abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91014274
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:04 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Kort haar, interessant. Meestal schrikt dat mannen gelijk af door vooroordelen.
Mannen, vrouwen, iedereen heeft vooroordelen. Mensen die zeggen dat ze dat niet hebben liegen, allemaal! Maar om even on topic te blijven; Seven (not eight, duhh), ik denk dat ik een meisje ken die veel gelijkenissen met jou heeft. Qua persoon lijken we best wel op mekaar (dat meisje en ik). Ze is een collega en zodra ze op het werk 'zaken' moet doen met een andere mannelijke collega dan merk ik meteen dat de houding van die kerel verandert. Een oneindige glimlach op z'n gezicht, veel vriendelijker dan hij normaal is, grapjes proberen te maken (ik werk in de ICT, dus dat proberen wil ik even benadrukken) en allerlei ander geslijm om indruk te maken op dat meisje...
Het zit in de genen denk ik. Veel mannen, in tegenstelling tot vrouwen, kunnen hun gevoel niet scheiden van hun hersenen en zijn daardoor in staat zich als apen te gedragen.
Deze (vrouwelijke) collega van me verandert haar houding nooit ten opzichte van de mannen in dit pand, ze krijgt volgens mij ook niet zoveel kado's. Ik moet erbij zeggen: ik heb haar in 2009 met de kerst wel gebak aangeboden, maar dat was omdat het pand nagenoeg leeg was en ik had er teveel. Maar goed, wel kan ik zeggen dat een collega van me haar een kado had gegeven en haar daarna had uitgevraagd, waarop ze instemde.
Mijn mannelijke collega was er heilig van overtuigd dat het de goeie kant op ging, maar ik bleef tegen hem zeggen dat hij er niet teveel van moest verwachten. Uiteindelijk gingen ze shoppen... ok let op: hij ging kleren kopen en zij ging mee :') (wat een wijf)
Ze aten wat, het was gezellig (het is een gezellige meid) en dat was het. Mijn mannelijke collega teleurgesteld, de vrouwelijke gaat vrolijk verder met haar leven. Ze is erg nuchter en misschien is dat een tip voor jou.
Laat die mannen lekker hun geld uitgeven aan je. Ik vind het een heel volwassen oplossing van je met die snoeptrommel, daarvoor respect, maar als die kerels zelf zo dom zijn laat ze dan lekker hun gang gaan.
Jij vraagt nergens om, je bent toch gewoon vriendelijk?

PS: ok, lang verhaal sorry.. maar ik moet de tijd een beetje doorkomen hier op 't werk
:W
pi_91014290
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik volg je niet denk ik. Maar als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan flirt ik op de werkvloer niet.

[..]

Tegen die tijd laat ik het weer groeien :P
Je bent aan het jokken, Seven, en dat mag, dat geeft niks, echt niks, maar toch: je jokt. Eerder in dit topic zeg je namelijk: "ik laat de knappe jongens, omdat ik weet dat ze mij toch niet zien staan voor seks."
Dan ben je je dus wel degelijk bewust van jezelf, en dus ook wanneer je flirt met de lelijke mensen. Voila.
pi_91014292
Het lijkt mij vooral zeer irritant als je een vrouw bent dat er dan altijd zo een seksuele spanning aanwezig is.
pi_91014297
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:17 schreef LikeEmDead het volgende:
Het lijkt mij vooral zeer irritant als je een vrouw bent dat er dan altijd zo een seksuele spanning aanwezig is.
Met iedere kerel? Exclusief homo's in dit geval.. het is een serieuze vraag...
pi_91014306
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Met iedere kerel? Exclusief homo's in dit geval.. het is een serieuze vraag...
Ikzelf ben geen vrouw, maar ik bedoel als vrouw zijnde. Ik merk vaak ook gedrag veranderingen bij mannen op het moment dat ze direct in aanraking komen met een vrouw.
pi_91014317
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:19 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Ikzelf ben geen vrouw, maar ik bedoel als vrouw zijnde. Ik merk vaak ook gedrag veranderingen bij mannen op het moment dat ze direct in aanraking komen met een vrouw.
Maar er is toch zeker geen seksuele spanning met elke vrouw waarmee je spreekt? Zelfs als je mekaar aantrekkelijk vindt hoeft dat nog niet het geval te zijn, toch?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 04:25:07 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91014328
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:16 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je bent aan het jokken, Seven, en dat mag, dat geeft niks, echt niks, maar toch: je jokt. Eerder in dit topic zeg je namelijk: "ik laat de knappe jongens, omdat ik weet dat ze mij toch niet zien staan voor seks."
Dan ben je je dus wel degelijk bewust van jezelf, en dus ook wanneer je flirt met de lelijke mensen. Voila.
Heel goed punt, niet zo helder verwoord maar ik denk dat ik snap wat je bedoelt. En het klopt ook wel dat ik doorheb wanneer er met mij geflirt wordt. En ik ga er dan met mijn vrolijke lach in mee omdat ik er persoonlijk ook niet zoveel slechts in zie. Maar dan nog snap ik nog steeds niet waarom men zo vaak aanleiding ziet om een lijntje uit te gooien want eerlijk gezegd ben ik weer niet zo dat ik met Jan en alleman uit mezelf een praatje aanknoop. De eerste 4 maanden was het tegen de meeste chauffeurs alleen goeiedag, buiten een enkeling die ik meerdere malen per dag zag. En vaak ben ik ook te druk om uit mezelf een praatje aan te knopen, ik zal wel altijd antwoorden (al is het maar om te zeggen dat het retedruk is). De mensen die ik wat beter ken probeer ik wel een paar zinnen tegen te zeggen in plaats van het standaard 'hoi, lachje erbij, papieren aftekenen en weer wegwezen).
Resistance is futile.
pi_91014333
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Maar er is toch zeker geen seksuele spanning met elke vrouw waarmee je spreekt? Zelfs als je mekaar aantrekkelijk vindt hoeft dat nog niet het geval te zijn, toch?
Mannen zijn een stuk minder kieskeurig qua schoonheid en seksueel partner. En hierbij heb ik het ook niet zozeer over de seksuele spanningen maar de gedragsveranderingen. Vaak creëren mannen maar ook vrouwen een soort van alter-ego. Bijvoorbeeld als je als mannen onderling spreek ben je vaak anders dan als er een vrouw aanwezig is.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 04:28:33 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91014345
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:17 schreef LikeEmDead het volgende:
Hmm, dat is vooral in een nieuwe omgeving irritant, omdat je je dan als vrouw zijnde ook wel bewust bent van de ogen maar daar probeer je je voor af te sluiten. Als eenmaal vastgesteld is dat de seksuele spanning niet wederzijds is, dan valt die druk weg. En het went natuurlijk. Maar in feite is een nieuwe baan waar veel mannen zitten, hetzelfde als op een hengstenbal binnenvallen. Ik was allang blij dat mijn directe collega's niet gevoelig blijken want flirten met directe collega's is voor mij no go. Nu zijn dat ook allemaal hoger opgeleide mensen, dat maakt ook wel een enorm verschil.
Resistance is futile.
pi_91014347
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:26 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Mannen zijn een stuk minder kieskeurig qua schoonheid en seksueel partner. En hierbij heb ik het ook niet zozeer over de seksuele spanningen maar de gedragsveranderingen. Vaak creëren mannen maar ook vrouwen een soort van alter-ego. Bijvoorbeeld als je als mannen onderling spreek ben je vaak anders dan als er een vrouw aanwezig is.
Mensen willen spiegelen, dat zal de voornaamste reden zijn. Maar ik ben ook geen psycholoog, je leeft, je leert.
pi_91014351
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Mensen willen spiegelen, dat zal de voornaamste reden zijn. Maar ik ben ook geen psycholoog, je leeft, je leert.
Geen idee wat je hiermee bedoel.
pi_91014354
Offtopic/ Wow, jullie zijn ook allemaal nog laat wakker, ben niet de enige dit keer. :+ / Offtopic
pi_91014368
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:30 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Geen idee wat je hiermee bedoel.
Heel simpel. Als een dame met jou een gesprek aangaat wil ze zich kunnen spiegelen aan jou. Daarom roepen mensen ook altijd "we hebben zoveel gemeen". Mensen zien dat in eerste instantie als iets positiefs. Iemand die op de universiteit heeft gezeten zal niet met een uitkeringtrekker thuiskomen, want die mensen hebben geen raakvlakken (dit is een voorbeeld, het zal vast wel zijn voorgekomen in het verleden)... Beetje een idee wat ik bedoel met spiegelen?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 04:35:34 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91014375
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:31 schreef bulbjes het volgende:
Offtopic/ Wow, jullie zijn ook allemaal nog laat wakker, ben niet de enige dit keer. :+ / Offtopic
Nachtdier :) . Ik ga nog aflevering Greys Anatomy kijken zo en dan slapen.
Resistance is futile.
pi_91014377
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:33 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Heel simpel. Als een dame met jou een gesprek aangaat wil ze zich kunnen spiegelen aan jou. Daarom roepen mensen ook altijd "we hebben zoveel gemeen". Mensen zien dat in eerste instantie als iets positiefs. Iemand die op de universiteit heeft gezeten zal niet met een uitkeringtrekker thuiskomen, want die mensen hebben geen raakvlakken (dit is een voorbeeld, het zal vast wel zijn voorgekomen in het verleden)... Beetje een idee wat ik bedoel met spiegelen?
Ja, intellectueel op een lijn zijn.
pi_91014388
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:36 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Ja, intellectueel op een lijn zijn.
Niet alleen intellectueel natuurlijk. Hobby's, eten, eigenlijk alle routines in je leven. Als daar veel overeenkomsten in zitten heb je een grotere kans op succes.

edit: ligt er natuurlijk ook een beetje aan waarnaar je op zoek bent ;)
pi_91014399
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:11 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Waar ik vooral een hekel aan heb is al vrouwen eenmaal voorbij de 35 zijn en dat ze dan kort haar nemen omdat ze zichzelf niet meer aantrekkelijk vinden en ook geen interesse meer hebben om het gevonden te worden.
Vaak is dat ook omdat ze kinderen krijgen, volgens mij. Uit praktisch oogpunt. Want al die kinderhandjes die in je haar graaien is ook lastig ;) .

@Seven: nee ben niet alleen vanwege mn seksualiteit ongelukkig. Loop al jaren te kloten met iets met mn gezondheid en dat heeft een enorm deel van mn leven/ ontwikkeling in de weg gestaan en doet dat steeds meer omdat het steeds erger wordt, en men nog steeds niet weet wat het is (en t heeft nogal invloed).
Studie niet afgemaakt hierdoor, alleen nog maar laaggeschoolde kutbaantjes gehad die ik niet leuk vond -dus ook nergens positieve bevestiging gehad-, geen rijbewijs, bijna geen sociaal leven, geen relatie, totaal verbitterd en ongelukkig ivm gezondheid die alsmaar slechter wordt etc.
Dat dus :P Heb t idee dat ik al 6 jaar stilsta, of eigenlijk nog langer. En stilstand is nu echt achteruitgang aan het worden.

Wat mn seksualiteit betreft zal ik probably gewoon 'hetero' blijven. Al vraag ik me af of het niet ooit gaat knagen...stel dat ik straks n relatie krijg en kinderen of zo (nu geen behoefte aan, maar sluit niks uit). Tja dan zal ik het nooit weten...Geen idee hoor of ik sex met een vrouw uberhaupt wel iets vind. Ik fantaseer dr nooit echt over moet ik zeggen (denk er wel eens aan, maar fantaseren is een ander verhaal). Laat staan samenwonen.
Vind mannen alleen seksueel weinig aantrekkelijk en vrouwen wel. Maar dat weten verder alleen mijn exen en die vonden het wel interessant uiteraard :P.

[ Bericht 17% gewijzigd door bulbjes op 08-01-2011 04:45:57 ]
  zaterdag 8 januari 2011 @ 04:39:36 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91014401
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Niet alleen intellectueel natuurlijk. Hobby's, eten, eigenlijk alle routines in je leven. Als daar veel overeenkomsten in zitten heb je een grotere kans op succes.

Eens. Ik wil iemand die toch redelijk op mij lijkt, maar dan wel iemand die minder beïnvloedbaar en impulsief is :P .
Resistance is futile.
pi_91014416
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:38 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Uhu, ik maak zelden mee dat ik met iemand spiegel.
pi_91014422
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eens. Ik wil iemand die toch redelijk op mij lijkt, maar dan wel iemand die minder beïnvloedbaar en impulsief is :P .
Je kent je eigen 'minpunten'. Zelfkennis is de sleutel tot geluk zeg ik altijd. Het is ook zoveel prettiger om een relatie met iemand te hebben die zijn/haar eigen fouten kent en het ook niet erg vindt die toe te geven. Het is natuurlijk nog fijner als degene waarmee je besluit samen te zijn jou vertelt waar je rekening mee moet gaan houden in de toekomst. Het kan zo gemakkelijk zijn als je erover nadenkt...
pi_91014427
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:41 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Uhu, ik maak zelden mee dat ik met iemand spiegel.
Niet veel vrienden?
pi_91014440
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:41 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Niet veel vrienden?
Het is zelden dat ik me spiegel me een vrouw.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 04:45:09 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91014448
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:39 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Vaak is dat ook omdat ze kinderen krijgen, volgens mij. Uit praktisch oogpunt. Want al die kinderhandjes die in je haar graaien is ook lastig ;) .

@Seven: nee ben niet alleen vanwege mn seksualiteit ongelukkig. Loop al jaren te kloten met iets met mn gezondheid en dat heeft een enorm deel van mn leven/ ontwikkeling in de weg gestaan en doet dat steeds meer omdat het steeds erger wordt, en men nog steeds niet weet wat het is (en t heeft nogal invloed).
Studie niet afgemaakt hierdoor, alleen nog maar laaggeschoolde kutbaantjes gehad die ik niet leuk vond -dus ook nergens positieve bevestiging gehad-, geen rijbewijs, bijna geen sociaal leven, geen relatie, totaal verbitterd en ongelukkig ivm gezondheid die alsmaar slechter wordt etc.
Dat dus :P Heb t idee dat ik al 6 jaar stilsta, of eigenlijk nog langer. En stilstand is nu echt achteruitgang aan het worden.
Dat vind ik echt heel naar voor je. Kan me voorstellen dat je je niet gelukkig voelt. Het enige dat ik kan zeggen is denk ik.. wees héél lief voor jezelf. Niet zozeer dat je zelfmedelijden moet kweken maar doe wat je kunt om je leven aangenaam te maken, daar moet je echt niet op besparen als je niet happy bent. Je zult sowieso niet in één keer pats boem gelukkig zijn, dus dan helpen alle kleine beetjes. En zijn er in jouw buurt geen lesbo-verenigingen? Gewoon eens mailtje sturen om te vragen wat ze precies doen met korte uitleg over je twijfel. Je bent de eerste niet en voor sommige mensen gaat er op die manier een wereld voor ze open. Plus het is natuurlijk in één klap een sociale kring. Ik ben trouwens zonder diploma van school gegaan voor deze baan, ze hebben mij puur op eerder verworven competenties aangenomen. Je hoeft maar één keer geluk te hebben en dan ben je al halverwege van waar je wil zijn.

:*

En truste allemaal.
Resistance is futile.
pi_91014449
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:43 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Het is zelden dat ik me spiegel me een vrouw.
Ja, vertel mij wat...
Al denk ik dat het ook veel te maken heeft met wat je eerder zei, dat mannen zich anders gedragen bij mannen t.o.v. vrouwen.
pi_91014457
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ja, vertel mij wat...
Al denk ik dat het ook veel te maken heeft met wat je eerder zei, dat mannen zich anders gedragen bij mannen t.o.v. vrouwen.
Precies, bij veel vrouwen krijg ik toch het gevoel dat ik mezelf moet bewijzen en dat ik haar moet vermaken.
pi_91014466
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:46 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Precies, bij veel vrouwen krijg ik toch het gevoel dat ik mezelf moet bewijzen en dat ik haar moet vermaken.
Nou, laat ik mijn theorie er even op los laten hier.
Zodra jij geïnteresseerd bent in een meisje gedraag je je sowieso anders, feit, toch? Nu moet je je voorstellen dat je met een meid aan het praten bent die je helemaal niet interessant vindt. Dan zul jij je het meest als jezelf gedragen. Misschien niet zoals bij de 'bois', maar wel gewoon relaxed en casual.
Op dat moment ben jij veel interessanter voor een meisje en komen er ook veel leukere gesprekken op gang. Dus eigenlijk moet je niet geïnteresseerd zijn in het meisje waarin je wel geïnteresseerd bent... Volg je 't nog? :P
pi_91014474
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Zodra jij geïnteresseerd bent in een meisje gedraag je je sowieso anders, feit, toch? Nu moet je je voorstellen dat je met een meid aan het praten bent die je helemaal niet interessant vindt. Dan zul jij je het meest als jezelf gedragen. Misschien niet zoals bij de 'bois', maar wel gewoon relaxed en casual.
Op dat moment ben jij veel interessanter voor een meisje en komen er ook veel leukere gesprekken op gang. Dus eigenlijk moet je niet geïnteresseerd zijn in het meisje waarin je wel geïnteresseerd bent... Volg je 't nog? :P
Ja, je hebt gelijk.
pi_91014503
Maar nu komt het eigenlijk op dat je met geen van beide een relatie kan krijgen. De ene ben je niet aangetrokken toe en de andere kan je jezelf niet zijn.
pi_91014512
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:57 schreef LikeEmDead het volgende:
Maar nu komt het eigenlijk op dat je met geen van beide een relatie kan krijgen. De ene ben je niet aangetrokken toe en de andere kan je jezelf niet zijn.
Het gaat allemaal om houding man... Als je te graag wilt merken ze dat. Het heeft allemaal met lichaamstaal te maken. Omgang is belangrijker dan looks, maar verzorging is net zo belangrijk. Je hoeft niet knap te zijn om iedere avond een ander meisje te regelen, het gaat om presentatie, zelfvertrouwen en dat soort crap...
pi_91014518
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Het gaat allemaal om houding man... Als je te graag wilt merken ze dat. Het heeft allemaal met lichaamstaal te maken. Omgang is belangrijker dan looks, maar verzorging is net zo belangrijk. Je hoeft niet knap te zijn om iedere avond een ander meisje te regelen, het gaat om presentatie, zelfvertrouwen en dat soort crap...
Mwahm, met mijn uiterlijk zit het wel goed. Het enigste waar ik me aan irriteer is dat vrouwen vaak het idee hebben dat ze vereerd moeten worden.
pi_91014521
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:01 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Mwahm, met mijn uiterlijk zit het wel goed. Het enigste waar ik me aan irriteer is dat vrouwen vaak het idee hebben dat ze vereerd moeten worden.
Waar ga jij op stap dan?
pi_91014524
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Waar ga jij op stap dan?
In plekken waar de vrouwen zo zijn blijkbaar aan jou reactie te merken.
pi_91014531
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:02 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

In plekken waar de vrouwen zo zijn blijkbaar aan jou reactie te merken.
Nouja, iets nauwkeuriger mag wel... Ik woon in Maastricht bijvoorbeeld. De omgang met vrouwen hier t.o.v. Amsterdam en Rotterdam is een wereld van verschil. Echt een wereld! Hier willen vrouwen niet zozeer vereerd worden. Hier heb ik eerder het gevoel dat ze allemaal prince charming zoeken. In de grotere steden die ik net noemde is sociale omgang veel gemakkelijker en vooral directer met de andere sexe.
pi_91014535
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Nouja, iets nauwkeuriger mag wel... Ik woon in Maastricht bijvoorbeeld. De omgang met vrouwen hier t.o.v. Amsterdam en Rotterdam is een wereld van verschil. Echt een wereld! Hier willen vrouwen niet zozeer vereerd worden. Hier heb ik eerder het gevoel dat ze allemaal prince charming zoeken. In de grotere steden die ik net noemde is sociale omgang veel gemakkelijker en vooral directer met de andere sexe.
Maastricht zijn de dames lelijk. Inteelt.
pi_91014540
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:06 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Maastricht zijn de dames lelijk. Inteelt.
Einde discussie
pi_91014542
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Einde discussie
.
pi_91019362
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 03:51 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Zal zelden voorkomen dat je een chauffeur vind met een IQ boven de 95.
Gelukkig zijn er uitzonderingen.
Ik ben chauffeur, niet omdat ik niets anders kan, maar omdat ik het wil! Ik heb 14 jaar als adviseur voor bedrijf en overheid rondgelopen maar dat begon te vervelen vanwege te weinig uitdaging :')
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_91019442
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef Iuc het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er uitzonderingen.
Ik ben chauffeur, niet omdat ik niets anders kan, maar omdat ik het wil! Ik heb 14 jaar als adviseur voor bedrijf en overheid rondgelopen maar dat begon te vervelen vanwege te weinig uitdaging :')
En de uitdaging is nog groter doordat je de hele dacht op je reet achter het stuur zit? :')
pi_91019595
@ Seven, no offence,maar het klinkt alsof je aandacht zoekt, op je werk.
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2011 @ 13:03:55 #140
230491 Zith
pls tip
pi_91019827
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 03:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Zwijg als je niet weet waarover je het hebt. Verder is het verband tussen specialistisch werk en professionele houding irrelevant. Kok zijn kan ook specialistisch werk zijn als je in een Michelin restaurant staat (d.w.z je hebt productkennis, vakkennis en een gedegen praktijkopleiding nodig voor je er ook maar iets van bakt). Of denk je soms dat een kok strak in het pak met uitgestreken professionele houding achter de potten en pannen staat?

Chefkokken hebben hele professionele houdingen ja, dat je denkt dat dit inhoud dat je een pak aan moet hebben zegt genoeg :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_91019966
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Chefkokken hebben hele professionele houdingen ja, dat je denkt dat dit inhoud dat je een pak aan moet hebben zegt genoeg :')
Owned.
pi_91020313
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

En de uitdaging is nog groter doordat je de hele dacht op je reet achter het stuur zit? :')
Nee, daar gaat het niet om :')
Ik heb nu plezier in m'n werk, iets wat ik daarvoor nooit echt heb gehad.
Doordat ik plezier in m'n werk heb, zit ik beter in m'n vel, ben ik socialer geworden, hartelijker en bovenal plezieriger voor mijn omgeving.

Chauffeur worden is vaker een kwestie van keuze en niet zozeer gedwongen door onkunde. En natuurlijk heb je er wel een zwik dom volk tussen zitten maar dat heb je in elke beroepsgroep.

Nu jij weer :)
pi_91020388
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Iuc het volgende:

[..]

Doordat ik plezier in m'n werk heb, zit ik beter in m'n vel, ben ik socialer geworden, hartelijker en bovenal plezieriger voor mijn omgeving.

Chauffeur worden is vaker een kwestie van keuze en niet zozeer gedwongen door onkunde. En natuurlijk heb je er wel een zwik dom volk tussen zitten maar dat heb je in elke beroepsgroep.

Ik wou je niet beledigen, alleen dacht ik dat het niet zeer uitdagend is om de hele dag te zitten. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als je internationaal rijd.
pi_91020667
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Ik wou je niet beledigen, alleen dacht ik dat het niet zeer uitdagend is om de hele dag te zitten. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als je internationaal rijd.
Ik rij ook internationaal. Hell, mijn werkgever zit in Zwitserland. En aangezien Zwitserland 3-talig is, is het makkelijk dat je wat talen beheerst.
Ik spreek dan ook naast Nederlands bijna vloeiend Engels en Duits. In het Frans kan ik me goed verstaanbaar maken en het Italiaans begin ik steeds meer te begrijpen :)
pi_91020717
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:29 schreef Iuc het volgende:

[..]

Ik rij ook internationaal. Hell, mijn werkgever zit in Zwitserland. En aangezien Zwitserland 3-talig is, is het makkelijk dat je wat talen beheerst.
Ik spreek dan ook naast Nederlands bijna vloeiend Engels en Duits. In het Frans kan ik me goed verstaanbaar maken en het Italiaans begin ik steeds meer te begrijpen :)
Cool! Het klinkt nu zeker een stuk interessanter! :)
pi_91020919
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 13:31 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Cool! Het klinkt nu zeker een stuk interessanter! :)
Simpel bekeken is elk werk dom werk. Niets meer dan een ruilmiddel om aan wat geld te komen. En ook dat is weer een ruilmiddel!

Een directeur zijn kan ook heel dom zijn. Je delegeert je werk aan anderen die voor jou de beslissingen maken. Als het dan fout gaat hoef je maar naar die persoon te wijzen en te zeggen dat hij/zij het fout heeft gedaan.

Maar we raken een beetje los van het onderwerp waarover dit topic begon.
pi_91020985
Dat is jou schuld! Ik wijs mijn vinger naar jou!
pi_91021186
quote:
Absoluut niet. De mooiste jongens laat ik links liggen omdat ik denk dat ik die zelfs voor seks niet kan krijgen. :') . Klootzak zijn tov meisjes gaat echt niet hand in hand met een mooi uiterlijk.
Punt a is niet waar en punt b is denk ik de bron van je probleem:

"Mooie jongens" kun je ook krijgen met een minder mooi uiterlijk. Andersom zie je ook vaak dat een lelijke man een prachtige vrouw naast zich hebben lopen. Gewoon vanwege andere kwaliteiten (of veel geld, dat kan natuurlijk ook). Vrouwen kunnen ook makkelijker de "breekijzer" techniek toepassen: "Hoi, ik vind je leuk, vanavond heb je vast wel tijd om met mij...", mits goed gebracht moet ik de eerste jongen nog tegenkomen die daar "nee" tegen zegt.
Punt b:
Karakter is niet te meten met een thermometer en ook niet af te leiden uit een bepaald uiterlijk. Je kunt dit alleen achterhalen door met iemand een goed gesprek te voeren. Door gewoon te daten zonder meteen je lichaam te geven. Een diner, maar bij het afscheid alleen de klassieke wangkus. Na een tijdje ga je vanzelf wel doorkrijgen hoe iemand in elkaar steekt.
pi_91026258
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Haha dit is heel herkenbaar ja. Ben zelf geen man maar zie het idd wel.
Was laatst n gozer die mij leuk vond, maar die dacht (omdat ik stil was of vrij snel over serieuze dingen kan gaan praten) dat ik serieus was en het type 'behoefte aan rust en zekerheid' dus die ging tegen mij heel serieus doen en verder was hij hardstikke stil (denk onzekerheid). En daar werd ik ook weer hardstikke nerveus en stil van.
Kreeg ook echt de indruk van 'Nou, heb geen behoefte aan zo'n type wat erg gefocust is op rust en zekerheid en die zo stil is. Moet beetje kunnen lachen en relaxt doen met iemand. Iemand moet me juist beetje uit mn schulp halen'.

Toen zijn we een keertje ergens heengegaan met zn vieren (met zijn beste vriend erbij) en ineens zag ik dat die gozer hardstikke leuke humor had, en hij was ineens veeeeel relaxter. Ik vond het echt geweldig leuk zo met zn vieren.
Maarja, keileuk om met zn vieren dan wat te doen (ook omdat ik dan me niet zo benauwd voel dat ie wat van me moet/ dat ik iets moet zeggen of zo) maar in een 1-op-1 situatie kwam er gewoon totaal niks uit en voelde hij zich nerveus ws en ik me totaal geforceerd.

:{

Ik heb zelf trouwens ook altijd dat ik tegen jongens waarvan ik weet dat ze niks van me moeten of jongens die ik niet interessant vindt qua uiterlijk enz (bijv een vriend van een vriendin van me) heel normaal kan doen en veel mee kan praten, terwijl ik bij jongens die ik echt leuk vind of jongens waarvan ik weet dat ze mij leuk vinden (soms) totaal dichtklap. Zelfs op msn of zo. Dan ga ik zo geforceerd nadenken dat ik wel een beetje leuk en spontaan wil overkomen dat ik alleen maar mn zinnen loop te deleten.
En dan ga ik maar weer lopen spuien bij jongens waar ik totaal niks mee hoef -O-
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:30:16 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91027665
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat jij de opmerking over strak in het pak eruit pikt en de opmerking over 'uitgestreken professionele houding' negeert. Mijn punt is dat chefkoks vaak staan te schetteren en ouwehoeren in de keuken, weinig professioneel. En waarom ook niet, moet kunnen. Stop maar met flamen want je zet jezelf voor lul. Is OK, knul. :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef Flounder het volgende:
@ Seven, no offence,maar het klinkt alsof je aandacht zoekt, op je werk.
Non taken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Iuc het volgende:

[..]

Nou Luc, je kunt niet ontkennen dat de meeste chauffeurs ongeschoold zijn, waar de meeste mensen die bij een bank werken een opleiding hebben genoten. De ritten naar Zwitserland trouwens, daar moet je als chauffeur echt wel weten wat je doet (SAT, documenten etc). De ritten naar Zwitserland is voor zeker 60% van de chauffeurs niet weggelegd omdat ze het simpelweg niet probleemloos kunnen laten verlopen. Wij sturen in ieder geval alleen de beste chauffeurs. En respect dat jij er voor durft te kiezen om een hele goede chauffeur te zijn, in plaats van een ontevreden adviseur.

En nog maar eens :* voor bulbjes.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')