Ok, vertel eens wat meer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef miszme het volgende:
Sorry.. heb hem even aangepast.
Is de eerste keer dat ik een topic start hier.
Momenteel heb ik zelf ook te maken met stalking al een jaar en vind het belachelijk dat er zo weinig aan word gedaan.
Ik vind het belachelijk dat wijven niet een alarm hebben als ze dit soort types al bij de eerste keer spreken? KOn je toch wel zelf voorspellen dat het een foute man was, niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef miszme het volgende:
Momenteel heb ik zelf ook te maken met stalking al een jaar en vind het belachelijk dat er zo weinig aan word gedaan.
Waarom stalkt ie dan? Hij zal toch een rede hebben of zoiets?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef miszme het volgende:
De politie had al bewijzen maar kennelijk moet het écht escaleren voordat ze iets doen.
Ingetrapte deur, kapot raam, msn gesprekken, sms berichten, ja hij heeft vastgezeten maar kennelijk doet dat hem niets want hij gaat gewoon door.
Maar is er niemand in je omgeving die je kan helpen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:27 schreef miszme het volgende:
Ik heb een punt achter de relatie gezet want ik was achter dingen gekomen.
Een tijdje later kreeg ik een nieuwe vriend, wat hij kennelijk dus ook niet kon accepteren.
Het is gewoon een zieke geest en hij hoort achter tralies, walgelijk dat hij is.
Jankend bij mijn vader op de stoep staan omdat hij niet wist waar ik was ( ik had een break genomen en was op vakantie) maar vervolgens mij wel lopen bedreigen.
op fok hebben we de Fok!Knokploeg die jou wel wil helpenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef miszme het volgende:
In een eerdere post vertelde je dat je een andere vriend had genomen na hem, heeft die toen der tijd er niks aan gedaan? Of heb je deze vriend nu nog steeds?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef miszme het volgende:
Ja ik ken die persoon wel, het is mijn ex.
Zit er nu ook hard aan te denken om een camera bij mijn deur te hangen ivm bewijs.
Heb ondertussen al een tijd geen contact meer met hem, maar hij komt nog steeds aan de deur.
En waarom? who knows.
De buren weten het ook en die zijn ook erg oplettend maar zijn dus ook niet altijd thuis.
Ik slaap ook regelmatig bij mijn vader als ik het hier niet trek als hij weer aan de deur is geweest.
Maar ik kan er gewoon niet meer tegen, ik woon alleen en vind het gewoon eng. Hij komt ook alleen savonds laat wanneer de meeste mensen slapen.
Ik snap hoe je je voel, je word beperkt in je leven op een mentale manier. Wat je in het begin zei klopt. Het moet altijd escaleren, of hij knalt jou overhoop (A.U.B. niet), of jij knalt hem overhoop.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef miszme het volgende:
Nouja.. ik dacht dat het over was, de laatste keer dat hij aan me deur kwam was 27 sept.
Dus ik dacht hij geeft het op maar niets is minder waar.. meneer stond gister weer voor me deur.
Durfde weer me lichten aan te hebben snachts, durfde weer over straat etc. en dan begint het weer.
Zit nu dus ook met de lichten uit. Misschien komt hij dan niet, omdat hij dan misschien denkt dat ik niet thuis ben.
Ik word hier zo gek van..
Zou eerder pepperspray kopen voor TS. Hard schreeuwen natuurlijk ook, dat werkt zeer goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef WebbyS het volgende:
Misschien helpt het een zelfverdediging cursus te gaan volgen?
Als je niemand hebt die je bij kan staan dan het zelf maar oplossen en hem aanpakken. Soms helpt het ook om als hij aanbeld flink te schreeuwen, beetje publieke vernedering.
Het is dat ik ook een vriendin ken die er last van heeft en dat is wat zij dus doet, hard schreeuwen als die gast komt en het liefst vloekend met veel smeuige details over hem. Ieder zijn eigen ding toch? :p
als je hem wil steken, gooi dan eerst zijn prive gegevens online... er zijn vast wel wat mensen te paaien voor reverse stalkingquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef miszme het volgende:
Voorheen was het idd elke dag stalking, om ziek van te worden, ik durfde echt niets meer.
Begon net me leven weer op te pakken, en ben nu wéér bang.
Inderdaad binnekort escaleert het en dan steek ik hem gewoon overhoop. Kan er niet meer tegen.
X-Marker is nog beter! Daarmee maak je iemand voor 5 dagen blauw en het is ook nog eens legaal! Pepperspray is illegaal, dus daarmee zou je zelf ook in de problemen kunnen komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Zou eerder pepperspray kopen voor TS. Hard schreeuwen natuurlijk ook, dat werkt zeer goed.
Dat zou ik haar toch afraden, zij zal uiteindelijk degene zijn die boet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
als je hem wil steken, gooi dan eerst zijn prive gegevens online... er zijn vast wel wat mensen te paaien voor reverse stalking
meld zich...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
als je hem wil steken, gooi dan eerst zijn prive gegevens online... er zijn vast wel wat mensen te paaien voor reverse stalking
waarom? zij heeft die gegevens toch niet gegevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Dat zou ik haar toch afraden, zij zal uiteindelijk degene zijn die boet.
Stalking is zeker een strafbaar feit, alleen om hem daarvoor te veroordelen is bewijs nodig. Als iemand word voorgeleid voor stalking zal die persoon ook een psychologisch onderzoek krijgen omdat in deze zaken stalkers ook tot TBS veroordeelt kunnen worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef miszme het volgende:
Ja daarom heb ik die pepperspray toen ook weggedaan..
Kan hem beter neersteken ofzo want politie doet niets.. ze zeggen we kunnen niets doen zolang hij geen strafbaar feit begaat, nee het moet eerst escaleren he voordat ze komen.
Volgens mij is stalking wel deglijk een strafbaar feit !!
?? Je wordt gestalked en dan valt dat niet onder urgentie. Zijn ze knetter daar? Heb je het vaker geprobeerd? (een ander gesproken).quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef miszme het volgende:
Ja verhuizen dat is wel een goed idee.. maarja de woningbouw geeft geen urgentie dus kan nog lekker lang gaan duren
tuurlijk valt dat niet onder urgentie, dan kan iedereen die een andere woning wil wel zeggen dat hij/zij gestalkt wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
?? Je wordt gestalked en dan valt dat niet onder urgentie. Zijn ze knetter daar? Heb je het vaker geprobeerd? (een ander gesproken).
medische urgentie, dan krijg je een paar pakken kalmeringsmiddelen en mag je begeleid gaan wonen ergens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef miszme het volgende:
Ik heb wel tig brieven gestuurd naar de woningbouw, heb zelf de woningbouw gebeld, bezocht. Maar ze vonden het geen reden. Misschien kan de psychiater wat voor me betekenen, misschien medische urgentie??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |