Slimquote:Het waterbedrijf Evides nam ook maatregelen. In Dordrecht en Rotterdam worden de waterbekkens uit voorzorg tijdelijk niet gebruikt. Evides haalt het water uit bekkens in de Biesbosch.
Nee, dat is het gewoon hequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Had ik jou al een goed 2010 gewenst Senes?
Zijn bij jou de sloten ook rood?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Kan best hoor, maar toch is het een raar gezicht!
De sloten verderop zijn ook rood-achtig met een bruine dikke laag drab er op. Die zijn ze nu aan het blokkeren zodat het niet naar de rest van het water kan stromen.
Evides (watervoorziening hier in de regio) heeft ook al e.e.a. afgesloten begreep ik, uit voorzorg.
Verstandig
De wind stond recht omhoog daar zeg maar, dat weet jij ook welquote:
Wij wonen te dichtbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn bij jou de sloten ook rood?
Hoe ver woon jij van de rampplek?
Jézus christus. Je moet je toch helemaal de ogen uit je harses schamen. Wát een kutkneus zeg. Hoe de fuck is zo'n faalhaas in zo'n functie gekomenquote:
Mijn goudvissen zwemmen nog gewoon, niets roods te zien hier hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn bij jou de sloten ook rood?
Hoe ver woon jij van de rampplek?
Euhh dan woon ik ernaastquote:
Gooi het daar maar opquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn goudvissen zwemmen nog gewoon, niets roods te zien hier hoor
En geen idee hoe ver. De wolk kwam 'over het Groene Hart' en daar schijn ik te wonen.
Roetneerslag tussen Moerdijk en Gouda las ik vandaag en daar woon ik tussen.
Maar volgens mij is alles al lang weggespoeld, want het hoost hier al de hele dag![]()
En toch ging ik ineens d/t fouten maken vanmiddag, kan nooit een goed teken zijn![]()
De wax-expeditiequote:
quote:
Ik woon ook in het Groene Hart, dus dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En geen idee hoe ver. De wolk kwam 'over het Groene Hart' en daar schijn ik te wonen.
Maar volgens mij is alles al lang weggespoeld, want het hoost hier al de hele dag![]()
En toch ging ik ineens d/t fouten maken vanmiddag, kan nooit een goed teken zijn![]()
Gewoon een domme sensatiefoto dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
Ohquote:
Op GeenStijl toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Waar stond die heel mooie foto van die oranje opgelichte vogels tegen die donkere lucht nou?
Eh...wacht ffquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Waar stond die heel mooie foto van die oranje opgelichte vogels tegen die donkere lucht nou?
Nah valt mee hoor, als het echt omhoog ging had het dus R'dam niet gemist en Gouda niet gehaald. Dus het is wel degelijk wat breder gegaan, of met een 'bochtje'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De wind stond recht omhoog daar zeg maar, dat weet jij ook wel
Dus naar Dordrecht.
Zullen ze wel berekend hebben dat de Biesbosch toch een veiliger keuze is dan Dordt en Rotterdam, toch?Als ze keuze uit die drie hadden...
Je zag gister op het journaal ook bewegende beelden van de sloten daar in de buurt, dat zag er toch echt wel héél ranzig uit hoorquote:
Gigapicaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Oh, dat was wel een indrukwekkende fikquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)erdijk_the.html#more
die zijn nu allemaal DOOD ja? DOOD!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Die foto van die vogels, echt een beeldschone foto eigenlijk he?
Je zou ze verwijderen, die zeikpostsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vind die eerste foto het mooistequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een indrukwekkende fik
Forbidden linkjequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind die eerste foto het mooiste
Of deze;
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/72390e56_14551324.jpg
Nope!quote:
Die is wel erg mooi die foto van die vogels jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
APK, check dit linkje even
http://gigapica.geenstijl(...)in_moerdijk_the.html
Ja? Dat meen je nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zit zeker op je werklaptop?
Die brandweerwagen is ook cool, lijkt mij heerlijk om een keertje mee door Amsterdam te rijden en een paar pleinen leeg te spuitenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind die eerste foto het mooiste
Of deze;
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/72390e56_14551324.jpg
Wat doe je nu dan de hele dag?quote:
Ik heb in december geleerd voor tentamen, toen de feestdagen gevierd, en deze week ziek geweest 2 dagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan de hele dag?
Vakantie was kut, veel te veel Zweden
En waxreviews doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb in december geleerd voor tentamen, toen de feestdagen gevierd, en deze week ziek geweest 2 dagen
En aan het solliciteren
Ook nog jaquote:
Wat zoek je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb in december geleerd voor tentamen, toen de feestdagen gevierd, en deze week ziek geweest 2 dagen
En aan het solliciteren
kinderopvang/secretarieel/administratief/ en zelfs telefonisch verkoop nuquote:
Ja nee maar écht, géén giftige stoffen vrijgekomen heur!quote:Half miljoen kilo giftige stoffen Moerdijk
MOERDIJK - Op het terrein van Chemie-Pack in Moerdijk, waar woensdag een grote brand uitbrak, lag gemiddeld ruim een half miljoen kilo giftige stoffen opgeslagen die kanker, vruchtbaarheidsproblemen en mutilaties kunnen veroorzaken.
Dat blijkt uit een tabel in de milieuvergunning van Chemi-Pack, waar Spits de hand op heeft weten te leggen.
Ah lukt kinderopvang niet dan? Geen idee hoe dat bij jou in omgeving zit hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kinderopvang/secretarieel/administratief/ en zelfs telefonisch verkoop nu
Is het zo moeilijk om iets te vinden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
kinderopvang/secretarieel/administratief/ en zelfs telefonisch verkoop nu
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee maar écht, géén giftige stoffen vrijgekomen heur!
Mja dat is het nadeel van uitzenden wij roepen mensen ook ineens op bij pieken maar het kan ook zomaar ineens niets zijn. Vind het altijd enorm rot voor die mensen als ze dan ineens toch geen werk hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om iets te vinden?
Ik kreeg de tweede dag op vakantie een sms-je van het uitzendbureau dat het project verlengd was en of ik onmiddelijk contact op wilde nemen als ik weer thuis was.
Vanmiddag braaf gebeld en opeens moesten ze het overleggen enzo![]()
Doe eigenlijk liever iets anders, maar als er niets is....
Ik zag van het weekend (I shit you notquote:
Die heb ik ook gezien, was best leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend (I shit you not) een ABBA docu ofzo
en die blond was zeker wel doable vroegah
Klinkt alsof het een sigarettenfabriek was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Ja nee maar écht, géén giftige stoffen vrijgekomen heur!
De vloeibare versie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een sigarettenfabriek was.
Nee nou ja, ik heb NET een te laag diplomaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah lukt kinderopvang niet dan? Geen idee hoe dat bij jou in omgeving zit hoor
De deadline was 30 november en het is verlengd tot mei inmiddels.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Ml-etje het volgende:
Mja dat is het nadeel van uitzenden wij roepen mensen ook ineens op bij pieken maar het kan ook zomaar ineens niets zijn. Vind het altijd enorm rot voor die mensen als ze dan ineens toch geen werk hebben.
Ik vond die donkere altijd leukerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag van het weekend (I shit you not) een ABBA docu ofzo
en die blond was zeker wel doable vroegah
Dat was dag 2, hoe loop jij er nu bij dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
En APK maar denken dat het door de airco in het vliegtuig komt dat zijn huid los laat.
Tis overal wat, in Egypte hoorde je de Nederlanders weer over de Duitsers in hun hotel, en ze waren een half jaar eerder in Hurghada geweest, daar waren het weer de Russen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
De deadline was 30 november en het is verlengd tot mei inmiddels.
Ach, ik zie wel.
[..]
Ik vond die donkere altijd leuker![]()
Maar Zweden zijn raar volk hoor, de Zweden die daar zaten dan.
Heel lawaaierig, niet als ze dronken waren maar gewoon op het strand op heel luide toon met alle andere Zweden praten.
En handdoeken neerleggen zoals Duitsers altijd deden
irritant is dat, hier hoor je steeds dat je te hoog opgeleid bent, heb je ook niets aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee nou ja, ik heb NET een te laag diplomaBen nu ingeschreven bij een studentenuitzenbureau, dat zou wel moeten kunnen eventueel, maar nog niks van gehoord, morgen maar even achteraan bellen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was dag 2, hoe loop jij er nu bij dan?
Wat denk je?quote:kanker, vruchtbaarheidsproblemen en mutilaties kunnen veroorzaken.
quote:
Nou ja, ik heb voor de kinderopvang net een te laag diploma, maar als ik mn bachelor heb dan waarschijnlijk weer net te hoog iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
irritant is dat, hier hoor je steeds dat je te hoog opgeleid bent, heb je ook niets aan
Oh, maar de Nederlanders en de Duitsers en Russen en de Britten waren ook kut daar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis overal wat, in Egypte hoorde je de Nederlanders weer over de Duitsers in hun hotel, en ze waren een half jaar eerder in Hurghada geweest, daar waren het weer de Russen.
Als je naar Llorett gaat zijn het weer de Nederlanders en Britten, etc. etc.
Je bent gewoon een zeiksnor bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, maar de Nederlanders en de Duitsers en Russen en de Britten waren ook kut daar.
heb je daar een brandweerwagen voor nodig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Die brandweerwagen is ook cool, lijkt mij heerlijk om een keertje mee door Amsterdam te rijden en een paar pleinen leeg te spuiten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had een ginger-ex, die was best leuk. Een tikje gestoord verder, maar ach... welke vrouw is dat niet
Uh huhquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent gewoon een zeiksnor bedoel je?
Vind je het gek dat Pagan een hartslag van 110 heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Strega het volgende:
He
heb je daar een brandweerwagen voor nodig?
In Thailand niet aan je trekken gekomen?
Zit JJH bij jou?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
APK is back!![]()
En de ijsbaan voor mijn huis blijkt gewoon een straat te zijn.![]()
Het moet niet gekker worden.
Neuh!quote:
hier ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
APK is back!![]()
En de ijsbaan voor mijn huis blijkt gewoon een straat te zijn.![]()
Het moet niet gekker worden.
Een paar van TAL hebben ge-whatsapped ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand JJH al gesmst
Ik heb zijn nr wel, maar ik was vorige keer ook al de zeikerd
Nou ja, als er niks ernstigs met hem is kan hij best wel laten weten hoe het met het pakje is vind ikquote:
Paar uit TAL hadden 'm ook niet gezien en ff een WA'tje gestuurdquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand JJH al gesmst
Ik heb zijn nr wel, maar ik was vorige keer ook al de zeikerd
Dadelijk heeft hij het om zijn nek gebonden en is in de plomp gesprongen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als er niks ernstigs met hem is kan hij best wel laten weten hoe het met het pakje is vind ik
heb jij die sleutel nog steeds?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dadelijk heeft hij het om zijn nek gebonden en is in de plomp gesprongen.
Nou ja goed, hij is al een dagje of 4 á 5 zoek, wat niet echt iets voor JJH is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker nuttig, dan komen we er nooit achter wat er in zitquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whats appquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een paar van TAL hebben ge-whatsapped ofzo
quote:
Jij bent meer van de kleintjes?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja APK, hoeveel prachtige vrouwtjes bleken na nadere inspectie toch een flinke piem0l te hebben
Ik denk dat laatste. Maar goed, ik ken ze alleen van de welbekende foto's waar je je vrienden mee voor lul kan zetten. Prachtig vrouwtje, mooi lichaam, en dan scroll je omlaag en dan hangt daar zo'n kinderarmpjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent meer van de kleintjes?
Je moet flink scheel (of heel erg dronken) zijn om het verschil niet te zien
En dat zijn heel veel mensen.
'Zus' van ex neemt regelmatig westerse mannen mee naar huis en die heeft nog gewoon een piemel.
Misschien vinden die mannen het gewoon lekker, dat zou ook kunnen
Vandaag? En nog niets gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar uit TAL hadden 'm ook niet gezien en ff een WA'tje gestuurd
Je bent al helemaal bekrast en besneden?quote:
Mutilatie = verminkingquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent al helemaal bekrast en besneden?Kjoet
Ook zo'n mooie afgang. MutilatieLijkt mij meer mutatie.
Die grijze met al die frutsels en zo erop? Die leuke aparte?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
En die jurk die ik had besteld, die staat nietJF
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die grijze met al die frutsels en zo erop? Die leuke aparte?
Geen idee, moet het nog installen weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer bang voor verborgen smsjes enzulks![]()
Nou ja, ik ben soms ook wel eens niet op twitter hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag? En nog niets gehoord?
Ik vind het maar eng, hoop maar dat er niets ergs is. Want hij is nooit zo lang niet op twitter toch?
Ooh ja, want dan was het zelf mutilatiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mutilatie = verminking
Dus dat kan best, dat ze dat wel bedoelden
Hoeft volgens mij niet perse te betekenen dat je het zelf doet a la krassenkrassenkrassen.
Een van de velen en het was altijd hetzelfde: Eerst 'Mauw, ik wil naar binnen' en dan 's morgens 'Mauw, ik wil naar buiten maar ik ga niet'quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
Poes was bij je ingetrokken begreep ik
Oh, even de volgende kat proberen in de 'Ik wil naar buiten positie'quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Ja die had ik hier al gepost![]()
Heb je hem/haar meegenomen?
Het past wel maar het staaaaat nietquote:
Daarom bestel ik dus niet online. Moet je het weer terugsturen en zulks. Terwijl je je zo verheugt op je nieuwe jurrukje.quote:
Wat betekent 'JF' ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
En die jurk die ik had besteld, die staat nietJF
Jezus Fuckquote:
Whehehehe, die is écht tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de velen en het was altijd hetzelfde: Eerst 'Mauw, ik wil naar binnen' en dan s 'morgens 'Mauw, ik wil naar buiten maar ik ga niet'
[..]
Oh, even de volgende kat proberen in de 'Ik wil naar buiten positie'
Of had ik die ook al gestuurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus Fesus Juck mag wel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Maes het volgende:
Jesus Fuck maar dat mag ik niet hardop zeggen want dan moet ik Qwea betalen
Ah, en was er nog een aanleiding voor die afkorting?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
Jezus Fuck
Maar daar zitten auteursrechten op, by Qwea
Gij poezelpappa.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de velen en het was altijd hetzelfde: Eerst 'Mauw, ik wil naar binnen' en dan s 'morgens 'Mauw, ik wil naar buiten maar ik ga niet'
[..]
Oh, even de volgende kat proberen in de 'Ik wil naar buiten positie'
Of had ik die ook al gestuurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die auteursrechten dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, en was er nog een aanleiding voor die afkorting?
Lekker joh, vanavond een warm bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Nonneke het volgende:
M'n kruikje lag netjes op me te wachten Rewimo![]()
Thanks !
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jezus Fuck
Maar daar zitten auteursrechten op, by Qwea
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Maes het volgende:
Jesus Fuck maar dat mag ik niet hardop zeggen want dan moet ik Qwea betalen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Ow, da's ook een leukerd, die rooie
Zometeen WIDM kijken
quote:
Wáár gaan jullie naar kijken?quote:
I'm with youquote:
WIDMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WIDMSnap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen idee waar ik naar ga kijken. Misschien wel de binnenkant van mijn oogleden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WIDMAhaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |