abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:40:30 #276
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_91172349
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef freako het volgende:

[..]

nu.nl heeft het in ieder geval over "een hogere concentratie dan normaal".
Dat geldt op meer plekken, maar ik zal het veranderen naar verhoogde.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:57:37 #277
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_91173155
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef made het volgende:
Klopt, maar toch vraag ik het me af.
Het kan nooit gezond zijn wat daar allemaal de grond / riool / water in is gelopen...
Wat ik begreep is dat er giftige koolwaterstoffen en benzeenachtige oplosmiddelen, zoals tolueen (zit in thinner), benzeen, fenol, in het water terecht zijn gekomen. Groot voordeel is dat deze stoffen snel afbreken in grote hoeveelheden water. Nadeel is dat hierbij alle zuurstofmoleculen uit het water onttrokken worden, wat het hierom o.a. ook giftig maakt. Alle vissen gaan dan dood.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_91174837
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
Chemie-Pack handelde in strijd met vergunning
Chempie-pack is in staat van verdenking gesteld, voor het handelen in strijd met vergunning. Dat heeft burgemeester Peter van der Velden van Breda bekendgemaakt namens het Openbaar Ministerie.
Nou, gelukkig maar weer, we kunnen weer een bedrijf aan de hoogste boom opknopen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:32:50 #279
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_91174905
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:31 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nou, gelukkig maar weer, we kunnen weer een bedrijf aan de hoogste boom opknopen.
En zo hoort dat, moeten ze maar voorzichtig zijn.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_91175107
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat hangt totaal af van de aard en omvang van de overtreding en of deze gerelateerd kan worden aan de brand. Recente controles hebben nog laten zien dat alles in orde was, dus er is vooralsnog niks dat er op wijst dat het om een grote overtreding van de vergunning gaat die gerelateerd kan worden aan de brand. Daarom vind ik het ook slecht dat men geen verdere details wil geven over de aard van de overtreding. Nu wordt de naam van een bedrijf kapot gemaakt zonder dat er duidelijkheid over de feiten is.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:38:05 #281
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_91175235
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat hangt totaal af van de aard en omvang van de overtreding en of deze gerelateerd kan worden aan de brand. Recente controles hebben nog laten zien dat alles in orde was, dus er is vooralsnog niks dat er op wijst dat het om een grote overtreding van de vergunning gaat die gerelateerd kan worden aan de brand. Daarom vind ik het ook slecht dat men geen verdere details wil geven over de aard van de overtreding. Nu wordt de naam van een bedrijf kapot gemaakt zonder dat er duidelijkheid over de feiten is.
Het bedrijf is al kapot, nu gaat het erom wat de beschuldiging is, als er zo een brand kan uitbreken dan is er iets fout geweest
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_91175364
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef michaelmoore het volgende:
Het bedrijf is al kapot
Nee, het bedrijf heeft nog een vestiging in Roosendaal en het bedrijf is ook nog niet failliet.

quote:
nu gaat het erom wat de beschuldiging is, als er zo een brand kan uitbreken dan is er iets fout geweest
Er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:55:38 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_91176183
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee, het bedrijf heeft nog een vestiging in Roosendaal en het bedrijf is ook nog niet failliet.

[..]

Er is geen enkele reden om dat aan te nemen.
Precies. Het zou zelfs aangestoken kunnen zijn. Dat is het niet, maar het hoeft dus niet perse de schuld van het bedrijf te zijn cq een fout van hun.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:18:02 #284
69315 raistlin6
pi_91198912
Gelukkig dat men de overheid niet vertrouwt en het zelf onderzoekt (respect voor de NOS en de toxicoloog), maar het maakt me echt steeds bozer al die leugens van de gemeente en het RIVM.

Moerdijk: Veel te veel zware metalen in grasland
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_91199932
De LD50 van lood is 120000 µg per kg levend weefsel.
-weg-
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:22:47 #286
69315 raistlin6
pi_91200120
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:15 schreef Auti het volgende:
De LD50 van lood is 120000 µg per kg levend weefsel.
Ik weet niet wat dat betekent...
Weet wel dat die hoogleraar een nogal overtuigend verhaal had over de mogelijke gevolgen voor gezondheid van die meting.
pi_91200307
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:22 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dat betekent...
Weet wel dat die hoogleraar een nogal overtuigend verhaal had over de mogelijke gevolgen voor gezondheid van die meting.
LD50 is een maatstaf voor dodelijke dosis. Lood is 120.000 microgram per kg levend weefsel.
Dat klinkt allemaal weer heel eng en giftig en al, het is ook niet leuk. Maar, over giftige stoffen gesproken en paniek en schadelijkheid; weet je wat 1 van de meest giftige stoffen is die er maar zijn? een LD50 van slechts 0,0005 ... echt super zwaar gif, erger kan niet... Botox. Geen grapje.
-weg-
  Admin woensdag 12 januari 2011 @ 09:53:11 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_91201009
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:30 schreef Auti het volgende:

[..]

LD50 is een maatstaf voor dodelijke dosis. Lood is 120.000 microgram per kg levend weefsel.
Dat klinkt allemaal weer heel eng en giftig en al, het is ook niet leuk. Maar, over giftige stoffen gesproken en paniek en schadelijkheid; weet je wat 1 van de meest giftige stoffen is die er maar zijn? een LD50 van slechts 0,0005 ... echt super zwaar gif, erger kan niet... Botox. Geen grapje.
Nou weet je wat?

We praten er nog wat daagjes over en dan komen we tot de conclusie dat het eik heel goed is voor de bevolking! Homeopathie in z'n zuiverste vorm. Kleine dosis is alleen maar helend.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_91201064
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou weet je wat?

We praten er nog wat daagjes over en dan komen we tot de conclusie dat het eik heel goed is voor de bevolking! Homeopathie in z'n zuiverste vorm. Kleine dosis is alleen maar helend.
media-offensief: alle BN'ers aan de loodinjecties :+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_91201377
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou weet je wat?

Met een beetje mazzel groeien geamputeerde lichaamsdelen straks gewoon weer aan ;)
Maar het was slechts om de giftigheid te nuanceren, want zulke details krijg je er niet bij, bij al die uitspraken en persco's en pdf'jes.

Wat ik heel, heel, erg kwalijk vind is dat er bij jullie nog helemaal geen monsters zijn genomen e.d. Dat moet echt extreem veel aandacht hebben. Is die burgemeester toevallig ook niet regiocoordinator? Het is voor mij volstrekt onbegrijpelijk dat daar zo gerommeld wordt.
-weg-
pi_91201715
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat waren ze ook. En nu?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_91201796
Waarom zie ik vooral op de frontpage toch zoveel lui die roepen dat er niets schadelijks is vrijgekomen en dat de kritische hoogleraren en andere experts zie zich er nu over buigen allemaal niet weten waar ze het over hebben?
Je probeert eens wat opheldering te krijgen m.b.t. de tegenstrijdigheden in de informatievoorziening van de overheid en je wordt meteen tot conspiracy nut getorpedeerd.
Het zal wel een trekje van de mens zijn om alles te downplayen waar ze geen invloed over hebben. }:|

Ik verwacht in ieder geval dit dit op termijn nog uit kan groeien tot een flink schandaal als alle onder het tapijt geveegde gegevens het daglicht gaan zien.
  Admin woensdag 12 januari 2011 @ 11:08:45 #293
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_91203212
Ieder groot incident in Nederland wordt altijd afgedaan met 'alles is onder controle'
en daarna werd alls 'onder de pet' gehouden.
Dikke vette puke..
Met lood.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_91204095
Ik vind het nog steeds schandelijk. Elke mafkees weet dat dit niet met een sisser af loopt.

@Yvonne, er groeien bij ons zelfs gele ballonnen aan de bomen en palen met Jumbo erop.
Haters gonna hate.
pi_91205705
doet me denken aan 9-11.
toen de reddingswerkers en puinruimers daar lange tijd hebben gewerkt werden er velen ernstig ziek terwijl er eerst zogenaamd ook geen gevaar was/

zul je straks zien dat ook moerdijk hulpverleners over 10 jaar ziek worden, meer dan normaal
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:20:23 #296
238141 SevD
Boventitel
pi_91205711

Zit zelf net linksonder de eerste D van Dordt
pi_91205844
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]

Zit zelf net linksonder de eerste D van Dordt
Ik zit er recht onder... onder die rook.. maar over mijn woonplaats hoor je niets. Alleen moerdijk. Die krijgen wel brieven en bijeenkomsten.. terwijl die niet eens onder de rook wonen.

Ik heb hier bij mijn huis ook roet gevonden..
  Admin woensdag 12 januari 2011 @ 12:57:03 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_91207172
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ik zit er recht onder... onder die rook.. maar over mijn woonplaats hoor je niets. Alleen moerdijk. Die krijgen wel brieven en bijeenkomsten.. terwijl die niet eens onder de rook wonen.

Ik heb hier bij mijn huis ook roet gevonden..
Dat van Moerdijk snap ik écht niks, die hebben NIKS!

Admin woensdag 12 januari 2011 @ 12:57:58 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_91207209
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef genieel het volgende:
doet me denken aan 9-11.
toen de reddingswerkers en puinruimers daar lange tijd hebben gewerkt werden er velen ernstig ziek terwijl er eerst zogenaamd ook geen gevaar was/

zul je straks zien dat ook moerdijk hulpverleners over 10 jaar ziek worden, meer dan normaal
Nee het RIVM
Rijksinstituut van Malloten heeft gezegd dat als je nu niet ziek bent je ook niet meer ziek wordt.

pi_91207278
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat van Moerdijk snap ik écht niks, die hebben NIKS!
Die hebben mazzel gehad met de wind .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')