Uh.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:40 schreef ElizabethR het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!
http://www.nu.nl/tag/susan%20boyle/
Ik heb een andere link gebruikt geloof ik, maar ik heb net kaarten besteld! :-)quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:59 schreef Kinga het volgende:
http://www.musicals.nl/Wickedprivilege/
Als je via die link reserveert, krijg je het fotoboek gratis
Tja, de grote shows zijn onafhankelijk van het theaterseizoen. Alleen de rondreizende shows zijn daar afhankelijk van.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:19 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat het theaterseizoen in september begon, waarom gaan al die shows steeds later in premiere?
Op die site staat dat ze maar 365 dagen spelen... maar dat is vast gelul, hoop ik? Of zou de kleine zeemeermin erna komen misschien?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef wonderer het volgende:
Frustrerend wel. Maar goed, Wicked loopt vast lang genoeg zodat ik hem ook kan gaan bekijken uiteindelijk.
Ik verwacht wel binnen die 365 dagen een keer in Nederland te zijn dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op die site staat dat ze maar 365 dagen spelen... maar dat is vast gelul, hoop ik? Of zou de kleine zeemeermin erna komen misschien?
Wat ik over de Little Mermaid heb gehoord is dat die in Utrecht zou komen, na de 6 maanden Miss Saigon.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op die site staat dat ze maar 365 dagen spelen... maar dat is vast gelul, hoop ik? Of zou de kleine zeemeermin erna komen misschien?
Ligt het niet aan de dag? In het weekend is het meestal duurder.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef Ooi86 het volgende:
Pfff, keek ik eergister naar tickets voor wicked was rang 1 69 euro. Kijk ik nu, zijn ze 84!!!
Naja, ik mag hopen dat ik verkeerd gekeken heb want ik zou het anders echt meer dan belachelijk vinden. Tsja, het is dat Wicked me zooooo leuk lijkt, anders zou ik het er niet aan uitgeven...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt het niet aan de dag? In het weekend is het meestal duurder.
Wat een belachelijke prijzen trouwens, jezus. De hele musical markt stort binnen een paar jaar in, wedden?
Mja. Ik ben heel benieuwd en ik wil hem ook zien, maar dit is echt neit leuk meer. Aan de andere kant heb ik 100+ euro uitgegeven aan een kaartje voor Tanz der Vampire. Twee keerquote:Op zondag 31 juli 2011 22:07 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Naja, ik mag hopen dat ik verkeerd gekeken heb want ik zou het anders echt meer dan belachelijk vinden. Tsja, het is dat Wicked me zooooo leuk lijkt, anders zou ik het er niet aan uitgeven...
Mary Poppins nu ook zo'n 100 euroquote:Op zondag 31 juli 2011 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt het niet aan de dag? In het weekend is het meestal duurder.
Wat een belachelijke prijzen trouwens, jezus. De hele musical markt stort binnen een paar jaar in, wedden?
You're kidding me...quote:
Ik ben bang (hoop) van niet. Als je bijv ook de prijzen in het buitenland ziet, dan lopen we redelijk in de maat mee. En zolang er ook nog goedkopere musicals in de lokale theaters spelen, zal het helemaal wel meevallen.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Check... 3x voor de komende maanden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef wonderer het volgende:
Ik heb net ¤ 110 afgetikt voor Tanz der Vampire
Ga je ook naar de laatste?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef Lein80 het volgende:
[..]
Check... 3x voor de komende maanden...![]()
(ok, het was zo'n 100 euro ivm studentenkorting en 2x toch maar voor PK2 kiezen).
Maar de markt instorten ivm hoge prijzen?? In Duitsland zijn de prijzen al jaren nog een stuk hoger dan hier, en die storten ook niet in... (ik ga in het verkeerde land naar het theater geloof ik... tegenwoordig vind ik de Nederlandse prijzen nog wel meevallen)
Vergis je niet, Nederland zit ook vol met idioten. Kijk maar naar de doorsnee Fok!ker, of Wilders-stemmer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je ook naar de laatste?
En zoals ik al zei, het is een grote land met meer "idioten" dus dan is het makkelijker. En een andere cultuur, volgens mij.
Yep... de laatste 2 zelfs (kon het niet laten om waarschijnlijk/hopelijk de allerlaatste show van Kevin Tarte te zien...)quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je ook naar de laatste?
En zoals ik al zei, het is een grote land met meer "idioten" dus dan is het makkelijker. En een andere cultuur, volgens mij.
Ga je toevallig met John B? Just out of curiosityquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:38 schreef Lein80 het volgende:
[..]
Yep... de laatste 2 zelfs (kon het niet laten om waarschijnlijk/hopelijk de allerlaatste show van Kevin Tarte te zien...)
Dus mocht je een Magda rond zien lopen in het theater (in gezelschap van een Alfred met een klein Alfredje, en waarschijnlijk 2 Ewigkeitvampieren), dan ben ik het (ja... ik ben zo gek om daar in kostuum rond te gaan lopen)
Maar de musicalcultuur ligt daar inderdaad net wat anders. Ik woon in het verkeerde land...
Ja, hij is mijn beste maatjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Lein80 het volgende:
Dan zullen we vast wel even hoi zeggen, moeten we bij John ook doen tenslotte(en volgens mij heb ik jou op zijn facebook regelmatig zien reageren, klopt dat?)
Whaha, we zaten hem ook al over te halen om verkleed te gaan
TdV is speciaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:44 schreef Twoflower het volgende:
Verkleden voor een musicalvoorstelling? Opeens besef ik dat ik helemaal niet zo'n fanatieke musicalfan ben...
Kaarten zijn al besteld. Is voor mij meteen de eerste keer dat ik het DeLaMar bezoek. Ook daar ben ik benieuwd naar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef wonderer het volgende:
Leek me wel interessant, maar ik kan niet![]()
Ga jij?
Ik vind het maar een raar theater. De zaal is wel okee, maar alles daaromheen.. .:?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kaarten zijn al besteld. Is voor mij meteen de eerste keer dat ik het DeLaMar bezoek. Ook daar ben ik benieuwd naar.
Denk het wel, opnieuw laten vertalen is duurder dan de rechten kopen, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:26 schreef Patch het volgende:
Iemand enig idee of de NL vertaling van Miss Saigon gewoon hetzelfde (hopelijk!) is gebleven?
Dat valt nog weleens tegen; alle Disney-musicals worden ook opnieuw vertaald, terwijl voor het merendeel van de liedjes al prima vertalingen bestaan (voor de films).quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk het wel, opnieuw laten vertalen is duurder dan de rechten kopen, geloof ik.
Daar heb je wel gelijk in, maar dat is cross-media. Ik denk dat dat anders ligt dan de vertaling van een show waar je de rechten al eens voor hebt betaald.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat valt nog weleens tegen; alle Disney-musicals worden ook opnieuw vertaald, terwijl voor het merendeel van de liedjes al prima vertalingen bestaan (voor de films).
Eens, voor de rest was het zowel qua aanbod als performance om te janken...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Clauw het volgende:
Wow! Willemijn Verkaik, echt de beste van de avond. Ik wil naar Wicked!![]()
Ook eens. Wat ben ik blij dat ik die middag de laatste voorstelling van Mary Poppins heb gezien, die was 1000 keer beter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, voor de rest was het zowel qua aanbod als performance om te janken...
Die vrouw heeft echt een ongelimiteerd bereik! Wow!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Clauw het volgende:
Wow! Willemijn Verkaik, echt de beste van de avond. Ik wil naar Wicked!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |