Waar wil je geaaid worden dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet vaak genoeg geaaid word.
[..]
Wat nu weer?
[..]
Klopt.
Waar denk je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar wil je geaaid worden dan?
Op je neusvleugel.quote:
quote:
Doe Merel dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Christus ik ben de hele dag al fucking geil en heb niet echt de mogelijkheid om Dania vandaag te zien
Fuck
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Christus ik ben de hele dag al fucking geil en heb niet echt de mogelijkheid om Dania vandaag te zien
Fuck
http://www.alleenstaande-mamas.nl/quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Fuck
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.alleenstaande-mamas.nl/
Ik momenteel niet, maar dat zal wel over 5 minuutjes over zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ligt het aan mij, of is iedereen hier altijd geil?
Nee, geen fuck.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Fuck
iedereen is altijd geil.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goede keuze.quote:
beetje jammer...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
I wish, ze woont ver weg en is bezet
Kan niet. Het vonnis heeft al de titel kracht van gewijsde gekregen in mijn voordeel.quote:
quote:
ja door jezelf...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan niet. Het vonnis heeft al de titel kracht van gewijsde gekregen in mijn voordeel.
Tot morgen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Goed, ik ben weg..... Tot 17 januari!! en misschien tot morgen!![]()
Doeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Gelukkig kan je dat niet zelfquote:
laters NBT!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Bye NBTquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Ja dat zou toch wat zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef Zeroku het volgende:
.
[..]
Gelukkig kan je dat niet zelf.
okquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien vat ik op als een ja
Dat weet jij heul nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Michhas het volgende:
CC je doet onschuldig
Net alsof jij nooit geil bent
Ik denk opeens aan sms'jes...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Michhas het volgende:
CC je doet onschuldig
Net alsof jij nooit geil bent
Ik opeens aan postduiven.. heel vreemd.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik opeens aan postduiven.. heel vreemd.
zit je in Brabant ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik opeens aan postduiven.. heel vreemd.
oooow ik snap hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van iemand aan jou over mij en nog iemand.
Uhuh.quote:
Dankje Bongquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een leuke UI's Lutte en CC
Oja en feli met het CREA forum + modschap
Thanks BONG!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een leuke UI's Lutte en CC
Oja en feli met het CREA forum + modschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks BONG!
En de UI's komen van Benny.
Moderatie in het CRE forum denk ik?quote:
Net als Kos?quote:
laat mij ook eens, ik moet op school ook al teksten gaan controleren op spelfoutenquote:
doet ie toch vanzelf met een rood kronkellijntje eronderquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat mij ook eens, ik moet op school ook al teksten gaan controleren op spelfouten
Ik bedoel op papier voor de schoolkrantquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
doet ie toch vanzelf met een rood kronkellijntje eronder
Sorry, het spijt mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat mij ook eens, ik moet op school ook al teksten gaan controleren op spelfouten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
doet ie toch vanzelf met een rood kronkellijntje eronder
Op de teennagel aan mijn kleinste teen aan mijn rechtervoetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beter zo, nu wil ik je wel weer aaien, maar waar?
Oke danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de teennagel aan mijn kleinste teen aan mijn rechtervoet
Zeg maar wat je fijn vindtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Of wil je een erotischer plekje aaien? Dat mag ook wel![]()
Dat zei ik net toch al?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg maar wat je fijn vindt
Aii, laat dan maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je geen tenenkaas hebt vind ik het best
Staat bij google adsquote:Creatief denken
Leer hoe je alle creativiteit uit jezelf (en je collega's) kunt halen
www.purplemonkey.nl
Andre Rieu Maastricht André Rieu in Maastricht Juli 2011 boek tegen de beste prijzen!quote:
okquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren nog posten
Ik 2 minuten geleden nog.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zag haar gisteren nog posten
Nne..Net als jj...jij en ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
trouwens, yvonne zal ook wel een leven hebben
Praat niet zo gek, tuurlijk heeft ze geen levenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
trouwens, yvonne zal ook wel een leven hebben
quote:
Jaa ik ben benieuwd naar hem,quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ohja. Even onthouden dat ik die moet pakken dalijk
.
SPOILER: ZerokuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jaa ik ben benieuwd naar hem,SPOILER: ZerokuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
En terechtquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik ga hem en jou vanavond zien
Was even de naam van GRTDOJW aan het verkwanselen. ik moest ff aan het werk, had het aangegeven maar viel blijkbaar niet opquote:
Sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Was even de naam van GRTDOJW aan het verkwanselen. ik moest ff aan het werk, had het aangegeven maar viel blijkbaar niet op
Hey Bos
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Biffkoffie het volgende:
ja sorry Bos... maar ik zie door alle Kossen het Bos niet meer.
Door deze gozer nog wel:quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wilde twitter aanmaken, voor FOK!. Met de naam "Honkeytonk". Maar die is al in gebruik,
das lulligquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wilde twitter aanmaken, voor FOK!. Met de naam "Honkeytonk". Maar die is al in gebruik,
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door deze gozer nog wel:
[ afbeelding ]
was jij dat niet danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, het enige bazige aan hem is zijn username
Maakt niet uit (denk ik)quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Biffkoffie het volgende:
ja sorry Bos... maar ik zie door alle Kossen het Bos niet meer.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, het enige bazige aan hem is zijn username
Ja maar ik doe er geen fuck meequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
Ik volg Lutte ook op Twitter.
Hebben jullie ook twitter?
Hedde gai menne Twitter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
nee.. ben anti twitter.. allemaal idioten die gaan doorgeven dat ze zitten te schijten. Who cares ?!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je username is een héél klein beetje voorspelbaar
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik doe niet veel met twitter maar mijn username is kerstgrapje
Dat wist je toch al, want jou volg ik alquote:
.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wist je toch al, want jou volg ik al
*kijkt eens even*quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wist je toch al, want jou volg ik al
Gefeliciteerd!!quote:
Godver... Jij post écht te veel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
GEFELICITEERD BOS![]()
Dit was post 22022![]()
Ik schrok net ook wel een beetje om mijn gemiddelde posts per dagquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Dit is post geen idee, want ik heb mijn postcount afgeschermd. Maar beter ook, want toen ik gisteren even keek sprong het glazuur van mijn tanden.
En ik dacht dat ik extreem was. Ik heb weer wat in te halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik schrok net ook wel een beetje om mijn gemiddelde posts per dag
142? Zoek een leven. Dat is het hoogste van heel FOK! ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik schrok net ook wel een beetje om mijn gemiddelde posts per dag
Dan moet ik minstens 33000 posts hebben hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
Overmorgen staat Chocolate-Chick in de top500
Dat heb jij binnen een paar dagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet ik minstens 33000 posts hebben hoor
Smakelijk, succes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu even mijn eten verorberen en eens ernstig gaan nadenken over mijn leven![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
Allemaal newbies met een postcount onder de 50.000
heb me in 2009 geregistreerd maar ben in oktober 2010 pas begonnen met postenquote:
UserID boven de 300k hebbenquote:
okquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn vorige account heeft een UserID onder de 280k
RitseB heeft ooit tegen mij gezegd dat userID's van boven de 300k oogaids zijn en die nooit mod zouden mogen worden.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
RitseB heeft ooit tegen mij gezegd dat userID's van boven de 300k oogaids zijn en die nooit mod zouden mogen worden.
Zwei.
Zoek die post op en PM het hem en ga hem dan pestenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
RitseB heeft ooit tegen mij gezegd dat userID's van boven de 300k oogaids zijn en die nooit mod zouden mogen worden.
Zwei.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:34 schreef RitseB het volgende:
Iemand met een 300k user id mod laten worden.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
300k = pure oogkanker, zoek jij eens 20+ 300k accounts die wel fatsoenlijke posten.
Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zoek die post op en PM het hem en ga hem dan pesten
nee topic openen in ONZquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik pats niet met mijn kleurtje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Of dat topic kicken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee topic openen in ONZ
dan kunnen we ritseB en/of Lutte uitlachen
quote:
Erg hè eigenlijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Valt mee. De moeder van een vriend van me is ook zo klein. Vind het wel grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef tdrone het volgende:
ach je bent een smurf of niet heLiefde voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik groei nog.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt mee. De moeder van een vriend van me is ook zo klein. Vind het wel grappig.
Daaromquote:
Zou je je eten even af willen laten koelen en willen kauwen voor je het naar binnenwerkt? Okidoki gr gr, je slokdarm.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou je je eten even af willen laten koelen en willen kauwen voor je het naar binnenwerkt? Okidoki gr gr, je slokdarm.
Dat wat je leest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, wat lees ik nu over ritseB ?
Is die niet van Samson en Gert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef tdrone het volgende:
dat zo iemand burgemeester kan worden
hij is nog erger dan deze:
[ afbeelding ]
ja,quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is die niet van Samson en Gert?
Kabouter Plop.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef tdrone het volgende:
dat zo iemand burgemeester kan worden
hij is nog erger dan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja,
maar die is nu ook echt burgemeester geworden
Hij kruipt in je hoofdquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Damn die doet pijn aan je ogen
Toch geen druk ding waardoor je hersenen spontaan uit je hoofd springt he?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch geen druk ding waardoor je hersenen spontaan uit je hoofd springt he?
Ik heb jouw goedkeuring niet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind hem niet grappig eigenlijk...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb jouw goedkeuring niet nodig
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik zat erop te wachten. Ik wist dat deze grap zou komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou je dat wel doen een UI van jezelf IRL![]()
Tiedroon is te voorspelbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten. Ik wist dat deze grap zou komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
ik denk maak hem maar als eerste... dan ben ik in ieder geval niet de 500ste in ONZquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten. Ik wist dat deze grap zou komen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk maak hem maar als eerste... dan ben ik in ieder geval niet de 500ste in ONZ
Kijk dat masker op het begin bij Thrillerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Teenage dream blijft toch wel de beste...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Teenage dream blijft toch wel de beste...
WAAROM ISSIE ZO GRAPPIG DAN!!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
WAAROM ISSIE ZO GRAPPIG DAN!!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk dat masker op het begin bij Thriller![]()
Kijk die kop dan... die wil je toch uitprinten en er dartpijlen in gooien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
WAAROM ISSIE ZO GRAPPIG DAN!!
Oké. Als iemand anders die grap maakt, dan scheld ik hem uit voor GrapafpakkervanTdronediedegrapaleerderheeftgemaaktindeSC. Goed?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk maak hem maar als eerste... dan ben ik in ieder geval niet de 500ste in ONZ
precies, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk die kop dan... die wil je toch uitprinten en er dartpijlen in gooien?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Als iemand anders die grap maakt, dan scheld ik hem uit voor GrapafpakkervanTdronediedegrapaleerderheeftgemaaktindeSC. Goed?
ik zie gewoon een lilliputter met een masker opquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, jij begrijpt het
Ik wil een dartpijl op zijn hoofd gooien werd ermee bedoeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
ik zie gewoon een lilliputter met een masker op
dus je vind hem ook niet leuk (snapt er niks meer van)quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil een dartpijl op zijn hoofd gooien werd ermee bedoeld
Ik vind hem niet niet leuk neequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
dus je vind hem ook niet leuk (snapt er niks meer van)
nu ben je wel echt een klapjostiquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef honkeytonk het volgende:
Jeej! Die mensen van dat topic die UI's voor je maken zijn geweldig
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
nu ben je wel echt een Hoofdklapjosti
WTF heb jij voor debiel iets in de UI?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef honkeytonk het volgende:
Jeej! Die mensen van dat topic die UI's voor je maken zijn geweldig
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF heb jij voor debiel iets in de UI?
Toch had ik gehoopt op iets andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je hem vergelijkt met mijn andere UI's valt-ie nog wel mee
Ik vind'm tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch had ik gehoopt op iets anders
Yupquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef Zeroku het volgende:
Benny. Kan jij in je adresbalk met tab ook op YouTube zoeken?
quote:
Zoek jij dan maar een leukequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het valt me van je tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |