Aldus de grote en wijze Patchquote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus
Blu-Rays van BTTF zijn misschien wel goed, maar ze zijn wel aan het kloten met de extra's/verpakking/goodies e.d.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb hellboy in HD, nice!
Back to the future blu-rays zijn blijkbaar ook erg goed gedaan. En de Alienfilms natuurlijk ()
Alles van pixar, natuurlijk.
Rule of thumb: zagen ze er al lekker uit op DVD, dan doet HD daar een schepje bovenop. Mits goed omgezet natuurlijk.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Blu-Rays van BTTF zijn misschien wel goed, maar ze zijn wel aan het kloten met de extra's/verpakking/goodies e.d.
teveel uitgebrachte edities, zodat je niet meer weet welke je nu het best kunt kopen. (als het om de goodies gaat):quote:
Klopt, bij LOTR zie je ze ook samen kloten op de set, zijn imho ook de meest vermakelijke making offs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef hornage het volgende:
Achjah, meestal is al dat gelul natuurlijk gespeeld en overamerikaans.
Bij alle extra's van LOTR op SEE geloof ik ze btw wel als ze zeggen dat het een "Lifetime experience" was.
Van de blu-rays die ik heb gezien vond ik The Thin Red Line, The New World en Last Year at Marienbad er qua audiovisuele pracht bovenuit steken. Vooral TTRL ziet er wow uit. Ik verwacht dat Apocalypse Now er ook geweldig uitziet, maar die is voor het weekend geplanned. Heb alleen een paar screenshots gezien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:57 schreef hornage het volgende:
Zo, gisteren mijn nieuwe big fat-ass tv met media center pc hd blabla getest door The Matrix te kijken.
Geyl is het woord...
Hier nog tips voor films die het echt beter doen in HD?
Misschien wel...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef DragonFodder het volgende:
Net de trailer van Dale en Tucker bekeken, lijkt me een leuke film! Lijkt alleen wel alsof de hele plot al uit de doeken gedaan wordt in de trailer.
Dan loopt je dus zo'n 3 jaar achter.... ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef hornage het volgende:
Nee joh
Ik download teveel en herzie teveel films. Ik ben nu met kijken bij de films die ik eind 2007 heb gedownload
Lol hou je dat bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef hornage het volgende:
Zo heb ik bijvoorbeeld nog maar 11 films gezien die in 2010 uitkwamen
Afgelopen jaar dan wel weer 24 films uit 2007 gezien en 17 uit 2006
Aah zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef hornage het volgende:
Als ik een film heb gezien voeg ik die toe aan mijn "My Movies" op imdb. Daar is dan weer naar hartelust op te query'en
Ja ik heb the dark tower serie laatst uitgelezen. Heerlijk was datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef DragonFodder het volgende:
Ikke, ben erg benieuwd. Met Stephen King verfilmingen kan het tenslotte twee kanten op: goed of sleeecht..
Ik ben stiekum ook wel benieuwd naar It. Hopen dat ze dat niet verneuken. (al is het eind van dat verhaal moeilijk om niet cheesy te verfilmen lijkt me).
Dat gaan ze waarschijnlijk compenseren met een hoop gore.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:47 schreef hornage het volgende:
Er kan maar 1 Pennywise zijn. Die remake gaat sucken...
Je was toch leraar he? Hopelijk niet op een basisschoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Patch het volgende:
en ben wel benieuwd naar de orgie-scene...
Ik denk dat ze het negeren, net als in de miniserie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef Patch het volgende:
niet zó benieuwd..., niet op die wijze.
Maar het staat vrij expliciet in het boek, dus ben meer benieuwd hoe ze dat klaar gaan krijgen om dat daadwerkelijk te filmen...
Ik dacht dat jij het al wist?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het negeren, net als in de miniserie.
Oke, apart. Je zou denken dat ze wel een andere metafoor kunnen vinden voor de overgang naar volwassendom. Ze maken het zichzelf niet makkelijk iig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Patch het volgende:
In de persberichten staat tot dusver dat juist die sleutelscene er nu wel in komt...
Weet je hoe duur bioscoopkaartjes in de bios zijn in de toekomst? Zeker omdat de euro met verlies heeft plaatsgemaakt voor flessendopjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het al wist?
Bottlec...flessendoppen??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef DragonFodder het volgende:
Weet je hoe duur bioscoopkaartjes in de bios zijn in de toekomst? Zeker omdat de euro met verlies heeft plaatsgemaakt voor flessendopjes.
heb jij ook een tijdmachine dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bottlec...flessendoppen??![]()
Jouw toekomstvisie wordt toch niet verstoord door een nucleaire holocaust he? Heb ineens een akelig deja-vu...![]()
scenario wordt van de schrijver van the invasion. En dat vond ik maar een meh remake van invasion of the body snatchers. Ik weet het nog niet.quote:Maar ff serieus, is er al wat bekend over regisseur en cast? Dat moet al een idee geven hoe serieus we deze remake moeten nemen...
Ik voorzie.....dat ik deze aan me voorbij laat gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:50 schreef DragonFodder het volgende: scenario wordt van de schrijver van the invasion. En dat vond ik maar een meh remake van invasion of the body snatchers. Ik weet het nog niet.
Oh, ik ga hem wel zien, het boek is me te lief het niet op zijn minst een kans te geven. Maar of het een verbetering wordt van de miniserie (die echt niet perfect was, maar een goede sfeer neerzette met een meesterlijke Curry) is maar de vraag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik voorzie.....dat ik deze aan me voorbij laat gaan.
Mee eens, maar doug bradley vond ik nou niet bepaald in hetzelfde straatje eng als robert englund en tim curry.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef hornage het volgende:
Net zoals de remake van Hellraiser bijvoorbeeld
Ze hebben allemaal hetzelfde probleem als wat er met Nightmare gebeurd is. Kind of titelkarakter met andere acteur....Gevaarlijk spel
Zou ik minder moeite mee hebben. Freddy en Pennywise dragen hun respectievelijke films, Pinhead vind ik gewoon wat minder bepalend. In Hellraiser zitten meer evil charactersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef hornage het volgende:
Nouja, Pinhead die er anders uitziet of een andere stem heeft.....
Absoluut. Vaak omdat ze moeten vechten tegen nostalgie en tegelijkertijd een nieuw publiek weillen binden aan zich. Dat hinken op twee gedachten loopt vaak mis. Een positieve uitzondering vind ik gek genoeg de nieuwe A-team film. Niet omdat het zo'n geweldige film is, maar omdat het plezier en de nostalgische liefde er vanaf spat. Voor mij als jaren 80 kind een heerlijke trip.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Veel van die remakes zouden volgens mij ook niet aan te zien zijn met originele cast. Ze hebben allemaal veel meer problemen dan belangrijke karakters die niet werken.
Het is in ieder geval de laatste film die JT zal maken voordat ie vermoord wordt door terroristische bosmarmotten in 2012. Jaja, er komen rare jaren aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef hornage het volgende:
De film die je nu vraagt heb je laatst ook gezien uit de toekomst? Goede recensie
Ik heb geen Adblocker en ik heb niks raars gedaan.quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Had ik ook, ctrl - f5 en het was weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef wyccie het volgende:
Het héle internet houdt er mee op, Doff? (Lang niet meer gezien, trouwens.)
Ik heb nu wel deze melding:
[..]
Ik heb geen Adblocker en ik heb niks raars gedaan.
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Had ik ook, ctrl - f5 en het was weg.
He Wyccie, dat is een tijdje geleden ja. Ik was laatste tijd redelijk druk en heb nu ineens weer heel veel tijd over, maar dus ook tijd om af en toe te fokkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef wyccie het volgende:
Het héle internet houdt er mee op, Doff? (Lang niet meer gezien, trouwens.)
Ik heb nu wel deze melding:
[..]
Ik heb geen Adblocker en ik heb niks raars gedaan.
Wat voor router en of modem heb je? Heeft hij dit eerder al eens gedaan? Hoe oud is de router? Draadloos/Bedraad? Recente veranderingen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:04 schreef Doff het volgende:
[..]
He Wyccie, dat is een tijdje geleden ja. Ik was laatste tijd redelijk druk en heb nu ineens weer heel veel tijd over, maar dus ook tijd om af en toe te fokken.
En mijn internet houdt er halfjes mee op. Dat wil zeggen, het downloaden stopt na een paar minuten ineens, dan valt het internet eventjes weg, dan komt het weer terug en gebeurt weer hetzelfde. Iemand enig idee hoe dan komt?
Ik vind de reviews op de FP vaak erg slecht geschreven, dus nee, ik lees ze niet meer. Ik neem aan dat je sarcastisch bent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:42 schreef Mainport het volgende:
Lezen jullie de recensies op de Frontpage wel eens? Deze zijn een aanrader. Neem nou The American. http://frontpage.fok.nl/review/424952/1/1/50/dvd-the-american.html
Vrolijke Frits begint met: "Geoge (sic) Clooney is een man die menig vrouwenhart sneller doet kloppen. Dat doet hij al jaren en dat zal hij ook nog vele jaren blijven doen." Na deze inleiding volgen drie alinea's waarin hij de hele plot uit de doeken doet. Vervolgens schrijft hij in één alinea zijn deskundige oordeel. Op een analytische manier weet Vrolijke Frits de crux te benaderen: "Het moet gezegd dat je door de eerste 30 minuten heen moet komen voor de film echt interessant wordt. De film lijkt wat traag aan te voelen en wil niet echt op gang komen. Gelukkig is dit een trucje van Corbijn om de suspense op te voeren. En dat doet hij goed."
Hij geeft de film een 7.
Ik weet hem ook maar mag niet antwoordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef hornage het volgende:
Ik weet het antwoord!!!!!! Snel nieuw topic!!!!
Waarom mag je niet antwoorden? Heb je het opgezocht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik weet hem ook maar mag niet antwoorden
FOK! Movie Trivia - Januari 2010 VIII
Nee, ik maakte een nieuw topic en de filmtitel staat in de bestandsnamen van de plaatjes....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waarom mag je niet antwoorden? Heb je het opgezocht?
Ai...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een nieuw topic en de filmtitel staat in de bestandsnamen van de plaatjes....
Ja, die andere ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef Dopekoe het volgende:
Het allereerste plaatje bevat de titel....
lolquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Penis enlargement pump? is dat een film?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef hornage het volgende:
Dan is het wellicht wel handig jah.....
Regel dat
Da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef Dopekoe het volgende:
Zolang wieksel er is mag hij de vraag stellen
Is de dankbaarheid van je medefokkers niet genoeg?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef hornage het volgende:
Opstarters maken, sja, eigenlijk behoor ik mijn tijd overdag aan werk te besteden.
Om dan dus zonder er een punt mee te scoren tijd te besteden aan FMT....
Tussen het werk door ff kijken of ik het antwoord weet is minder tijdrovend dan de dag beginnen met direct een vraag beheren wat je verplicht stelt om het topic in de gaten te houden
Iets wat ik trouwens graag doe als ik daarvoor een punt heb gescoord.
Zoals Hannibal Lecter het al zei: "Quid pro quo"
Snap ik ook wel, maar vraag er dan ook niet om he.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef hornage het volgende:
Opstarters maken, sja, eigenlijk behoor ik mijn tijd overdag aan werk te besteden.
Om dan dus zonder er een punt mee te scoren tijd te besteden aan FMT....
Tussen het werk door ff kijken of ik het antwoord weet is minder tijdrovend dan de dag beginnen met direct een vraag beheren wat je verplicht stelt om het topic in de gaten te houden
Iets wat ik trouwens graag doe als ik daarvoor een punt heb gescoord.
Zoals Hannibal Lecter het al zei: "Quid pro quo"
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet je hoe lastig het is om met nieuwe vragen te komen. De Inspiratie raakt op na zoveel vragen
je mag twee antwoorden geven voor de vraagsteller reageert, en per post maar één.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Tanin het volgende:
Nou voel ik me heel stom als newbie, maar was er niet een regel dat je maar 1 antwoord tegelijk mocht geven?
Dat is ook niet te voorkomen, dat bepaalde vragen vaker voorbij komen. Dit spel loopt al jaren, je kunt moeilijk steeds gaan controleren of een vraag niet al eens voorbij is gekomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef wieksel het volgende:
ik ben dan net nieuw, maar heb nog wel een vraagje liggen in de reserve. Ik lees vanaf nov iig mee, maar kan niet garanderen dat ze daarvoor niet langsgekomen zijn...:)
Geeft niks.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef wieksel het volgende:
ik ben dan net nieuw, maar heb nog wel een vraagje liggen in de reserve. Ik lees vanaf nov iig mee, maar kan niet garanderen dat ze daarvoor niet langsgekomen zijn...:)
Hot Fuzz / Reno 911 achtig?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef wieksel het volgende:
haha, ik ben dol op die Zweedse films...het zijn er dan niet veel, maar bijvoorbeeld kops, prachtig verhaal. 1 van die agenten beeld zich in dattie echt een ubercop is, met de bijbehorende foute -ikhebteveelamerikaansefilmsgezien- special effects - hilarisch
Ik vind Hot Fuzz en Reno 911 al niet met elkaar te vergelijken. De eerste is geniaal, Reno 911 vind ik te flauw voor woorden.quote:
Ik heb wel het idee dat een paar nieuwe fmt-ers via die pagina het triviatopic hebben gevonden. Het topic staat in ieder geval vaak in de forumtracker van de film subsite.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:24 schreef hornage het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe subpagina http://film.fok.nl/ ?
Meer ruimte voor reviews is wel goed, maar de echte discussie wordt toch meer hier in FTR gevoerd lijkt me....
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef wieksel het volgende:
Ben benieuwd trouwens naar je opvliegendheid homage;)
Heb er nog niets van gemerkt iigquote:
Was al een ongeschreven regelquote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef wieksel het volgende:
die pagina heb ik nog nooit gebruikt, hahaha:) Ik ga altijd straight naar dit topic...
Ik werk vandaag thuis, dus alle tijd. moeten het wel een beetje commerciele films zijn, of Coens, oid
Zullen we anders dit ook even verbieden: straight-to-dvd-filmpje
verduidelijk 'm maar aub.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef hornage het volgende:
Daarom ook mijn idee om even het dubbele punten topic te verduidelijken
Maar ik vind het wel mooi dat FMT weer wat groeit qua users de laatste tijd!
WHUT?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef hornage het volgende:
Ach, ik deel hem ook met Tombolafan, Mainport en Wyccie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euj! Ze lurkt nog mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Nee, je kwam naar boven in de ATquote:
Ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je kwam naar boven in de AT
Het topic iigquote:
het hele gebeuren in Fok Movie Trivia en 't slowchattopicquote:
Ow ik dacht dat het echt een show wasquote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef Patch het volgende:
[..]
het hele gebeuren in Fok Movie Trivia en 't slowchattopic
hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het echt een show was
Haha daar hebben meer mensen last vanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:11 schreef wieksel het volgende:
[..]
haha
weet je dat ik de neiging krijg je londrie te noemen?
Dat zou ik zelf ook hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef wieksel het volgende:
ik krijg het vooral uit recalcitrantie, als ik je onderschrift lees
Die avatar van Dj_day_V komt van de manga/anime Bleach btw.quote:
Pokemon pfftquote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef hornage het volgende:
Dat heb ik ook al een tijdje staan om te kijken, maar het laatste seizoen Pokemon was eerst aan de beurt
TNX, kwam me al ergens bekend van voor volgens mij heb ik ooit een episode hiervan gezien. Is best een grappige seriequote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die avatar van Dj_day_V komt van de manga/anime Bleach btw.
Haha dat noemen ze zelfkennisquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Patch het volgende:
Ik heb in ieder geval de kletsertjes een PM verzonden.
Dan mag er hier verder gekletst worden.
Beetje speciale vragen is wel leuk maar straks komen er ook weer vragen of arthouse uit japan ofzo ....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:33 schreef Patch het volgende:
Zwart wit vragen vind ik juist interessant alleen maar leerzamer.
Het topic mag best rustiger verlopen maar een beetje meer vaart mag wel.
Het topic moet niet, net zoals vroegah, binnen een paar uur vol zijn.
Daarom als er gewoon vraag, antwoord & puntentelling in komt te staan plus hints om de vaart erin te houden, dan hebben alle FMT-ers kans om een dubbel puntje te scoren.
In een normaal FMT-topic zou ik dan ook voor 1 zwartwit-foto hebben gekozen ipv 8
Ow jeahquote:
Wel in kleurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
Weer zo'n film uit de jaren heel lang geleden....
Moet je nagaan, zoveel weet ik van oude filmsquote:
dan heb ik nog wel heeeeeel veel in te halen denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het wordt tijd dat je eens wat oude klassiekers gaat inhalen dopekoe
Ik heb van deel 1 een uur ofzo gezien en tijdens dat uur waren ze de kamer van die vent niet uitgeweest...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef hornage het volgende:
Ik heb nog nooit de Godfather films gezien
Die heb ik met heel veel moeite uitgekeken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zelfde met 2001 : A space oddysee....
Ik vind dat nou net 2 films die je geduld uiteindelijk wel belonen. Maar vergeleken met tegenwoordig is het een lange zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb van deel 1 een uur ofzo gezien en tijdens dat uur waren ze de kamer van die vent niet uitgeweest...
Toen heb ik hem maar afgezet, duurde mij te lang
Zelfde met 2001 : A space oddysee....
Knap dat je het zo lang hebt uitgehouden met die filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
[..]
Die heb ik met heel veel moeite uitgekeken.
Daarna de 1970 regel gesteld. Nooit meer films van voor 1970 kijken....
Dr Strangelove is uitzondering btw
Avatar en ROTK waren ook lange films waarvan avatar toch geen lange zit was hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind dat nou net 2 films die je geduld uiteindelijk wel belonen. Maar vergeleken met tegenwoordig is het een lange zit.
Ik bedoel dat het tempo veel lager ligt in Godfather en 2001. Dat test je geduld, niet de speelduur. De hoeveelheid content van LOTR in Kubrick jaren 70 stijl zou waarschijnlijk een film van een week opleveren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Avatar en ROTK waren ook lange films waarvan avatar toch geen lange zit was hoor
Oh ik heb daar geen problemen mee ik kan een film uit elk jaar en uit elk genre kijken daar zit voor mij geen verschil in. Ik ga zo van een film uit de jare 30 naar de 80 weer terug naar de jare 40 en dan een recente filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het tempo veel lager ligt in Godfather en 2001. Dat test je geduld, niet de speelduur. De hoeveelheid content van LOTR in Kubrick jaren 70 stijl zou waarschijnlijk een film van een week opleveren.
Ik vind 2001 nou juist net een van de films die niet erg typisch is voor een film van voor 1970quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
[..]
Die heb ik met heel veel moeite uitgekeken.
Dr Strangelove is uitzondering btw
Sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef DragonFodder het volgende:
Het is wel een antiek topic, dat Xde.
Knap dat jullie dat allemaal weten nog, ik trek steeds een blank.
En Japanse, chinese en Indische arthouse verbiedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Lon3 het volgende:
Laten we het dubbele punten topic omdopen tot het zwart wit topic....
Dat is wel erg jammer. Je mist zo veel mooie films. En 1970 is nog niet eens zo antiek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef hornage het volgende:
Patch, dit meen je toch niet? Hoezo is zo'n meerdelig antwoord bij een lijstjesvraag anders dan bij een normale vraag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef Patch het volgende:
Bij een lijstjes-vraag kan men natuurlijk zoveel antwoorden in 1 post zoals men wil.
Dus, is B. Treasure Planet? Titan AE of Atlantis?
Als een vraag om meerdere antwoorden vraagt, dan kan men natuurlijk ook meerdere antwoorden posten in een reactie, zonder te editten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Patch, dit meen je toch niet? Hoezo is zo'n meerdelig antwoord bij een lijstjesvraag anders dan bij een normale vraag?
Het lijkt me dat je bij meerdere antwoorden (zoals dit lijstje) wel in 1 reactie op bv A. B. en D. mag antwoorden, maar dan ineens drie antwoorden voor B. geven is een beetje in strijd met die regel...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Als een vraag om meerdere antwoorden vraagt, dan kan men natuurlijk ook meerdere antwoorden posten in een reactie, zonder te editten.
Het blijft dan wel zoals besproken bij 2 posts.
Dat is inderdaad een discussie waard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Sands het volgende:
Oh Patch ik bedoelde meer dat je 2 antwoorden voor B had dat maakt het anders
Echt niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
en nu niet weer een tekenfilmvraag he patch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd als ik online benquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Sands het volgende:
en het krikt meteen het vrouwen gehalte op in het forum
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef wyccie het volgende:
Als iemand vraagt om de namen van de twee (meerder antwoorden) hoofdrolspelers uit Romeo+Juliet gok je toch ook niet Leonardio Dicaprio of George Clooney en Claire Danes of Scarlett Johansson?
Nou, volgens mij was het voor iedereen, inclusief de newbies eigenlijk wel heel logisch. Alleen jij hebt een andere logica in dit opzicht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef Patch het volgende:
Daar heb je een punt.
Maar hoe gaan we dit gieten in een duidelijke, korte regel?
klopt, daarom dus een keer voeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
Borsten hebben we al zo vaak gedaan. Doe eens een keer ellebogen, neuzen, knieën oren.
Ik vond die animatie vraag onmogelijkerquote:
Jij steeds met je kutvragen. Als jij hem stelt, haal ik vrijwel nooit puntenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Sands het volgende:
Dat was hij nietdeze vraag is gewoon raar
Een beetje vreemd, maar wel lekker toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Sands het volgende:
Dat was hij nietdeze vraag is gewoon raar
Wie dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Patch het volgende:
Overigens:
Mijn PM-inbox staat vol sinds begin dit jaar met PM's van vele diverse 'oudere' FMT-ers met daarin twijfels over het eerlijk spelen van FMT.
Dit met naam, toenaam, reden, et cetera.
Meestal heb ik zelf vrij vaak in de gaten over er vals gedaan wordt, maar altijd fijn als FMT-ers me er ook op wijzen omdat ik niet altijd online ben. Meermaals is het helaas voorgekomen dat een handjevol FMT-ers deze maand gecheat hebben. Als de alarmbellen gaan rinkelen dan houden we het natuurlijk even in de gaten.
Ik moet echt wel binnenkort wat gele kaarten uitdelen wat dat betreft, omdat het de spuigaten uitloopt. Als ik te lang wacht, dan heb ik het idee dat we ze geen kans hebben gegeven, en dan zouden alle punten meteen ingetrokken moeten worden.
Dus bij deze:
Laten we toch allemaal eerlijk spelen aub.
Ik zal diegene even een PM sturen, en zie die dan als 'gele kaart'.
Als nieuweling is het vaak interessant en laagdrempelig om zaken toch op te zoeken, maar doe dat aub niet.
Meer films kijken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij steeds met je kutvragen. Als jij hem stelt, haal ik vrijwel nooit punten
Ik denk dat onze genres niet matchenquote:
Ik heb geen vaste genres ik kijk gewoon alles lolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat onze genres niet matchen
Ik kijk geen films vóór 1970. Dus dan valt al een hoop af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste genres ik kijk gewoon alles lol
In 'Seksualiteit' en 'Keiharde Porno van Danny' lopen nog wat DP-topicsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat ik zo weinig van het DP-topic heb meegekregen. Volgende maand beter.
Toen ik DP zag had ik al zo'n post verwachtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Patch het volgende:
[..]
In 'Seksualiteit' en 'Keiharde Porno van Danny' lopen nog wat DP-topics
Oh jaquote:
Double Penetration?quote:
hehehe, dat jij dit post vind IK grappigquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe, dat jij dit post vind IK grappig
Vaste KPD-gangerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe, dat jij dit post vind IK grappig
Zet er maar 1 op touwquote:
Vorige meet was leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Zet er maar 1 op touw
Hornage deed zo'n beetje trekken.
Voortouw, that is.
Vorige meet was in Utrecht, de zomer, 's middags filmpje met z'n allen, daarna eten en drinken.
Sommige teveel drinken...![]()
Afgelopen zomer was het idee om 't in Helmond te doen, bruin café, met FilmQuiz op tv en radio, daarna eten en nog meer drinken, maar Helmond lag te ver weg voor iedereen.
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vaste KPD-ganger
Ik kom daar nooooooooiiiiit
Amsterdam? Lijkt me namelijk best wel leuk om de vaste gasten uit de Trivia topic te ontmoetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Zet er maar 1 op touw
Hornage deed zo'n beetje trekken.
Voortouw, that is.
Vorige meet was in Utrecht, de zomer, 's middags filmpje met z'n allen, daarna eten en drinken.
Sommige teveel drinken...![]()
Afgelopen zomer was het idee om 't in Helmond te doen, bruin café, met FilmQuiz op tv en radio, daarna eten en nog meer drinken, maar Helmond lag te ver weg voor iedereen.
Ik vond 'm ook leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorige meet was leukEn lang geleden!
Dat weet ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Hahavan mijn posts is zeker 75% in besloten forum
Amsterdam is een erg leuke stad, maar ligt niet centraal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Amsterdam? Lijkt me namelijk best wel leuk om de vaste gasten uit de Trivia topic te ontmoeten
Amsterdam is bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Amsterdam is een erg leuke stad, maar ligt niet centraal.
Utrecht ligt centraal en daar kan men en wil men soms wel voor reizen.
Als ik voor mezelf spreek, ik hou van een biertje, en ga dus niet (2 uur heen en) 2 uur terug ervoor reizen.
Ja maar dat is KPDquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat weet ikIk ben een regelmatige rukker lurker in dat fijne topic
Het keldertje? Freak!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja maar dat is KPDheb nog een ander subforum
Daar spam ik nog meer
quote:
I know, je vrouwtje mag er best wezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Zijn ook wat touw foto's in KPD langsgekomen hoor
I knowquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I know, je vrouwtje mag er best wezen
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Lon3 het volgende:
[..]
I knowdat kan ik natuurlijk de wereld niet onthouden he
Haha LMN moest daar heel hard om lachenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Patch het volgende:
Als de meet in Groningen is, maar Lon3 en LMN zijn er bij, dan kom ik toch
Opdagen bedoel ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |