quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:59 schreef Kremers het volgende:
Met andries knevel, die gast weet volgens mij helemaal niets van voetbal
Zeker!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het schijnt wel een echte liefhebber te zijn.
Ik ook, verheug me er al de hele week opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:11 schreef Blinker het volgende:
Ik ben als een klein kind enthousiast! Ik heb er zin in!
Die aflevering ken ik dus nietquote:
Was genoeg Barca, Real, Sub-top van Spanje, Premier League en de cups van beiden landen hoor.. je moet het alleen maar net weten en volgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit. Uberhaupt een voetbalwedstrijd. Gelukkig vanavond lekker VI. en woensdag meteen lekker beginnen aan de tweede seizoenshelft.
Haha daar werd hij ff in de zeik genomen, en wel vaker in die aflevering. Geloof en Derksen gaat dan ook niet echt samenquote:
Als ik het gezicht van Van den Brink zie, dan moet ik altijd spontaan schijten...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En van den Brink dan? Die mocht zeker niet mee omdat ie altijd vervelend is.
Nog FF EN WE KUNNEN WEER LOS!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik het gezicht van Van den Brink zie, dan moet ik altijd spontaan schijten...
Derksen en Knevel zijn wel matties hoor, althans... er is wederzijds respect. Knevels voetbalkennis heb ik daarentegen niet echt hoog zitten nee. Van den Brink is veel meer een kenner en liefhebber, hij bezoekt ook regelmatig wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Geloof en Derksen gaat dan ook niet echt samen
Wat denk je van hem zelf? Die man is de hele dag bezig spiegels te vermijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ik het gezicht van Van den Brink zie, dan moet ik altijd spontaan schijten...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat denk je van hem zelf? Die man is de hele dag bezig spiegels te vermijden.
Liever zijn vriendin.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen we Danny Vera ooit als gast zien?
Minachtig naar de kijker. We worden behandeld als kleuters.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Arbeitslos het volgende:
Gasten als Knevel zijn niet echt geschikt voor VI. Ze kunnen totaal niet mee gaan in dat geouwehoer en zijn er ook veel te saai en te politiek correct voor. Wat houd je dan eigenlijk nog over, als ze daarnaast ook maar weinig verstand van voetbal hebben?
Wie doe je een plezier met een gast als Knevel?
Ik vermoed ook dat Andries weinig gaat toevoegen vanavond...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Arbeitslos het volgende:
Gasten als Knevel zijn niet echt geschikt voor VI. Ze kunnen totaal niet mee gaan in dat geouwehoer en zijn er ook veel te saai en te politiek correct voor. Wat houd je dan eigenlijk nog over, als ze daarnaast ook maar weinig verstand van voetbal hebben?
Wie doe je een plezier met een gast als Knevel?
Compleet idiote gast idd, maar hopelijk neemt Johan hem dus even een paar keer flink te grazen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:59 schreef Kremers het volgende:
Met andries knevel, die gast weet volgens mij helemaal niets van voetbal
Heb idd gebeld naar VI. Abbonement weer met 2 week verlengd en ze zouden brief sturen naar postbezorgers.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
staken ze bij jou elke week ? Ik zou klagen bij VI
Vind ik ook, de gast is maar bijzaak. De scherpe opmerkingen en humor komen toch bijna altijd van Derksen en Van der Gijpquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik vind het juist wel fijn als er iemand zit die "geen verstand van voetbal heeft" ( wat dat dan ook is).
Voetbal en vooral praten over voetbal verzandt al snel in cliché's. De gasten die zogenaamd verstand van voetbal hebben en "mee" proberen te praten, die zijn pas vervelend...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Johan bij Knevel & vd Brink (o.i.d.) "Het is een bijzonder zelfingenomen en betweterig mannetje, (kijkt naar Andries) wat dat betreft had het een broer van je kunnen zijn"
Ketterij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef RobertJV92 het volgende:
wel slecht voor m'n sociale ontwikkeling dat VI![]()
Wees blij dat de Pfaffs er niet meer voor zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |