Juist!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef SacreCoeur het volgende:
En verder..
Tip: kinderen onder de 6 nooit iets uit laten zoeken in de winkel
Ook niet als je zegt 'maar hier hebben we een mooi bijpassend haarbandje/speltje/nagellakje/tasje bij'?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:08 schreef -Tanja- het volgende:
Wat een inspiratie hier!
Mijn oudste is 3,5. Maar ze trekt echt niets meer aan wat ze zelf niet wil. Ik heb gelukkig nog wel controle over wat er in de kast komt. Maar dat is al moeilijk. Getuige twee hele leuke jurken die er nog nieuw in hangen, want: "die vind ik niet mooi".
Dat zou ik eens kunnen proberen. Vrees dat dat geen indruk gaat maken. Ze is nogal euh koppig zeg maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ook niet als je zegt 'maar hier hebben we een mooi bijpassend haarbandje/speltje/nagellakje/tasje bij'?
Dat werkt hier altijd.
Nog weer moeten shoppen is vast een straf he?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef mrien het volgende:
Ik mag nog wat gaan shoppen voor Jelle. Maat 56 broek verzuipt hij nog best in, shirtjes maat 56 zitten wel goed. Maar zoveel broekjes bleek ik ook niet te hebben, wel in 62 maar dat zal nog wel ff duren denk ik (en toch was hij 4380 gram en 52cm)
Ik ook ! Hopelijk goede seizoen enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog weer moeten shoppen is vast een straf he?Weet niet eens of ik je wel gefeliciteerd heb met de geboorte van je zoon, iig bij deze en wat een leuke naam
![]()
Ben nu al benieuwd hoe hem Wolfs kleertjes staan over een paar maandjes
Het gaat goed met hem! Nog steeds aan de kleine kant, maar hij volgt wel een curve. Waarschijnlijk is hij ook in de genen klein.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef Keshet het volgende:
Appelfan! Hoe is 't met Bob?
Ik heb geen idee wanneer kindjes smaak krijgen. Ik heb 't nog steeds niet.![]()
Leuk dat we Isa nu wat vaker zien SC!
wat staat het haar leuk, wij hebben hem hangen in de volgende maatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef becky27 het volgende:
Goed geslaagd ingrid! Kunnen je kinders er weer helemaal tegenaan!
Noortje dr DPAM pyjama in actie (helaas is ze ziek dus lekker pyjamadagje)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Marlinde het volgende:
Ingrid: Het Hello Kitty spul is helemaal mijn smaakt![]()
Dus mocht je ze weg doen en het is dan Tessa haar maat...dan wil ik het héél graag overnemen van je
Becky: Wat staat het haar geweldig! Echt een heel leuk meisje en een hele leuke jumpsuit
Wow, dan heb je kleine voeten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Poppejans het volgende:
Staat Noortje al?Die is in mijn gedachten nog heeeel klein.
Wat staat het haar ontzettend leuk, echt heel leuk dat pakje
Mooie score Ingrid, stoer dat dino shirt en de badjas vind ik ook leuk. En op zn tijd vind ik Hello Kitty ook leuk, die sokken heb ik ook
Voor volgend jaar zomer of het jaar daarnaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het is maat 122/128 ...
Becky staat goed!
Niet alles was zo goedkoop, maar het meeste viel erg mee. Jurk van hk was "normale" collectie iig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:09 schreef becky27 het volgende:
Fijn ingrid dat die prijsjes zo meevallen, het ziet er zo zomers uit, voor uitverkoop is dat toch best uitzonderlijk of denk ik nu verkeerd?
mocht je gaan bestellen: bestel een maat groter. Ik vind het ( iig in de kleine maatjes) klein vallen. Ilse heeft al vanaf dat ze 2 weken is de maat 3m aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef Troeta het volgende:
Shit, ik ging googlen op DPAM , wat leuheuk!
Codes werken dit jaar niet meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:01 schreef oeke het volgende:
oh even proberen! dank je wel!
Boh, internet vloog eruit. En nu is alles wat ik wilde weg.![]()
Morgen nog eens proberen dan maar...
ik pas sokken van de grote meisjesmaat H&M, die gaan tot 39 en ik heb mt 38 dus heb er ook wel eens schoenen vandaan hahaquote:
Ja ik ook! Ik hoop op leuke zwemshorts en sandaaltjesquote:Op zondag 9 januari 2011 12:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja jammer er staat idd nog niet zoveel op de site... ben zo benieuwd naar de hele zomercollectie..
Niet zoveel bijzonders hoor, een T-shirtje, een broekje, een truitje met V-hals en een hoedje.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef Poppejans het volgende:
Wat had je willen bestellen bij H&M Oeke? balen dat het niet lukte
Dit. Het valt inderdaad een stuk breder dan GMKquote:Op zondag 9 januari 2011 14:20 schreef Jore het volgende:
Rainbowbabies valt (erg) groot. 50/56 is eerder 62, 62/68 eerder 68/74, 74/80 eerder 80/86 en 86/92 92. Volgen we het nog? De stof vind ik vrij dik, een stuk dikker dan GMK.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind die DPAM dingen die ik hier zie niet mooi. Zal straks te site eens checken. Hopelijk is het allemaal lelijk. Scheelt geld
Inderdaad! Ik was aan het knippen en plakken hier, maar heb de pagina toch maar snel weer weggekliktquote:
Oh dat rokje en die polo zijn leuk zeg!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef snoopy het volgende:
boden heeft ook nieuw spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
t ga je bestellen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef Joell het volgende:
Ik wil wat dingen bestellen maar ze verzenden niet naar NL?
haha ja psies. Iets met zelfbescherming enzoquote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
en die heb ik nietis soms ook maar beter ook hahaaaa
Ben jij even blij dat ze uitgestorven zijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
Hmpf, ik heb iets tegen dinosauriërs.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat ze uitgestorven zijn!![]()
Ik heb honderd keer liever dat Niels een dino-obsessie krijgt dan dat ik de hele dag door voetbalfeitjes aan moet horen en dat we voetbal moeten kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Helaas werkt dat de mythologisering in de hand, waardoor bijna elk jongetje erdoor gebiologeerd raakt. Ik hoop dat Ivan die fase overslaat.
Heb ik dus ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 14:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t ga je bestellen?
Boden verzend wel naar NL dacht ik, poppedein heeft iig wel eens besteld geloof ik. Je hebt wel een cc nodig.
Ik heb geen flauw idee wie Dora en Diego zijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef Sorbootje het volgende:
Beter dat dan een Dora of Diego obsessie.
Toch?
Wacht maar...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Dora en Diego zijn!
Onze kleine meid is al helemaal weg van Dora en zong gisteren in Artis 'dego go' toen ze mij tegen schaap hoorde zeggen dat de manenwolf ook in Diego kwamquote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Dora en Diego zijn!
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:48 schreef miss_sly het volgende:
Onze kleine meid is al helemaal weg van Dora en zong gisteren in Artis 'dego go' toen ze mij tegen schaap hoorde zeggen dat de manenwolf ook in Diego kwam
Heb je zulke kleine voetjes Claudia?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh en ik had maat 21 gekocht voor Claudia
nou idd zeg!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef bixister het volgende:
[..]
ik moest meteen weer denken aan het filmpje dat ik hier liet zien. (onderste linkje uit het rijtje, 'Dora' genaamd).
en om ook nog iets ontopics te zeggen: ze had daar een shirtje van Eager Beaver aan. stomme naam, maar leuke kleertjes. al valt het vaak wel erg klein.
Schattig hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Heb je zulke kleine voetjes Claudia?
Is dat zo? Ik geloof je op je woord hoor haha maar ik ben dus helemaal niet thuis in de brand/materialen wereld zeg maar. Ik wist alleen van polyester en synthetische stoffen dat ze idd smelten en daarom gevaarlijke brandwonden geven ofzoiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:45 schreef Twinkly het volgende:
En het gekke is dat in Amerika kinderpyjama's niet van katoen mogen zijn omdat dat sneller vlam vat dan polyester. Ze hebben liever dat de kleding aan de huid smelt schijnbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaag jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En dan (oh my dit gaat een vage omschrijving worden) is het een soort tuinbroek, maar dan in het jurk.
Dat verhaal heb ik ook gelezen. (al best lange tijd terug?)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:41 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, daar kwam ik ff over mieren
Staan jullie wel eens stil bij kleding en brand? Ik had daar dus eigenlijk nooit zo over nagedacht maar nu las ik laatst een stukje in een tijdschrift van een moeder wiens dochter verbrand was omdat ze een goedkope synthetische pyjama droeg die vlam heeft gevat. Het was de redding voor dat meisje geweest dat ze wel "duurder" ondergoed droeg, daardoor waren de geslachtsdelen en romp van het kind niet verbrand verder.
Maar ik ben daar dus wel van geschrokken eerlijk gezegdjuist omdat ik er niet zo bij stil stond. De goedkope wibra pyjama's die we hier hebben bleken van 100% katoen te zijn (verbaasde me wel), maar t is voor mij nu dus wel iets om een klein beetje rekening mee te houden.
Ja ik loop wat achter met mn tijdschriften lezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook gelezen. (al best lange tijd terug?)
Maar ik ga er geen dure PJ's door kopen ofzo.
Ze heeft haar pyjama aan als ze slaapt en geen vuur in de buurt.
Ik zou mijn kind ook nooit en never alleen laten als ik kaarsjes aan heb.
Sowieso doe ik die niet aan als ze wakker is, we doen hier alleen aan die dingetjes op batterijtjes.
Zou je dan 'omdat de kans bestaat' altijd maar pyjama's van claessens moeten kopen?
Of volstaat h&m ook?
Ik bedoel dat als er 's nachts brand uitbreekt je niet direct bij je kind bent en ook niet per se direct wakker bent op het moment dat het gebeurt. Je kind hoeft het niet zelf aan te steken natuurlijk hè. Maar in ons geval bijvoorbeeld, Amélie's kamertje grenst aan de kamer waar de computerkamer van de buren is, daar kan natuurlijk altijd kortsluiting ontstaan, het zijn dunne spouwwanden, zoiets slaat heel snel over. Natuurlijk word je kind (hopelijk) wakker en hoor je dat en reageer je daarop, maar in zo'n geval kan een slaapzak die heel snel vlam vat, of juist niet, het verschil maken lijkt me.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe bedoel je met 's nachts er niet bij zijn?
Wij hebben alle aanstekers hoog in kastje met kinderslot.
Dus ze mag zelfs nog op het aanrecht klimmen
Morgenochtend vanaf 8 uur veul sale bij DPAM volgens hun facebook pagina.quote:Du Pareil Au Même
J-1 !!Préparez votre sélection de produits et rendez vous dès demain 8h sur dpam.com Il y en aura pour tout le monde...plus de 5000 produits soldés !!
Dit heb ik niet gelezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:14 schreef huuphuup het volgende:
Oeh!
[..]
Morgenochtend vanaf 8 uur veul sale bij DPAM volgens hun facebook pagina.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef Sorbootje het volgende:
Bizar! hier op mijn werk loopt nu een klein meisje in het rode DPAM jasje dat ik ook voor Isabeau heb en dan ook nog met dezelfde hema wantjes erbij!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:28 schreef huuphuup het volgende:
Misschien nog een tip voor de mama's van iets grotere meisjes in de Zara sale zag ik spijkerbroekjes en skinny-spijkerbroekjes voor 12,95. Er staat best wel veel in maat 98 in de sale daar. Ze zagen dr mooi uit
IETS groter Mous, niet heul veul groterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef moussy het volgende:
[..]ik dacht dat je moeders zoals mij bedoelde, met puberdochter
maar ik krijg dr toch écht niet meer in een maatje 98 geperst!
Ze is IETS groter dan ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
IETS groter Mous, niet heul veul groter
iets groter dan jij, dan moet maat 98 wel lukken toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze is IETS groter dan ik
DISCRIMINATIE!! *sluit zara weer af*
Lange stelten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:01 schreef moussy het volgende:
Ze zit in maat M van H&M vanwege de lengte
ja! Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lange stelten!
heeft ze vast van jou
haha, de kleine blauwe boomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef bixister het volgende:
[..]
ik moest meteen weer denken aan het filmpje dat ik hier liet zien. (onderste linkje uit het rijtje, 'Dora' genaamd).
en om ook nog iets ontopics te zeggen: ze had daar een shirtje van Eager Beaver aan. stomme naam, maar leuke kleertjes. al valt het vaak wel erg klein.
Dan moet je eigenlijk ook een rood shirt eronder doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heel leuk sorbo!
Als ik mijn computer weer heb, kom ik mijn zoon in tuinbroek showen. Hij past goed en staat geweldig!
ik heb helemaal niets met rood, maar t staat Elin fantastisch, kleur die ze t best kan hebben dus ik ontkom er niet aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hou zelf niet van rood, dis mijn kinderen dragen ook geen rood.
Dankquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef bodpa09 het volgende:
Er lag een folder met een kortingscode voor H&M in de bus: 8931 geeft 10% korting op het hele assortiment.
Ik zeg: Ballorigmeet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef Vlindur het volgende:
Oh Wolf!![]()
We gaan een keer meten en dan is de dresscode voor alle kindjes een tuinbroek met een rood shirt!![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk!
Ik krijg net een bericht dat er vandaag geen verzendkosten zijn! Sla uw slag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:22 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik zeg: Ballorigmeet!
Ging er nog iemand DPAM-shoppen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Awh wat lief! voor het eerst dat ik iets heel leuk vind van dpam:
[ afbeelding ]
ik zeg 86/92quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:13 schreef mefke79 het volgende:
iemand ergens al een kakibroekje gezien liefst met gilletje? Wij hebben in mei een bruiloft en Driekus mag de ringen dragen. Ik weet wat de bruid aan heeft, vandaar.
En Driekus heeft nu 86 boven en 80 beneden vanwege geen kont. Hij is 15 maanden en langer dan gemiddeld, enig idee hoe dat dan over 4 maanden zou zijn? Ik gok zelf op 92 van boven maar die broeken...hemmm. Nou ja, als iemand ergens iets ziet, ik hoor het graag!
Ik heb alvast een tuinbroek voor je volgende beebquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb nog een tuinbroek nodig, dus bij dpam bestellen meld k me aan. heb alleen geen cc dus...
oh!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef becky27 het volgende:
de nieuwe mexx collectie vind ik niet zo maar ik heb wel al meerdere malen met dit jurkje in mijn handen gestaan
[ afbeelding ]
Oeh! Ik ga even kijken!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, ik zou alleen niet weten wat...
Wat zouden jullie voor Lente nemen?![]()
Ja bij de jassenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Ow, die is leukzit die ook bij de babyspullen 0-2 jaar?
Groofs, wat mij betreft wachten we minstens nog wel een week, dan is het salaris ookw eer binnen
Bij Babywalz inderdaad. Ik krijg het plaatje niet hier. Hij is goed soepel hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, waar heb jij nou uiteindelijk een regenbroekje gekocht voor Ko? Bij BabyWalz? Bij de Hema hebben ze hele regenpakjes, maar vrienden van ons vertelden dat die zo stijf zijn dat ze er niet goed in kunnen bewegen. Bij de H&M vind ik de regenbroeken wel heel erg duur: bijna 20 euro
Ik ben ook meer van Zara dan van DPAM, geloof ik. Als ik iets mooi vind van de DPAM dan zijn het de héél eenvoudige dingen. Applicaties en zo hoeven van mij niet, en een doorzichtig regenjasje met stippen vind ik weer niet bijzonder genoeg om uit Frankrijk over te hevelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zie 2 leuke dingetjes (andere is weg) en dat is wel weinig.
Dus ik denk dat ik liever voor een rondje Zara ga.
Het is gewoon gedoe. De maten zijn lastig in te schatten en je stuurt niet zomaar even iets terug.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Wat maakt 't uit dat 't uit Frankrijk komt? Als je maar met genoeg bent betaal je weinig verzendkosten.
Oh, die is leuk voor bij zijn tuinboekjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:19 schreef Asyniur het volgende:
Is er een (jongens)mama die dit blousje van me wil overnemen?
Is nog gewoon helemaal nieuw, in de verpakking. Heb er per ongeluk 2 besteld.
Maat 74.
Ik heb de sale nog niet bekeken, moet ik nog doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef Keshet het volgende:
Ik wil misschien wel weer wat bestellen. Ik had vorig jaar een spijkerbroekje voor Emma gekocht en die was zo ontzettend fijn dat ik die weer wil kopen maar dan in een grotere maat.
Ik zou deze keer graag gebruik maken van de cc van een ander.
Ik heb net trouwens DPAM getwittert met de vraag wanneer de nieuwe zomercollectie online komt!Ben benieuwd of ik een reactie krijg.
De sale loopt nog t/m 15 februari. Wil iedereen juist uit de sale bestellen of juist uit de nieuwe collecties?
Meestal valt het wel groot hoor, s. Oliver.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, die is leuk voor bij zijn tuinboekjeMaar hij zit eindelijk in maat 80
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is gewoon gedoe. De maten zijn lastig in te schatten en je stuurt niet zomaar even iets terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 maanden maar?? Dat kan toch niet??quote:Op maandag 17 januari 2011 21:11 schreef Meimeltje het volgende:
KJ, ik zou dan denk ik eerder al een 74 doen. Dan kan ze er de hele zomer mee doen. Dyon is van december en had in april en mei een 68 jasje en daarna kon hij een 74 jasje aan.
In maat 62 blijven ze meestal ook max 2 maandjes zitten, dus in maart zou ze ongeveer naar 68 gaan. Dan zal ze vanaf mei vast al een jasje in maat 74 passenOf hij moet natuurlijk erg groot vallen.....
Wel een leuk vrolijk jasje! De jongensvariant vind ik wat minder.
Maar jouw babie is geen kleine babie meerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik hen een zomerjasje maat 80gekocht. das pas groot
Het kan natuurlijk per kindje verschillen, wie weet blijft die van jou het hele jaar in een 62 passenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
2 maanden maar?? Dat kan toch niet??Het is allemaal zo groot. En ik heb zoveel. Iedereen zei dat ze maar heel kort in 56 zou zitten en daar had ik dus niet zoveel van. Dus enorm losgegaan in 62...
Qua broekjes lopen ze volgens mij meestal ook wel een maat achter. Dyon had de zomer 74 bovenkleding en broekjes maat 68.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef becky27 het volgende:
kaatjejannie, zit ze in een h&m 62 of noppies 62. Ik vind de H&M nogal groot vallen, heb hier, weliswaar een jongens, broekje maat 68 en dat kan Noortje nog lang niet aan, hoewel ze al lang in de 70 cm is.
ik prop dr gewoon tot haar eerste verjaardag in 62quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk per kindje verschillen, wie weet blijft die van jou het hele jaar in een 62 passenOver het algemeen zitten ze in maat 62 ook niet zo lang, pas vanaf 74 gaat het meestal een stuk langzamer met de groei
das waar, maar k post lekker wel stiekem nog daarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Maar jouw babie is geen kleine babie meer
Harry heeft heel lang in 62 gezeten. Die heeft eigenlijk 56 overgeslagen. (Is gestart in maat 50 waar hij in verzoopquote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
2 maanden maar?? Dat kan toch niet??Het is allemaal zo groot. En ik heb zoveel. Iedereen zei dat ze maar heel kort in 56 zou zitten en daar had ik dus niet zoveel van. Dus enorm losgegaan in 62...
mijn man gaat elk jaar naar amerika en neemt sowieso altijd dingen van de babygap mee. En het laatste jaar ook dingetjes van oshkoshbgosh. op de websit hebben ze nu niet zo'n hele leuke dngen, maar vorige jaar hadden ze echt leuke zomerdingetjesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Amerika en daar moeten we natuurlijk onnodig veel shoppen voor onze beeb. Weet er nog iemand leuke merken die we absoluut moeten bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |