Soms valt het kwartje laat, eigenlijk met regelmaat.. ik moet er eigenlijk wel om lachen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Had je dat nog niet meegekregen dan?
http://www.bndestem.nl/re(...)stonden-in-brand.ece
Niet zo vreemd toch, dat auto's die pal naast een grote brand staan geparkeerd ook vlam vatten?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Soms valt het kwartje laat, eigenlijk met regelmaat.. ik moet er eigenlijk wel om lachen.
Oh zo, ik dacht dat ze de brand blusten met water waar al kankerverwekkende stoffen in zaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:15 schreef Metatron het volgende:
[..]
Is het echt te moeilijk om te snappen dat verbrandingsproducten in rook iets heel anders zijn dan het onverbrande goedje drijvend op/vermengd in oppervlaktewater?
Daar heb je over nagedacht? Dat was een serieus chemisch proces in je hersens?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat ze de brand blusten met water waar al kankerverwekkende stoffen in zaten.
Ja, ons word niks verteld over deze stoffen. Ik werd donderdag ochtend wel wakker met een lichte keelpijn, en ben nu wat kort ademig, en hoeveel water ik ook drink, mijn keel blijft gort en gort droogquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:38 schreef yvonne het volgende:
Met alle respect voor de Gemeente Moerdijk, prima zulke voorlichting.
Maar waar blijft de voorlichting voor de gemeentes die de volle laag gekregen hebben?
zou kunnen, toch vindt ik het raar dat alleen moerdijk een informatie middag heeft. Terwijl die gifwolk boven Dordrecht gehangen heeft. Er werd hier woensdag gezegd dat er niets aan de hand was, maar dat de bewoners in Dordrecht toch maar beter ramen en deuren dicht konden houden, en dat kinderen NIET op de speelplaatsen mochten en huisdieren binnen moesten blijven,Als die asdeeltjes niet gevaarlijk zouden zijn, is dat toch een beetje overdreven, lijkt mij zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:29 schreef Cerbie het volgende:
Dat zit waarschijnlijk tussen je oren, anders had je het dezelfde dag wel gemerkt.
Als de klachten echt blijven aanhouden zou ik wel even langs de huisarts gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, ons word niks verteld over deze stoffen. Ik werd donderdag ochtend wel wakker met een lichte keelpijn, en ben nu wat kort ademig, en hoeveel water ik ook drink, mijn keel blijft gort en gort droog
Volgens mij blijkt dat juist de asdeeltjes gevaarlijk zijn, en natuurlijk is het ook voorzorgmaatregelen.quote:zou kunnen, toch vindt ik het raar dat alleen moerdijk een informatie middag heeft. Terwijl die gifwolk boven Dordrecht gehangen heeft. Er werd hier woensdag gezegd dat er niets aan de hand was, maar dat de bewoners in Dordrecht toch maar beter ramen en deuren dicht konden houden, en dat kinderen NIET op de speelplaatsen mochten en huisdieren binnen moesten blijven,Als die asdeeltjes niet gevaarlijk zouden zijn, is dat toch een beetje overdreven, lijkt mij zo
Moerdijk heeft de lijst al gepubliceerd: http://www.moerdijk.nl/do(...)en%20Chemie-Pack.pdfquote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef no1uknow het volgende:
http://www.breda.nl/index(...)agid=47&stukid=84947
Het is dan ook daadwerkelijk alles en niet alleen chemicaliënquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef viccie het volgende:
[..]
Moerdijk heeft de lijst al gepubliceerd: http://www.moerdijk.nl/do(...)en%20Chemie-Pack.pdf
Mij zegt het weinig
Er lag 4 paar werkschoen laag en 5 paar werkschoen hoog in voorraadhal 1quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is dan ook daadwerkelijk alles en niet alleen chemicaliënHad er in ieder geval na een paar pagina's al genoeg van
Alles in een grijs balkje met rechts de middelen waar het mee geblust kan worden is eng.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is dan ook daadwerkelijk alles en niet alleen chemicaliënHad er in ieder geval na een paar pagina's al genoeg van
Eng? Da's nou ook weer overdreven. Bepaalde stoffen zijn inderdaad niet prettig als er vuur bij in de buurt komt, maar er zijn ook stoffen bij die niet eens branden. De merendeel van de brandbare stoffen staat onder 'D13 Hal 2'. Een van de stoffen uit die hal zal de brand dan ook vast hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alles in een grijs balkje met rechts de middelen waar het mee geblust kan worden is eng.
Note de PIquote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Eng? Da's nou ook weer overdreven. Bepaalde stoffen zijn inderdaad niet prettig als er vuur bij in de buurt komt, maar er zijn ook stoffen bij die niet eens branden. De merendeel van de brandbare stoffen staat onder 'D13 Hal 2'. Een van de stoffen uit die hal zal de brand dan ook vast hebben veroorzaakt.
Ik had daar helemaal overheen gekeken.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Note de PI
Volgens zekere posters hier is het niet alleen eng maar gaat de halve regio daar nu langzaam pijnlijk dood.
Gisteravond hing er in de stad ook weer zo'n penetrante nablusgeur.quote:
Mooi plaatje, daar waar de rode wolk het geconcentreerdst is staat mijn huis, en die van Cycling.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)eltjes%20gaat%20door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |