Waar wil je geaaid worden dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet vaak genoeg geaaid word.
[..]
Wat nu weer?
[..]
Klopt.
Waar denk je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar wil je geaaid worden dan?
Op je neusvleugel.quote:
quote:
Doe Merel dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Christus ik ben de hele dag al fucking geil en heb niet echt de mogelijkheid om Dania vandaag te zien
Fuck
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Christus ik ben de hele dag al fucking geil en heb niet echt de mogelijkheid om Dania vandaag te zien
Fuck
http://www.alleenstaande-mamas.nl/quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Fuck
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.alleenstaande-mamas.nl/
Ik momenteel niet, maar dat zal wel over 5 minuutjes over zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ligt het aan mij, of is iedereen hier altijd geil?
Nee, geen fuck.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Michhas het volgende:
Fuck
iedereen is altijd geil.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goede keuze.quote:
beetje jammer...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
I wish, ze woont ver weg en is bezet
Kan niet. Het vonnis heeft al de titel kracht van gewijsde gekregen in mijn voordeel.quote:
quote:
ja door jezelf...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan niet. Het vonnis heeft al de titel kracht van gewijsde gekregen in mijn voordeel.
Tot morgen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Goed, ik ben weg..... Tot 17 januari!! en misschien tot morgen!![]()
Doeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Gelukkig kan je dat niet zelfquote:
laters NBT!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Bye NBTquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
Ja dat zou toch wat zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef Zeroku het volgende:
.
[..]
Gelukkig kan je dat niet zelf.
okquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien vat ik op als een ja
Dat weet jij heul nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Michhas het volgende:
CC je doet onschuldig
Net alsof jij nooit geil bent
Ik denk opeens aan sms'jes...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Michhas het volgende:
CC je doet onschuldig
Net alsof jij nooit geil bent
Ik opeens aan postduiven.. heel vreemd.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik opeens aan postduiven.. heel vreemd.
zit je in Brabant ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik opeens aan postduiven.. heel vreemd.
oooow ik snap hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van iemand aan jou over mij en nog iemand.
Uhuh.quote:
Dankje Bongquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een leuke UI's Lutte en CC
Oja en feli met het CREA forum + modschap
Thanks BONG!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een leuke UI's Lutte en CC
Oja en feli met het CREA forum + modschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks BONG!
En de UI's komen van Benny.
Moderatie in het CRE forum denk ik?quote:
Net als Kos?quote:
laat mij ook eens, ik moet op school ook al teksten gaan controleren op spelfoutenquote:
doet ie toch vanzelf met een rood kronkellijntje eronderquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat mij ook eens, ik moet op school ook al teksten gaan controleren op spelfouten
Ik bedoel op papier voor de schoolkrantquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
doet ie toch vanzelf met een rood kronkellijntje eronder
Sorry, het spijt mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat mij ook eens, ik moet op school ook al teksten gaan controleren op spelfouten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
doet ie toch vanzelf met een rood kronkellijntje eronder
Op de teennagel aan mijn kleinste teen aan mijn rechtervoetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beter zo, nu wil ik je wel weer aaien, maar waar?
Oke danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op de teennagel aan mijn kleinste teen aan mijn rechtervoet
Zeg maar wat je fijn vindtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Of wil je een erotischer plekje aaien? Dat mag ook wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |