Juist!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef SacreCoeur het volgende:
En verder..
Tip: kinderen onder de 6 nooit iets uit laten zoeken in de winkel
Ook niet als je zegt 'maar hier hebben we een mooi bijpassend haarbandje/speltje/nagellakje/tasje bij'?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:08 schreef -Tanja- het volgende:
Wat een inspiratie hier!
Mijn oudste is 3,5. Maar ze trekt echt niets meer aan wat ze zelf niet wil. Ik heb gelukkig nog wel controle over wat er in de kast komt. Maar dat is al moeilijk. Getuige twee hele leuke jurken die er nog nieuw in hangen, want: "die vind ik niet mooi".
Dat zou ik eens kunnen proberen. Vrees dat dat geen indruk gaat maken. Ze is nogal euh koppig zeg maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ook niet als je zegt 'maar hier hebben we een mooi bijpassend haarbandje/speltje/nagellakje/tasje bij'?
Dat werkt hier altijd.
Nog weer moeten shoppen is vast een straf he?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef mrien het volgende:
Ik mag nog wat gaan shoppen voor Jelle. Maat 56 broek verzuipt hij nog best in, shirtjes maat 56 zitten wel goed. Maar zoveel broekjes bleek ik ook niet te hebben, wel in 62 maar dat zal nog wel ff duren denk ik (en toch was hij 4380 gram en 52cm)
Ik ook ! Hopelijk goede seizoen enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog weer moeten shoppen is vast een straf he?Weet niet eens of ik je wel gefeliciteerd heb met de geboorte van je zoon, iig bij deze en wat een leuke naam
![]()
Ben nu al benieuwd hoe hem Wolfs kleertjes staan over een paar maandjes
Het gaat goed met hem! Nog steeds aan de kleine kant, maar hij volgt wel een curve. Waarschijnlijk is hij ook in de genen klein.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef Keshet het volgende:
Appelfan! Hoe is 't met Bob?
Ik heb geen idee wanneer kindjes smaak krijgen. Ik heb 't nog steeds niet.![]()
Leuk dat we Isa nu wat vaker zien SC!
wat staat het haar leuk, wij hebben hem hangen in de volgende maatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef becky27 het volgende:
Goed geslaagd ingrid! Kunnen je kinders er weer helemaal tegenaan!
Noortje dr DPAM pyjama in actie (helaas is ze ziek dus lekker pyjamadagje)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Marlinde het volgende:
Ingrid: Het Hello Kitty spul is helemaal mijn smaakt![]()
Dus mocht je ze weg doen en het is dan Tessa haar maat...dan wil ik het héél graag overnemen van je
Becky: Wat staat het haar geweldig! Echt een heel leuk meisje en een hele leuke jumpsuit
Wow, dan heb je kleine voeten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Poppejans het volgende:
Staat Noortje al?Die is in mijn gedachten nog heeeel klein.
Wat staat het haar ontzettend leuk, echt heel leuk dat pakje
Mooie score Ingrid, stoer dat dino shirt en de badjas vind ik ook leuk. En op zn tijd vind ik Hello Kitty ook leuk, die sokken heb ik ook
Voor volgend jaar zomer of het jaar daarnaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het is maat 122/128 ...
Becky staat goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |