Boodschappen laten bezorgen of laten halen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen boodschappen meer halen? Hoe moet je dan beter worden, zonder gezond eten?
Wie zegt hem dat het jouw bonnetje is? Misschienw as de bon wel van je moeder ofzoquote:Ik zou gewoon het bonnetje bewaren aangezien daar een datum en tijd op staat, zodat je dat kunt laten zien mochten ze langs zijn geweest in dat half uurtje.
Gecondoleerdquote:
Dank jequote:
Dat behoren of niet behoren thuis te zijn is geheel afhankelijk van het ziektebeeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Precies, aangezien ik wel gewoon hele dagen thuis blijf, zoals je dat ook behoort te doen als je ziek bent.
Er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef Luxuria het volgende:
Heb je ook geen familie of vrienden die even wat boodschappen voor je kunnen halen? Ik ga echt niet naar buiten als ik flinke griep/koorts heb.
Allemeala dood!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:35 schreef Luxuria het volgende:
Heb je ook geen familie of vrienden die even wat boodschappen voor je kunnen halen? Ik ga echt niet naar buiten als ik flinke griep/koorts heb.
Gecondoleerdquote:
da's alleen voor crissis!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Mark het volgende:
En niemand die het aanbevolen overlevingspakket in huis heeft?
http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/noodpakket/
Zo simpel is het!
Jij zit al een jaar in je kelderkast met je flessenwater en je blikopener?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:07 schreef Mark het volgende:
Nieuws voor Maanvis: we zitten al meer dan een jaar in een crisis
En een knijpkatquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij zit al een jaar in je kelderkast met je flessenwater en je blikopener?
Heb je tenminste nog een beetje gezelligheid!quote:
Jij FOK!t op een knijpkat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |