Mn vriend woont in Nederland en zit in de informaticaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Die van Jagar was een beetje erg depri...
Een Jagar doen = Je collega's gezeur aanhoren zonder wat te zeggen
Een Chico doen = Een buitenlandse vriend nemen die in de kunst-sector zit
Goed lezen Vik!
Ze zei, 'Als een collega dat tegen haar gezegd had...'. Ik ben geen collega van loveli
Mooie platte buik zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:15 schreef Sosha het volgende:
Dankzij een buikgriepje heb ik vorige week eindelijk mijn streefgewicht gehaald. Zo drie kilo eraf in 24 uur, tering... Maar needless to say, het gewicht zit er alweer aan. Ach, toch leuk om mezelf eens zo te zien
Platter dan normaal iigquote:
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik dacht bij een PF'je juist aan posten terwijl je nog niet klaar bent met bijlezen.
Oh, jouw post had ik helemaal niet gezien! Door dat rare auto-refreshen waren er een heleboel posts weggevallen.quote:
Grazie, bella!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is je gegund, mede postcoloniale shizzle über person
Ik snap hem nu pasquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Een Chico doen = Wat maar 1 informaticus doet...
Trusten en veel plezier!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
zo, allemaal lekkere restaurants uitgezocht in Durbuy, we gaan een culinair weekend tegemoet! Omnomnomnom
Nu slapen..
Welterusten lieve dames (en heer!)
Valt best meequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef Phaidra het volgende:
Ook nog een uniekje / sigme doen: allejezus vroeg opstaan.
Veel plezier Mo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |