Slimquote:Het waterbedrijf Evides nam ook maatregelen. In Dordrecht en Rotterdam worden de waterbekkens uit voorzorg tijdelijk niet gebruikt. Evides haalt het water uit bekkens in de Biesbosch.
Nee, dat is het gewoon hequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Had ik jou al een goed 2010 gewenst Senes?
Zijn bij jou de sloten ook rood?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Kan best hoor, maar toch is het een raar gezicht!
De sloten verderop zijn ook rood-achtig met een bruine dikke laag drab er op. Die zijn ze nu aan het blokkeren zodat het niet naar de rest van het water kan stromen.
Evides (watervoorziening hier in de regio) heeft ook al e.e.a. afgesloten begreep ik, uit voorzorg.
Verstandig
De wind stond recht omhoog daar zeg maar, dat weet jij ook welquote:
Wij wonen te dichtbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn bij jou de sloten ook rood?
Hoe ver woon jij van de rampplek?
Jézus christus. Je moet je toch helemaal de ogen uit je harses schamen. Wát een kutkneus zeg. Hoe de fuck is zo'n faalhaas in zo'n functie gekomenquote:
Mijn goudvissen zwemmen nog gewoon, niets roods te zien hier hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn bij jou de sloten ook rood?
Hoe ver woon jij van de rampplek?
Euhh dan woon ik ernaastquote:
Gooi het daar maar opquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn goudvissen zwemmen nog gewoon, niets roods te zien hier hoor
En geen idee hoe ver. De wolk kwam 'over het Groene Hart' en daar schijn ik te wonen.
Roetneerslag tussen Moerdijk en Gouda las ik vandaag en daar woon ik tussen.
Maar volgens mij is alles al lang weggespoeld, want het hoost hier al de hele dag![]()
En toch ging ik ineens d/t fouten maken vanmiddag, kan nooit een goed teken zijn![]()
De wax-expeditiequote:
quote:
Ik woon ook in het Groene Hart, dus dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En geen idee hoe ver. De wolk kwam 'over het Groene Hart' en daar schijn ik te wonen.
Maar volgens mij is alles al lang weggespoeld, want het hoost hier al de hele dag![]()
En toch ging ik ineens d/t fouten maken vanmiddag, kan nooit een goed teken zijn![]()
Gewoon een domme sensatiefoto dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
Ohquote:
Op GeenStijl toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Waar stond die heel mooie foto van die oranje opgelichte vogels tegen die donkere lucht nou?
Eh...wacht ffquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Waar stond die heel mooie foto van die oranje opgelichte vogels tegen die donkere lucht nou?
Nah valt mee hoor, als het echt omhoog ging had het dus R'dam niet gemist en Gouda niet gehaald. Dus het is wel degelijk wat breder gegaan, of met een 'bochtje'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De wind stond recht omhoog daar zeg maar, dat weet jij ook wel
Dus naar Dordrecht.
Zullen ze wel berekend hebben dat de Biesbosch toch een veiliger keuze is dan Dordt en Rotterdam, toch?Als ze keuze uit die drie hadden...
Je zag gister op het journaal ook bewegende beelden van de sloten daar in de buurt, dat zag er toch echt wel héél ranzig uit hoorquote:
Gigapicaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Oh, dat was wel een indrukwekkende fikquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)erdijk_the.html#more
die zijn nu allemaal DOOD ja? DOOD!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Die foto van die vogels, echt een beeldschone foto eigenlijk he?
Je zou ze verwijderen, die zeikpostsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vind die eerste foto het mooistequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een indrukwekkende fik
Forbidden linkjequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind die eerste foto het mooiste
Of deze;
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/72390e56_14551324.jpg
Nope!quote:
Die is wel erg mooi die foto van die vogels jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
APK, check dit linkje even
http://gigapica.geenstijl(...)in_moerdijk_the.html
Ja? Dat meen je nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zit zeker op je werklaptop?
Die brandweerwagen is ook cool, lijkt mij heerlijk om een keertje mee door Amsterdam te rijden en een paar pleinen leeg te spuitenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die eerste foto het mooiste
Of deze;
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/72390e56_14551324.jpg
Wat doe je nu dan de hele dag?quote:
Ik heb in december geleerd voor tentamen, toen de feestdagen gevierd, en deze week ziek geweest 2 dagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan de hele dag?
Vakantie was kut, veel te veel Zweden
En waxreviews doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb in december geleerd voor tentamen, toen de feestdagen gevierd, en deze week ziek geweest 2 dagen
En aan het solliciteren
Ook nog jaquote:
Wat zoek je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb in december geleerd voor tentamen, toen de feestdagen gevierd, en deze week ziek geweest 2 dagen
En aan het solliciteren
kinderopvang/secretarieel/administratief/ en zelfs telefonisch verkoop nuquote:
Ja nee maar écht, géén giftige stoffen vrijgekomen heur!quote:Half miljoen kilo giftige stoffen Moerdijk
MOERDIJK - Op het terrein van Chemie-Pack in Moerdijk, waar woensdag een grote brand uitbrak, lag gemiddeld ruim een half miljoen kilo giftige stoffen opgeslagen die kanker, vruchtbaarheidsproblemen en mutilaties kunnen veroorzaken.
Dat blijkt uit een tabel in de milieuvergunning van Chemi-Pack, waar Spits de hand op heeft weten te leggen.
Ah lukt kinderopvang niet dan? Geen idee hoe dat bij jou in omgeving zit hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kinderopvang/secretarieel/administratief/ en zelfs telefonisch verkoop nu
Is het zo moeilijk om iets te vinden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
kinderopvang/secretarieel/administratief/ en zelfs telefonisch verkoop nu
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee maar écht, géén giftige stoffen vrijgekomen heur!
Mja dat is het nadeel van uitzenden wij roepen mensen ook ineens op bij pieken maar het kan ook zomaar ineens niets zijn. Vind het altijd enorm rot voor die mensen als ze dan ineens toch geen werk hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om iets te vinden?
Ik kreeg de tweede dag op vakantie een sms-je van het uitzendbureau dat het project verlengd was en of ik onmiddelijk contact op wilde nemen als ik weer thuis was.
Vanmiddag braaf gebeld en opeens moesten ze het overleggen enzo![]()
Doe eigenlijk liever iets anders, maar als er niets is....
Ik zag van het weekend (I shit you notquote:
Die heb ik ook gezien, was best leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend (I shit you not) een ABBA docu ofzo
en die blond was zeker wel doable vroegah
Klinkt alsof het een sigarettenfabriek was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Ja nee maar écht, géén giftige stoffen vrijgekomen heur!
De vloeibare versie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een sigarettenfabriek was.
Nee nou ja, ik heb NET een te laag diplomaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah lukt kinderopvang niet dan? Geen idee hoe dat bij jou in omgeving zit hoor
De deadline was 30 november en het is verlengd tot mei inmiddels.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Ml-etje het volgende:
Mja dat is het nadeel van uitzenden wij roepen mensen ook ineens op bij pieken maar het kan ook zomaar ineens niets zijn. Vind het altijd enorm rot voor die mensen als ze dan ineens toch geen werk hebben.
Ik vond die donkere altijd leukerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag van het weekend (I shit you not) een ABBA docu ofzo
en die blond was zeker wel doable vroegah
Dat was dag 2, hoe loop jij er nu bij dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
En APK maar denken dat het door de airco in het vliegtuig komt dat zijn huid los laat.
Tis overal wat, in Egypte hoorde je de Nederlanders weer over de Duitsers in hun hotel, en ze waren een half jaar eerder in Hurghada geweest, daar waren het weer de Russen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
De deadline was 30 november en het is verlengd tot mei inmiddels.
Ach, ik zie wel.
[..]
Ik vond die donkere altijd leuker![]()
Maar Zweden zijn raar volk hoor, de Zweden die daar zaten dan.
Heel lawaaierig, niet als ze dronken waren maar gewoon op het strand op heel luide toon met alle andere Zweden praten.
En handdoeken neerleggen zoals Duitsers altijd deden
irritant is dat, hier hoor je steeds dat je te hoog opgeleid bent, heb je ook niets aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee nou ja, ik heb NET een te laag diplomaBen nu ingeschreven bij een studentenuitzenbureau, dat zou wel moeten kunnen eventueel, maar nog niks van gehoord, morgen maar even achteraan bellen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was dag 2, hoe loop jij er nu bij dan?
Wat denk je?quote:kanker, vruchtbaarheidsproblemen en mutilaties kunnen veroorzaken.
quote:
Nou ja, ik heb voor de kinderopvang net een te laag diploma, maar als ik mn bachelor heb dan waarschijnlijk weer net te hoog iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
irritant is dat, hier hoor je steeds dat je te hoog opgeleid bent, heb je ook niets aan
Oh, maar de Nederlanders en de Duitsers en Russen en de Britten waren ook kut daar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis overal wat, in Egypte hoorde je de Nederlanders weer over de Duitsers in hun hotel, en ze waren een half jaar eerder in Hurghada geweest, daar waren het weer de Russen.
Als je naar Llorett gaat zijn het weer de Nederlanders en Britten, etc. etc.
Je bent gewoon een zeiksnor bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, maar de Nederlanders en de Duitsers en Russen en de Britten waren ook kut daar.
heb je daar een brandweerwagen voor nodig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Die brandweerwagen is ook cool, lijkt mij heerlijk om een keertje mee door Amsterdam te rijden en een paar pleinen leeg te spuiten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een ginger-ex, die was best leuk. Een tikje gestoord verder, maar ach... welke vrouw is dat niet
Uh huhquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent gewoon een zeiksnor bedoel je?
Vind je het gek dat Pagan een hartslag van 110 heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Strega het volgende:
He
heb je daar een brandweerwagen voor nodig?
In Thailand niet aan je trekken gekomen?
Zit JJH bij jou?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
APK is back!![]()
En de ijsbaan voor mijn huis blijkt gewoon een straat te zijn.![]()
Het moet niet gekker worden.
Neuh!quote:
hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
APK is back!![]()
En de ijsbaan voor mijn huis blijkt gewoon een straat te zijn.![]()
Het moet niet gekker worden.
Een paar van TAL hebben ge-whatsapped ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand JJH al gesmst
Ik heb zijn nr wel, maar ik was vorige keer ook al de zeikerd
Nou ja, als er niks ernstigs met hem is kan hij best wel laten weten hoe het met het pakje is vind ikquote:
Paar uit TAL hadden 'm ook niet gezien en ff een WA'tje gestuurdquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand JJH al gesmst
Ik heb zijn nr wel, maar ik was vorige keer ook al de zeikerd
Dadelijk heeft hij het om zijn nek gebonden en is in de plomp gesprongen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als er niks ernstigs met hem is kan hij best wel laten weten hoe het met het pakje is vind ik
heb jij die sleutel nog steeds?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dadelijk heeft hij het om zijn nek gebonden en is in de plomp gesprongen.
Nou ja goed, hij is al een dagje of 4 á 5 zoek, wat niet echt iets voor JJH is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker nuttig, dan komen we er nooit achter wat er in zitquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whats appquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een paar van TAL hebben ge-whatsapped ofzo
quote:
Jij bent meer van de kleintjes?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja APK, hoeveel prachtige vrouwtjes bleken na nadere inspectie toch een flinke piem0l te hebben
Ik denk dat laatste. Maar goed, ik ken ze alleen van de welbekende foto's waar je je vrienden mee voor lul kan zetten. Prachtig vrouwtje, mooi lichaam, en dan scroll je omlaag en dan hangt daar zo'n kinderarmpjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent meer van de kleintjes?
Je moet flink scheel (of heel erg dronken) zijn om het verschil niet te zien
En dat zijn heel veel mensen.
'Zus' van ex neemt regelmatig westerse mannen mee naar huis en die heeft nog gewoon een piemel.
Misschien vinden die mannen het gewoon lekker, dat zou ook kunnen
Vandaag? En nog niets gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar uit TAL hadden 'm ook niet gezien en ff een WA'tje gestuurd
Je bent al helemaal bekrast en besneden?quote:
Mutilatie = verminkingquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent al helemaal bekrast en besneden?Kjoet
Ook zo'n mooie afgang. MutilatieLijkt mij meer mutatie.
Die grijze met al die frutsels en zo erop? Die leuke aparte?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
En die jurk die ik had besteld, die staat nietJF
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die grijze met al die frutsels en zo erop? Die leuke aparte?
Geen idee, moet het nog installen weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer bang voor verborgen smsjes enzulks![]()
Nou ja, ik ben soms ook wel eens niet op twitter hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag? En nog niets gehoord?
Ik vind het maar eng, hoop maar dat er niets ergs is. Want hij is nooit zo lang niet op twitter toch?
Ooh ja, want dan was het zelf mutilatiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mutilatie = verminking
Dus dat kan best, dat ze dat wel bedoelden
Hoeft volgens mij niet perse te betekenen dat je het zelf doet a la krassenkrassenkrassen.
Een van de velen en het was altijd hetzelfde: Eerst 'Mauw, ik wil naar binnen' en dan 's morgens 'Mauw, ik wil naar buiten maar ik ga niet'quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
Poes was bij je ingetrokken begreep ik
Oh, even de volgende kat proberen in de 'Ik wil naar buiten positie'quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Ja die had ik hier al gepost![]()
Heb je hem/haar meegenomen?
Het past wel maar het staaaaat nietquote:
Daarom bestel ik dus niet online. Moet je het weer terugsturen en zulks. Terwijl je je zo verheugt op je nieuwe jurrukje.quote:
Wat betekent 'JF' ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
En die jurk die ik had besteld, die staat nietJF
Jezus Fuckquote:
Whehehehe, die is écht tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de velen en het was altijd hetzelfde: Eerst 'Mauw, ik wil naar binnen' en dan s 'morgens 'Mauw, ik wil naar buiten maar ik ga niet'
[..]
Oh, even de volgende kat proberen in de 'Ik wil naar buiten positie'
Of had ik die ook al gestuurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Fesus Juck mag wel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Maes het volgende:
Jesus Fuck maar dat mag ik niet hardop zeggen want dan moet ik Qwea betalen
Ah, en was er nog een aanleiding voor die afkorting?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Jezus Fuck
Maar daar zitten auteursrechten op, by Qwea
Gij poezelpappa.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de velen en het was altijd hetzelfde: Eerst 'Mauw, ik wil naar binnen' en dan s 'morgens 'Mauw, ik wil naar buiten maar ik ga niet'
[..]
Oh, even de volgende kat proberen in de 'Ik wil naar buiten positie'
Of had ik die ook al gestuurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die auteursrechten dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, en was er nog een aanleiding voor die afkorting?
Lekker joh, vanavond een warm bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Nonneke het volgende:
M'n kruikje lag netjes op me te wachten Rewimo![]()
Thanks !
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jezus Fuck
Maar daar zitten auteursrechten op, by Qwea
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Maes het volgende:
Jesus Fuck maar dat mag ik niet hardop zeggen want dan moet ik Qwea betalen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Ow, da's ook een leukerd, die rooie
Zometeen WIDM kijken
quote:
Wáár gaan jullie naar kijken?quote:
I'm with youquote:
WIDMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WIDMSnap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen idee waar ik naar ga kijken. Misschien wel de binnenkant van mijn oogleden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WIDMAhaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Varkenshaas van de Griek en ik kijk dartenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik had vanaaf trouwens gegrilde kip en colesaw.![]()
Ik had aardappeltpartjes uit de oven, sla met cesar dressing en daaroverheen gerookte kipfiletquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik spruitenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Geen een, ik ben meer van de puppies maar die kwamen nooit in mijn bungalowquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Gij poezelpappa.![]()
![]()
![]()
Hoeveel heb je er in je koffer meegesmokkeld?
Yayyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik had tomatensoep uit een zak en een stokbroodje kruidenboter, en die soep is niet te vreten dus die spoel ik zo door de plee![]()
Oh en ik had Greys dr bijnavollespaarkaart en ik kreeg 6 zegels bij mn boodschappen want het was zegelhappyhour of zo![]()
Dus ik heb mn boodschappenpakket, dank je Greysjeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat een levend echt konijntjequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Geen een, ik ben meer van de puppies maar die kwamen nooit in mijn bungalow![]()
2011 is volgens de Chinese horoscoop geloof ik het jaar van het konijn en opeens zag je allemaal van deze beesies![]()
[ afbeelding ]
Buniewunnie! Wat een kleintje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
Geen een, ik ben meer van de puppies maar die kwamen nooit in mijn bungalow![]()
2011 is volgens de Chinese horoscoop geloof ik het jaar van het konijn en opeens zag je allemaal van deze beesies![]()
[ afbeelding ]
Even zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
APK, doe die van je zelfgebouwde hutje even plaatsen, dat toffe huisje
Die waar je zelf ook op staat maar waar je toch geen fuck ziet met pet en zonnebril
Byequote:
Mooi, in zoiets heb ik ook eens gelogeerd op Koh Samuiquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef APK het volgende:
[..]
Even zoeken
Kan 'em zo snel niet vinden
Dit is de hut:
[ afbeelding ]
Even verder zoeken....
Daar heb je BL deel 3!quote:
Sjon vast ookquote:
Je zit er lekker ontspannen bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef APK het volgende:
'Die waar je zelf ook op staat maar waar je toch geen fuck ziet met pet en zonnebril'
[ afbeelding ]
APK heeft armen en benen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef APK het volgende:
'Die waar je zelf ook op staat maar waar je toch geen fuck ziet met pet en zonnebril'
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet waarom dat modellenuitzendbureau niet beltquote:
Ik ga luisterenquote:
Ik ken ze gewoon nietquote:
Nee, staat wel ooit op de planning.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh naaaaaaais.
Ben je wel es op Bali geweest APK?
Meh, das wel erg... Tis ook niet geheel mijn ding maar het was ineens heel groot, en net bedacht ik me dat er daarna vrij weinig meer van vernomen is. Ik weet nog dat ze net 1 albumpje uit hadden en maanden van tevoren al geboekt waren als headliner op de eerste dag voor Lowlands 2007 (of 2008?) en ik dat zooo stom vond. Achteraf slimme keuze van Lowlands, maar ik vind het nog steeds niet super.quote:
Wacht, ik ken the Arctic Monkeys welquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meh, das wel erg... Tis ook niet geheel mijn ding maar het was ineens heel groot, en net bedacht ik me dat er daarna vrij weinig meer van vernomen is. Ik weet nog dat ze net 1 albumpje uit hadden en maanden van tevoren al geboekt waren als headliner op de eerste dag voor Lowlands 2007 (of 2008?) en ik dat zooo stom vond. Achteraf slimme keuze van Lowlands, maar ik vind het nog steeds niet super.
Ja ze waren wel een instant classic omdat ze de eerste band waren na de beatles met 18 nummers tegelijk in de Britse Top 200, en ze stonden ook meteen met hun eerste album in de Top 10 van beste Britse albums ever, boven de Beatles. Maar daarna weinig meer vernomen geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wacht, ik ken the Arctic Monkeys welMaar dit liedje niet
Misschien ken ik wel alleen hun naam
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, staat wel ooit op de planning.
Is het leuk?
Ben een beetje bang na 'Eat, Pray, Love'
Eat, Pray, Aircrash Investigation.quote:
RSI?quote:
Zijn je polsen nog erger geworden?quote:
Leuke tekstquote:
Jij kijkt dat soort filmsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef APK het volgende:
[..]
Is het leuk?
Nou ik typ gewoon alles fout vandaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn je polsen nog erger geworden?
Terug naar de dokter dan?
Of mis ik een grapje![]()
Volgens mij niet. Even gewikipedia't, ze zijn beroemd omdat hun eerste album het snelst verkopende Britse album ooit was, en bij de release van hun 2 album braken ze dus dat record van 18 nummers in de Top 200. Ze zijn in GB nog best famous, maar je hoort er hier vrij weinig meer van imhoquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Leuke tekst
Goede acteur trouwens, kom ik heel vaak tegen.
Is dit de soundtrack van een film?
Laat ons eens niet zo schrikken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik typ gewoon alles fout vandaagEn Nanking zegt dan altijd dat dat Typtyfus is. Nou ja en als Nan het zegt...
Ook gifdampen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik typ gewoon alles fout vandaagEn Nanking zegt dan altijd dat dat Typtyfus is. Nou ja en als Nan het zegt...
Dat vinden ze leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Cat je hebt een drukke werkweek volgende week.
Hier hadden ze ipv een vogel een muis gevangen. Waarom moet die perse mee naar binnen?
Om aan jou te laten zien hoe een goede jagers het zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Cat je hebt een drukke werkweek volgende week.
Hier hadden ze ipv een vogel een muis gevangen. Waarom moet die perse mee naar binnen?
Was inflight entertainment bij China Airlines op de heenweg, maar dan voor de terugweg.quote:
Tenminste samen met jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook gifdampen.
Vanaf nu gaat het hard dan, je gaat ten onder samen met moi
Gewoon hup BAM stoeptegel erop JONGUH!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben geen idee wie het mee genomen heeft. We verdenken de dikke en het leefde ook nog.
Ik denk alleen niet dat het ook echt buiten blijft leven en dat vind ik dan wel weer zielig.
Morgen krijgen we 2 logees.
Oyquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon hup BAM stoeptegel erop JONGUH!
Zo gaat dat in Broabant hé
Hoezo is er iets kapot of? En waar is hij nu?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
We hebben geen idee wie het mee genomen heeft. We verdenken de dikke en het leefde ook nog.
Ik denk alleen niet dat het ook echt buiten blijft leven en dat vind ik dan wel weer zielig.
Morgen krijgen we 2 logees.
Das ook niet lief neequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat danbuiten leggen en langzaam laten sterven?
2e wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
Straks dubbeltje op zijn kant, wie kijkt mee?
Net was ik even bij een vriendin die net de 2e heeft.
Het was daar smerig in huisniet de vloer ofzo maar het toilet en de keuken en kasten enz. en ze werkt maar 2 daagjes
![]()
Haar man liep er al over te mopperen tegen mijn Mr maar wij dachten dat valt wel mee.. maar nee dus ze doet niks meer.
Mjah tis ff kut, maar das beter. Wij hebben het ook weleens gedaan op het werk met een vogel. Onder de band van een auto en dan hup er ff snel overheen en terugquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das ook niet lief nee
Ik heb wel eens een muis die halfdood lag doodgestampt in 1 keer
Ja, ik stond echt jankend daarquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah tis ff kut, maar das beter. Wij hebben het ook weleens gedaan op het werk met een vogel. Onder de band van een auto en dan hup er ff snel overheen en terug![]()
Ja, de niet megatoeristische delen zijn echt geweldigquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef APK het volgende:
[..]
Is het leuk?
Halloquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'het'.
En dan gaan jullie lopen zeiken over dat er niet gepoetst is?als ze met 2 koters zit
Jij woont in rotterdam.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon hup BAM stoeptegel erop JONGUH!
Zo gaat dat in Broabant hé
ZWABBER, IK HAD JE VANMIDDAG NODIG. Ik weet alleen niet meer waarvoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, nog niet, waar zit die jongen toch!
Nou miss heeft ze een totaalruptuurtje ofzo, weet jij veel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hallo
Als je 2 kinderen hebt kun je echt wel ook iets aan het huishouden doen hoor!
het zou eens tijd worden, wat een baggersite is datquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
ZWABBER, IK HAD JE VANMIDDAG NODIG. Ik weet alleen niet meer waarvoor.
Maar iig, voor het bedrijf waar ik nou werk moeten we ws. een site gaan maken voor de gemeente Maassluis.
HEB JIJ EEN DIK KINDquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Oognip het volgende:
Pff ik kom zo maar binnen vallen. Heb ik iets gemist? Samenvatting?![]()
Zijn er meer mensen 'help mijn kind is te dik' aan het kijken? (vast niet, achterlijk programma)
Nee, tegen anderen klagen is niet leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou miss heeft ze een totaalruptuurtje ofzo, weet jij veel.
Sorry maar ik vind het redelijk ongepast als háár kerel tegen anderen gaat lopen klagen over dat ze niet genoeg poetst terwijl ze net de 2e heeft gebaard én 2 dagen werkt nog
Wie ben jij en wat heb jij met het account van Ll gedaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het redelijk ongepast als háár kerel tegen anderen gaat lopen klagen over dat ze niet genoeg poetst terwijl ze net de 2e heeft gebaard én 2 dagen werkt nog
Nee, ze heeft interesse in dikke kinderen.quote:
Wij gewoon onze voetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb veel inlevingsvermogen.
Maar hier gebruiken we dus gewoon de oto
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij met het account van Ll gedaan?
Ik zag het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zou eens tijd worden, wat een baggersite is dat
Niet nét anders zou ze niet al aan het werk zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gezellie! Al had ik net toen ik dat meisje in voorstukje zag huilen al medelijden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Nu nog 2 voor 12 en dadelijk ga ik me mee opwinden over dubbeltjes op hun kant.
Zit je je ook zo te irriteren? Wat een dom programma, gaan ze die vette hamburgers, patat en redbull in een keukenmachine fijn malen, ja zo ziet het er in je maag ook uit. En dan die reacties: vet heftigquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet nét anders zou ze niet al aan het werk zijn.
Zit ook rtl4 te kijken Oognip.
Dat stukje zag ik ook en die aflevering heb ik een paar jaar geleden al gezien. Helaas dus een herhaling.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gezellie! Al had ik net toen ik dat meisje in voorstukje zag huilen al medelijden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet lachen om die ouders met die personal trainer en zelf niks doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zit je je ook zo te irriteren? Wat een dom programma, gaan ze die vette hamburgers, patat en redbull in een keukenmachine fijn malen, ja zo ziet het er in je maag ook uit. En dan die reacties: vet heftigNet of als je gezond eet, het er niet smerig uitziet in je maag en dan nog, je kan toch niet in je maag kijken. Vind het zo'n onzin en toch kijken he
Ingepingeling!quote:
Oh echt? Herkende niemand zo snel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat stukje zag ik ook en die aflevering heb ik een paar jaar geleden al gezien. Helaas dus een herhaling.
Ingepingeldingquote:
Pff dit is dus een nieuw seizoenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt? Herkende niemand zo snel.
En die man zelf kan niet poetsen? Dat moet zij per se doen? Kom op zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
Straks dubbeltje op zijn kant, wie kijkt mee?
Net was ik even bij een vriendin die net de 2e heeft.
Het was daar smerig in huisniet de vloer ofzo maar het toilet en de keuken en kasten enz. en ze werkt maar 2 daagjes
![]()
Haar man liep er al over te mopperen tegen mijn Mr maar wij dachten dat valt wel mee.. maar nee dus ze doet niks meer.
Ik zit hier ook met open mond te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
Zie een dure bruiloft, 3 kinderen kort op elkaar en een motor en veel hippe aankleding, kleding en tattoo's die niet goedkoop waren. Plus groot huis.
24 euro per maand over hebbenna vaste lasten.
Ja maar hij is zo klein.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pak je hamster, die zijn meestal warm
en anders had je em minder water moeten geven
Hij werkt 60 uur en meer per week, sorry maar ze is 5 dagen geheel thuis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En die man zelf kan niet poetsen? Dat moet zij per se doen? Kom op zeg.
Nou, het spiet mie donders, maar als ik fulltime zou werken en meneer I. maar 2 dagen met 2 kinderen, dan verwachtte ik wel dat het huis redelijk netjes zou zijn. En toilet helemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En die man zelf kan niet poetsen? Dat moet zij per se doen? Kom op zeg.
Hoe oud is die tweede dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij werkt 60 uur en meer per week, sorry maar ze is 5 dagen geheel thuis.
Normaal zou ik dat ook zeggen maar nu niet.
14000 euro en hij ook nog een bak schuld en dan nog die dure dingen doen ipv eerst inlossen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met open mond te kijken
Niet eens een verjaardagsfeestje voor de oudste, hoe triest is datquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
14000 euro en hij ook nog een bak schuld en dan nog die dure dingen doen ipv eerst inlossen.
Whehehe ja idd, alsof je non stop met die kinderen bezig bent de hele dag, dan doe je ook iets niet goed zeg!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, het spiet mie donders, maar als ik fulltime zou werken en meneer I. maar 2 dagen met 2 kinderen, dan verwachtte ik wel dat het huis redelijk netjes zou zijn. En toilet helemaal
4 a 5 maanden heb je echt geen kind aanquote:
Nou zeg... ramp!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet eens een verjaardagsfeestje voor de oudste, hoe triest is dat
Dat kan ik me ergens wel voorstellen. Je hebt zo'n schuld, amper vooruitzicht. Wat maakt dat setje kleren dan nog uit? Ik zeg niet dat ik het zo zou doen, maar ik kan me voorstellen dat mensen zo radeloos zijn dat ze meer uitgeven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
14000 euro en hij ook nog een bak schuld en dan nog die dure dingen doen ipv eerst inlossen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ze hebben wel een kek ingericht huis met alles dr op en dr an natuurlijk
Nou iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, het spiet mie donders, maar als ik fulltime zou werken en meneer I. maar 2 dagen met 2 kinderen, dan verwachtte ik wel dat het huis redelijk netjes zou zijn. En toilet helemaal
Jij kan het weten jij hebt vaker kids om handen.quote:
Alsof ze dr dan vanaf zijn ook van die schulden, als ze uit elkaar zouden gaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en zij gaat bij hem weg zegt ze als ze niks doen.
Euhhhh ze was er toch bij??
Dat! Hij werkt buitenshuis, dan mag zij binnenshuis werken. ieder zijn deel doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze werd boos toen ik voorzichtig zei dat ik het wel een beetje met hem eens wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! Hij werkt buitenshuis, dan mag zij binnenshuis werken. ieder zijn deel doen.
Als zij fulltime zou werken en man bleef thuis dan had ik precies hetzelfde gezegd.
Ik kan me voorstellen dat je de grotere schoonmaakprojecten ff laat voor wat het is, maar stofzuigen/dweilen/toilet en af en toe ff een doekie over de meubels is toch niet zo'n moeite?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij kan het weten jij hebt vaker kids om handen.
Ik dacht toen hij het zei eerst van joh zeur niet, maar eigks valt het enorm mee en dat slapen duurt ook een paar uur per dag.
Mijn broer heeft er vier.... hij is één dag thuis, zij 2 dagen. En niks aan te merken op dat huis hoor. Ook niet op het toilet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht toen hij het zei eerst van joh zeur niet, maar eigks valt het enorm mee en dat slapen duurt ook een paar uur per dag.
En als ze iets groter zijn willen ze vaak meehelpen ook graagquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Had je dan gedacht dat ze je gelijk zou geven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze werd boos toen ik voorzichtig zei dat ik het wel een beetje met hem eens was
Hoe kom je daar in vredesnaam weer van af?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
60.000 euro schuld.
236 euro rente per jaar voor wasmachine en droger.
Dat kamertjemaar reteduur.
Heb een flesje gemaakt en bleef plakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft er vier.... hij is één dag thuis, zij 2 dagen. En niks aan te merken op dat huis hoor. Ook niet op het toilet.
Meest belachelijke wat je kunt doen, witgoed huren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
60.000 euro schuld.
236 euro rente per jaar voor wasmachine en droger.
Dat kamertjemaar reteduur.
Ik zou ook boos worden als andere mensen zich zouden mengen in zaken rond ons gezin eerlijk gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze werd boos toen ik voorzichtig zei dat ik het wel een beetje met hem eens was
Tsja de rente alleen al is een half maandsalaris dat heb ik vd week ook een medew uitgelegd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in vredesnaam weer van af?
Als je kinderen hebt weet je dat er rotzooi gemaakt wordt. En dat je dus meer tijd kwijt bent aan huishouden dan in je eentje. Wil je dat niet: poets huren of geen kinderen nemen (heel simpel gezegd). Of geen bezoek meer ontvangen en echtgenoot de mond snoeren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb een flesje gemaakt en bleef plakkenmaarja ik heb makkelijk praten heb vandaag gedweild en klaarrr.
Naja je wil toch ook niet dat je kids op een gore plee moeten gaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt weet je dat er rotzooi gemaakt wordt. En dat je dus meer tijd kwijt bent aan huishouden dan in je eentje. Wil je dat niet: poets huren of geen kinderen nemen (heel simpel gezegd). Of geen bezoek meer ontvangen en echtgenoot de mond snoeren.
Als ze tegen me zegt dat manlief zo klaagt dan ga ik mijn mond niet houdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als andere mensen zich zouden mengen in zaken rond ons gezin eerlijk gezegd![]()
Ik ken de situatie niet verder, ik weet niet hoe de zwangerschap was, hoe de bevalling is en hoe ze hersteld etc. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht om er hier een mening over te geven
Bij mij ook, die ingevroren mieren zijn een waarschuwing aan andere mieren.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij ook, die ingevroren mieren zijn een waarschuwing aan andere mieren.
Was een tip van mijn schoonmaakster.
Ik ga er dus wel vanuit dat zij weer hersteld is van de bevalling en dat de kinderen het goed doen. Klopt toch Ml? Want anders geef je hier een beetje een scheef beeld van de situatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als andere mensen zich zouden mengen in zaken rond ons gezin eerlijk gezegd![]()
Ik ken de situatie niet verder, ik weet niet hoe de zwangerschap was, hoe de bevalling is en hoe ze hersteld etc. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht om er hier een mening over te geven
Nee het was op afbetaling dacht ik? Net zo ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meest belachelijke wat je kunt doen, witgoed huren.Zoek dan een tweedehandsje uit die gewoon van jou is. Je betaalt anders in totaal het viervoudige van de aanschafprijs.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Bij mij ook, die ingevroren mieren zijn een waarschuwing aan andere mieren.
Was een tip van mijn schoonmaakster.
Bouwen ze weerstand mee op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja je wil toch ook niet dat je kids op een gore plee moeten gaan?
Nee, dat zijn inderdaad gewoon belangrijke zaken. Maar het lijkt me wel zaak om te zien waarom het nu ineens anders is, zeker als ze voorheen wel gewoon schoon was op het huis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja je wil toch ook niet dat je kids op een gore plee moeten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |