Ik hoef je medelijden nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef DaanA het volgende:
Als niemand het dan met TS eens is, dan ben ik het wel met hem eens, puur uit medelijden.
Voorbeelden:
Nochtans -> toch
Echter (meestal verkeerd gebruikt) -> maar
Slechts -> alleen
Immers -> dus
Geenszins -> helemaal niet
Esthetisch -> mooi
Enz.
Waarom goede, mooie Nederlandse woorden weglaten?
Helder licht!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zijn zowat alle talen in de westerse wereld...
Hier klopt echt geen zak vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef DaanA het volgende:
Als niemand het dan met TS eens is, dan ben ik het wel met hem eens, puur uit medelijden.
Voorbeelden:
Nochtans -> toch
Echter (meestal verkeerd gebruikt) -> maar
Slechts -> alleen
Immers -> dus
Geenszins -> helemaal niet
Esthetisch -> mooi
Enz.
Waarom goede, mooie Nederlandse woorden weglaten?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef BlackLining het volgende:
Interieurverzorger?
Zeg toch gewoon schoonmaakturk. Moeilijk gedoe altijd. Terechte klacht!
mensen die fanfare een moeilijk woord vindenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef pindaplukker het volgende:
Famfare <> Jostieband
Oto <> Auto
TVP <> volg topic knopje
Eindbaas <> TS
je faaltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mensen die fanfare een moeilijk woord vinden
backfirequote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jij verdient de titel "King of fail"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://www.bertolli.it/quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dat zoveel shit in de supermarkt een Italiaanstalig etiket heeft terwijl het voor de Nederlandse markt ontworpen is.
Of zouden ze echt Bertolli in Italië hebben.
T-shirt. De T is de vorm.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Sosha het volgende:
Ik kan me wel enorm ergeren aan het gebruik van Engelse woorden voor kledingstukken. Tegenwoordig heb je niet gewoon t-shirts met lange mouwen, nee, dat zijn 'longsleeves'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |