Nee. Mag ook geel met een blauwe streep zijn, maar dan verwacht ik niet altijd op tijd aan te komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Moet het persé 4 wielen en een stuur hebben?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
Zoiets?
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:jKjE9ut5qg0IKM:http://www.microcarmuseum(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddagquote:
Wat zijn de plannen, DE?quote:Maar zat net wat te lezen over onze vakantie, waar we heen gaan dit jaar, en zo vooruit kijken naar zonnige dingen doet een mens goed
das t voordeel van rennen, in de regen maakt dat niets uit, koel je lekker vanaf. Wandelen in de regen ben ik echter ook geen fan vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddag
[..]
In Juni naar Italië.. en verder weinig plannen. We willen met kerst weg, mischien met de trein naar Wenen of zo...quote:Wat zijn de plannen, DE?
je bent me voor, die wilde ik ook net zoekenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
P gaat chickies hosselen in zijn lowrider?
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:
De rioolmannen vertrekken. En ze laten een flinke teringbende achter
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbendequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?
Ben je mooi klaar mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbende
Binnen is de riolering nu goed, maar het ligt plafond ligt nog open, rotzooi en gereedschap overal enzo.
En hoe gaat het me Lein zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja. Met gefrustreerd raken lossen we ook niks op, dus maar gewoon adem halen en hopen dat het morgen beter is
Dat dusquote:
Knap dat je het zo kunt relativeren, ik word altijd heel erg sikkeneurig van dit soort huiselijk leedquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja. Met gefrustreerd raken lossen we ook niks op, dus maar gewoon adem halen en hopen dat het morgen beter is
Wel ok! Niet misselijk (maar ook nog niets gegeten, alleen 2 glazen limonade op), geen buikloop. Wel een beetje koud maar dat komt ook wel goed zodra de deur zicht kan blijvenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
, maar dat kan morgen nog wel komen heur
Joh. Wees een vrijgezelle vent! Haal iets bij de chineesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef TAV74 het volgende:
Wat een zeikweer trouwens inderdaad, het miezerde een beetje maar nu regent het flink. Geen zin om om te fietsen in het dorp straks, dus ik eet iets wat ik op de korste weg naar huis kan kopen (blijft over: cafetaria, chinees of Lidl). Zal wel iets van de Lidl worden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh. Wees een vrijgezelle vent! Haal iets bij de chinees
Vanavond maar weer een beetje eten joh. Kippensoep of zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Wel ok! Niet misselijk (maar ook nog niets gegeten, alleen 2 glazen limonade op), geen buikloop. Wel een beetje koud maar dat komt ook wel goed zodra de deur zicht kan blijvenEn nu ben ik niet sikkeneurig, maar dat kan morgen nog wel komen heur
Iets met werk paarden en luxe (werk) paarden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig waarom gaan jullie zo snel? er moeten ook nog mensen werken hoor
Nou, wat doe je online danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig waarom gaan jullie zo snel? er moeten ook nog mensen werken hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef golfer het volgende:
Koreanen staan tegenwoordig als goed en betrouwbaar bekend. FF bijvoorbeeld.
heb nu ff tijdquote:
Ja, daar moet je wel erg goed bij na blijven denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
de hele ochtend en middag papier gesnipperd....
Ben je met een toerisme opleiding daar niet een beetje overgekwalificeerd voor?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb nu ff tijd
de hele ochtend en middag papier gesnipperd....
heel simpel werk ja maar vond het niet eens zo heel erg eigenlijk. heb zo'n 20 vuilniszakken gevuldquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar moet je wel erg goed bij na blijven denken.
wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je met een toerisme opleiding daar niet een beetje overgekwalificeerd voor?
... koopt een push-up BHquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert...
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
heb zo'n 20 vuilniszakken gevuld
In de Spits stond vanmorgen dat de eigenaar van de grootste datingsite van de VS 1 uur per dag moet werken om 10 miljoen per jaar te krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
Iets met werk paarden en luxe (werk) paarden.
Dubbele boekhouding van FF's baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?
Al die illegaal uitbetaalde bonussen en eindejaarsvergoedingen voor het personeel stond daar natuurlijk ook in vermeld.quote:
Dat soort werk vond ik juist heerlijk bij mijn vakantiebaantjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel simpel werk ja maar vond het niet eens zo heel erg eigenlijk. heb zo'n 20 vuilniszakken gevuld
Eenmalige uitgaven: oliebollen 3000 EURquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Al die illegaal uitbetaalde bonussen en eindejaarsvergoedingen voor het personeel stond daar natuurlijk ook in vermeld.
Insinueer je nou dat FF's leven een grooooote vakantie is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat soort werk vond ik juist heerlijk bij mijn vakantiebaantje
Iets waar je niet bij na hoeft te denken
Als dat zo zou zijn, zou dat wel erg fijn zijn voor haarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat FF's leven een grooooote vakantie is?
Toch maar niet dat uurtje eerder vrij genomen, dus.quote:
Dit deden we bij mijn oude bijbaan weleens in de bergen met schuimwol als dat vernieuwd werd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel een aanloop willen nemen en in de inhoud van 20 vuilniszakken papiersnippers willen duikelen
Er is nog appeltaart over ja, maar da's voor Kaasquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
lol @ Steer's croque
Lein; mooi dat je weer wat beter bent. nog een stukje appeltaart over voor als je weer durft te eten?
Nee, er ontstond een chaotische situatie door iets heel vaags in het computersysteem en niemand wist natuurlijk wie dat had gedaan en ik kon overal achteraan vliegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef golfer het volgende:
Toch maar niet dat uurtje eerder vrij genomen, dus.
net zo'n groot geheim als de saus van de Big Macquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?
ssstquote:
papercutgalore!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel een aanloop willen nemen en in de inhoud van 20 vuilniszakken papiersnippers willen duikelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef Sarabi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
au aua uaaauauuquote:
Zis iez art!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Je moest te vaak naakt poseren voor zogenaamde schilderstudentenklasjes?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Ojaer is een reden waarom ik gestopt ben met de kunstacademie
Vind je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
soms vind ik mezelf zo'n leuk mens geworden als je je bedenkt hoe mijn familie (minus mijn oma en mijn) kan zijn
De modellen waren te oud?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ojaer is een reden waarom ik gestopt ben met de kunstacademie
Had ik ook maar zo'n familie, dan was ik ook zo'n leuk mens geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
soms vind ik mezelf zo'n leuk mens geworden als je je bedenkt hoe mijn familie (minus mijn oma en mijn zus) kan zijn
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In Juni naar Italië.. en verder weinig plannen.
linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben d'r alquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er genoeg vanTijd voor thuis.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moest te vaak naakt poseren voor zogenaamde schilderstudentenklasjes?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
soms vind ik mezelf zo'n leuk mens geworden als je je bedenkt hoe mijn familie (minus mijn oma en mijn zus) kan zijn
Uitkomsten ook meteen online beschikbaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef krakkemieke het volgende:
Eerste test UWV gedaan, natuurlijk wachtwoord kwijt.....![]()
Voor een uitsteller lig ik mooi op schema.
Nee, over anderhalve week een gesprek. Uitkomsten worden wel gecombineerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitkomsten ook meteen online beschikbaar?
spannend!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, over anderhalve week een gesprek. Uitkomsten worden wel gecombineerd.
Ja, ach, ik weet niet of er zoveel anders uitkomt dan 2 jaar geleden, maar we zien wel.quote:
oh? Das .. ehm... anders!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden vandaag op de poli een meneer die in een rok liep, met legging en laarzen.
En nee het was geen kilt![]()
Nou. Het zou zo maar kunnen dat je nu wel geschikt wordt bevonden als neurochirurg of raketgeleerde,quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ach, ik weet niet of er zoveel anders uitkomt dan 2 jaar geleden, maar we zien wel.
Kan best sexy staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden vandaag op de poli een meneer die in een rok liep, met legging en laarzen.
En nee het was geen kilt![]()
Dat zou ook nog kunnen ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou. Het zou zo maar kunnen dat je nu wel geschikt wordt bevonden als neurochirurg of raketgeleerde,
Ik nu ookquote:
Ik Chrome. En ik zie bewegende sneeuw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb Chrome als browser en alle banners bovenaan de pagina's van FoK lijken te bewegenAndere Chrome-gebruikers met hetzelfde probleem?
Me tooquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik Chrome. En ik zie bewegende sneeuw.
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik Chrome. En ik zie bewegende sneeuw.
Ik zie ene kookboek voor me liggen met het recept voor de viscakejes. Ik moet eigenlijk gaan koken maar ik zit moed te verzamelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag draadjesvlees op mijn bord.
nietus, je zit gewoon te veel te kletsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie ene kookboek voor me liggen met het recept voor de viscakejes. Ik moet eigenlijk gaan koken maar ik zit moed te verzamelen
We wachten op je, voor een recensie! Hup, koken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie ene kookboek voor me liggen met het recept voor de viscakejes. Ik moet eigenlijk gaan koken maar ik zit moed te verzamelen
Dat is KOGquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nietus, je zit gewoon te veel te kletsen
Fijn! Dutje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Thaise curry was erg lekker en voor herhaling vatbaar.
Lol, ik word er wel relaxed van!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Sarabi het volgende:
Paradise city is niet het beste nummer om je cooling down op te doen......
Verder lekker veel foute muziek geluisterd tijdens het sporten
Ik ging steeds sneller fietsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lol, ik word er wel relaxed van!
Ikkequote:
quote:
Da's fijn als je niet altijd hoeft te koken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
Half 2 naar bed en half 7 wakker merk je dan wel, gek he bloes![]()
Tis zooooooooo heerlijk om na je werk thuis te komen en er wordt voor je gekooktik wen er nooit aan en blijf het bijzonder vinden.
wat voor vis heb je gebruikt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Koken klaar. Nu wachten tot de oven klaar is met het verhitten van allesDe inhoud van de viscakejes was al erg ok. Ik zit me alleen net te bedenken dat ik geen zout en peper heb toegevoegd
Tonijn uit blikquote:
Ansjovis is een prima vervanger voor zout in gerechten dus daar kan je het altijd (al dan niet vermalen) voor gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga me nu eens bedenken wat ik met de overgebleven ansjovis kan doen morgenZonde om weg te gooien natuurlijk!
lekker in pastasaus bijvquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ansjovis is een prima vervanger voor zout in gerechten dus daar kan je het altijd (al dan niet vermalen) voor gebruiken.
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah lekker.
en ben je al begonnen met denken over een nieuw weekmenu?
Ah coolquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ansjovis is een prima vervanger voor zout in gerechten dus daar kan je het altijd (al dan niet vermalen) voor gebruiken.
Goed planquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker in pastasaus bijv
oh dat moet ik ook weer eens maken!
Ja Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker in pastasaus bijv
oh dat moet ik ook weer eens maken!
Desnoods invriezen en kijken hoe dat gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planMaar dan moet ik dat wel snel doen. Blikkie zegt dat het na openen max 2 dagen houdbaar is
als je het in een tuppertje ofzo stopt en bedekt met olie kan je het in de koelkast wel een tijdje bewaren hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planMaar dan moet ik dat wel snel doen. Blikkie zegt dat het na openen max 2 dagen houdbaar is
Ah. Gooi ik er zo nog ff wat olie bovenopquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je het in een tuppertje ofzo stopt en bedekt met olie kan je het in de koelkast wel een tijdje bewaren hoorOlie sluit af.
wel dekseltje erop he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Gooi ik er zo nog ff wat olie bovenop
Duhquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En niet in het blikje laten he.
Die weet niets meer. HEt is weekendquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
Nou ja, ik weet niet wat je hoofd weet he.
Zit er nu al weer zoveel whisky in?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die weet niets meer. HEt is weekend
Ook geen CUL-dingen, hmmm, ernstig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die weet niets meer. HEt is weekend
Veel plezier!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
Op naar het gemeentehuis. De politiek roept
Oja, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moest even denken als randstadter!
Ik wist het door Herman Finkers en mijn taalgevoel. 'Moos' en 'mous' snap ik wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Oja, sorry
Stamppot boerenkool
Gronings is een compacte taal
Etymologie, dat zou ik het liefst doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wist het door Herman Finkers en mijn taalgevoel. 'Moos' en 'mous' snap ik wel.
absoluutquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
Half 2 naar bed en half 7 wakker merk je dan wel, gek he bloes![]()
Tis zooooooooo heerlijk om na je werk thuis te komen en er wordt voor je gekooktik wen er nooit aan en blijf het bijzonder vinden.
Nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit er nu al weer zoveel whisky in?
Yupquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook geen CUL-dingen, hmmm, ernstig!
Goed gedaan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
Zo dan. Die dingen waren goed zeg![]()
En verdacht simpel te maken
Jaquote:
Jaquote:
Bofkontquote:Hier is gisteren al gekookt voor vandaag, en niet door mij
Je kan ook lekker gezond eten. Wat ik zondag had gemaakt uit de delicious is erg magerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaBepaalde mensen hier hebben een slechte invloed op me
En ondertussen maar te horen krijgen "Dieten, dieten? Ik zie je potverdikkie alleen maar lekker eten
"
quote:[..]
Bofkont
Ja. Maar dat ziet niet iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je kan ook lekker gezond eten. Wat ik zondag had gemaakt uit de delicious is erg mager
[..]
Heb je weer pijn die doorschiet in je been?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben een beetje bang.![]()
Dat dat dingetje bij L5 weer een hernia wordt......
Nee, wel weer rugpijn die erop lijkt. En er was een dingetje te zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je weer pijn die doorschiet in je been?
Nee, het gaat wel over. Maar ik heb al een poos alleen pijn in m'n spieren gehad, niet in mijn rug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap jeAlleen heb je niets aan die angst, want er is niet iets wat je zelf kan doen om het te voorkomen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef DarkElf het volgende:
ik snap je angst Krakke (herken het met mijn pancreas). maar het is niet zo dat je het kan voorkomen dus probeer het toch maar een beetje van je af te zetten
En jouw angst is meer gegrond. Jij kan er ziek van worden, ik heb hooguit pijn, dan een operatie en het wordt beter......quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef DarkElf het volgende:
ik snap je angst Krakke (herken het met mijn pancreas). maar het is niet zo dat je het kan voorkomen dus probeer het toch maar een beetje van je af te zetten
Ah. Ross is aan het minderen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet ook heerlijk hoor, maakt niet uit dat ik probeer af te vallen. Er is alleen een stuk minder room, spek en chocolade in mijn dagmenu tegenwoordig
Ik heb draadjesvlees gegeten en Pee heeft heerlijke viskoekjes gemaakt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
bin ich wieder. Heerlijk hazenpeper en varkenshaas gegeten
En een beetje bavarois (of zoals mijn collega en ik het noemde: bavarblegh) toe
![]()
Ho, klikte te snel op invoeren! Wilde nog vragen of hier nog iets spannends is gebeurd??![]()
Yeahquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb draadjesvlees gegeten en Pee heeft heerlijke viskoekjes gemaakt!
Vermoedelijk om inconsistentie te detecterenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef krakkemieke het volgende:
Die test was best vervelend, ik had het idee dat ik tig keer dezelfde vragen kreeg.
Of een wandelingetje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit in slaap te kachelen achter de PCMisschien moet ik ook een golfertje doen?
Dat, maar ook dat ik negatieve en positieve vragen op 1 hoop gooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vermoedelijk om inconsistentie te detecteren
Is dat niet wat laatquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit in slaap te kachelen achter de PCMisschien moet ik ook een golfertje doen?
haha hier was ik al ff naar op zoek, thanksquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
Steer
[url=http://www.youtube.com/watch?v=hYMZ26QRTIA][/turl]
te kansloos echt
brabo's
Ik deed niet mee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef DarkElf het volgende:
'help, mijn kind is te dik' een kind van 12 van 129 kilo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben eruit, ik ben toe aan vakantie. Minder gedoe met kleren, lekker naar de markt!
Oh wat erg!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hier was ik al ff naar op zoek, thanks
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef DarkElf het volgende:
'help, mijn kind is te dik' een kind van 12 van 129 kilo
Ik kookquote:
quote:
Wel belachelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind zoiets echt niet grappig.
Ik leer het hem wel, zoals P al zegtquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik leer het hem wel, zoals P al zegtIk vroeg hem hoe het eten de afgelopen week was en hij zei erg smakelijk te hebben gegeten
ja daarom. Het toppunt van fout dus geweldig voor mijn lachspierenquote:
Kijk, da's goed hequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik leer het hem wel, zoals P al zegtIk vroeg hem hoe het eten de afgelopen week was en hij zei erg smakelijk te hebben gegeten
Nee, niet echt hè. Ik stond gisteren achter een moeder met 2 bleke kinderen in de rij bij de kassa en de hele band lag vol met snoep, chips, ijs en k&k spul als patat en lasagne. Er lag werkelijk waar niets wat ook maar een beetje gezond kon zijn bij de stapel boodschappen (een kar vol hè!). (en 7 pakjes zware shag, maar dat was vast niet voor de kinderen...nou ja, alleen meerokend misschien)quote:
ik ook niet, vind het heel zielig. Diequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind zoiets echt niet grappig.
Oh, da's heel positief!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook wel hoor! Maar niet meer elke dag. Alleen een Engels ontbijtje is vrees ik mijn dagelijkse kcal-limiet voor 2 dagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, da's heel positief!
Ik zou eens per zoveel tijd een Ross-maaltijd inlassen.
Dublin coddle is ook niet erg slecht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, da's heel positief!
Ik zou eens per zoveel tijd een Ross-maaltijd inlassen.
Geloof niet dat Ross erg Iers isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Dublin coddle is ook niet erg slecht.
Op zo'n ontbijt wandelden we soms zonder lunch de hele dag door Dublin!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook wel hoor! Maar niet meer elke dag. Alleen een Engels ontbijtje is vrees ik mijn dagelijkse kcal-limiet voor 2 dagen
Het is het hetzelfde soort kinder-eten als brits eten.quote:
Dáár val je over in dit programma?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
die Nicole van Dam zei: 'hij is alleen maar aan het vreten en vreten'. Wil je zoiets nooit zeggen?ook al ben je zelf een spriet zoals zij
Ja, maar dat gebeurt neem ik aan wel als ik geen ongezonde en te vette dingen in huis haal. Mannen vallen altijd makkelijker af dan vrouwen.quote:
Wat een domheid bestaat er toch hèquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef DarkElf het volgende:
Dáár val je over in dit programma?
niet over ouders die zeggen: goh nooit geweten wat een kind van zijn leeftijd moet wegen... en hun kind is dus 32 kilo te zwaar? Of een moeder die zegt: oh kan je cholesterol te hoog zijn..
jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een domheid bestaat er toch hè
Ik ben het met je eens hoor, dat ook dit een vorm van kindermishandeling is. Maar dit 'mag' blijkbaar gewoon.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef DarkElf het volgende:
ja
sla je hond en de politie komt... en dit kan gewoon?
das toch mishandeling? (imo wel iig)
er zijn wel meer dingen waar ik over val. Maar dus goed dat die ouders die niets weten nu advies krijgen. Alleen schok voor t kind die nooit hoort dat ie slecht leeft en ineens wordt afgestraft door 2 vrouwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dáár val je over in dit programma?
niet over ouders die zeggen: goh nooit geweten wat een kind van zijn leeftijd moet wegen... en hun kind is dus 32 kilo te zwaar? Of een moeder die zegt: oh kan je cholesterol te hoog zijn..
En hoever wil je dat soort dingen trekken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, dat ook dit een vorm van kindermishandeling is. Maar dit 'mag' blijkbaar gewoon.
De bemoeienis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef DarkElf het volgende:
huh wat heeft dit met wel of geen nieuwe knie te maken
het kind is elf en 32 kilo!!!! te dik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De bemoeienis.
Leuk Sun, Freecell postte dat ook vandaag.
Ja. Er zijn meer ouders die foute dingen doen. Waar leg je de grens?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
het kind is elf en 32 kilo!!!! te dik!
dan doen die ouders toch echt iets fout waar dat kind de dupe van is.
welke grens heb je het toch over?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Er zijn meer ouders die foute dingen doen. Waar leg je de grens?
Over de grens tussen bemoeien en zorgen voor mishandelde kinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
welke grens heb je het toch over?
t zal aan mij liggen maar ik snap je niet.
100% mee eens in theorie.. de bezwaren er tegen zijn alleen zo veelomvattendquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Als ik het voor het zeggen zou hebben (misschien maar goed van niet) dan zou niet iedereen zomaar een kind mogen krijgenIk bedoel, voor adoptie word je he-le-maal door de mangel gehaald. En voor een eigen baby hoef je alleen maar te kunnen wippen.
Dat is een grote ongelijkheid ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Als ik het voor het zeggen zou hebben (misschien maar goed van niet) dan zou niet iedereen zomaar een kind mogen krijgenIk bedoel, voor adoptie word je he-le-maal door de mangel gehaald. En voor een eigen baby hoef je alleen maar te kunnen wippen.
eens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Theequote:
Ik weet dat niet zo goed, maar is dat ook niet iets van over je eigen lijf kunnen beschikken, dat soort recht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Thijsquote:
Je eigen kind in elkaar mogen slaan zou je ook als recht kunnen zien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet dat niet zo goed, maar is dat ook niet iets van over je eigen lijf kunnen beschikken, dat soort recht?
dat doen ze dus niet! ze beschikken over het lichaam van een ander! Dát vernaggelen ze!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet dat niet zo goed, maar is dat ook niet iets van over je eigen lijf kunnen beschikken, dat soort recht?
Ik geloof echt dat mensen niet weten wat goed eten is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eens.
je kan mij niet wijsmaken dat het allemaal onwetendheid is. die mensen halen massa's!!! eten , energiedranken, frisdranken en weet ik het in huis.
en je ziet je kind steeds dikker worden...
zeggen dat je het erg vindt en er alles aan probeert zijn woorden... iets eraan doen is blijkbaar te moeilijk voor die ouders.
tis fijn dat ze hulp zoeken maar waarom dan weer op tv in zo'n sensatieprogrammaarme kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik weet nu al op wie ik dit verbod veelvoudig wil zie toepassenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet nu al op wie ik dit verbod veelvoudig wil zie toepassen
Jamaar, dat recht was dus om zwanger te worden..... Ik weet niet of de wet iets zegt over egocentrische redenen waarom je niet zwanger mag worden......quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat doen ze dus niet! ze beschikken over het lichaam van een ander! Dát vernaggelen ze!
ik ben klaar met deze discussie. een discussie over wel of geen kinderen krijgen etc raakt mij persoonlijk, daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jamaar, dat recht was dus om zwanger te worden..... Ik weet niet of de wet iets zegt over egocentrische redenen waarom je niet zwanger mag worden......
Ehquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig een kind met dubbel gewicht dan een gemiddelde jongen van zijn lengte...
dat van de snackbarouders kan ik enigszins begrijpen dat dat moeilijk is voor ze. als ik iedere keer naar een snackbar moet om mn ouders te zien zou ik ook veel van dat eten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, douche, bed, boek en tot morgen
Kan de rechtbank je niet verbieden zwanger te worden bij bewezen verwaarlozing en geen zicht op verbetering? Dat moet beter kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ho!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
Kan de rechtbank je niet verbieden zwanger te worden bij bewezen verwaarlozing en geen zicht op verbetering? Dat moet beter kunnen.
Hoe willen ze het doen dan? Wie geeft de rechtbank het recht om jou dat te weigeren als je in de grondwet hebt staan dat iedereen gelijk is en dat de vrijheid in de land het belangrijkst is (binnen de grenzen van de wet uiteraard, in zowel geloofsovertuiging, politieke aanhang als je eigen leven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan de rechtbank je niet verbieden zwanger te worden bij bewezen verwaarlozing en geen zicht op verbetering? Dat moet beter kunnen.
ik ook. ondanks alle voorlichting enzo zijn er echt nog veel ouders die niet weten wat goed eten is. die geen ruzie willen met hun kinderen en die dus echt niet weten dat energydrankjes zo slecht zijn. zoals die moeder al zei; 'dat is niet vet'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat mensen niet weten wat goed eten is.
En ik weet niet hoe die mensen verzekerd zijn en of een dietist vergoed wordt........
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, douche, bed, boek en tot morgen
maar het is moeilijk om als overheid zwangerschap tegen te houden.. of moeten ze dan de baarmoeder eruit halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten Isa!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
het kind is elf en 32 kilo!!!! te dik!
dan doen die ouders toch echt iets fout waar dat kind de dupe van is.
je zou t programma moeten zien. dan zag je de situatiequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh![]()
Beetje rare gedachtengang. Of ze een snackbar hebben of niet, je kan gewoon normaal eten.
Ik heb naast een stel met 5 kinderen gewoond. Ik had voor de kinderen gewenst dat ze ergens anders geboren waren ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ho!Zou jij nou mensen willen verbieden kinderen te krijgen?
Maar nee, dat kan dus niet.
Ben ik nu echt weg
Ik weiger 100% naar dit soort mediageile programma's te kijken die over de rug van leedvermaak hun geld in het tienvoudige naar binnen harken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zou t programma moeten zien. dan zag je de situatie
Checkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weiger 100% naar dit soort mediageile programma's te kijken die over de rug van leedvermaak hun geld in het tienvoudige naar binnen harken.
Net als SBS6. Dat is dé zender met dé grootste rotzooi.
Jawel hoor, genoeg leuks! maar je moet gewoon de commerciële zenders van NL mijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckWeg met die rotzooi. En het wordt steeds erger. Een van de redenen waarom ik dus mijn kabel eruit heb gegooid. Er is gewoon niets normaals meer op de TV
Ik heb een TV abonnement met alles er op en eraan maar de zenders die het meeste opstaan zijn NED1,2,3, BBC1, BBC2, Discovery, Animal Planet en het Voetbal kanaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckWeg met die rotzooi. En het wordt steeds erger. Een van de redenen waarom ik dus mijn kabel eruit heb gegooid. Er is gewoon niets normaals meer op de TV
vind je? das nogal zwart wit gesteld vind ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg leuks! maar je moet gewoon de commerciële zenders van NL mijden
NL1,2 en 3 is ook niks want daar besteden ze hun geld aan allerlei onzinnige documentairesquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg leuks! maar je moet gewoon de commerciële zenders van NL mijden
Ja, ik ben geen kenner van de grondwet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe willen ze het doen dan? Wie geeft de rechtbank het recht om jou dat te weigeren als je in de grondwet hebt staan dat iedereen gelijk is en dat de vrijheid in de land het belangrijkst is (binnen de grenzen van de wet uiteraard, in zowel geloofsovertuiging, politieke aanhang als je eigen leven.
Klopt. Er is ook wel wat goeds op de commerciele te vinden. Maar persoonlijk vind ik het niet veel aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind je? das nogal zwart wit gesteld vind ik
gewoon selectief kijken kan ook.
House!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben het overigens wel eens met het feit dat kinderen ook normaal moeten eten al hebben hun ouders een snackbar maar hier zag hij ze gewoon alleen als hij daar was en er werd teveel toegegeven... dan is de weg terug nog moeilijkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weiger 100% naar dit soort mediageile programma's te kijken die over de rug van leedvermaak hun geld in het tienvoudige naar binnen harken.
Net als SBS6. Dat is dé zender met dé grootste rotzooi.
Klopt, maar op de een of andere manier kijken we met dat selectieve kijken praktisch niets meer op de commerciële zenders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Download ik welquote:
Het probleem is niet de snackbar, maar het toegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben het overigens wel eens met het feit dat kinderen ook normaal moeten eten al hebben hun ouders een snackbar maar hier zag hij ze gewoon alleen als hij daar was en er werd teveel toegegeven... dan is de weg terug nog moeilijker
Bij House vind ik dat niet erg: in de pauze even de genoemde ziektes googlen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Download ik welHeb je tenminste ook al die butt-reclames niet
Pasgeleden zat ik ff bij mijn ouders naar HP5 te kijken.....De film was net bezig of er was alweer reclame. Voor mijn gevoel echt na 5 minuten al
Ik niet, kijk echt nauwelijks naar de commerciële zenders omdat het bijna allemaal programma's zijn die mij totaal niet aanspreken (en P kennende hem ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
5 minuten koken. Dan 1 min wokken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg kinders, wat is de beste manier om spruiten klaar te maken? Golfer had het volgens mij een keer over wokken en dan afblussen met balsamico of zo
Nee, Artikel 11 van de grondwet:quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen kenner van de grondwet.
Maar als je vaker de wet overtreedt, je kinderen verwaarloost, is er dan geen mogelijkheid om het te voorkomen?
Met Lupus ben je meestal klaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij House vind ik dat niet erg: in de pauze even de genoemde ziektes googlen!
Pff.. er komen anders vaak erg interessante docu's voorbij hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NL1,2 en 3 is ook niks want daar besteden ze hun geld aan allerlei onzinnige documentairesIpv dat ze nou eens toffe dingen uitzenden zoals die documentaire War Photographer.
of sarcoïdosequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met Lupus ben je meestal klaar.
vind jij jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff.. er komen anders vaak erg interessante docu's voorbij hoor![]()
Ik was erg tevreden over de HEMAquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Duderella het volgende:
Pee en sun, waar laten jullie je foto's afdrukken? Ik vind de Hema niks meer. Kleuren komen altijd dof terug. Kan ik nog gewoon naar een fotowinkel tegenwoordig?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Duderella het volgende:
Pee en sun, waar laten jullie je foto's afdrukken? Ik vind de Hema niks meer. Kleuren komen altijd dof terug. Kan ik nog gewoon naar een fotowinkel tegenwoordig?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik was erg tevreden over de HEMA. Zowel over de prijs als de kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |