Ik maak morgen wel iets voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef eucalyptus het volgende:
Mag ik ook pics? En ik wil ook wel wat maken
Awesome. Maar moet dat per sé 32 minuten wachten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel iets voor jou
ga mijn best even doen.. even wat bedenken...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef eucalyptus het volgende:
Mag ik ook pics? En ik wil ook wel wat maken
Ja, mn mobiel is leeg en ik moet even een schoolopdracht afmaken ok?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Awesome. Maar moet dat per sé 32 minuten wachten?
Kein problemquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, mn mobiel is leeg en ik moet even een schoolopdracht afmaken ok?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Here you go, sweetheart. You can have this!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga mijn best even doen.. even wat bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
Jahoor, maar nu ga ik geen foto's meer maken en uploaden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik er ook een van jou Beach![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:46 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Here you go, sweetheart. You can have this!Noes, zij krijgt wel je gezicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be creativequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jahoor, maar nu ga ik geen foto's meer maken en uploaden.
Wat wil je terug?
Ga mij meeten dan als je dat zo graag wiltquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noes, zij krijgt wel je gezicht!
Thankies! Leuk handschrift heb je!quote:
Spannend hoorrrquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ga mij meeten dan als je dat zo graag wilt
Nee ik heb geen natte handdoeken fetisj, sorry.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee. Wat dacht je van een natte handdoek.
ywquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Thankies! Leuk handschrift heb je!
Ik ook niet, maar volgens mij moet Knetterkrankjorum wat aanvragen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend hoorrr
[..]
Nee ik heb geen natte handdoeken fetisj, sorry.
Heb ik al gedaan, moet je maar even kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
yw![]()
wahaha grapjas![]()
wil je ook 1 voor mij maken?
Hehe, jij hebt toch ook wel een beeeetje gezichtquote:
Beutje maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Hehe, jij hebt toch ook wel een beeeetje gezicht
huh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens mij moet Knetterkrankjorum wat aanvragen.
Ja jij hebt twee foto's voor mij gemaakt, dus dan krijg je ook wat terug.quote:
Oh bedoel je datquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja jij hebt twee foto's voor mij gemaakt, dus dan krijg je ook wat terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |