muren zijn broos, weinig zin om te moeten gaan stucen als hij overgaat naar een peuterbed. Daarnaast is het lastig met verschuiven als hij weer eens een knuffel of speen achter z'n bed heeft gegooid (papa is niet altijd in de buurt en ik kan niet zo makkelijk meer op de grond gaan liggen atm). Verder staat het bedje door de plakplinten een stukje van de muur af, dus krijg hem niet strak tegen de muur om vast te kunnen zettenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het bed met een paar beugeltjes aan de muur vast zetten?
Hoezo is dat geen optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in eerste instantie vond ik dit ook geen optie, maar het moet maar even. Ik heb geen zin om juist het laatste trimester met een afgedraaide peuter te zitten omdat hij niet kan slapen. Dan maar zo. Wanneer ik dan overga naar het peuterbedje moet ik even zien. Ik bewaar z'n ledikant wel, voor als het echt niet gaat.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
mijn vriendin d'r zonen slapen beide beneden, zij en d'r man slapen boven. Op de deur van de jongste zit nu ook een haakje omdat hij zelf zijn bed uit komt, naar de keuken gaat en de messen uit de la haalt..quote:
Hm nee, dan slaap je ook niet rustig.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn vriendin d'r zonen slapen beide beneden, zij en d'r man slapen boven. Op de deur van de jongste zit nu ook een haakje omdat hij zelf zijn bed uit komt, naar de keuken gaat en de messen uit de la haalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |