen te praten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91106471
He het haakje vind ik helemaal geen slecht idee ofzo! Mijn broertje had vroeger een haakje op zn deur om hem tegen mij te beschermen. Toen hij 2 dagen oud was had ik hem namelijk uit zn bedje gehaald... Kun je het je voorstellen hoe mijn ouders zich doodschrokken??? Een peuter van 2,5 die een baby van 2 dagen oud uit bed vist.... Ze hebben mn broertje opgepakt van de vloer (ik had m niet laten vallen) terug gelegd in zn bedje, mn vader is naar de bouwmarkt gegaan en nog geen uur later zat er een haakje op de deur.

Bij mij oom en tante zaten er ook haakjes op de deuren van de kinderen, puur omdat ze gewoon hun kamer niet uit mochten en gingen dwalen door het huis...

Ik denk dat het ook vooral aan de situatie ligt of een haakje past... Hier kan het geen kwaad mocht ze midden in de nacht uit bed komen om tv te kijken... Daarmee bedoel ik ze kan niet van een trap vallen, of dat soort dingen. Daarom zit er nog geen haakje. Leyla slaapt bij mij, dus die hoef ik niet te beschermen tegen haar... Mochten we ooit een groot mensen huis hebben dat de meisjes echt hun kamertje niet uit mogen omdat dat gevaarlijk is en mn meisjes zijn ook van het type dat ze hun bedje uit komen dan komt er gewoon een haakje hoor.
  maandag 10 januari 2011 @ 10:59:20 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91106648
Ik had zelf ook een haakje op mijn deur vroeger! :Y
Maar idd zodat hij open stond op een kier van 5cm. Mijn ouders konden mij dus prima horen als er iets aan de hand zou zijn, maar ik kon er iig zelf niet meer uit.

Weer open doen als je zelf naar bed gaat, of als het kind slaapt, vind ik idd een prima oplossing K_I_M.
pi_91106723
OUD massaal aan de haakjes :D
  maandag 10 januari 2011 @ 11:12:22 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91106989
Bij ons is het niet nodig. *afklopt*
Het naar bed brengen van Sasha is tegenwoordig totaal geen probleem meer. *shhhhhh
Hij komt alleen de laatste tijd nog wel eens midden in de nacht naar ons toe. En ik ben dan te moe om hem terug te brengen en dat vol te houden, dus ik sla de dekens open en tuk verder.
Met als gevolg rugpijn de volgende dag. :D

Hij was de laatste dagen niet helemaal fit, maar als dat weer over is dan gaan we het regime er maar weer eens inbrengen. Af en toe eens bij ons slapen, is prima, maar niet elke nacht. ;)
  maandag 10 januari 2011 @ 11:14:01 #110
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_91107045
Mijn god, simmu....ik zou me kapot schrikken.
En Elin aan de klets! Leuk hoor!
pi_91107553
Hier ook een haakje tot hij zijn nieuwe kamer kreeg. Gewoon een haakje naast het kozijn, en dan een ketting om de deurkruk heen. Dan heb je nog een paar cm deuropening over.
Bij zijn nieuwe kamer hebben we er geen kettinkje meer opgezet. Hij komt toch niet uit bed :)

Elin, dat is een mooie 1e zin ;)

Zonet voor Chris een afspraak gemaakt bij logopedie. Eens kijken hoe dat gaat werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 13:41:37 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91112385
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 08:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het bed met een paar beugeltjes aan de muur vast zetten?
Hoezo is dat geen optie?
muren zijn broos, weinig zin om te moeten gaan stucen als hij overgaat naar een peuterbed. Daarnaast is het lastig met verschuiven als hij weer eens een knuffel of speen achter z'n bed heeft gegooid (papa is niet altijd in de buurt en ik kan niet zo makkelijk meer op de grond gaan liggen atm). Verder staat het bedje door de plakplinten een stukje van de muur af, dus krijg hem niet strak tegen de muur om vast te kunnen zetten ;)

Bla: ik geef soms wel toe, maar lang niet altijd. Zo was hij vanmorgen na de psz helemaal afgedraaid, en toch weer z'n bed uit gekomen. Open kant terug tegen de muur gezet, kledingkast er tegen aan. Dat krijgt hij met geen mogelijkheid opzij .. Heb gezegd dattie gerust nog even in bed mocht spelen als hij dat wilde, maar dat het toch echt bedtijd was. Dág jan :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in eerste instantie vond ik dit ook geen optie, maar het moet maar even. Ik heb geen zin om juist het laatste trimester met een afgedraaide peuter te zitten omdat hij niet kan slapen. Dan maar zo. Wanneer ik dan overga naar het peuterbedje moet ik even zien. Ik bewaar z'n ledikant wel, voor als het echt niet gaat.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 10 januari 2011 @ 14:01:39 #113
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91113236
Gaat de baby niet in het ledikantje waar Jan nu in ligt DJMO?
Ja, als het echt niet anders kan dan is het even tanden op elkaar en maar bedenken dat dit ook weer een fase is die voorbij gaat.

Anna komt de laatste week ook weer 's nachts haar bed uit. dan wil ik me omrollen en krijg ik ineens een 'nee mama opzij'...als ik dan zeg dat ze naar haar eigen bed moet, vertrekt ze wonderwel gelijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91113299
Is het probleem alleen dat de spijlen er makkelijk uit gaan? En een ledikantje waar de spijlen niet uit zijn/kunnen? Er zijn toch genoeg mensen die zoiets voor weinig te koop hebben?

Seb zei vanmorgen ineens: Omaaa waar ben je :o
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 14:06:53 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91113440
Als het niet nodig is ga ik voor die drie maanden geen extra ledikantje kopen Estrys .. Als het even kan gaat Jan zelfs naar een peuterbed voor de baby er is, zodat baby in dit ledikant kan. Overigens heb ik het idee dat hij in een groot bed wél blijft liggen/zitten whatever. Gisterenavond had ik 'm in ons bed gelegd en ging zelf naar beneden. Half uur later nog wel wakker, maar niet het bed uitgekomen.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 10 januari 2011 @ 14:08:37 #116
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91113514
Maar DJMO, ik zou Jan dan al wel eerder dan dat de baby er is zijn eigen bed geven. Anders krijgt 'ie straks het idee dat hij zijn spullen moet afstaan aan de baby. En dan vormt dat weer een probleem.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91113561
Dan zou ik dat inderdaad nu gaan doen. Is het probleem ook opgelost toch?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 14:10:23 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91113568
Dat ligt ook wel in de bedoeling Memmel :Y Gelukkig lijkt hij niet jaloers of bezitterig, hij wil alles met iedereen delen (ook op de psz) dus hopelijk krijgt hij niet juist dat idee ;)

maandag 10 januari 2011 @ 14:14:42 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91113731
Nee, dat is misschien wel zo. Maar als die kinderen op de ene manier hun zin niet krijgen, proberen ze het wel op een andere manier.
Anna wilde ook alles delen, tot er ineens een huilende wurm was die iets te lang naar haar zin op mama's schoot lag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 10 januari 2011 @ 14:16:03 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91113788
ik zal moeten afwachten hoe het gaat .. klinkt simpel, maar ik kan toch niets anders doen ;)

pi_91115965
ik vind een haakje trouwens ook een prima plan, ze slaapt in de kamer naast ons, dus dat horen we zeker wel hoor.
pi_91118721
DJMO, waarom dan niet nu naar een peuterbed? Als hij er toch uitklimt ook uit het ledikant... dan zou ik nu overgaan naar het peuterbed. Of gewoon een matras op de grond als je nog geen peuterbed hebt... Dan zou ik die hele strijd met dat ledikant nu gewoon laten voor wat het is.
Fake it till you make it...
pi_91129010
Ik vind zo'n haakje altijd eng! (Ik ben nogal bang dat er brand uitbreekt en hij niet van zijn kamer af kan ofzo.)

Ik vind een matras op de grond wel een goed idee. Dan kan hij zich iig niet echt pijn doen of vallen lijkt me.

Damian heeft tegenwoordig de leukste vragen! O+
Wat voor dieren zijn er allemaal? En hoeveel dan?
Waar komen draken eigenlijk vandaan?
Dat soort vragen. Echt leuk om te merken hoe hij over dingen nadenkt.
pi_91129445
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:52 schreef Ticootje het volgende:
haakjesverhaal
mijn vriendin d'r zonen slapen beide beneden, zij en d'r man slapen boven. Op de deur van de jongste zit nu ook een haakje omdat hij zelf zijn bed uit komt, naar de keuken gaat en de messen uit de la haalt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91129633
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

mijn vriendin d'r zonen slapen beide beneden, zij en d'r man slapen boven. Op de deur van de jongste zit nu ook een haakje omdat hij zelf zijn bed uit komt, naar de keuken gaat en de messen uit de la haalt..
Hm nee, dan slaap je ook niet rustig. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')