O ja, dat is ook een goeie jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
Een Mootje doen: zeiken over een tentamen/essay en dan een 8 halen
da's ook een XM-metjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Swietje het volgende:
Een Swietje doen: structureel te weinig eten en er geen snars aan doen.
Ik ben wars van sarcasme.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een Duvel doen: sarcastische opmerking plaatsen wanneer je hem het minst verwacht*dreiging die flappert door de nacht*
Ik heb dan ook niet tegen loveli gezegd dat ze een IQ-test moest gaan doen in m'n 5e postquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Maar V1z0R, verder ben jij (net als neen) wel één van de goed ingeburgerde mannen in dit topic. Dat is best een prestatie, want dat doen niet veel je na
.
Da's pas een goeiequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet tegen loveli gezegd dat ze een IQ-test moest gaan doen in m'n 5e post(R.I.P. Coco's trol)
En de meet bijwonen heeft me ook pluspunten gegeven volgens mij.
Top lijstje aurum
Een Duveltje doen is bij mij nog gewoon een belgisch biertje drinken!![]()
Een Swietje doen = Over je ouders klagen![]()
Een Jagar doen = Een dooi tellen
Ik wens dan ook niet door jou op een andere manier te worden gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
het is je gegund, mede postcoloniale shizzle über personquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hóóp dat ik een Mootje aan het doen ben - gezeikt over papers heb ik genoeg, laat die 8en maar komen!
Nou loveli heeft anders wel gedreigd je verbaal te zullen castreren wegens die zuigen onder het bureau-opmerkingquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet tegen loveli gezegd dat ze een IQ-test moest gaan doen in m'n 5e post(R.I.P. Coco's trol)
En de meet bijwonen heeft me ook pluspunten gegeven volgens mij.
Top lijstje aurum
Een Swietje doen = Over je ouders klagen![]()
Een Jagar doen = Een dode tellen
Net lijstje, inderdaad!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef Phaidra het volgende:
Jammer dat de duutser nog steeds aan t werk is Jagar..
Ik doe ff een lijstje, want ik ben er best trots op!
O: brinta
T: koffie met melk
L: 2 bth humus, activia yoghurt
T: stuk gerookte kipfilet, 2 mandarijnen
T: warme automatenchoco
D: bospaddestoelensoep, stuk quiche, salade
T: chocokuipje gevuld met praline & een laagje karamel
Doe maar ja! Ik geloof niet dat ik hier heel typisch gedrag vertoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hóóp dat ik een Mootje aan het doen ben - gezeikt over papers heb ik genoeg, laat die 8en maar komen!
Nou had ik ook 2 dagen crap gegeten (gister lunch overgeslagen, eergisteren avondetenquote:
Nee dat is Perruchequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Die van Jagar was een beetje erg depri...
Een Jagar doen = Je collega's gezeur aanhoren zonder wat te zeggen
Een Chico doen = Een buitenlandse vriend nemen die in de kunst-sector zit
Goed lezen Vik!
Ze zei, 'Als een collega dat tegen haar gezegd had...'. Ik ben geen collega van loveli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |