Ik heb nog steeds 203 notes!quote:
Wie heeft ervoor betaald dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Loppe het volgende:
4,5¤ betalen om nog meer gezaag van mods te moeten aanhoren ofwat?
Zijn jullie wel goed bij je hoofd?
goed om me hier weg te krijgen moet ik zeggen, dit zint me nietquote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef _Led_ het volgende:
Neuh, het is voor de nederlandse wet verplicht om mensen inzage te geven in informatie die over ze wordt opgeslagen in een database.
Bedrijven mogen daar echter wel administratiekosten voor vragen.
Dat er dan nog mensen zijn die daadwerkelijk betalen om te lezen wat mods van ze vinden is dan wel weer onverklaarbaar !
Nou ga maar dan, en neem je vieze stinkplanten mee!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Loppe het volgende:
goed om me hier weg te krijgen moet ik zeggen, dit zint me niet
Bedoel je sommige users? Dan ja, ik geloof het ook.quote:
vanaf nu dan tochquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedoel je sommige users? Dan ja, ik geloof het ook.
Of bedoel je de mods? Dan is je vraag retorisch.
Jammer dat het er zo nep uitziet.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:30 schreef Michielos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ende_ontmaskerd.html
Ben ik eerder blij om. Ik haat geweldquote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo nep uitziet.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Michielos het volgende:
Ben ik eerder blij om. Ik haat geweld
stop dan maar met hatenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben ik eerder blij om. Ik haat geweld
In welke taal?quote:
Welke talen?quote:
Dat is toch gewoon algemeen? Je studeert met taalwetenschap toch niet om een buitenlandse taal machtig te worden?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:14 schreef Flammie het volgende:
Welke talen?
En waarom studeren voor talen?:D Die shit pak je gewoon op imo. Of je moet natuurlijk linguistiek studeren![]()
Flammie kan met trollen spreken las ik een poosje terug!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon algemeen? Je studeert met taalwetenschap toch niet om een buitenlandse taal machtig te worden?
En niet iedereen heeft zo'n talenknobbel als jij hoor Flammie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |