Dat dusquote:
Gebakken pijnboompitten zijn lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
Van pijnboompitten kun je een bittere smaak in je mond krijgen
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik heb vandaag mijn engels mondeling examen gehaald, met veel gehakkel enzodacht de hele tijd veel te moeilijk, toch gehaald
19de schriftelijk.. En dan pas 11 feb weer school
Gefeliciteerd! Wat fijn, zoiets dat je niet verwacht, gewoon toch doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik heb vandaag mijn engels mondeling examen gehaald, met veel gehakkel enzodacht de hele tijd veel te moeilijk, toch gehaald
ik zei wel de hele tijd met een lekker engels accent: oh goddd.. Misschien was dat mn redding!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Keej dan Pat.
Ik krijg flashbacks naar mijn gestuntel bij Engelse mondelingen.
Slim!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zei wel de hele tijd met een lekker engels accent: oh goddd.. Misschien was dat mn redding!
ik heb nooit echt moeite met engels.. Heb ook geen lessen gevolgd dit semester want had vrijstelling.. Maar door zenuwen ging ik veel te moeilijk denken.. Stomquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat fijn, zoiets dat je niet verwacht, gewoon toch doen![]()
1 van de hoeveel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar tenminste nog 1 examen gehaald dit semester
Ja gebakken zijn ze heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gebakken pijnboompitten zijn lekker.
Dat vind mijn hamster ook.
Oeh gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb nooit echt moeite met engels.. Heb ook geen lessen gevolgd dit semester want had vrijstelling.. Maar door zenuwen ging ik veel te moeilijk denken.. Stom![]()
Maar tenminste nog 1 examen gehaald dit semester
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen piscesquote:
Nee, het begint netquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miauwie
Alweer wat aan de beterende hand?
Oh das wel jammerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3maar ik mag die andere 2 niet doen ivm te veel afwezigheid!
Geachte Lovelessquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geachte Loveless
Bij deze groet ik u bij je aankomst in dit topic.
Met vriendelijke groet,
Graseter
mjah.. Te laat komen, of niet.. Eigen schuld, kan er mee leven ( en komend semester komt me ook beter uit..quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh das wel jammerWaarom ben je zoveel afwezig dan?
Voel je je al iets beter?quote:
Oh bummerquote:
Waarde Graseter,quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geachte Loveless
Bij deze groet ik u bij je aankomst in dit topic.
Met vriendelijke groet,
Graseter
Ben je ook ziek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voel je je al iets beter?
Ik heb vannacht maar 4 uur geslapen ofzo![]()
quote:
Nee, ik ben juist weer beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben je ook ziek?![]()
Ik had het warm, zweten, hoesten
Piekeren, why?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben juist weer beter
Was aan het piekeren enzo
quote:
Geachte heer Loveless,quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
Waarde Graseter,
Dank u voor deze gracieuze ontvangst in dit prachtige topic.
Hoogachtend,
Loveless
werk/studie/toekomst enzoquote:
Aaahhquote:
Jouw onderschriftquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geachte heer Loveless,
Ik heb uw dank ontvangen, dat wou ik bij deze even melden.
Het was me een waar genoegen om u te verwelkomen.
Hopelijk kan ik u in de toekomst meer begroeten.
Met vriendelijke groet,
Graseter
Mja, dan moet ik eerst mijn laptop fixenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk met z'n allen in bed moeten liggen
herkenbaarquote:
Okee, ga ik ook naar kijken, tnxquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaahh![]()
Ik weet ook niet echt iets. Een goed uzb in Amsterdam is ProJob trouwens
Ik ben vóór! Daar heb ik wel een griepje voor overquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk met z'n allen in bed moeten liggen
Ja jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben vóór! Daar heb ik wel een griepje voor over
Neuhquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja
In je spijkerbroek zeker
Eerst een baan vinden en dan nog even nadenken erover? Je hebt nog tijd zat johquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ga ik ook naar kijken, tnx
Het is meer ook dat ik gewoon niet zo goed weet wat ik nu wil (en wat ik wil dat kan niet enzo)
Maar ook goed nieuws: moet minder belasting bijbetalen dan verwacht
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben vóór! Daar heb ik wel een griepje voor over
met zonder?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
als jullie drie daar liggen kom ik wel langs met zonder spijkerbroek heur
Kom er maarrrr bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
met zonder?
Miauw, zal ik bij je in bed komen liggen? Kijken of Ll dan nog durft
Ik luister veel muziek maar ik luister muziek die te vinden is op mijn Last.fm profiel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef pgrferrari het volgende:
Gras jij luistert toch veel muziek?
Iemand had deze jaarmix gemaakt:
http://soundcloud.com/vinelli/jaarmix-2010
Ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister veel muziek maar ik luister muziek die te vinden is op mijn Last.fm profiel.
En nu is hij stil hequote:
Nee, hij is schattig maar hij laat kansen liggenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zit hij toch ineens liever aan zijn goed belegde bammetjes ja.
Oh wacht, mn zusje zegt dat ik moet stoppen met alles negatief zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou je het zegt.![]()
Zo had ik het eerlijk waar nog niet gezien.
Heeft iedereen wel eens tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha @ je zusje. (nee, ik lach haar niet uit)
Ik maak wel vaker opmerkingen die ik totaal niet vies of fout bedoel.Kan Bella wel bevestigen.
Nee joh...die is al lang afgehaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens toch
Even kijken; positief gezien:
Ll wil ons niet teleurstellen en is energie aan het opdoen door zijn bammetjes te eten vóór hij bij ons in bed komt liggen
Eerder andersom gok ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk is ie dus heel lief. Met af en toe een vals karteltje.
Wij vermaken ons samen wel he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee joh...die is al lang afgehaakt
Mja, maar jouw beschrijving is niet echt manlyquote:
Wij welquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij vermaken ons samen wel he?![]()
Ik was ff energydrink halen bij de AHquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
Ll wil ons niet teleurstellen en is energie aan het opdoen door zijn bammetjes te eten vóór hij bij ons in bed komt liggen
Ah zie, alleen maar goede bedoelingen bij jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was ff energydrink halen bij de AH
Lekker!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Bijtanken en lamballen in bedquote:
Je hebt wel meer nodig dan alleen een AAquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij bi Tombo?quote:
Kom er maar bij Piscesquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? Bijtanken en lamballen in bed
Beetje lullig om zo over Tombo's boezem te praten héquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt wel meer nodig dan alleen een AA
Oke dan graag tussen de chickies en Ll on the sidequote:
IK HEB GEEN AAquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo over Tombo's boezem te praten hé
Ja, dat zeg ik toch...een AA is het gewoon niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo over Tombo's boezem te praten hé
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch...een AA is het gewoon niet.
Okeeeeequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch...een AA is het gewoon niet.
Kom er maar bij Omearosquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Mag ik er dan ook bij? Ben ook ziekmooi iedereen aansteken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dan graag tussen de chickies en Ll on the side
Pot!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dan graag tussen de chickies en Ll on the side
Ga jij maar bij Ll ja, wij dames vermaken onszelf welquote:
Nee, meer als een pittig wief. I know.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, maar jouw beschrijving is niet echt manly
Neuh een kerel met 7 lullenquote:
dan vermaak ik me met ll, dealquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij maar bij Ll ja, wij dames vermaken onszelf wel
Aap met 7 lullenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh een kerel met 7 lullen![]()
Ik kan het niet op vrouwen
Jij hebt al iemand:quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan vermaak ik me met ll, deal
Gister had Ll na het snuiven op de Moerdijkbrug 7 lullenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aap met 7 lullen
En eh... ik weet eigenlijk niet of ik het op vrouwen kanNog nooit de neiging gehad het te proberen
En wat voor eentje, een brede manquote:
Echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister had Ll na het snuiven op de Moerdijkbrug 7 lullen
Ik ken Dushie al goed, we drinken elke week een bakkiequote:
Jij leest als wiki toch alles terug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Dat vertelt niemand ook ff aan mij he
Een virtueel bakkie neem ik aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Dushie al goed, we drinken elke week een bakkie
Nee bakkie choco thuis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een virtueel bakkie neem ik aan?
Werkze Petjequote:
Nee, beetje veel aan mn hoofd de laatste tijd dus ik lees niet alles meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij leest als wiki toch alles terug.
7, voor elke dag van de week eentje
Er valt nergens in te trappen. Dushka is wel eens in Z-Hquote:
Ik twijfel nogquote:
Straks wast hij ze niet meerquote:
Ik ben altijd in Z-Hquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er valt nergens in te trappen. Dushka is wel eens in Z-H
Jij doet geen Brammetjes meerquote:
verdwaald?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IEUW! waarom nietquote:
Ik ook soms hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gemak van de 7. Als hij vies is geeft hij de anderequote:
Oh bahquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gemak van de 7. Als hij vies is geeft hij de andere
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
En hoe is pisces in het echt dushi?
Ik snap je zin nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ze slingert de deur nog net niet op gevoel voor je op.
positief is niet altijd goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet![]()
Volgens mij iets positiefs
Sommige positieve tests zijn negatief inderdaadquote:
Awquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ze slingert de deur nog net niet op gevoel voor je open.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah
Ik heb een MI, dat wil ik heul niet
Nog steeds net zo lang als vorig jaar toen je het vroegquote:
Uhuh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwWel leuk dat we op goeie hoogtes zitten allebei hè
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog steeds net zo lang als vorig jaar toen je het vroeg![]()
1.84m
Ja moest goed naar je kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uhuh.
Het kwam over als 1,86. Indrukmaakfactor.
Ja nou, ik bedoel; dat kan nooit lekker ruiken, als je bij de 7e aangekomen bentquote:
Oh myquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik bedoel; dat kan nooit lekker ruiken, als je bij de 7e aangekomen bent![]()
![]()
Oh gatver Tomboquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik bedoel; dat kan nooit lekker ruiken, als je bij de 7e aangekomen bent![]()
![]()
Heb je echt zo'n pijpbekkiequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz ik lijk toch goed op m'n Southpark poppetje qua ogen en mond?
Als 2 druppels. Ik was de eerste keer behoorlijk impressed. Daarna uiteraard ook. Sommige mensen worden alleen maar knapper.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh my![]()
Dan maar hopen dat hij die andere 6 ff apart wilt houden
Ja nou, die mental image had ik dus bij die post van Piscesquote:
Volgens mij weet jij niet wat een pijpbekkie isquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je echt zo'n pijpbekkieik dacht altijd dat het een grapje was
![]()
welk poppetje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
Nog zo'n smoeltje dat ik in het echt gezien heb.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat een pijpbekkie is
Kijk eens naar Bella's mondje
Jij kent nu alle chickies bijnaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog zo'n smoeltje dat ik in het echt gezien heb.
Dat weet ik, jij houdt van au naturelquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
Bella staat er idd helemaal klaar voor, maar jouw gezichtje met die donkerrode lippenstift en ander makeup doet ook wel redelijk pijperig aan hoor
Nah een beetje makeup is wel leuk hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik, jij houdt van au naturel
Bij Ll kennelijk meer dan gewoon zoals het bedoelt is, een open smoeltjequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet niet wat een pijpbekkie is
Wat jij wil kerel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Miauw is de grote geheime, samen met Pisces natuurlijk, want ik trap er nog steeds niet in heur
Dan moet je oogschaduw en blusher gaan gebruiken en laagjes plamuur wil je dat effect van niet herkennen bereikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah een beetje makeup is wel leuk hoorMaar ik heb liever wel dat ik 's ochtends nog herken naast wie ik lig
Waar koop ik dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je oogschaduw en blusher gaan gebruiken en laagjes plamuur wil je dat effect van niet herkennen bereiken
Zo geheim ben ik niet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Miauw is de grote geheime, samen met Pisces natuurlijk, want ik trap er nog steeds niet in heur
Geen idee, ik gebruik het niet.quote:
Ik ook nietquote:
Oogschaduwquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je oogschaduw en blusher gaan gebruiken en laagjes plamuur wil je dat effect van niet herkennen bereiken
Ik ben van de lippenstift en eyeliner-mascara, en een mini beetje poeder op sommige dagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oogschaduw![]()
Blusher![]()
Plamuur gebruik ik zelden.
Wimpersquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben van de lippenstift en eyeliner-mascara, en een mini beetje poeder op sommige dagen
We vullen elkaar dus precies weer aan MIAUW
Ja, ik heb best lange wimpers, maar dat zie je vooral als er mascara op zitquote:
Wel oppassen met de meet, straks herkent Ll je nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik altijd mascara en dan óf eye-line óf oogschaduw.
Lipgloss gaat er ook nog wel op
quote:
Welke meet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel oppassen met de meet, straks herkent Ll je niet
Musicalvereniging, tof! Leuk gezelschap?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef omearos het volgende:
[..]
bij de musicalvereniging word ik wel eens opgemaakt door 1 van de mannenecht briljant, mannen met verstand van make-up
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Musicalvereniging, tof! Leuk gezelschap?
Kallyyquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kally het volgende:
Ook maar eens hier komt zwaaien en iedereen nog de beste wensen wenst
Eentje in de toekomst, ooit.quote:
Hetzelfdequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kally het volgende:
Kallyquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kally het volgende:
Ja jou had ik al gezienquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Kally![]()
Volgens mij had ik al de beste wensen geroepen, anders nogmaals
Een echte Leco? Of juist niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef omearos het volgende:
[..]
bij de musicalvereniging word ik wel eens opgemaakt door 1 van de mannenecht briljant, mannen met verstand van make-up
Oeh, ga je mee naar Miauw-stad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje in de toekomst, ooit.
Chickies-go-wild-in-Amsterdam ofzo
nah vooral rustig, de jongens wilden vuurwerk afsteken maar waren bang voor de enorme knallen, dus zat zo weer bovenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hetzelfde
Beetje leuke oud en nieuw gehad?
Heb ik gemistquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally
Ik had een plaatje gestrooid in TAL maar toen lag iedereen nog op 1 oor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Kally het volgende:
[..]
nah vooral rustig, de jongens wilden vuurwerk afsteken maar waren bang voor de enorme knallen, dus zat zo weer boven
Heerlijk hoor maar hier waren ze echt niet normaal, mijn vloer trilde en ik woon 6 hoogquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Aw
Baby van mn zusje sliep overal doorheen
Eh nee dankje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ga je mee naar Miauw-stad?
Ik ben er maandag toevallig
Meiden/mannen die nog een wax-behandeling willen winnen; je kan tot morgen inschrijven
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef Kally het volgende:
Oh Tombo ik moet echt binnenkort die Bento box eens gaan gebruiken, komt er niet van
Oja, toneelquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef omearos het volgende:
[..]
alleen op het podium, dan moet het wel
Ja echt ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]Daarom deed ik hem ook weg, het kwam er bij mij ook niet van
Hoi Poezelquote:
Welkequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel oppassen met de meet, straks herkent Ll je niet
Mijne vorig jaar ook, wonderbaarlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Aw
Baby van mn zusje sliep overal doorheen
Kalmonequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje in de toekomst, ooit.
Chickies-go-wild-in-Amsterdam ofzo
Amsterdam-meetquote:
En natuurlijk moest ie om kwart voor 12 een flesquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijne vorig jaar ook, wonderbaarlijk
Ojá, ik moet nog een goede reden verzinnen waarom ik zou moeten winnen. Misschien moet ik een plaatje postenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meiden/mannen die nog een wax-behandeling willen winnen; je kan tot morgen inschrijven
Haha, das handig jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En natuurlijk moest ie om kwart voor 12 een flesAltijd leuk proosten
Gingen we niet rolschaatsen?quote:
Goeiequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojá, ik moet nog een goede reden verzinnen waarom ik zou moeten winnen. Misschien moet ik een plaatje posten
Als ik een keer in A'dam ben geef ik een seintje, lijkt me wel leuk om jou en Miauw eens te zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan weet je meer dan ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er komt blijkbaar een meet in Amsterdam. Aangezien jij daar woont.
Whahahahahaha, met zijn alleen waxenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eerst waxen en daarna naar de Bananenbar? Zoiets?
Ow leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik een keer in A'dam ben geef ik een seintje, lijkt me wel leuk om jou en Miauw eens te zien
De tegenstellingen bekijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik een keer in A'dam ben geef ik een seintje, lijkt me wel leuk om jou en Miauw eens te zien
Ja, in een discotheekachtig-ietsje bij mij in de buurt hebben ze af en toe rolschaatsdiscoquote:
Rolschaatsen is zo lang geledenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, in een discotheekachtig-ietsje bij mij in de buurt hebben ze af en toe rolschaatsdisco
meeting daarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, in een discotheekachtig-ietsje bij mij in de buurt hebben ze af en toe rolschaatsdisco
Oh, wat cool!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel maar er was een reden waarom ik het niet meer doe. Volgens mij zit er een as los ofzoquote:
quote:
* -Miauw-noteertquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat cool!Als jullie gaan wil ik mee (als dat mag
)
Nou ehm...tuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat cool!Als jullie gaan wil ik mee (als dat mag
)
Dat zal heus wel meevallenquote:
Je kan ze toch wel huren daar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel maar er was een reden waarom ik het niet meer doe. Volgens mij zit er een as los ofzo
Wel te hopen, anders moet ik even langs Bart Smitquote:
Jij bent expert in rolschaatsen?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel te hopen, anders moet ik even langs Bart Smit
Nee maar das toch gewoon logisch. Net zoals je bij een bowlingbaan die schoenen kan huren/lenen/gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent expert in rolschaatsen?
Oke dan niet, who caresquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef omearos het volgende:
ik heb alleen skates, mijn rolschaatsen zijn in de vorige eeuw al overleden
Truequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar das toch gewoon logisch. Net zoals je bij een bowlingbaan die schoenen kan huren/lenen/gebruiken
High five chickiequote:
Nee, die dingen ontstaan spontaan.quote:
Mijn korte termijn geheugen is stukquote:
quote:
quote:
Ik ookquote:
Ll zei net dat eenquote:
Niet, die mond zit dicht daar kan niks inquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ll zei net dat eenook een pijpbekkie is
Wtf, dan moet je toch je best doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt redelijk proppen iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf, dan moet je toch je best doen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef omearos het volgende:
[..]
iddOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |