Jammer, lapo opent nieuw deelquote:
Ja, soms komt dat ineens weer bovenquote:
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een BMI in het rood, op die leeftijd...
En 1 op 8 kinderen is al te dik tegenwoordig, jeumig.
Geen wonder dat ze bij het Consultatie-bureau al zo er mee bezig zijn bij baby's.
regels zijn regelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik net de TT van zijn topic zo leuk aangepast
Motorcycle emptinessquote:
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepilsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...
Toen ik zo jong was, was ik alleen maar buiten. Binnenspelen was een straf!
En toen we eindelijk eene Nintendo kregen, mochten we maar 1 uurtje per dag spelen
Nu zitten ze heel de dag door te gamen (als ik naar me neefje kijk)
Ik vind het echt een mooi nummer ook gewoonquote:
Ik hield echt niet van buitenspelen... Maar ik kreeg idd ook weinig snoep, alleen limonade en soms in het weekend "prik"quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepils![]()
Ik weet al wie ik ga nomineren voor 'langste ban' in de volgende FOK!-verkiezingenquote:
Je hield niet van buitenspelen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hield echt niet van buitenspelen... Maar ik kreeg idd ook weinig snoep, alleen limonade en soms in het weekend "prik"
Ik kreeg wel chips en snoep, maar niet veel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde binnen en buiten, hing er net vanaf waar ik zin in had. Maar tv kijken alleen op de woensdagmiddag en op zaterdag. Snoep en chips kregen wij al helemaal nooit. Wij kregen fruit en gemeentepils![]()
Als je binnen speelt en normaal eet ben je als kind gewoon nog slankquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar kindjes spelen ook amper buiten...
Toen ik zo jong was, was ik alleen maar buiten. Binnenspelen was een straf!
En toen we eindelijk eene Nintendo kregen, mochten we maar 1 uurtje per dag spelen
Nu zitten ze heel de dag door te gamen (als ik naar me neefje kijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |