Nee. Mag ook geel met een blauwe streep zijn, maar dan verwacht ik niet altijd op tijd aan te komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Moet het persé 4 wielen en een stuur hebben?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
Zoiets?
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:jKjE9ut5qg0IKM:http://www.microcarmuseum(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddagquote:
Wat zijn de plannen, DE?quote:Maar zat net wat te lezen over onze vakantie, waar we heen gaan dit jaar, en zo vooruit kijken naar zonnige dingen doet een mens goed
das t voordeel van rennen, in de regen maakt dat niets uit, koel je lekker vanaf. Wandelen in de regen ben ik echter ook geen fan vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddag
[..]
In Juni naar Italië.. en verder weinig plannen. We willen met kerst weg, mischien met de trein naar Wenen of zo...quote:Wat zijn de plannen, DE?
je bent me voor, die wilde ik ook net zoekenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
P gaat chickies hosselen in zijn lowrider?
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:
De rioolmannen vertrekken. En ze laten een flinke teringbende achter
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbendequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?
Ben je mooi klaar mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbende
Binnen is de riolering nu goed, maar het ligt plafond ligt nog open, rotzooi en gereedschap overal enzo.
En hoe gaat het me Lein zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja. Met gefrustreerd raken lossen we ook niks op, dus maar gewoon adem halen en hopen dat het morgen beter is
Dat dusquote:
Knap dat je het zo kunt relativeren, ik word altijd heel erg sikkeneurig van dit soort huiselijk leedquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja. Met gefrustreerd raken lossen we ook niks op, dus maar gewoon adem halen en hopen dat het morgen beter is
Wel ok! Niet misselijk (maar ook nog niets gegeten, alleen 2 glazen limonade op), geen buikloop. Wel een beetje koud maar dat komt ook wel goed zodra de deur zicht kan blijvenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
, maar dat kan morgen nog wel komen heur
Joh. Wees een vrijgezelle vent! Haal iets bij de chineesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef TAV74 het volgende:
Wat een zeikweer trouwens inderdaad, het miezerde een beetje maar nu regent het flink. Geen zin om om te fietsen in het dorp straks, dus ik eet iets wat ik op de korste weg naar huis kan kopen (blijft over: cafetaria, chinees of Lidl). Zal wel iets van de Lidl worden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh. Wees een vrijgezelle vent! Haal iets bij de chinees
Vanavond maar weer een beetje eten joh. Kippensoep of zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Wel ok! Niet misselijk (maar ook nog niets gegeten, alleen 2 glazen limonade op), geen buikloop. Wel een beetje koud maar dat komt ook wel goed zodra de deur zicht kan blijvenEn nu ben ik niet sikkeneurig, maar dat kan morgen nog wel komen heur
Iets met werk paarden en luxe (werk) paarden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig waarom gaan jullie zo snel? er moeten ook nog mensen werken hoor
Nou, wat doe je online danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig waarom gaan jullie zo snel? er moeten ook nog mensen werken hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef golfer het volgende:
Koreanen staan tegenwoordig als goed en betrouwbaar bekend. FF bijvoorbeeld.
heb nu ff tijdquote:
Ja, daar moet je wel erg goed bij na blijven denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
de hele ochtend en middag papier gesnipperd....
Ben je met een toerisme opleiding daar niet een beetje overgekwalificeerd voor?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb nu ff tijd
de hele ochtend en middag papier gesnipperd....
heel simpel werk ja maar vond het niet eens zo heel erg eigenlijk. heb zo'n 20 vuilniszakken gevuldquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar moet je wel erg goed bij na blijven denken.
wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je met een toerisme opleiding daar niet een beetje overgekwalificeerd voor?
... koopt een push-up BHquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert...
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
heb zo'n 20 vuilniszakken gevuld
In de Spits stond vanmorgen dat de eigenaar van de grootste datingsite van de VS 1 uur per dag moet werken om 10 miljoen per jaar te krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
Iets met werk paarden en luxe (werk) paarden.
Dubbele boekhouding van FF's baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?
Al die illegaal uitbetaalde bonussen en eindejaarsvergoedingen voor het personeel stond daar natuurlijk ook in vermeld.quote:
Dat soort werk vond ik juist heerlijk bij mijn vakantiebaantjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel simpel werk ja maar vond het niet eens zo heel erg eigenlijk. heb zo'n 20 vuilniszakken gevuld
Eenmalige uitgaven: oliebollen 3000 EURquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Al die illegaal uitbetaalde bonussen en eindejaarsvergoedingen voor het personeel stond daar natuurlijk ook in vermeld.
Insinueer je nou dat FF's leven een grooooote vakantie is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat soort werk vond ik juist heerlijk bij mijn vakantiebaantje
Iets waar je niet bij na hoeft te denken
Als dat zo zou zijn, zou dat wel erg fijn zijn voor haarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat FF's leven een grooooote vakantie is?
Toch maar niet dat uurtje eerder vrij genomen, dus.quote:
Dit deden we bij mijn oude bijbaan weleens in de bergen met schuimwol als dat vernieuwd werd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel een aanloop willen nemen en in de inhoud van 20 vuilniszakken papiersnippers willen duikelen
Er is nog appeltaart over ja, maar da's voor Kaasquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
lol @ Steer's croque
Lein; mooi dat je weer wat beter bent. nog een stukje appeltaart over voor als je weer durft te eten?
Nee, er ontstond een chaotische situatie door iets heel vaags in het computersysteem en niemand wist natuurlijk wie dat had gedaan en ik kon overal achteraan vliegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef golfer het volgende:
Toch maar niet dat uurtje eerder vrij genomen, dus.
net zo'n groot geheim als de saus van de Big Macquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?
ssstquote:
papercutgalore!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel een aanloop willen nemen en in de inhoud van 20 vuilniszakken papiersnippers willen duikelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef Sarabi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
au aua uaaauauuquote:
Zis iez art!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Je moest te vaak naakt poseren voor zogenaamde schilderstudentenklasjes?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Ojaer is een reden waarom ik gestopt ben met de kunstacademie
Vind je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
soms vind ik mezelf zo'n leuk mens geworden als je je bedenkt hoe mijn familie (minus mijn oma en mijn) kan zijn
De modellen waren te oud?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ojaer is een reden waarom ik gestopt ben met de kunstacademie
Had ik ook maar zo'n familie, dan was ik ook zo'n leuk mens geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
soms vind ik mezelf zo'n leuk mens geworden als je je bedenkt hoe mijn familie (minus mijn oma en mijn zus) kan zijn
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
In Juni naar Italië.. en verder weinig plannen.
linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben d'r alquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er genoeg vanTijd voor thuis.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moest te vaak naakt poseren voor zogenaamde schilderstudentenklasjes?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef DarkElf het volgende:
soms vind ik mezelf zo'n leuk mens geworden als je je bedenkt hoe mijn familie (minus mijn oma en mijn zus) kan zijn
Uitkomsten ook meteen online beschikbaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef krakkemieke het volgende:
Eerste test UWV gedaan, natuurlijk wachtwoord kwijt.....![]()
Voor een uitsteller lig ik mooi op schema.
Nee, over anderhalve week een gesprek. Uitkomsten worden wel gecombineerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitkomsten ook meteen online beschikbaar?
spannend!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, over anderhalve week een gesprek. Uitkomsten worden wel gecombineerd.
Ja, ach, ik weet niet of er zoveel anders uitkomt dan 2 jaar geleden, maar we zien wel.quote:
oh? Das .. ehm... anders!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden vandaag op de poli een meneer die in een rok liep, met legging en laarzen.
En nee het was geen kilt![]()
Nou. Het zou zo maar kunnen dat je nu wel geschikt wordt bevonden als neurochirurg of raketgeleerde,quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ach, ik weet niet of er zoveel anders uitkomt dan 2 jaar geleden, maar we zien wel.
Kan best sexy staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden vandaag op de poli een meneer die in een rok liep, met legging en laarzen.
En nee het was geen kilt![]()
Dat zou ook nog kunnen ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou. Het zou zo maar kunnen dat je nu wel geschikt wordt bevonden als neurochirurg of raketgeleerde,
Ik nu ookquote:
Ik Chrome. En ik zie bewegende sneeuw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb Chrome als browser en alle banners bovenaan de pagina's van FoK lijken te bewegenAndere Chrome-gebruikers met hetzelfde probleem?
Me tooquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik Chrome. En ik zie bewegende sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |