Wij hebben ook een haakje op de deur. We hadden eerst de klink omgedraaid en deden dan gewoon de deur dicht.
Maar omdat ze dan helemaal overstuur raakte hebben we er een haakje opgezet. Als er echt iets is hoor ik dat wel, ze gaat dan nl heel hard huilen.
En Tinuviel. Inderdaad wat hierboven ook al gezegd werd. ! ding per keer proberen..en dan langer dan 1 nacht.
Het lijkt dan soms helemaal geen effect te hebben, maar toch even doorzetten.
Hier hebben we de volgende dingen uitgeprobeerd toen dana een tijdje niet wou slapen. Negeren, Er heen gaan troosten en weer weggaan, Uit bed halen en troosten, Haar in bed laten liggen en naast dr bedje met je rug naar dr toe gaan zitten, haar uit de situatie halen en daarna opnieuw naar bed.
En ik weet eigenlijk niet meer wat de oplossing was

dus daar heb je ook niet veel aan he

Maargoed, het idee is natuurlijk dat je gewoon dingen moet uitproberen, voor elk kind werkt iets anders toch het beste
Elin met 2 woorden achter elkaar praten

leuk is dat he!
Ow en DJMO, tja voor jou geld min of meer hetzelfde als voor tinuviel. Maar eerlijk gezegd heb ik het een beetje het idee dat zodra jan een gifbui krijgt je toch toegeeft. Dus dan zullen zn gifbuien steeds erger worden en het slapen ook steeds lastiger.
Mischien zit ik er helemaal naast, maar dit idee krijg ik een beetje als ik je posts lees