ehm 2008 waren er nog problemen met de veiligheid enzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:05 schreef horned_reaper het volgende:
Het is inderdaad een prima bedrijf qua veiligheid.
Maar de media moet natuurlijk weer oude wonden open trekken van 5 jaar geleden waar eens een keer berisperingen werden gegeven. De afgelopen jaren voldeden ze gewoon aan de veiligheid. Ik verwacht ook niet dat koppen gaan rollen.... hooguit bij de media
dus de gemeente mag die onzin wel naar buiten brengen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:05 schreef horned_reaper het volgende:
Het is inderdaad een prima bedrijf qua veiligheid.
Maar de media moet natuurlijk weer oude wonden open trekken van 5 jaar geleden waar eens een keer berisperingen werden gegeven. De afgelopen jaren voldeden ze gewoon aan de veiligheid. Ik verwacht ook niet dat koppen gaan rollen.... hooguit bij de media
en dat is dus de faalhaas die later in het ziekenhuis rondliep met een verbrande handquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef UncleFunk het volgende:
Zojuist kwam ik op internet een fragment tegen van het programma Uitgesproken. Daarin haalde een journalist even een Spaflesje van die smurrie uit de sloot. Wel een bikkel hoor, om dat zo zonder handschoenen aan te doen.
http://www.uitgesprokeneo.nl/reportage/hoe-groot-is-de-schade/
idd, ach jah, geen gevaarlijke stoffenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en dat is dus de faalhaas die later in het ziekenhuis rondliep met een verbrande hand
Dat ziet er toch juist hartstikke verontreinigd en schadelijk uit? Hoe kunnen ze dan zeggen dat er geen giftige stoffen zijn vrijgekomen? Whut.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef UncleFunk het volgende:
Zojuist kwam ik op internet een fragment tegen van het programma Uitgesproken. Daarin haalde een journalist even een Spaflesje van die smurrie uit de sloot. Wel een bikkel hoor, om dat zo zonder handschoenen aan te doen.
http://www.uitgesprokeneo.nl/reportage/hoe-groot-is-de-schade/
is al gecorrigeerd naar gevaarlijke stoffenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat ziet er toch juist hartstikke verontreinigd en schadelijk uit? Hoe kunnen ze dan zeggen dat er geen giftige stoffen zijn vrijgekomen? Whut.
Weet jij dan precies wat voor problemen met veiligheid? Ken jij het bedrijf? En ga even bij ieder bedrijf vragen of ze op hun vingers zijn getikt, geloof mij maar bijna ieder bedrijf heeft dat wel is meegemaakt. Dat komt dan meestal omdat er nieuwe voorschriften zijn en dat je dan een waarschuwing krijgt dat je je daar aan moet aanpassen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm 2008 waren er nog problemen met de veiligheid enzo.
ze zijn meerdere keren op de vingers getikt. Maar de huidige status moet blijken uit het verslag van 2010
ik zeg ook dat het onderzoek van 2010 moet afwachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Weet jij dan precies wat voor problemen met veiligheid? Ken jij het bedrijf? En ga even bij ieder bedrijf vragen of ze op hun vingers zijn getikt, geloof mij maar bijna ieder bedrijf heeft dat wel is meegemaakt. Dat komt dan meestal omdat er nieuwe voorschriften zijn en dat je dan een waarschuwing krijgt dat je je daar aan moet aanpassen.
Dus ga niet doen of je er iets van af weet, wat ik heb het idee dat dat niet zo is.
Wat voor stukken in de krant? Ik wil bronnen zien, eerder geloof ik je niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zeg ook dat het onderzoek van 2010 moet afwachten.
maar de stukken die in de pers zijn gepubliceerd laten duidelijk zijn dat het in 2008 niet goed was met de veiligheid. en nogmaals wat ik al eerder zei is:
afwachten naar de raporten van 2010
heb jij het nieuws geluisterd afgelopen dagen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:04 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Wat voor stukken in de krant? Ik wil bronnen zien, eerder geloof ik je niet.
in Zwijndrecht wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt/lag er bij jullie roet op de auto's dan?
Je mag trouwens wel oppassen met de honden dan. Dat ze nergens drinken of eten buiten ...
En wat zeiden ze op het nieuws? Hebben ze ook precies genoemd waar ze een waarschuwing voor kregen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb jij het nieuws geluisterd afgelopen dagen ?
en nogmaals: afwachten naar resultaten 2010.
het gezegde: resultaten behaalt in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
voor de veiligheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Tilboy het volgende:
[..]
En wat zeiden ze op het nieuws? Hebben ze ook precies genoemd waar ze een waarschuwing voor kregen?
Veiligheid weet ik ondertussen wel, maar ik zou wel eens precies van jou willen weten waar het over ging.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor de veiligheid.
en ik heb de hele tijd naar het nieuws gekeken
en dat was idus in 2008 maar in 2009 was dat goed.
Dan kan er binnen wel alles goed zijn met de stalen wanden en sprinklerinstallaties maar als het buiten begint dan heb je daar niet zo veel aan.quote:'Brand Moerdijk ontstaan tijdens vullen tank'
De brand bij het chemische bedrijf in Moerdijk is buiten ontstaan tijdens het afvullen van een lading. Dat zeggen werknemers, schrijft BN/De Stem.
(Novum) - De brand bij het chemische bedrijf Chemie-Pack in Moerdijk is woensdag buiten ontstaan tijdens het afvullen van een lading. Een vonk zou mogelijk bij de ontvlambare stof zijn gekomen waardoor plotseling een hevige brand ontstond.
Dat hebben werknemers van het bedrijf gezegd, schrijft BN/De Stem. Volgens hen hebben bedrijfshulpverleners nog geprobeerd het vuur te blussen, maar was er geen houden aan. Volgens de werknemers worden op de plek waar de brand ontstond onder meer tankauto's gevuld en gelost.
Dat de brand buiten ontstond was volgens de werknemers een geluk bij een ongeluk. Alle collega's die binnen aan het werk waren, konden het gebouw daardoor op tijd verlaten.
De directie van het bedrijf zei donderdag in een reactie niet te willen speculeren over de oorzaak van de brand.
Innige deelnemingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn auto staat onder een carport maar er zijn wel zwarte spikkels.
Ik woon bij Yvonne in de wijk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef CyclingGirl het volgende:
En of er zwarte spikkels zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef CyclingGirl het volgende:
quote:
Dit zou ik heel racistisch opvatten als ik niet beter wist.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou dat toch lief zijn innige deelneming omdat we zwarte spikkels in de wijk hebben
Jij woont in sterrenburg toch?quote:
quote:Sterrenburg
Veel roet blijkt te zijn neergeslagen in de Dordtse wijk Sterrenburg. Bewoners reageerden gisteren verbaasd op het feit dat hier de sirenes niet afgingen. "De rookpluim trok dicht over de wijk toen het begon te regenen. Daardoor sloeg alles snel neer", wijst een inwoner op zijn bespikkelde zolderraam in Sterrenburg. De enige plek in Dordrecht waar wel de sirenes loeiden, was op de zuidpunt van het eiland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |