quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef hornage het volgende:
Dan is het wellicht wel handig jah.....
Regel dat
Da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef Dopekoe het volgende:
Zolang wieksel er is mag hij de vraag stellen
Is de dankbaarheid van je medefokkers niet genoeg?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef hornage het volgende:
Opstarters maken, sja, eigenlijk behoor ik mijn tijd overdag aan werk te besteden.
Om dan dus zonder er een punt mee te scoren tijd te besteden aan FMT....
Tussen het werk door ff kijken of ik het antwoord weet is minder tijdrovend dan de dag beginnen met direct een vraag beheren wat je verplicht stelt om het topic in de gaten te houden
Iets wat ik trouwens graag doe als ik daarvoor een punt heb gescoord.
Zoals Hannibal Lecter het al zei: "Quid pro quo"
Snap ik ook wel, maar vraag er dan ook niet om he.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef hornage het volgende:
Opstarters maken, sja, eigenlijk behoor ik mijn tijd overdag aan werk te besteden.
Om dan dus zonder er een punt mee te scoren tijd te besteden aan FMT....
Tussen het werk door ff kijken of ik het antwoord weet is minder tijdrovend dan de dag beginnen met direct een vraag beheren wat je verplicht stelt om het topic in de gaten te houden
Iets wat ik trouwens graag doe als ik daarvoor een punt heb gescoord.
Zoals Hannibal Lecter het al zei: "Quid pro quo"
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet je hoe lastig het is om met nieuwe vragen te komen. De Inspiratie raakt op na zoveel vragen
je mag twee antwoorden geven voor de vraagsteller reageert, en per post maar één.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Tanin het volgende:
Nou voel ik me heel stom als newbie, maar was er niet een regel dat je maar 1 antwoord tegelijk mocht geven?
Dat is ook niet te voorkomen, dat bepaalde vragen vaker voorbij komen. Dit spel loopt al jaren, je kunt moeilijk steeds gaan controleren of een vraag niet al eens voorbij is gekomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef wieksel het volgende:
ik ben dan net nieuw, maar heb nog wel een vraagje liggen in de reserve. Ik lees vanaf nov iig mee, maar kan niet garanderen dat ze daarvoor niet langsgekomen zijn...:)
Geeft niks.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef wieksel het volgende:
ik ben dan net nieuw, maar heb nog wel een vraagje liggen in de reserve. Ik lees vanaf nov iig mee, maar kan niet garanderen dat ze daarvoor niet langsgekomen zijn...:)
Hot Fuzz / Reno 911 achtig?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef wieksel het volgende:
haha, ik ben dol op die Zweedse films...het zijn er dan niet veel, maar bijvoorbeeld kops, prachtig verhaal. 1 van die agenten beeld zich in dattie echt een ubercop is, met de bijbehorende foute -ikhebteveelamerikaansefilmsgezien- special effects - hilarisch
Ik vind Hot Fuzz en Reno 911 al niet met elkaar te vergelijken. De eerste is geniaal, Reno 911 vind ik te flauw voor woorden.quote:
Ik heb wel het idee dat een paar nieuwe fmt-ers via die pagina het triviatopic hebben gevonden. Het topic staat in ieder geval vaak in de forumtracker van de film subsite.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:24 schreef hornage het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe subpagina http://film.fok.nl/ ?
Meer ruimte voor reviews is wel goed, maar de echte discussie wordt toch meer hier in FTR gevoerd lijkt me....
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef wieksel het volgende:
Ben benieuwd trouwens naar je opvliegendheid homage;)
Heb er nog niets van gemerkt iigquote:
Was al een ongeschreven regelquote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef wieksel het volgende:
die pagina heb ik nog nooit gebruikt, hahaha:) Ik ga altijd straight naar dit topic...
Ik werk vandaag thuis, dus alle tijd. moeten het wel een beetje commerciele films zijn, of Coens, oid
Zullen we anders dit ook even verbieden: straight-to-dvd-filmpje
verduidelijk 'm maar aub.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:36 schreef hornage het volgende:
Daarom ook mijn idee om even het dubbele punten topic te verduidelijken
Maar ik vind het wel mooi dat FMT weer wat groeit qua users de laatste tijd!
WHUT?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef hornage het volgende:
Ach, ik deel hem ook met Tombolafan, Mainport en Wyccie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euj! Ze lurkt nog mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Nee, je kwam naar boven in de ATquote:
Ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, je kwam naar boven in de AT
Het topic iigquote:
het hele gebeuren in Fok Movie Trivia en 't slowchattopicquote:
Ow ik dacht dat het echt een show wasquote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef Patch het volgende:
[..]
het hele gebeuren in Fok Movie Trivia en 't slowchattopic
hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het echt een show was
Haha daar hebben meer mensen last vanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:11 schreef wieksel het volgende:
[..]
haha
weet je dat ik de neiging krijg je londrie te noemen?
Dat zou ik zelf ook hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef wieksel het volgende:
ik krijg het vooral uit recalcitrantie, als ik je onderschrift lees
Die avatar van Dj_day_V komt van de manga/anime Bleach btw.quote:
Pokemon pfftquote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef hornage het volgende:
Dat heb ik ook al een tijdje staan om te kijken, maar het laatste seizoen Pokemon was eerst aan de beurt
TNX, kwam me al ergens bekend van voor volgens mij heb ik ooit een episode hiervan gezien. Is best een grappige seriequote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die avatar van Dj_day_V komt van de manga/anime Bleach btw.
Haha dat noemen ze zelfkennisquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Patch het volgende:
Ik heb in ieder geval de kletsertjes een PM verzonden.
Dan mag er hier verder gekletst worden.
Beetje speciale vragen is wel leuk maar straks komen er ook weer vragen of arthouse uit japan ofzo ....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:33 schreef Patch het volgende:
Zwart wit vragen vind ik juist interessant alleen maar leerzamer.
Het topic mag best rustiger verlopen maar een beetje meer vaart mag wel.
Het topic moet niet, net zoals vroegah, binnen een paar uur vol zijn.
Daarom als er gewoon vraag, antwoord & puntentelling in komt te staan plus hints om de vaart erin te houden, dan hebben alle FMT-ers kans om een dubbel puntje te scoren.
In een normaal FMT-topic zou ik dan ook voor 1 zwartwit-foto hebben gekozen ipv 8
Ow jeahquote:
Wel in kleurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
Weer zo'n film uit de jaren heel lang geleden....
Moet je nagaan, zoveel weet ik van oude filmsquote:
dan heb ik nog wel heeeeeel veel in te halen denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het wordt tijd dat je eens wat oude klassiekers gaat inhalen dopekoe
Ik heb van deel 1 een uur ofzo gezien en tijdens dat uur waren ze de kamer van die vent niet uitgeweest...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef hornage het volgende:
Ik heb nog nooit de Godfather films gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |