anders haal eens zo'n navulvulling dan kun je m zelf vullen ziequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Parkervullingen, die zijn altijd lang![]()
En ik wil zo graag die paarse en die hele mooie felle blauwe, ik zoek na de pauze wel ff hoe die kleuren ook weer heten, Rewimo had laatst een overzichtje
Nee dat geknoei is niks voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders haal eens zo'n navulvulling dan kun je m zelf vullen zie
http://www.parkerpen.com/nl/discovery/inks/quink
knoeien valt wel mee, pen in potje, draaien aan vulling klaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat geknoei is niks voor mij![]()
F-r hebben ze een schrijfwarenzaak?
Ik vraag straks ff aan de baas waar ze het hier nog zouden kunnen hebben maar ik vrees echt dat dr niet meer zo een winkel is nu
Bij mijn weten verkoopt Egner ze hier in Den Helder. Moet ik voor je kijken v/d week?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Parkervullingen, die zijn altijd lang![]()
En ik wil zo graag die paarse en die hele mooie felle blauwe, ik zoek na de pauze wel ff hoe die kleuren ook weer heten, Rewimo had laatst een overzichtje
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
![]()
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reakties![]()
Ik zei vanochtend hardop Jezus Fuck toen ik bijna werd overreden door een kleine bulldozer die hier op het terrein stenen aan het verplaatsen was
Dokkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
![]()
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reakties![]()
Ik zei vanochtend hardop Jezus Fuck toen ik bijna werd overreden door een kleine bulldozer die hier op het terrein stenen aan het verplaatsen was
Ik heb net jouw nick gebruikt (moet je daar ook voor betalen?) voor de tombola hier op mijn werk. Ik stuurde een mail met wie er allemaal mee willen doen en als onderwerp heb ik tombolafan gebruiktquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb net jouw nick gebruikt (moet je daar ook voor betalen?) voor de tombola hier op mijn werk. Ik stuurde een mail met wie er allemaal mee willen doen en als onderwerp heb ik tombolafan gebruikt
Oh, ik dacht dat we gewichten deden, maar dat zal hopelijk niet!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we gewichten deden, maar dat zal hopelijk niet!
Tombo is net zo lang als ik ben en zoveel woog ik 1,5 jaar terug ook.quote:
Ik ben 1.70, valt wel mee toch?quote:
Jij bentquote:
Positiekleding kopen?quote:Mijn spijkerbroek zit nu voor het eerst wat strakker dan dat hij van mijn kont zakt. Dat wordt vanaf volgende week toch andere kleding denk ik.
Poooositiekledingquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan weeg ik wel erg veel
Mijn spijkerbroek zit nu voor het eerst wat strakker dan dat hij van mijn kont zakt. Dat wordt vanaf volgende week toch andere kleding denk ik.
Mja denk dat iedereen anders isquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan weeg ik wel erg veel
Mijn spijkerbroek zit nu voor het eerst wat strakker dan dat hij van mijn kont zakt. Dat wordt vanaf volgende week toch andere kleding denk ik.
Oh ik dacht dat het een soort van bieden was:) Ik denk hoger is altijd goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we gewichten deden, maar dat zal hopelijk niet!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een soort van bieden was:) Ik denk hoger is altijd goed
Op mezelf gaan wonen, minder snoep en snaaiwerk voor het grijpen hebben, verliefd worden en daardoor niet kunnen eten van gelukquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef indaha het volgende:
Hallo
[..]
wat goed hoe heb je dat gedaan 10 kg minder
Hmm gaan daten helpt dus? Toch een voorstellen hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op mezelf gaan wonen, minder snoep en snaaiwerk voor het grijpen hebben, verliefd worden en daardoor niet kunnen eten van geluk
Dat dacht ik ook, maar ik kon de [legen] niet vindenquote:
Hoe lang nog?????????quote:
Nope, smoorverliefd zijn helptquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm gaan daten helpt dus? Toch een voorstellen hier
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, smoorverliefd zijn helpt
Das oneerlijkquote:
Ik zit tussen Elies en Greys in qua lengte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das oneerlijkje moet je lengte er ook even bijzetten
Nou jaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, smoorverliefd zijn helpt
Dat helpt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit tussen Elies en Greys in qua lengte.
Ja maar...quote:
Nee iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
laat ik dit hele verhaal maar niet vertellen
ps ik heb geen idee hoe lang Elies en Greys zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah das duidelijkerquote:
Dat zit 95% van de Nederlandse vrouwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar, die mini's die passen heul niequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zit 95% van de Nederlandse vrouwen
Oh-oh: http://www.rembrandt-kral(...)words=parker+patroon wel mini-vullingen maar wel zeven kleuren, waaronder turquoise
Q! Je hebt mn adres he!quote:
Ja Q doe eens een spoedbestelling voor Tombo dan betaal ik de verzendkosten wel hoorquote:
Hij/zij kan mee in de lushdoos die toch naar Tombo moetquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja Q doe eens een spoedbestelling voor Tombo dan betaal ik de verzendkosten wel hoor
Stinkt die baby ieg ff nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij/zij kan mee in de lushdoos die toch naar Tombo moet
Daar zeg je wat.. zou die Lush niet zijn lekkere geur verliezen/nat en klef worden?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.. zou die Lush niet zijn lekkere geur verliezen/nat en klef worden?
Euhhhhh....
Grapje Tombo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zit echt veel lekkers in
Maar ruiken is handiger om te kiezen gok ik?
(verkapt-meet-voorstel)
Weet ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan moet je wel even wachten hé
17 januari tentamen (oh ja ik moet nu leren) en dan vakantie.
Dus februari pas![]()
Heb alles netjes weer in de doos terug gedaan muv de bruisballen, die wilde jij niet hé?
Dan moet je deze kant op komen, kan je badderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ikFebruari it is
En tenzij ik je bad mag lenen hoef ik die ballen niet nee
Hihi ik zag eerst alleen bovenkant vd foto en nog geen tekst, dacht echt wat kijkt hij domquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef senesta het volgende:
Dodge is jarig![]()
En wat vind hij daarvan?
Nou dit![]()
[ afbeelding ]
![]()
Oooh wat zou ik op dit moment wel niet voor een lekker bad overhebben
Toch niet weer je schaamlippen he, daar kunnen ze niet tegenquote:
Dit wilde ik nou niet zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Toch niet weer je schaamlippen he, daar kunnen ze niet tegen
Van mijn polsen bedoel je? Ja enorm, vooral links. De huisarts dacht aan een geïrriteerde of ontstoken pees. Staat zes weken voor en ik loop er nu vier weken mee dus paracetamol slikken en ik mag over twee weken weer terug komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik zag eerst alleen bovenkant vd foto en nog geen tekst, dacht echt wat kijkt hij dom
Gefeliciteerd!!
Heb je nog steeds last? Dat je wil badderen..
Ja sorry, kon er even niet opkomen of het je handen of armen warenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Van mijn polsen bedoel je? Ja enorm, vooral links. De huisarts dacht aan een geïrriteerde of ontstoken pees. Staat zes weken voor en ik loop er nu vier weken mee dus paracetamol slikken en ik mag over twee weken weer terug komen.
Nee en die slik ik dus ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja sorry, kon er even niet opkomen of het je handen of armen waren
Oei dat klinkt niet fijn, helpt de paracetamol wel?
1 jaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef indaha het volgende:
gefeliciteerd Dodgehoe oud is hij geworden
Als het niet helpt heeft het geen zin nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee en die slik ik dus ook niet![]()
Ze wilde me eerst diclofenac geven maar dat vond ik niet zo'n geweldig idee
Ik heb maagproblemen en diclofenac schijnt voor je maag niet echt geweldig te zijn dus dat wilde ik liever niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb laatst diclofenac geslikt voor een ontsteking in mn voet, prima spul, was zo over, en verder nergens last van gehad. Beter ff wat slikken dan niet kunnen lopen van de pijn
Geen enkele pijnstiller eigenlijk helaas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb maagproblemen en diclofenac schijnt voor je maag niet echt geweldig te zijn dus dat wilde ik liever niet.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef senesta het volgende:
Dodge is jarig![]()
En wat vind hij daarvan?
Nou dit![]()
[ afbeelding ]
![]()
Oooh wat zou ik op dit moment wel niet voor een lekker bad overhebben
Hij heeft er niet zoveel geduld voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met Dodge. Hij wil niet zo graag op de foto he?
Het helpt wel echt in een dag of 3 en je HOEFT geen last van je maag te krijgen, dus mss dat je het zou kunnen overwegen te proberen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb maagproblemen en diclofenac schijnt voor je maag niet echt geweldig te zijn dus dat wilde ik liever niet.
Ik moest dat slikken tot mijn volgende afspraak zei zequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het helpt wel echt in een dag of 3 en je HOEFT geen last van je maag te krijgen, dus mss dat je het zou kunnen overwegen te proberen?
Wat ze je toen je zei dat je dat niet ging doen ivm maag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moest dat slikken tot mijn volgende afspraak zei ze, dat is over twee weken.
Oh nou ja dat moest ik ook, maar als ik dr maagproblemen van gekregen had dan was ik dr wel weer mee gestopt, simpel zatquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moest dat slikken tot mijn volgende afspraak zei ze, dat is over twee weken.
Niets eigenlijk, ze begon zelf over die bijwerkingen. Ik wist dat zelf niet namelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ze je toen je zei dat je dat niet ging doen ivm maag?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Niets eigenlijk, ze begon zelf over die bijwerkingen. Ik wist dat zelf niet namelijk.
Nee, die diclodingen heeft ze dus ook niet voorgeschreven (ik moest het maar zeggen van haar) maar ik moest dan wel drie keer per dag twee paracetamollen innemen. Ik kijk het wel aan en anders ga ik gewoon terug en dan naar mijn eigen vertrouwde huisarts, ik was niet erg onder de indruk van deze invalsterquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
even samengevat:
- pijnstillers slikken mevrouw
- zijn wel slecht voor uw maag
- jij neemt ze niet in en die verwachting heeft zij nu nog wel?
Het lijkt me gewoon heel vervelend met pijn te lopen dus misschien is dat wel het beste.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, die diclodingen heeft ze dus ook niet voorgeschreven (ik moest het maar zeggen van haar) maar ik moest dan wel drie keer per dag twee paracetamollen innemen. Ik kijk het wel aan en anders ga ik gewoon terug en dan naar mijn eigen vertrouwde huisarts, ik was niet erg onder de indruk van deze invalster
100 graden C is de kooktemperatuur van water. belangrijke tip!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Nog iemand kooktips?
Ik ga ff mn boodschappenlijstje doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog op foto's van blije hondjes
Ja, is nog best een grote mand. Ik denk dat ze er heerlijk in slapen straksquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Als ik die mand nu hier neerzet ligt ie binnen no time vol kale chinezen gok ik , hijs groot genoeg voor minstens 2![]()
En die 4 chihuahua's thuis passen dr met gemak samen in ook
Ik denk dat die drie chihuahuawijven er om zullen gaan knokken en ben dan ook serieus aan het overwegen om de mand pas te geven aan de diva als de logeerzussen opgetieft zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, is nog best een grote mand. Ik denk dat ze er heerlijk in slapen straks
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Maes het volgende:
Oh ik dacht dat het een soort van bieden was:) Ik denk hoger is altijd goed
Elies, als ik dalijk nog iets kan vinden hier waar ik die lelijke roerstengels veilig in durf op te sturen heb je ze morgenquote:
Woeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Elies, als ik dalijk nog iets kan vinden hier waar ik die lelijke roerstengels veilig in durf op te sturen heb je ze morgen
Oh nee fuck that, ik wacht nog ff met opsturen, volgende week heb ik Dexter seizoen 5 ook afgekeken en dan pleur ik al die Dexter dvd's en Californication en uhm, wat wilde je nu nog, Pushing Daisies? wel in een doos en mik in de hele handel in 1 keer op de bus, das pas praktischquote:
In wc-papier wikkelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Elies, als ik dalijk nog iets kan vinden hier waar ik die lelijke roerstengels veilig in durf op te sturen heb je ze morgen
Ja maar ik vind ze dan nog net te kwetsbaar voor een bubbeltjesvlop eigenlijk.quote:
Of ik kom het gewoon een keer halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee fuck that, ik wacht nog ff met opsturen, volgende week heb ik Dexter seizoen 5 ook afgekeken en dan pleur ik al die Dexter dvd's en Californication en uhm, wat wilde je nu nog, Pushing Daisies? wel in een doos en mik in de hele handel in 1 keer op de bus, das pas praktisch
Ja psies, en dan kan ik beter gelijk ook al die dvds meesturen, kost evenveelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou ze wel in een doosje doen ja, envelop overleven ze misschien niet.
Kan ook maar das een stuk duurderquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ik kom het gewoon een keer halen
Roerstaafjes van glas met beertjes van glas er opquote:
Ze vroeg wel of ik rust heb gehouden....niet dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd, Dodge!![]()
Senes, moest je ook nog rustig aan doen met je polsen, of mag je verder alles doen?
Ik ga nu gewoon zonder lijst boodschappen doen, dare devil dat ik ben!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, boodschappenlijsttips zijn nog steeds welkom!
Ik zit tussen Moerdijk en Gouda, maar volgens mij is alle roet wel weggespoeld door al die regen. Geen idee eigenlijk. En als ik het hondje heb uitgelaten haal ik diens voetjes ook even extra over de vloermat sinds gisteren, moet genoeg zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:06 schreef indaha het volgende:
Roet verspreid tussen Moerdijk en Gouda
Ja maar jij gaat om de haverklap naar de winkel voor van alles, ik haaaaaaaaaat de supermarkt, dus ik wil het vanavond gewoon weer in 1 keer goed doen voor de hele weekquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon zonder lijst boodschappen doen, dare devil dat ik ben!
Waar zit de pijn in je pols/hand?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef senesta het volgende:
Ze vroeg wel of ik rust heb gehouden....niet dus
Maar ze heeft niets gezegd over rustig aan doen, gelukkig maar
En de pijn houd ik wel uit al is het vervelend, het is alleen zo jammer dat als er zo'n scheut door mijn pols trekt ik ook niets vast kan blijven houden. Alle kracht lijkt uit mijn hand dan ook. Van de week wilde ik een stapeltje borden even verzetten en dat ging dus fout, nu wel nieuwe borden overigens
Het tintelt soms ook heel erg, dan voelt het alsof de helft van mijn hand slaapt.
Ah ja, misschien dat het wel over gaat gewoon binnen die resterende twee weken en anders eerst toch die paracetamol maar proberen.
Ja toch wazig als ze zo zeker zijn van het niet schadelijk zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon zonder lijst boodschappen doen, dare devil dat ik ben!
[..]
Ik zit tussen Moerdijk en Gouda, maar volgens mij is alle roet wel weggespoeld door al die regen. Geen idee eigenlijk. En als ik het hondje heb uitgelaten haal ik diens voetjes ook even extra over de vloermat sinds gisteren, moet genoeg zijn
Wel 'grappig' idd dat er gister nog 'geen giftige stoffen' waren en dat ze nu daar hun kinderen niet meer op speeltoestellen mogen laten enzo![]()
Oke oke, point takenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat om de haverklap naar de winkel voor van alles, ik haaaaaaaaaat de supermarkt, dus ik wil het vanavond gewoon weer in 1 keer goed doen voor de hele week
Volgens mij melden ze altijd standaard dat er niks gevonden is en gaan ze daarna pas kijken of dat ook echt zo isquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:11 schreef senesta het volgende:
Ja toch wazig als ze zo zeker zijn van het niet schadelijk zijn...
quote:
Ja ho, jij begon stoer te patsen met je boodschappendoenzonderlijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |