De eerste Harold and Kumarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef JDx het volgende:
Er zijn maar weinig films die in de buurt van Superbad komen, wellicht de eerste Harold & Kumar.
Pineapple Express komt er ook zeker bij net zoals Step Brothers vind ik zelf.quote:
Beetje met de verkeerde verwachtingen gekeken denk ik. Het is echt totaal geen Superbad maar wel een hele fijne film.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:04 schreef Roces18 het volgende:
Net Adventureland gekeken die door dezelfde fokker in de richting kwam van Superbad. Alweer niet dus. Het is wel een vermakelijk film en ze hebben wel een heerlijke soundtrack eronder. De enigste die komedie in deze film brengt is Bill Hader, maar hij krijgt weinig speeltijd. Zeker een leuk kaas-filmpje maar verwacht er niet teveel van. 6,5
Adventureland vond ik veel minder dan superbad (al is ie volgens mij wel van dezelfde makers). Vond Cyrus meer in de richting komen. Eigenlijk alle films met Jonah Hill in de hoofdrol wel. Get him to the Greek vond ik ook wel lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:04 schreef Roces18 het volgende:
Net Adventureland gekeken die door dezelfde fokker in de richting kwam van Superbad. Alweer niet dus. Het is wel een vermakelijk film en ze hebben wel een heerlijke soundtrack eronder. De enigste die komedie in deze film brengt is Bill Hader, maar hij krijgt weinig speeltijd. Zeker een leuk kaas-filmpje maar verwacht er niet teveel van. 6,5
Geniale film is Zombieland, als mensen trouwens iets zoeken zoals Superbad, moet je imo denken aan een avontuur, een missie en een soort feestdoel. Dat ze vanalles beleven tijdens een zoektocht ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef Toad het volgende:
Na Adventureland is het tijd voorZombieland
.
quote:
Ik vond beide 'sympathy' films na één keer kijken ook bij lange na niet zo goed als Oldboy, maar na meerdere keren vind ik ze toch minstens net zo briljant.quote:
Hij is ook niet vergelijkbaar, totaal anders, staat ook niet vergelijkbaar, wel net zo leuk. Die films eronder vind ik vergelijkbaar qua verhaal en avontuurvorm.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
en the girl next door is wel ok maar vind m totaal niet vergelijkbaar.
en adventureland is niet echt een comedy
Ik heb net ook Fantastic Planet gezien. Gave filmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef El_Matador het volgende:
Lekkere dame!
En mijn favo genres, dus ga hem zeker kijken!
Net gezien:
Fantastic Planet (originele titel: La planète sauvage), 1973
Echt een bizarre trippy sci-fi film. Typisch product van veel hippies, LSD en tekenpotloden. Gaaf om es te zien en hoewel kort gebeurt er genoeg en is er genoeg om je over te verbazen.
Geen beginnersfilm denk ik zo.
En wel voor mensen die wel es een paddo'tje nemen, zeg maar.
8.0/10 (IMDB: 7.6/10)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |