Waarom niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan ik nog iemand blij maken?
Hangt er vanaf waarmee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat dacht ik al.. maar wat moet erop staan? nog voorkeur of maakt t niks uit?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WOw die is knetterkrankjorumgaaf zeg!![]()
![]()
Wahahaha dat maakt hem wel echt voor jou! lolquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werk op de bloemenafdeling van mijn supermarkt, grappig en toevallig is dit dus
Preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wahahaha dat maakt hem wel echt voor jou! lol
Een natte handdoek.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.. maar wat moet erop staan? nog voorkeur of maakt t niks uit?
z0mg ! keigaaf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:20 schreef eucalyptus het volgende:
Speciaal voor Klinkerbotsing!
[ afbeelding ]
edit: fffuuuuu gespiegeld
Haha da's echt zo raar joh, als ik tinychat ofzo gebruik is hij altijd goed maar op de een of andere manier bij het maken van een snapshot faalt-iequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
z0mg ! keigaaf!
Ik moest wel twee keer kijken wat er precies stond hehehe
Ik maak morgen wel iets voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef eucalyptus het volgende:
Mag ik ook pics? En ik wil ook wel wat maken
Awesome. Maar moet dat per sé 32 minuten wachten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel iets voor jou
ga mijn best even doen.. even wat bedenken...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef eucalyptus het volgende:
Mag ik ook pics? En ik wil ook wel wat maken
Ja, mn mobiel is leeg en ik moet even een schoolopdracht afmaken ok?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Awesome. Maar moet dat per sé 32 minuten wachten?
Kein problemquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, mn mobiel is leeg en ik moet even een schoolopdracht afmaken ok?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Here you go, sweetheart. You can have this!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga mijn best even doen.. even wat bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
Jahoor, maar nu ga ik geen foto's meer maken en uploaden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik er ook een van jou Beach![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Here you go, sweetheart. You can have this!Noes, zij krijgt wel je gezicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be creativequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jahoor, maar nu ga ik geen foto's meer maken en uploaden.
Wat wil je terug?
Ga mij meeten dan als je dat zo graag wiltquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noes, zij krijgt wel je gezicht!
Thankies! Leuk handschrift heb je!quote:
Spannend hoorrrquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ga mij meeten dan als je dat zo graag wilt
Nee ik heb geen natte handdoeken fetisj, sorry.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee. Wat dacht je van een natte handdoek.
ywquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Thankies! Leuk handschrift heb je!
Ik ook niet, maar volgens mij moet Knetterkrankjorum wat aanvragen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend hoorrr
[..]
Nee ik heb geen natte handdoeken fetisj, sorry.
Heb ik al gedaan, moet je maar even kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
yw![]()
wahaha grapjas![]()
wil je ook 1 voor mij maken?
Hehe, jij hebt toch ook wel een beeeetje gezichtquote:
Beutje maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Hehe, jij hebt toch ook wel een beeeetje gezicht
huh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens mij moet Knetterkrankjorum wat aanvragen.
Ja jij hebt twee foto's voor mij gemaakt, dus dan krijg je ook wat terug.quote:
Oh bedoel je datquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja jij hebt twee foto's voor mij gemaakt, dus dan krijg je ook wat terug.
Ja maar wat wil je dus erop!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh bedoel je datben niet zo helder meer
![]()
kijk er naar uitmorgen ofzo toch?
Ik ben heel makkelijk:) maakt me geen reet uitquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Here you go, sweetheart. You can have this!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thx
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja goed he! jemig.. viel er gewoon stil vanquote:
Ja man!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja goed he! jemig.. viel er gewoon stil van... wat een eer
Iets geks! iets raars...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man!![]()
Wat wil jij van mij?!
Echte vla/pudding?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Anon4c het volgende:
Ik zoek nog steeds mensen die er één willen maken met vla ( of pudding)
Met een gekke bekquote:
Nee engquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Met een gekke bek![]()
Zo debiel mogelijk! ja leuk
Ben voor je bezig...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Anon4c het volgende:
Ik zoek nog steeds mensen die er één willen maken met vla ( of pudding)
haha.. wees creatief:) als het maar niet al te gewoontjes isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee engIk heb er wel een waar ik heel eng uit mn ogen kijk
haha welke wil je hebben?quote:
Dankjequote:
Alles wat maar met vla en/of pudding te maken heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:39 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Alles wat maar met vla en/of pudding te maken heeft.In het vorige topic is er ook nog een voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik, staat ook in me FBquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In het vorige topic is er ook nog een voor jou
Oh okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:48 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Omdat hij te groot is, moet hem nog verkleinen
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja sorry, hier ben ik. Ik zet je username op een papiertje, waar je maar wilt. Ik F5 de hele dag dit topic om mensen gelukkig te maken.quote:
Nog voorkeur in onderwerpen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef Nitrouz het volgende:
Wie wil er een voor mij maken, je krijgt er een terug met mijn hond.
mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie o wie wil mij nog blij maken?
Wil jij er 1?quote:
whaha.. ja dacht kom je even persoonlijk lastig vallenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:42 schreef Nitrouz het volgende:
Ik slaap nog niet hoorWas even wat anders aan het doen
![]()
Super! Ik ga even opzoek naar pen en papier
Wahaha superquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:54 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn ekte hond is beneden, dus het wordt mijn neppe hond![]()
[ afbeelding ]
Ja, bijna op. Maar ik zit al volquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wahaha super![]()
aan de bolognese chips?
Op deze manier worden de pagina's van het topic wel meerquote:
Ga je in dat pak zitten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij krijgt er een van mij met een koe-iets okee?
ik will welquote:
quote:
YeeYquote:
Ik wil er ook een van jouquote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef mc-Piel het volgende:
Dit topic leeft nog!
Oeioei, ik ben een beetje out of huisdieren
okquote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Straks als ik klaar ben wil ik er toch één.
Als je dan toch bezig bentquote:
Je hebt er al 1 van mijquote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent![]()
hihi
Slaapt baby al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |