Mag je liegen?quote:
Mijn paint van gister (?) was beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Door Benny, ik plaats dit soort meuk niet op internet
Welke?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag je liegen?
[..]
Mijn paint van gister (?) was beter
Het is toch weer goed?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie alles wil hebben zal met niets eindigen
Ik begon al te hyperventileren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Michhas het volgende:
HEEEEHEEEE, EINDELIJK.
Zucht zucht zucht
[TAL SC #973] Waar Tilburgers volop aanwezig zijnquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pas als jij nakend tegen mij aan gedrukt staat/ligt/zit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
[TAL SC #973] Waar Tilburgers volop aanwezig zijn
Ik voel je pijnquote:
Vooruit danquote:
Boeiuuuhquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is heul niet subtiel
Het hoeft ook niet subtiel te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is heul niet subtiel
Kom maar naar de meet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JA HEEY, waar is dat adres dan?! Dan gaan we jouw werk bevlekken
waarom niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet subtiel te zijn
Ze zijn gewoon mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef Zeroku het volgende:
Benny, waarom bevuil je m'n ogen met dat soort paints.
Waarom wel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 net wat later dan de post van honkeytonk maar om een of andere reden staat hij er toch boven schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet?
Wat ben jij een vrouw.. eerst met natte klets mij een beetje gek maken en dan zo terug krabbelen..quote:
is dit de CRE sc?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn virtuele 25 gulden.
Nee, dat is mijn tekening.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn virtuele 25 gulden.
ja, want de GRTDOJW is ergens andersquote:
quote:
sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, want de GRTDOJW is ergens anders
ja was zo sloomquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, want de GRTDOJW is ergens anders
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef BrandX het volgende:
hoe maar bij deze: [GRTDOJW#967] dan ik maar, meeste posts al bla bla enz, enzo.
Roken is slecht voor je neusgatenquote:
quote:
quote:
ik word genegeerd...quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik word genegeerd...
dan ga ik nog maar koffie halen en weg...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik word genegeerd...
dan ga ik nog maar koffie halen en weg...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Poll: NBT moet een UI met
• tieten
• zonder tieten
• met lul
• zonder lul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Noujazegquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
• tieten
• zonder tieten
• met lul
• zonder lul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oooh, gelukkig maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet zo droevig ik voel me stukken beter
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben ziek daarom kan ik op fok
Er is geen optie met tdrone zelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef tdrone het volgende:
Poll: Tdrone moet een UI met:
• Blokjes
• Blokjes
• Blokjes
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Brabant.quote:
quote:
geen representatieve poll...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
• tieten
• zonder tieten
• met lul
• zonder lul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
die komt er ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er is geen optie met tdrone zelf
en terecht!quote:
Geen grap. Iedereen uit Brabant heeft atm vakantie.quote:
Nietesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen grap. Iedereen uit Brabant heeft atm vakantie.
ook niet als cc het heel lief vraagt?quote:
I knowquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
k heb pas in Maart weer vakantie ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
nope nog 10 minuten... en dan begrafenis...quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ff wat anders doen... Tot over een paar uur ofzo
Tot zo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ook nog carnavalsvakantiequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
k heb pas in Maart weer vakantie ofzo
Tot later Bennyquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot zo.
[..]
Ik heb ook nog carnavalsvakantie.
Er staan hier nog genoeg huizen leeg.quote:
Carnavalquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb ook nog carnavalsvakantie.
Ik weet het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er staan hier nog genoeg huizen leeg.
Wat niet?quote:
Brabantquote:
Hier is alles van 'ons' dus jij past er ook wel bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Of ik wel in Brabant thuishoor
maar dan ben ik van iemand?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier is alles van 'ons' dus jij past er ook wel bij.
Ja. Van onsquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan ben ik van iemand?
ik kan in de zomer pas naar Stuartquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
Weet je wat ik me net bedenk? Als ik naar Stuart kan, is het erg waarschijnlijk dat ik dan ook jarig ben
Woohoo, feestquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
Weet je wat ik me net bedenk? Als ik naar Stuart kan, is het erg waarschijnlijk dat ik dan ook jarig ben
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
de negeer MD modus mag uit hoor..
sorry dat ik niet snel genoeg was met het volgende topic na mn lapo...
Care, Stuart gaat voor alles.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
Gezelligquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan in de zomer pas naar Stuart
Oooh, dat komt helemaal goed hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dan mag jij bier voor mij kopen![]()
Want in Engeland mag ik nog geen alcohol
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
veel sterkte bij de begrafenis MD!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat komt helemaal goed hoor![]()
Ik negeer niemand hoor. En zeker behulpzame MD niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
de negeer MD modus mag uit hoor..
sorry dat ik niet snel genoeg was met het volgende topic na mn lapo...
ik geloof je 18equote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag je daar pas alcohol op je 21e?
In de supermarkt moet je 18 zijn maar in sommige kroegen 21quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag je daar pas alcohol op je 21e?
Guinessquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de supermarkt moet je 18 zijn maar in sommige kroegen 21
Ik heb het gegoogled. En als je 16 of ouder bent mag je in een eetcafé (dus geen restaurant) bij een hoofdgerecht 2 glazen alcohol bestellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik geloof je 18e
je mag daar zelfs maar in een bepaald gedeelte van de Pubs als je nog geen 18 bent
Ierland is ook VKquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik negeer niemand hoor. En zeker behulpzame MD niet.
dan ben jij vast al ladderzatquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled. En als je 16 of ouder bent mag je in een eetcafé (dus geen restaurant) bij een hoofdgerecht 2 glazen alcohol bestellen
en als je googled... dan heb je zeker te weten gelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled. En als je 16 of ouder bent mag je in een eetcafé (dus geen restaurant) bij een hoofdgerecht 2 glazen alcohol bestellen
quote:
Het is geen bier en alleen Noord Ierland hoort bij het VKquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ierland is ook VKen het is bazenbier
.
Google heeft nooit ongelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en als je googled... dan heb je zeker te weten gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Google heeft nooit gelijk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
kon vorige week bijna niks.. en de laptop lag beneden.. was erg ver.quote:
ik ben over het algemeen ook niet zo'n fan van engels bierquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen bier en alleen Noord Ierland hoort bij het VK
http://www.guinness.com/en-row/thebeer.htmlquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geen bier en alleen Noord Ierland hoort bij het VK
Het is stoutquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.guinness.com/en-row/thebeer.html
Zeker?
Stout is a dark beerquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Michhas het volgende:
Kos met de Snor heeft al onze reacties verwijderd uit zijn fobo
Hahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Michhas het volgende:
Kos met de Snor heeft al onze reacties verwijderd uit zijn fobo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al een keer verteld?
Voor mij is het ale en geen lagerquote:
Ja, dat ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij is het ale en geen lager
Graag gedaan hoorquote:
Ja dat laatste stukjequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorHad je er nog veel van overgenomen of niet?
Als ik klaar ben met VWO.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet belangrijk, jij hebt gelijk dat het 'beer' is maar bier is lager als je het besteldquote:
Ah, okay. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet belangrijk, jij hebt gelijk dat het 'beer' is maar bier is lager als je het besteld
Ale is die donkere drab wat soms zelfs op kamer temperatuur wordt geserveerd
Link?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kos met de snor wilt Miss FOK! versieren
Ik ook manquote:
Waar waar waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kos met de snor wilt Miss FOK! versieren
Dat was in 2008 manquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in zijn Fobo en dan de berichten van Miss FOK! lezen
CZquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wist niet eens dat we een MissFOK! hadden
ow, ik ben blindquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was in 2008 man
Ik heb wel gereageerd
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
En met welke FOK!'er (m/v) zou U wel mee willen neuken?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Jojoortje, absolutely
Nu maar hopen dat ze meeleest
Ik denk met mij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben benieuwd met wie hij in 2011 wilt neuken
Op wie doel je nu? En wie is Kos_met_de_snor eigenlijk? En waarvan zou ik hem kunnen kennen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die geen opleiding hebben gedaan en nog iets denken te kunnen eisen.
Op de vriend van m'n zus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op wie doel je nu? En wie is Kos_met_de_snor eigenlijk? En waarvan zou ik hem kunnen kennen?
Dat wil ik heul nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
haha HT wilt dat Kos met de snor hem wilt neuken!!
Daagquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. MIsschien tot later of later vanavond
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
haha HT wilt dat Kos met de snor hem wilt neuken!!
Begin daar maar niet meer over.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
er is zelfs een kos met de snor SC !
Kos met de Snor was een paard uit het attractiepark "het Land van Ooit". Het paard, een werkpaard van onbekend ras, dankte zijn naam aan de grote snor op zijn bovenlip. Hij speelde een aantal jaren het ridderpaard van ridder Graniet-Sterker-Dan-Ik-Kan-Niet, en was een aantal jaren één van de vaste inwoners van het park. Het paard speelde een prominente rol in de propaganda voor het attractiepark. Volgens de Ooiters kon Kos zelfs ook spreken, maar geen kind heeft dat ooit kunnen bewijzen; volgens de Ooiters was het paard namelijk te verlegen om hardop te spreken in het bijzijn van kinderen.quote:
Ik drink ook thee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben eventjes sociaal thee drinken![]()
Daarna denk ik maar aan mn huiswerk beginnen![]()
Daag![]()
woah da's heel veelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik drink ook thee.Zesde pot in vier dagen, negen liter thee dus.
En nog niet beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Da's niks. Thee is gewoon bazendrinken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Koffie man!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's niks. Thee is gewoon bazendrinken.
Ik doe ook altijd een stap uit de rijquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zero moet weer apart zijn bij Kos
Hij is niet apartquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zero moet weer apart zijn bij Kos
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd een stap uit de rij.
quote:
Jawelquote:
Idee van de weekquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien kunnen we anders in het fobo van kos de CRE sc huisvesten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
Zou dat mogen van Kos?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als Pirania kwaad word zeggen we gewoon dat het de schuld van CC en lutte is omdat die niet mee willen werken aan een SCquote:
Top ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als Pirania kwaad word zeggen we gewoon dat het de schuld van CC en lutte is omdat die niet mee willen werken aan een SC
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als Pirania kwaad word zeggen we gewoon dat het de schuld van CC en lutte is omdat die niet mee willen werken aan een SC
[..]
[..]
Dan doe ik je watquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
Welk topic heb je het over?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
had je dat ene topic nu doorgelezen ??
Als mensen dit op mijn FoBo zouden doen zou ik erom lachen, en geen ban aanvragenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht om hun aankomende FoBo-ban.
Maar Kos is heel gevoelig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als mensen dit op mijn FoBo zouden doen zou ik erom lachen, en geen ban aanvragen
heb je dat topic nu gelezen?? dan verwacht ik een reactie bij de kos met de snor SCquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als mensen dit op mijn FoBo zouden doen zou ik erom lachen, en geen ban aanvragen
Dus dan doe je maar anoniemquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow omdat we het over lurken hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |