Nee. Mag ook geel met een blauwe streep zijn, maar dan verwacht ik niet altijd op tijd aan te komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Moet het persé 4 wielen en een stuur hebben?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
Zoiets?
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:jKjE9ut5qg0IKM:http://www.microcarmuseum(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddagquote:
Wat zijn de plannen, DE?quote:Maar zat net wat te lezen over onze vakantie, waar we heen gaan dit jaar, en zo vooruit kijken naar zonnige dingen doet een mens goed
das t voordeel van rennen, in de regen maakt dat niets uit, koel je lekker vanaf. Wandelen in de regen ben ik echter ook geen fan vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Weer is niet tof. Het regende dus ben ook niet gaan wandelen vanmiddag
[..]
In Juni naar Italië.. en verder weinig plannen. We willen met kerst weg, mischien met de trein naar Wenen of zo...quote:Wat zijn de plannen, DE?
je bent me voor, die wilde ik ook net zoekenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
P gaat chickies hosselen in zijn lowrider?
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:
De rioolmannen vertrekken. En ze laten een flinke teringbende achter
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbendequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef golfer het volgende:
Maar is het probleem nou opgelost of nog steeds niet?
Ben je mooi klaar mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee en ja. Het hoofdgemaal pompt waarschijnlijk niet goed, waardoor het hoofdriool vol water staat. De baas van de rioolmannen gaat regelen dat dat hoofdgemaal gereboot gaat worden, en dan zakt hopelijk het water uit de tuin. Maar voorlopig is het binnen én buiten een deerniswekkende pestbende
Binnen is de riolering nu goed, maar het ligt plafond ligt nog open, rotzooi en gereedschap overal enzo.
En hoe gaat het me Lein zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja. Met gefrustreerd raken lossen we ook niks op, dus maar gewoon adem halen en hopen dat het morgen beter is
Dat dusquote:
Knap dat je het zo kunt relativeren, ik word altijd heel erg sikkeneurig van dit soort huiselijk leedquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja. Met gefrustreerd raken lossen we ook niks op, dus maar gewoon adem halen en hopen dat het morgen beter is
Wel ok! Niet misselijk (maar ook nog niets gegeten, alleen 2 glazen limonade op), geen buikloop. Wel een beetje koud maar dat komt ook wel goed zodra de deur zicht kan blijvenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
, maar dat kan morgen nog wel komen heur
Joh. Wees een vrijgezelle vent! Haal iets bij de chineesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef TAV74 het volgende:
Wat een zeikweer trouwens inderdaad, het miezerde een beetje maar nu regent het flink. Geen zin om om te fietsen in het dorp straks, dus ik eet iets wat ik op de korste weg naar huis kan kopen (blijft over: cafetaria, chinees of Lidl). Zal wel iets van de Lidl worden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh. Wees een vrijgezelle vent! Haal iets bij de chinees
Vanavond maar weer een beetje eten joh. Kippensoep of zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Wel ok! Niet misselijk (maar ook nog niets gegeten, alleen 2 glazen limonade op), geen buikloop. Wel een beetje koud maar dat komt ook wel goed zodra de deur zicht kan blijvenEn nu ben ik niet sikkeneurig, maar dat kan morgen nog wel komen heur
Iets met werk paarden en luxe (werk) paarden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig waarom gaan jullie zo snel? er moeten ook nog mensen werken hoor
Nou, wat doe je online danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig waarom gaan jullie zo snel? er moeten ook nog mensen werken hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef golfer het volgende:
Koreanen staan tegenwoordig als goed en betrouwbaar bekend. FF bijvoorbeeld.
heb nu ff tijdquote:
Ja, daar moet je wel erg goed bij na blijven denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
de hele ochtend en middag papier gesnipperd....
Ben je met een toerisme opleiding daar niet een beetje overgekwalificeerd voor?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb nu ff tijd
de hele ochtend en middag papier gesnipperd....
heel simpel werk ja maar vond het niet eens zo heel erg eigenlijk. heb zo'n 20 vuilniszakken gevuldquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar moet je wel erg goed bij na blijven denken.
wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je met een toerisme opleiding daar niet een beetje overgekwalificeerd voor?
... koopt een push-up BHquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert...
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
heb zo'n 20 vuilniszakken gevuld
In de Spits stond vanmorgen dat de eigenaar van de grootste datingsite van de VS 1 uur per dag moet werken om 10 miljoen per jaar te krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
Iets met werk paarden en luxe (werk) paarden.
Dubbele boekhouding van FF's baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Alle staats bedrijfsgeheimen zijn nu versnipperd, zodat niemand meer achter het geheime recept van het nootjes branden kan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |