anders haal eens zo'n navulvulling dan kun je m zelf vullen ziequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Parkervullingen, die zijn altijd lang![]()
En ik wil zo graag die paarse en die hele mooie felle blauwe, ik zoek na de pauze wel ff hoe die kleuren ook weer heten, Rewimo had laatst een overzichtje
Nee dat geknoei is niks voor mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders haal eens zo'n navulvulling dan kun je m zelf vullen zie
http://www.parkerpen.com/nl/discovery/inks/quink
knoeien valt wel mee, pen in potje, draaien aan vulling klaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat geknoei is niks voor mij![]()
F-r hebben ze een schrijfwarenzaak?
Ik vraag straks ff aan de baas waar ze het hier nog zouden kunnen hebben maar ik vrees echt dat dr niet meer zo een winkel is nu
Bij mijn weten verkoopt Egner ze hier in Den Helder. Moet ik voor je kijken v/d week?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Parkervullingen, die zijn altijd lang![]()
En ik wil zo graag die paarse en die hele mooie felle blauwe, ik zoek na de pauze wel ff hoe die kleuren ook weer heten, Rewimo had laatst een overzichtje
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
![]()
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reakties![]()
Ik zei vanochtend hardop Jezus Fuck toen ik bijna werd overreden door een kleine bulldozer die hier op het terrein stenen aan het verplaatsen was
Dokkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:38 schreef Maes het volgende:
![]()
Dank jullie wel allemaal voor de leuke reakties![]()
Ik zei vanochtend hardop Jezus Fuck toen ik bijna werd overreden door een kleine bulldozer die hier op het terrein stenen aan het verplaatsen was
Ik heb net jouw nick gebruikt (moet je daar ook voor betalen?) voor de tombola hier op mijn werk. Ik stuurde een mail met wie er allemaal mee willen doen en als onderwerp heb ik tombolafan gebruiktquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb net jouw nick gebruikt (moet je daar ook voor betalen?) voor de tombola hier op mijn werk. Ik stuurde een mail met wie er allemaal mee willen doen en als onderwerp heb ik tombolafan gebruikt
Oh, ik dacht dat we gewichten deden, maar dat zal hopelijk niet!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we gewichten deden, maar dat zal hopelijk niet!
Tombo is net zo lang als ik ben en zoveel woog ik 1,5 jaar terug ook.quote:
Ik ben 1.70, valt wel mee toch?quote:
Jij bentquote:
Positiekleding kopen?quote:Mijn spijkerbroek zit nu voor het eerst wat strakker dan dat hij van mijn kont zakt. Dat wordt vanaf volgende week toch andere kleding denk ik.
Poooositiekledingquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan weeg ik wel erg veel
Mijn spijkerbroek zit nu voor het eerst wat strakker dan dat hij van mijn kont zakt. Dat wordt vanaf volgende week toch andere kleding denk ik.
Mja denk dat iedereen anders isquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan weeg ik wel erg veel
Mijn spijkerbroek zit nu voor het eerst wat strakker dan dat hij van mijn kont zakt. Dat wordt vanaf volgende week toch andere kleding denk ik.
Oh ik dacht dat het een soort van bieden was:) Ik denk hoger is altijd goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we gewichten deden, maar dat zal hopelijk niet!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een soort van bieden was:) Ik denk hoger is altijd goed
Op mezelf gaan wonen, minder snoep en snaaiwerk voor het grijpen hebben, verliefd worden en daardoor niet kunnen eten van gelukquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef indaha het volgende:
Hallo
[..]
wat goed hoe heb je dat gedaan 10 kg minder
Hmm gaan daten helpt dus? Toch een voorstellen hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op mezelf gaan wonen, minder snoep en snaaiwerk voor het grijpen hebben, verliefd worden en daardoor niet kunnen eten van geluk
Dat dacht ik ook, maar ik kon de [legen] niet vindenquote:
Hoe lang nog?????????quote:
Nope, smoorverliefd zijn helptquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm gaan daten helpt dus? Toch een voorstellen hier
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, smoorverliefd zijn helpt
Das oneerlijkquote:
Ik zit tussen Elies en Greys in qua lengte.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das oneerlijkje moet je lengte er ook even bijzetten
Nou jaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, smoorverliefd zijn helpt
Dat helpt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit tussen Elies en Greys in qua lengte.
Ja maar...quote:
Nee iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
laat ik dit hele verhaal maar niet vertellen
ps ik heb geen idee hoe lang Elies en Greys zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah das duidelijkerquote:
Dat zit 95% van de Nederlandse vrouwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar, die mini's die passen heul niequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zit 95% van de Nederlandse vrouwen
Oh-oh: http://www.rembrandt-kral(...)words=parker+patroon wel mini-vullingen maar wel zeven kleuren, waaronder turquoise
Q! Je hebt mn adres he!quote:
Ja Q doe eens een spoedbestelling voor Tombo dan betaal ik de verzendkosten wel hoorquote:
Hij/zij kan mee in de lushdoos die toch naar Tombo moetquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja Q doe eens een spoedbestelling voor Tombo dan betaal ik de verzendkosten wel hoor
Stinkt die baby ieg ff nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij/zij kan mee in de lushdoos die toch naar Tombo moet
Daar zeg je wat.. zou die Lush niet zijn lekkere geur verliezen/nat en klef worden?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.. zou die Lush niet zijn lekkere geur verliezen/nat en klef worden?
Euhhhhh....
Grapje Tombo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zit echt veel lekkers in
Maar ruiken is handiger om te kiezen gok ik?
(verkapt-meet-voorstel)
Weet ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan moet je wel even wachten hé
17 januari tentamen (oh ja ik moet nu leren) en dan vakantie.
Dus februari pas![]()
Heb alles netjes weer in de doos terug gedaan muv de bruisballen, die wilde jij niet hé?
Dan moet je deze kant op komen, kan je badderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ikFebruari it is
En tenzij ik je bad mag lenen hoef ik die ballen niet nee
Hihi ik zag eerst alleen bovenkant vd foto en nog geen tekst, dacht echt wat kijkt hij domquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:08 schreef senesta het volgende:
Dodge is jarig![]()
En wat vind hij daarvan?
Nou dit![]()
[ afbeelding ]
![]()
Oooh wat zou ik op dit moment wel niet voor een lekker bad overhebben
Toch niet weer je schaamlippen he, daar kunnen ze niet tegenquote:
Dit wilde ik nou niet zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Toch niet weer je schaamlippen he, daar kunnen ze niet tegen
Van mijn polsen bedoel je? Ja enorm, vooral links. De huisarts dacht aan een geïrriteerde of ontstoken pees. Staat zes weken voor en ik loop er nu vier weken mee dus paracetamol slikken en ik mag over twee weken weer terug komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik zag eerst alleen bovenkant vd foto en nog geen tekst, dacht echt wat kijkt hij dom
Gefeliciteerd!!
Heb je nog steeds last? Dat je wil badderen..
Ja sorry, kon er even niet opkomen of het je handen of armen warenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Van mijn polsen bedoel je? Ja enorm, vooral links. De huisarts dacht aan een geïrriteerde of ontstoken pees. Staat zes weken voor en ik loop er nu vier weken mee dus paracetamol slikken en ik mag over twee weken weer terug komen.
Nee en die slik ik dus ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja sorry, kon er even niet opkomen of het je handen of armen waren
Oei dat klinkt niet fijn, helpt de paracetamol wel?
1 jaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef indaha het volgende:
gefeliciteerd Dodgehoe oud is hij geworden
Als het niet helpt heeft het geen zin nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee en die slik ik dus ook niet![]()
Ze wilde me eerst diclofenac geven maar dat vond ik niet zo'n geweldig idee
Ik heb maagproblemen en diclofenac schijnt voor je maag niet echt geweldig te zijn dus dat wilde ik liever niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb laatst diclofenac geslikt voor een ontsteking in mn voet, prima spul, was zo over, en verder nergens last van gehad. Beter ff wat slikken dan niet kunnen lopen van de pijn
Geen enkele pijnstiller eigenlijk helaas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb maagproblemen en diclofenac schijnt voor je maag niet echt geweldig te zijn dus dat wilde ik liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |